Specktakel

Spekstraat 4 2011 HM Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Specktakel

Een wereldse keuken

Eten hier alleen al is een spektakel. Met een tafel vol lekkers die je hier kunt bestellen kun je de hele avond genieten van lekkere hapjes. Heb hier dan ook vooral geen haast maar ga zitten en laat je de hele avond verwennen. In de zomermaanden ben je blij dat het dak gemaakt is als serre zodat het licht van de zon hier doorheen kan komen en in de winter staat de haard hard aan. De chef beheert een wereldse keuken dus ingrediënten van veel keukens komen hier bij elkaar tot een mega smaaksensatie. Dit in combinatie met een fijne sfeer brengt een waar Specktakel!

Meer informatie over restaurant Specktakel

• : Betaald parkeren in parkeergarage Appelaar, Raaks of Kamp

maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag 17:30 - 22:00
zaterdag en zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Specktakel

niels B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Altijd lekker. Wijn: te weinig variatie in prijs. Menu: drie maanden hetzelfde. Prijs/ kwaliteit daarintegen uitstekend.
odilia85 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gewoon altijd een toprestaurant! Vaak gegeten, altijd lekker, altijd vriendelijke bediening en menu voor een goede prijs.
MarloesvdL .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Bij het Specktakel eten is altijd een feestje! Het eten is niet alleen verrukkelijk maar ziet er ook prachtig uit op je bord en ze weten mij altijd weer te verbazen met de heerlijkste combinaties. Echte smaaksensatie! De bediening is top en de wijnen die ze schenken passen geweldig bij het eten. Het is met stip op 1 mijn lievelingsrestaurant!
Mieneke .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Hier gisteravond met mijn vriendin gegeten. Het is en blijft het beste restaurant van Haarlem! Ze weten je elke keer weer te verrassen. De gerechten zijn super vers en qua presentatie is het TOP!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Perfecte avond, bediening op de hoogte van al het lekkers wat de keukenbrigade ons voorschotelde. Al met al een heerlijke avond gehad! Bedankt!
jan D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
gemiste kans.

We kwamen iets te vroeg aan kwart over 5 ipv half zes en werden we de zaak weer uitgezet hoewel alles wel gewoon open was.

na een kwartier buiten te hebben staan waren we wel welkom.

We begonnen helaas allebei met een kop lauwe thee ipv hete thee.

na dit stroeve begin was het moeilijk om nog een leuk etentje te hebben.

Dat was jammer want de kwaliteit van het eten is hoog.

Verder was de bediening professioneel en miste we de passie om er wat moois van te maken.

Zodoende spreken wij hier van een gemiste kans want lekker eten kan je beslist bij Specktakel .
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Uitstekende service. Aparte en zeer smaakvolle gerechten. Tafeltjes iets te dicht op elkasr waardoor orive gesorek minder mogelijk is.
ashaarlem .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijk restaurant - gezellig ingericht zeer lief personeel die je alles vertellen over je gerecht en ook hulp bieden bij keuze in eten en drinken. Wij gaan 4 keer per jaar hierheen en iedere keer is het super.
Nadi H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heel lekker gegeten, unieke gerechten, goede porties, prettige ambiance en vriendelijk personeel. Wij komen zeker een keer terug!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Gezellig mooi ingericht restaurant. Het was gezellig druk.
De bediening was snel en vriendelijk.
De hoofdgerechten vielen ons tegen. De Angus steak was erg vet en lag onder een dikke laag wat zurige saus. De frieten wat kartonachtig. Het kippetje was mooi bereid, maar de smaak en de geur was niet erg goed. ook lagen ravioli 's verscholen onder de kipstukken en onder een dikke laag saus.
De voorgerechten en de desserts waren goed.
marloesromeijn .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Erg fijn dat we met het Albert Heijn arrangement zelf van de kaart mochten kiezen en daardoor ruime keus hadden. Fijne bediening. Leuke avond gehad!
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Hier gaan we zeker terug. We hebben met een AH bon een 3-gangenmenu gegeten en wat was het een verwennerij. Heerlijke combinaties van wereldse smaken. We kunnen niet wachten om hier weer terug te keren.
Mary R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, deskundige en vriendelijke bediening. Menu völ verrassingen.
Suggestie is om de saus op vlees separaat te serveren
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wij hebben altijd heerlijk genoten van een avondje Specktakel.
Heerlijke zachte toetjes met knispers gepresenteerd op een etagère en een heerlijk mals struisvogelbiefstukje.
Nu, 4 jaar later kwamen we weer eens een hapje doen. We waren enigszins verbaasd. Vrijwel nog steeds dezelfde kaart? Maar oké. De wijn, het broodje vooraf en het voorgerecht waren werkelijk verrukkelijk. Totdat wij aan de volstruis begonnen. Deze was wat taai, te lang gebakken en smakeloos. Wrs door het bedje daaronder wat zeer kruidig en pittig was. Het krokodillenpastijtje droog en ook de sticky chocolade en spekkoek waren alles behalve sticky en zacht.

We hebben ondanks dit een leuke avond gehad, maar ik hoop zeer dat de smaak als vanouds weer terug komt. En er een vernieuwde kaart gaat komen, Want dan komen we natuurlijk weer!

Bediening, subliem!! Altijd geweest;-)
amandajoren .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We kennen het restaurant en komen er graag. Goede service en vriendelijk personeel! Ondanks dat we met een AH-actie bon kwamen, keuze uit dezelfde gerechten als dat je volledig betaalde klant bent. Dus geen speciaal menuutje.
Wachttijd is niet te lang, maar ook niet te kort. Zeker als je met gezelschap bent, is het fijn als je niet elke paar minuten een bord onder je neus geduwd krijgt. Goede afstemming dus.
Goede wijn, hulp bij uitkiezen. Voldoende keus uit vegetarische gerechten, door aparte vegetarische kaart.
Anna C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Specktakel is mijn favorite restaurant in Haarlem. Het eten is lekker, fantastisch mooi gereserveerd. Goede keuze van wijnen. Kortom - een aanrader.
danawilms .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Eten, ambiance en service is altijd top. Elke keer word ik weer verrast door de eigen twist die specktakel aan hun gerechten geeft. Alleen jammer dat bijna alle biertjes op waren..
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Voor de tweede keer een bezoek gebracht aan Specktakel, wederom een groot succes! Fantastisch dat je gewoon van de hele kaart kunt kiezen. Het personeel gaf ons echt een warm gevoel, al kon er wel iets langer worden gewacht tussen de gerechten in. Heerlijk gegeten en gedronken in een super ambience!
AxVeCoCa J.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Hiervoor ga je uit eten: verrassende en smakelijke gerechten, prachtig opgemaakt, kortom een nieuwe beleving waar je echt van moet genieten en dan ook nog met een geweldige bediening. Wij waren hier voor de tweede keer, in 2016 al zonder en nu met AH-actie en dat maakte geen verschil, beide keren prima gegeten. AH-actie geeft 35,- korting voor 2e menu. maar alle gerechten mogen gekozen worden. en dat hebben we gedaan. Als voorgerecht kozen 3 van ons Taste of the World omdat dit een combinatie is van 5 voorgerechten, echt een aanrader, en 1 van ons de Hawaii n Tuna, die ook goed in de smaak viel. Qua hoofdgerechten namen wij elk iets anders: de China char, Indian roti, Australian en Indo gerechten. Specktakel biedt uit vele culturen gerechten aan en dat is heel knap, want alles smaakt authentiek. Prijs/kwaliteit is prima! Wij komen zeker weer terug al is het alleen maar om de Umami gerechten eens te proberen. Umami komt uit de Japanse keuken en betekent 5e smaak. Voor meer info zie www.specktakel.nl