Spek & Bonen

Kerkbuurt 140 3361 BL Sliedrecht Nederland Kaart
31-184412022

Over het restaurant Spek & Bonen

Social dining in Sliedrecht

Bij Spek & Bonen draait alles om proeven en genieten. In een uniek interieur dat bestaat uit authentieke en industriële aspecten, wordt er een mix van veelal kleine internationale gerechten geserveerd. Onder het mom van Shared Dining, ook wel social dining genoemd, staat het gesprek en het delen met elkaar centraal bij Spek & Bonen.

Meer informatie over restaurant Spek & Bonen

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Anton B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Slechte bediening duurt erg lang slecht eten voor die prijs en bediening ga er nooit meer naar toe geen aanrader. Hebben zeker een uur op ons eten gewacht.
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
De serveerster had even Mien vragen of ik klaar was voordat ze me bord meenam van tafel. Natuurlijk kan ik daar zelf wat van zeggen maar op dat moment stond ik even perplex. Verder goed gegeten van het valentijnsdiner. Leuke gerechten samengesteld!
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Leuke tent in Sliedrecht. Lekker eten voor een prima prijs.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was geweldig,de toetjes erg lekker,maar groot,crème brulde was heerlijk,maar ijs en room, vond ik niet nodig,dit is persoonlijk,maar wij allen hebben heerlijk gegeten,een aanrader,komen zeker terug
Karl Ernst L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het kan beter in deze nogal rumoerige tent. De bediening is onpersoonlijk, de wachttijd behoorlijk en het eten niet om over naar huis te spreken. De kreeftsoep bevatte letterlijk geen spoortje kreeft en de tapa's waren nogal gewoontjes.
dpilkes .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prima gegeten, porties prima, wijn prima en toetje was geweldig!
Minpuntje was de muziek, niet echt iets neutraals dat ook acceptabel is voor 65 plussers en stond vrij hard.
Vond de temperatuur vrij laag vooral langs de ramen was het koud.
De_Heer .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Met een groep van 9 wezen eten. Nette ontvangst en prima bediening. Op aanraden van de serveerster allemaal losse gerechtjes besteld om te delen en alles was lekker. Aanrader
HPang .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Met de AH actie met familie wezen eten. De voorgerechten Carpaccio en meloen waren beiden erg lekker. zelf het kipgerecht genomen, na de schelvisfilet te hebben geproefd van een ander bord bleek deze een aanrader te zijn. toetje ijs en apfelstrudel viel in de smaak
AnneliesKamsteeg .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben een gezellige avond gehad. De menukaart is wat onoverzichtelijk. We hebben ons laten verrassen met een tapasmenu en dit is heel goed bevallen.
Het is geen gelegenheid voor een intiem diner. Muziek staat vrij hard. De sfeer doet denken aan een eetcafe/ lounge bar
Ria L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad .En het eten was voortreffelijk .
Gezellige sfeer ,voor herhaling vatbaar .
Bedankt .Gr Ria Lagewaard
AnitadG .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijk gegeten, lekkere wijn, leuke bediening. Het voorgerecht en hoofdgerecht bestond uit een keus van 2. Wat wil je nog meer!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We zijn gastvrij en vriendelijk ontvangen. Te vroeg voor het diner, maar dat was geen probleem. Er werd een drankje aangeboden voor het wachten. Attent en snelle bediening.
G.j. V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We zaten beneden dat was minder gezellig dan boven
Priscilla A.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Slechte service en te duur!! Geen aanrader!! Ze kunnen totaal niet omgaan met hun klanten. Echt zonde dat wij hier de verjaardag van mijn beste vriendin hebben gevierd.
Thérèse T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Leuke bediening ze zijn erg vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten. Heel gezellig ingericht ook. Het is tenminste niet zo'n stijf restaurant. Dus met kinderen kan ook prima.
Groet Fam. Timmermans
Else-Mieke13 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten. Jammer dat de ijskoffie uit een blikje kwam en we soms erg lang moesten wachten op ons drinken en eten.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De vis die ik had , daar zat een chemische smaakje aan! Mijn man had het kipgerecht en daar zat geen smaak aan. De sfeer was gezellig en de service was goed!
Wieke K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prijs kwaliteit was goed. Sfeer ook. Personeel wisselend qua vriendelijkheid. Er kwam ook weinig personeel vragen of alles in orde was en of we nog wat wilde bestellen. Om half 10 besloten de rekening te vragen ( die ook niet klopte) we stonden pas drie kwartier later buiten. Niks ten nadele van de serveerster die gewoon handen te kort had en heel vriendelijk was. Deze zaak heeft zeker potentie maar er kan nog wel wat verbeterd worden.
Rein W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We werden gezellig ontvangen. Het eten van alle gerechten was prima. Ook de bediening heel gezellig en correct. we zijn er meer dan tevreden over en dan te bedenken dat we 'Spek en Bonen' niet eens kenden. Maar dat gaat zeker veranderen wat ons betreft.
debruinsr .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Prima gegeten met de AH actie; (zonder deze actie is het vrij prijzig.) Wij werden door vriendelijk personeel geholpen (in tegenstelling tot vorige keer).