Spek & Bonen

Kerkbuurt 140 3361 BL Sliedrecht Nederland Kaart
31-184412022

Over restaurant Spek & Bonen

Social dining in Sliedrecht

Bij Spek & Bonen draait alles om proeven en genieten. In een uniek interieur dat bestaat uit authentieke en industriële aspecten, wordt er een mix van veelal kleine internationale gerechten geserveerd. Onder het mom van Shared Dining, ook wel social dining genoemd, staat het gesprek en het delen met elkaar centraal bij Spek & Bonen.

Meer informatie over restaurant Spek & Bonen

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Else-Mieke13 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten. Jammer dat de ijskoffie uit een blikje kwam en we soms erg lang moesten wachten op ons drinken en eten.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De vis die ik had , daar zat een chemische smaakje aan! Mijn man had het kipgerecht en daar zat geen smaak aan. De sfeer was gezellig en de service was goed!
Wieke K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prijs kwaliteit was goed. Sfeer ook. Personeel wisselend qua vriendelijkheid. Er kwam ook weinig personeel vragen of alles in orde was en of we nog wat wilde bestellen. Om half 10 besloten de rekening te vragen ( die ook niet klopte) we stonden pas drie kwartier later buiten. Niks ten nadele van de serveerster die gewoon handen te kort had en heel vriendelijk was. Deze zaak heeft zeker potentie maar er kan nog wel wat verbeterd worden.
Rein W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We werden gezellig ontvangen. Het eten van alle gerechten was prima. Ook de bediening heel gezellig en correct. we zijn er meer dan tevreden over en dan te bedenken dat we 'Spek en Bonen' niet eens kenden. Maar dat gaat zeker veranderen wat ons betreft.
Debruinsr .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Prima gegeten met de AH actie; (zonder deze actie is het vrij prijzig.) Wij werden door vriendelijk personeel geholpen (in tegenstelling tot vorige keer).
Bcvdjagt .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
complimenten aan de kok, borden heel mooi opgemaakt, en het personeel erg vriendelijk terwijl het toch heel druk was. open keuken is ook leuk
Hendrikus V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Super lekker gegeten (tappas) en een superaardige bediening.
Twas goed druk..desondanks behoefden we niet heel lang te wachten. We komen hier zeker terug
Mathitja D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Super vriendelijk personeel, heerlijk eten en toffe gezellige inrichting.
De gangen volgden elkaar wel te snel op, waardoor we erg vol zaten en het niet op kregen
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijke avond gehad, goed eten en leuke inrichting. ronde tafel boven was heel gezellig. goede porties qua gerechten. de tijd tussen de gerechten was misschien wat lang, maar het was behoorlijk druk.
Margreet M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Fijn restaurant, al diverse keren gegeten en nog altijd een succes!

Eten goed, sfeer goed, personeel prima! Wat wil je nog meer!
D S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Wat een leuk plek! Heerlijk gegeten en bediening heeft ons goed geïnformeerd. Prijs/kwaliteit is prima
Thea E.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
In een woord...geweldig !! Services,vriendelijkheid en het diner was helemaal top!! Werd aangeraden om te reserveren, hebben we gedaan en was geweldig geregeld. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
NOOIT MEER!
Op 19 oktober hadden we met 14 personen gereserveerd in dit restaurant. Onze familie uit Amerika en Engeland waren over en vertrekken 20 oktober weer. De laatste avond om met de hele familie bij elkaar te zijn. Als organisator van dit etentje kwam ik als eerste met mijn man en zoon aan bij het restaurant. Onze zoon liep iets voor ons uit en kwam als eerste in het restaurant aan. Toen wij binnenstapten stond de manager al als een pilaar voor mijn zoon. ‘Pet af!’ zei hij. We keken verbaasd. Wat was dit? ‘Ja pet af, dat zijn onze regels! Wij willen hier een fatsoenlijk restaurant’
Ik schoot in de stress en vroeg wat hij bedoelde? Zijn wij niet fatsoenlijk? We zagen er echt netjes uit hoor, alleen mijn zoon (van 32 jaar) draagt altijd een pet en niet zonder reden. Die reden hoeven we toch niet te vertellen! ‘Nee mevrouw uw zoon komt hier niet binnen met een pet op! We willen geen hangjongeren hier!’ Mijn geduld raakte bijna op. ‘Meneer, mijn zoon is 32 jaar oud, hij is geen hangjongeren. Ik zie daar in het restaurant een jongen zitten met een pet op..mag dat wel of ga je die jongen er ook uitzetten?’
Zijn antwoord ‘Dat is een kind’ Mijn antwoord ‘Dit is ook mijn kind’
Zijn antwoord ‘Die jongen is net met zijn ouders naar een pretpark geweest’. Mijn antwoord ‘Wilt u nu weten waar wij net met onze zoon geweest zijn?’
Onze zoon had al genoeg gehoord en had het restaurant al verlaten. Wij stonden wat verslagen te kijken.
Wat moesten we doen? Ook weg gaan? Dat hadden we het liefste gedaan, maar dan zouden we de avond van alle andere familieleden verpesten!
Achteraf gezien hadden we ook moeten gaan…de hele familie dacht er later hetzelfde over. Deze man heeft onze avond verpest.
De manager kwam nog even bij ons. Hij vertelde ons dat onze zoon terug mocht komen met pet op. Ik vroeg hem waarom hij dat nu zei en of hij wel besefte wat hij gedaan had. Onze zoon heeft niet voor niets een pet op. Ik vroeg hem of hij excuses wilde maken. Helaas dat wilde hij niet want zei hij ‘Zelfs de burgemeester zette zijn pet af toen ik het hem dat vroeg!’
Ik heb onze zoon nog gebeld maar die was alweer terug naar Leiden gereden en had zijn buik vol van de Sliedrechtse bekrompenheid. De rest van de avond hebben we de manager niet meer gezien. Wel de leuke meiden van de bediening. Ze deden hun uiterste best om het ons naar ons zin te maken. Helaas, het leed was geschiedt.
Deze manager heeft onze avond verpest!
We hadden nog wel even leedvermaak…onze 84 jarige Engelse oom kwam ook het restaurant binnen met een pet op….
Het eten was lekker en de bediening was ook heel prettig. De manager heeft ons familie diner verpest.
Alex L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Dit was onze eerste kennismaking met Spek & Bonen, maar we gaan zeker binnenkort ook de "gewone" kaart proberen. De medewerkers zijn erg vriendelijk en er hangt een hele ontspannen sfeer. Het menu voor deze actie is zeker de moeite waard. In ieder geval het dessert is echt speciaal voor de actie, maar maakt ons wel heel nieuwsgierig uit welke desserts je dan normaal kunt kiezen, want ook op de gewone kaart zal het vast niet misstaan ;) We hebben ook gekozen voor de extra gang, tomatensoep, die tevens zeer smakelijk was.
Het waren prima porties en we hebben echt heerlijk gegeten.
Hulsbosch .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heel vriendelijke enthousiaste bediening . We konden op ons gemak eten. Kregen een tafeltje achterin restaurant, maar op ons verzoek konden we bij het raam zitten. Met het AH menu konden we kiezen uit twee voorgerechten en twee hoofdgerechten. Het eten was erg goed. We hadden hier al eens gegeten buiten de AH actie om en toen was het ook prima. Zeker voor herhaling vatbaar.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Hadden in de zomer al op buitenterras gegeten. Uitstekend gegeten. Goede bediening. Reden om nog een keer met de hele familie te eten. We hebben daar op mijn verjaardag gegeten. Zelf vergeten om een sterretje op mijn heerlijke nagerecht te vragen... Grapje. Wij raden het zeker anderen aan daar te eten.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Prima gelegenheid en een prettige bediening, met originele recepten. De muziek was wat te hard, maar we konden op verzoek een andere tafel krijgen. Dus: Aan te bevelen!
AnnebethdJ .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Het is een heerlijk restaurant voor een hapje en een drankje. Voor wat je betaald oogt het eten op het bord wat weinig, maar de kwaliteit van het eten is wel super. Ook gezellig voor een drankje in de avond!
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijke carpaccio vooraf en varkenhaas met pepersaus als hoofdgerecht gegeten. Beide ook prima opgemaakt. Dessert ook lekker en leuk om te zien. Mooie zaak, gezellige ambiance en volop parkeergelegenheid in naaste omgeving. Een aanrader!
San_snoek .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten met de bon van AH
Al het personeel aardig en zeer vriendelijk. Zeker de moeite waard om te gaan eten wij gaan zeker nog is terug