Spek & Bonen

Kerkbuurt 140 3361 BL Sliedrecht Nederland Kaart
31-184412022

Over het restaurant Spek & Bonen

Social dining in Sliedrecht

Bij Spek & Bonen draait alles om proeven en genieten. In een uniek interieur dat bestaat uit authentieke en industriële aspecten, wordt er een mix van veelal kleine internationale gerechten geserveerd. Onder het mom van Shared Dining, ook wel social dining genoemd, staat het gesprek en het delen met elkaar centraal bij Spek & Bonen.

Meer informatie over restaurant Spek & Bonen

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 00:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Spek & Bonen

H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
We hebben een heerlijke rib eye gegeten, zelden zo goed klaargemaakt! Echt lekker mals! Het dessert was ook verrukkelijk!
Ria L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Het was erg gezellig en alles was goed op elkaar afgestemd
M K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Heerlijk gegeten en super geholpen. Ook zeker een compliment naar het rekening houden met mijn zwangere vrouw door het personeel qua bereiding en uitleg over het eten. Kortom een aanrader:)
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Geweldige locatie en eten. Ze zijn daar mega gastvrij. Alleen de muziek. Wat hard ik kon mijn vriendinnen naast mij amper verstaan. Maar verder echt super.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Lekker gegeten in een gezellige ambinace met vriendelijk en attente bediening. Zeker een zaak om nog eens naar terug te gaan.
P.W. T.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Met plezier gegeten en ik kon in alle rust genieten van de ambiance en gezelligheid met partner.
Vriendelijke bediening en geen lange wachttijd.
Mogelijk tot een volgende keer.
P K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Ontzettend goed gegeten, vlotte en vriendelijke bediening, gaven goed menuadvies, aanrader voor een volgende keer! Erg gezellig sfeer in huis.
Joke C.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heerlijk geluncht, snelle en erg aardige bediening. Zaak ziet er gezellig uit vooral met de Kerstversiering.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Werd erg klant onvriendelijk te woord gestaan op het bitse af! 1 van de medewerkersters had fouten gemaakt en dat gaf ik aan, waarop zij zeer onvriendelijk wetd en suggereert dat ik iets niet wilde betalen, zei dat dit niet zo was, maar dat ik haar uit wilde uitleggen wat zei verkeerd had gedaan. Medewerkster werd zeer onvriendelijk en maakte weer een.fout bij afrekening, gaf dit aan! Laatste keer dat ik hier gegeten heb!!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Lekker gegeten in een lawaaierige ruimte.vriendelijk personeel en een vlotte bediening.alleen de afrekening viel tegen want wij waren er vanuit gegaan dat het een ah aanbod was.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Voor ieder wat wils en heerlijke wijn!
Tapas waren echt lekker maar nog hetzelfde als vorig jaar. Bediening is vriendelijk en servicegericht.
En de sfeer is gewoon erg leuk en gezellig door diversiteit aan zitgelegenheden.
C.J. V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Het duurde vrij lang voordat we de menukaarten kregen (pas nadat we er om gevraagd hadden), personeel weinig oplettend, moeilijk contact mee te krijgen. Bediening was verder wel correct. Na bestelling werd het eten wel vlot opgediend.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Goede service. Een tafel gereserveerd, via internet. kregen beneden een tafeltje, voor ons erg gehorig,. Regelden een nieuw tafel boven.
Super bedankt
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Twee keer nu daar gegeten. Wel één nadeel voor wat betreft het geluisdsniveau. Met een groter gezelschap overheersen de stemmen.
Gerda L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijk buiten gezeten, ondanks dat je bij drukke kruising zat, merkte je daar niets van
120 tekens is te veel!
Fijne dag!
Rvreugdenhil .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
CHEF's TABLE geboekt en van begin tot eind genoten! De chef's en bediening deden er alles aan om het ons naar de zin te maken...en gelukt! Fijne bediening en heerlijke gerechten, een zorgeloos culinaire avond. BEDANKT!
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekker eten, goede sfeer. Helemaal top
Elsbeth- .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We hebben lekker gegeten en de service was heel netjes! We waren erg onder de indruk van het interieur.
We komen zeker nog een keer terug.
Magda V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Niks bijzonders voor redelijk veel geld.
Bij bestelling fout (voorafje besteld, niet gekregen) geen tegemoetkoming, mini compensatie bijvoorbeeld een bakje koffie gratis.
laura503 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Goede service, lekker eten, moderne inrichting.
Wij hadden last van personen (grote groep) die naast ons zaten. Werd goed opgelost. Eten was goed en speciale dieetwensen werd ook rekening mee gehouden.
Komen zeker nog een keertje terug!