Spek & Bonen

Kerkbuurt 140 3361 BL Sliedrecht Nederland Kaart
31-184412022

Over het restaurant Spek & Bonen

Social dining in Sliedrecht

Bij Spek & Bonen draait alles om proeven en genieten. In een uniek interieur dat bestaat uit authentieke en industriële aspecten, wordt er een mix van veelal kleine internationale gerechten geserveerd. Onder het mom van Shared Dining, ook wel social dining genoemd, staat het gesprek en het delen met elkaar centraal bij Spek & Bonen.

Meer informatie over restaurant Spek & Bonen

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 00:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Lekker eten, prima service! Ga er zeker nog eens heen!!
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
gezellig ingericht, leuk om van boven af 'in' de bar te kijken. bediening wisselend (van formeel tot vriendelijk/gezellig), maar correct. leuke menukeuzes em lekker gegeten.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Bij Spek en Bonen ervaar je een gezellige, knusse omgeving, waar je in een prettige sfeer ontspannen kunt dineren. Het menu is wat beperkt, maar de kwaliteit is goed. Vlotte en vriendelijke bediening
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten en erg gezellig en ingericht. De bediening was behulpzaam en vriendelijk. Een aanrader als je in Sliedrecht bent en voor een redelijk bedrag goed wilt eten.
lia D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Gezellige sfeer goede bediening en lekker eten
Mjdongen .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Lekker gegeten. Ziet er ook erg gezellig uit, dus aan de sfeer ligt het zeker niet. De bediening vond ik wat onsympathiek, kan vriendelijker wat mij betreft. Verder prima!
IndyPindy .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Gezellige tent met stadse allure in ons kleine Sliedrecht. Onderscheidend van andere restaurants met leuke kleine hapjes op de kaart. Komen er vaak
Brad D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Super mooie moderne tent, met vriendelijke bediening en goed eten! Het is een beetje een restaurant en ook gelijk soort van wijn bar, Een aanrader voor iedereen.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
T was gezellig en personeel top en eten ook goed dus ja wat wil je nog meer!
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lekker gegeten, sfeer was op en top erg gezellig en leuk personeel! Met leuk gezelschap een top avond gehad! Ze zijn toppertjes! Eten had iets warmer gemogen. Verder heerlijke wijnkaart! Toppertjes!
Remi H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Erg lekker gegeten
herhcolenbrander1945 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
gezellige eettent met spontane bediening.
veel bezoek van jonge mensen, dus redelijk veel kabaal in de tent, wat voor wat doof-achtige mensen het moeilijk maakt een gesprek te voeren.
Anton B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Slechte bediening duurt erg lang slecht eten voor die prijs en bediening ga er nooit meer naar toe geen aanrader. Hebben zeker een uur op ons eten gewacht.
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
De serveerster had even Mien vragen of ik klaar was voordat ze me bord meenam van tafel. Natuurlijk kan ik daar zelf wat van zeggen maar op dat moment stond ik even perplex. Verder goed gegeten van het valentijnsdiner. Leuke gerechten samengesteld!
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Leuke tent in Sliedrecht. Lekker eten voor een prima prijs.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was geweldig,de toetjes erg lekker,maar groot,crème brulde was heerlijk,maar ijs en room, vond ik niet nodig,dit is persoonlijk,maar wij allen hebben heerlijk gegeten,een aanrader,komen zeker terug
Karl Ernst L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het kan beter in deze nogal rumoerige tent. De bediening is onpersoonlijk, de wachttijd behoorlijk en het eten niet om over naar huis te spreken. De kreeftsoep bevatte letterlijk geen spoortje kreeft en de tapa's waren nogal gewoontjes.
dpilkes .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prima gegeten, porties prima, wijn prima en toetje was geweldig!
Minpuntje was de muziek, niet echt iets neutraals dat ook acceptabel is voor 65 plussers en stond vrij hard.
Vond de temperatuur vrij laag vooral langs de ramen was het koud.
De_Heer .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met een groep van 9 wezen eten. Nette ontvangst en prima bediening. Op aanraden van de serveerster allemaal losse gerechtjes besteld om te delen en alles was lekker. Aanrader
HPang .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Met de AH actie met familie wezen eten. De voorgerechten Carpaccio en meloen waren beiden erg lekker. zelf het kipgerecht genomen, na de schelvisfilet te hebben geproefd van een ander bord bleek deze een aanrader te zijn. toetje ijs en apfelstrudel viel in de smaak