Specktakel

Spekstraat 4 2011 HM Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Specktakel

Een wereldse keuken

Eten hier alleen al is een spektakel. Met een tafel vol lekkers die je hier kunt bestellen kun je de hele avond genieten van lekkere hapjes. Heb hier dan ook vooral geen haast maar ga zitten en laat je de hele avond verwennen. In de zomermaanden ben je blij dat het dak gemaakt is als serre zodat het licht van de zon hier doorheen kan komen en in de winter staat de haard hard aan. De chef beheert een wereldse keuken dus ingrediënten van veel keukens komen hier bij elkaar tot een mega smaaksensatie. Dit in combinatie met een fijne sfeer brengt een waar Specktakel!

Meer informatie over restaurant Specktakel

• : Betaald parkeren in parkeergarage Appelaar, Raaks of Kamp

maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag 17:30 - 22:00
zaterdag en zondag 17:00 - 22:00

Mary R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, deskundige en vriendelijke bediening. Menu völ verrassingen.
Suggestie is om de saus op vlees separaat te serveren
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wij hebben altijd heerlijk genoten van een avondje Specktakel.
Heerlijke zachte toetjes met knispers gepresenteerd op een etagère en een heerlijk mals struisvogelbiefstukje.
Nu, 4 jaar later kwamen we weer eens een hapje doen. We waren enigszins verbaasd. Vrijwel nog steeds dezelfde kaart? Maar oké. De wijn, het broodje vooraf en het voorgerecht waren werkelijk verrukkelijk. Totdat wij aan de volstruis begonnen. Deze was wat taai, te lang gebakken en smakeloos. Wrs door het bedje daaronder wat zeer kruidig en pittig was. Het krokodillenpastijtje droog en ook de sticky chocolade en spekkoek waren alles behalve sticky en zacht.

We hebben ondanks dit een leuke avond gehad, maar ik hoop zeer dat de smaak als vanouds weer terug komt. En er een vernieuwde kaart gaat komen, Want dan komen we natuurlijk weer!

Bediening, subliem!! Altijd geweest;-)
amandajoren .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We kennen het restaurant en komen er graag. Goede service en vriendelijk personeel! Ondanks dat we met een AH-actie bon kwamen, keuze uit dezelfde gerechten als dat je volledig betaalde klant bent. Dus geen speciaal menuutje.
Wachttijd is niet te lang, maar ook niet te kort. Zeker als je met gezelschap bent, is het fijn als je niet elke paar minuten een bord onder je neus geduwd krijgt. Goede afstemming dus.
Goede wijn, hulp bij uitkiezen. Voldoende keus uit vegetarische gerechten, door aparte vegetarische kaart.
Anna C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Specktakel is mijn favorite restaurant in Haarlem. Het eten is lekker, fantastisch mooi gereserveerd. Goede keuze van wijnen. Kortom - een aanrader.
danawilms .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Eten, ambiance en service is altijd top. Elke keer word ik weer verrast door de eigen twist die specktakel aan hun gerechten geeft. Alleen jammer dat bijna alle biertjes op waren..
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Voor de tweede keer een bezoek gebracht aan Specktakel, wederom een groot succes! Fantastisch dat je gewoon van de hele kaart kunt kiezen. Het personeel gaf ons echt een warm gevoel, al kon er wel iets langer worden gewacht tussen de gerechten in. Heerlijk gegeten en gedronken in een super ambience!
AxVeCoCa .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Hiervoor ga je uit eten: verrassende en smakelijke gerechten, prachtig opgemaakt, kortom een nieuwe beleving waar je echt van moet genieten en dan ook nog met een geweldige bediening. Wij waren hier voor de tweede keer, in 2016 al zonder en nu met AH-actie en dat maakte geen verschil, beide keren prima gegeten. AH-actie geeft 35,- korting voor 2e menu. maar alle gerechten mogen gekozen worden. en dat hebben we gedaan. Als voorgerecht kozen 3 van ons Taste of the World omdat dit een combinatie is van 5 voorgerechten, echt een aanrader, en 1 van ons de Hawaii n Tuna, die ook goed in de smaak viel. Qua hoofdgerechten namen wij elk iets anders: de China char, Indian roti, Australian en Indo gerechten. Specktakel biedt uit vele culturen gerechten aan en dat is heel knap, want alles smaakt authentiek. Prijs/kwaliteit is prima! Wij komen zeker weer terug al is het alleen maar om de Umami gerechten eens te proberen. Umami komt uit de Japanse keuken en betekent 5e smaak. Voor meer info zie www.specktakel.nl
tonny M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij hebben t super gehad bij Spectakel. T was echt n feestje om er te eten, je waant je qua eten in n sterren restaurant. Bediening is ook perfect en de wachttijden waren erg goed op n hoog tempo zit niemand te wachten???? Specktakel bedankt voor de fijne avond en tot snel!!!
Dethmer D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het was gezellig en correcte bediening.
Komen graag eens terug.
Aanbeveling!!!!!Super!!!
Leuke locatie in hartje Haarlem.
VriesFde .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Al verschillende keren gegeten bij Specktakel. Steeds weer zijn wij verrast door de smaakexplosie en de presentatie van de gerechten. Opnieuw gereserveerd, aangezien we er geen genoeg van krijgen.
Darcey B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Ontzettend lekker gegeten. Uit m'n comfort zone gegaan en nieuwe, wereldse gerechten geprobeerd. Ook de service was fijn. Enthousiaste en vriendelijke bediening!
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
super vriendelijk personeel
mooi opgemaakte gerechten
smaak was heerlijk
we hebben weer heerlijk gegeten.
en komen zeker weer een keer terug

erg irritant dat je 120 tekens moet vullen
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het was weer toppie zoals vanouds heerlijk gegeten wij komen er al jaren en het is altijd voortreffelijk met een heel leuk team die er voor zorgt dat je een heerlijke avond heb
Louise B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Erg tevreden over Spektakel. Zeer vriendelijk personeel.
25 jaar geleden daar geweest . Mijn inziens al een ster waard als je zolang bestaat.
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Restaurant voor het eerst geprobeerd met de AH-actie: goed geregeld, afgesproken korting volledig gekregen, maar wij mochten verder álles van de kaart kiezen waar we zin in hadden! Geen afgepaste porties dus! Goede, warme, gezellige ontvangst door de méér dan adequate gastvrouw, overig personeel allemaal ook heel vriendelijk snel, service- & klantgericht en vakbekwaam. Verrassende uitstraling door het gezellige terras! Zeer aparte gerechten, veel nieuwe smaken geproefd en allemaal éven lekker! Bijzonder tussengerecht: op speciaal manier bereidde inktvis, was écht smullen!! Wij gaan zeker nog eens terug, de hele avond was een écht Specktakel ;-) ! Bedankt brigade , voor de geweldige avond! Groetjes, Joyce & Agnes
BenitaW .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Wat een fijne locatie om hier te dineren! Hele vriendelijke en vooral persoonlijke ontvangst. Aan ieder gerecht was heel veel aandacht besteedt. Wij waren met zijn zessen en hadden steeds een ander gerecht, best een klus voor de keuken om alles tegelijkertijd klaar te hebben. Ieder gerecht had ook een ander bord. Kortom , hoge kwaliteit, heel vriendelijk personeel , vlotte bediening en wij komen zeker terug! Het was een leuke manier om zo mijn verjaardag te vieren.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Alles was prima te doen, alleen mijn nagerecht iets met sangria vruchtensorbet met vruchten, was tegen verwachting teleurstellend, niet dat het niet te eten was maar het gaf mij geen sorbet gevoel.
En dat voor een prijs van 7.50 + spul. Van 1,50 dus 9 euro was dat niet genieten.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
we hebben heerlijk gegeten en konden bijna niet kiezen want alles leek ons lekker. De bediening is precies hoe het hoort te zijn, ze vallen je niet lastig maar zijn er als je ze nodig hebt. Top.
Adriaan M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Dit was zeker niet het laatste bezoek aan Specktakel. Er zijn nog flink veel meer uitdagende gerechten op de menukaart te vinden.
Chilin H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
De smaak van het eten was wat gewoontjes, maar daarentegen kreeg je wel erg veel. De inrichting van het restaurant vonden wij erg leuk, waardoor het een extra leuke sfeer had. Bediening is erg vriendelijk.