Spek & Bonen

Kerkbuurt 140 3361 BL Sliedrecht Nederland Kaart
31-184412022

Over het restaurant Spek & Bonen

Social dining in Sliedrecht

Bij Spek & Bonen draait alles om proeven en genieten. In een uniek interieur dat bestaat uit authentieke en industriële aspecten, wordt er een mix van veelal kleine internationale gerechten geserveerd. Onder het mom van Shared Dining, ook wel social dining genoemd, staat het gesprek en het delen met elkaar centraal bij Spek & Bonen.

Meer informatie over restaurant Spek & Bonen

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 00:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Spek & Bonen

Jan H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Lekker gegeten in een lawaaierige ruimte.vriendelijk personeel en een vlotte bediening.alleen de afrekening viel tegen want wij waren er vanuit gegaan dat het een ah aanbod was.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Voor ieder wat wils en heerlijke wijn!
Tapas waren echt lekker maar nog hetzelfde als vorig jaar. Bediening is vriendelijk en servicegericht.
En de sfeer is gewoon erg leuk en gezellig door diversiteit aan zitgelegenheden.
C.J. V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Het duurde vrij lang voordat we de menukaarten kregen (pas nadat we er om gevraagd hadden), personeel weinig oplettend, moeilijk contact mee te krijgen. Bediening was verder wel correct. Na bestelling werd het eten wel vlot opgediend.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Goede service. Een tafel gereserveerd, via internet. kregen beneden een tafeltje, voor ons erg gehorig,. Regelden een nieuw tafel boven.
Super bedankt
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Twee keer nu daar gegeten. Wel één nadeel voor wat betreft het geluisdsniveau. Met een groter gezelschap overheersen de stemmen.
Gerda L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijk buiten gezeten, ondanks dat je bij drukke kruising zat, merkte je daar niets van
120 tekens is te veel!
Fijne dag!
Rvreugdenhil .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
CHEF's TABLE geboekt en van begin tot eind genoten! De chef's en bediening deden er alles aan om het ons naar de zin te maken...en gelukt! Fijne bediening en heerlijke gerechten, een zorgeloos culinaire avond. BEDANKT!
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekker eten, goede sfeer. Helemaal top
Elsbeth- .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We hebben lekker gegeten en de service was heel netjes! We waren erg onder de indruk van het interieur.
We komen zeker nog een keer terug.
Magda V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Niks bijzonders voor redelijk veel geld.
Bij bestelling fout (voorafje besteld, niet gekregen) geen tegemoetkoming, mini compensatie bijvoorbeeld een bakje koffie gratis.
laura503 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Goede service, lekker eten, moderne inrichting.
Wij hadden last van personen (grote groep) die naast ons zaten. Werd goed opgelost. Eten was goed en speciale dieetwensen werd ook rekening mee gehouden.
Komen zeker nog een keertje terug!
Mw V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Wegens de goede recensies uitgekomen bij dit restaurant maar het viel zwaar tegen. Bediening correct, netjes en aardig maar de gerechten waren echt ondermaats. 3 komkommersliertjes als groenten en een piepklein hard gebakken bakje friet. Sate was het kipvlees vet, wel smakelijke sate-saus. Bij het andere hoofdgerecht geen enkele groenten. Voor die prijs kan dit niet.
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Prima eten op een gezellig terras.
De borden waten mooi opgemaakt en de porties waren prima. Niet te klein, niet te groot.
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Leuke zaak in het centrum van sliedrecht. Vlotte bediening, het wachten iets aan de lange kant . Leuke afwisselende kaart met zowel hoofdgerechten als tapas/shared dining gerechtjes. Wijnen goed geprijsd, ik miste alleen de meer speciale/lokale speicaalbiertjes op de kaart. Wel een best uitgebreide gin kaart.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Prima bediening. Prima restaurant.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Wat heerlijk dat personeel met je meedenkt als je bepaalde allergieën hebt. Niet met de kaart aankomen, maar eerst in de keuken vragen wat mogelijk is qua dessert. Verder zijn de gerechten heerlijk en schrik je niet van de rekening aan het eind van de avond. Het ziet er ook nog eens heel gezellig uit, zowel binnen als buiten. Wij komen zeker nog eens terug!
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Al vaak geweest. De hamburger
en pulled pork zijn favorieten. Het terras is gezellig en personeel erg vriendelijk. Ik keer graag terug.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
lekker eten, zeer aardige bediening
annemieke W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Voorgerecht aspergesoep erg lekker, hoofdgerecht wat minder en de bediening erg rommelig en ongeïnteresseerd ... jammer
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Gelunched bij spek en bonen. De picanha die ik besteld had was heerlijk. Ik had er patat bij besteld die ook uitstekend was. Personeel was vriendelijk.