Specktakel

Spekstraat 4 2011 HM Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Specktakel

Een wereldse keuken

Eten hier alleen al is een spektakel. Met een tafel vol lekkers die je hier kunt bestellen kun je de hele avond genieten van lekkere hapjes. Heb hier dan ook vooral geen haast maar ga zitten en laat je de hele avond verwennen. In de zomermaanden ben je blij dat het dak gemaakt is als serre zodat het licht van de zon hier doorheen kan komen en in de winter staat de haard hard aan. De chef beheert een wereldse keuken dus ingrediënten van veel keukens komen hier bij elkaar tot een mega smaaksensatie. Dit in combinatie met een fijne sfeer brengt een waar Specktakel!

Meer informatie over restaurant Specktakel

• : Betaald parkeren in parkeergarage Appelaar, Raaks of Kamp

maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag 17:30 - 22:00
zaterdag en zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Specktakel

Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Hier moet je echt gegeten hebben. Bijzondere smaaksensaties!
Gemma V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We waren er op zaterdag en dan is het er echt heel erg druk,vol, veel tafels dicht op elkaar. Ondanks dat we besproken hadden toch nog 15 minuten wachten maar het eten maakt alles goed. Zo heerlijk.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Uitstekende 3-gangenmenu genoten, met zeer verrassende combinatie van diverse (uiteraard verse) gerechten, veelal op Aziatische (ook Japanse) leest geschoeid, maar toch anders. Vriendelijke en correcte bediening, vlot geserveerd. Gezellig restaurant in hartje van het centrum van Haarlem , en veel groter dan van buiten te zien is.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Verrassende gerechten, heerlijk bereid!
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Bijzonder lekker eten, porties (umami-menu) mooi opgemaakt maar wel echt weinig. Niet bestellen als je trek hebt. Inrichting beetje dubbel: mooie paaseiland koppen, fijne groepjes hertshoornplanten maar foeilelijke schilderijtjes, verder saaier dan je bij het verrassende menu zou verwachten. Ik herinner me sfeervol plantenrijk deel achterin van eerder bezoek maar dat was nu (vanwege winter?) dicht.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Voortreffelijk gegeten, leuk restaurant en prima leuke bediening
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Elke keer worden we weer verrast met een diversiteit aan gerechten welke elk een smaakexplosie in je mond tot gevolg hebben. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk (jammer dat Lisa weg gaat) en we werden ook nog (alweer) verrast met tussengerecht waar t water nog van in mijn mond loopt. Dit restaurant is echt een aanrader voor ieder die van heerlijk en gezellig eten houdt!
Judith G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Goede bediening!
Joy M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Verrast word je hier altijd. Ik kom hier al bijna 20 jaar. Ik begrijp dat personeel verandert maar ik zie wel een andere minder warme kant dan in de tijd dat ik hier voor t eerst kwam volgens mij heette hij Paul en zij Leonie. Maar ik hou zo van t eten en de geselecteerde wijnen. Er is duidelijk met veel verstand en een goede smaak een wijnkaart samengesteld, Ik merk wel dat er erg summier over de combinaties wordt verteld als deze worden ingeschonken en dat vond ik juist altijd zo bijzonder in de tijd dat Leonie en Paul de wijnen schonken. Ik heb daar zoveel van geleerd. Dank in elk geval ik blijf komen hoor! enig idee waar zij nu sommelier zijn? Tot snel ????‍♀️
Philip P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Het was de eerste avond met de nieuwe kaart. Mooie gerechten, uitdagend en leuke combinaties. Veel aandacht voor details en opmaak en smaakvol. Echt anders. Vlotte bediening en samen met keuken scherp op hoe de nieuwe kaart valt. Staan open voor feedback. Wijnen ook goed.
Vrienden Van Bill W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Mooie ambiance. Maandagavond en vol. Lekker, smakelijk eten op telkens weer verschillende, mooi opgemaakte borden. Attentvolle serveersters die opletten als je iets wilt bestellen! Rekening houdend met afwijkende wensen. Topper. Graag nog een keer!!!
Gerrits H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het was heerlijk vertoeven in het gezellige restaurant. Dit keer alleen een hoofdgerecht, tonijn...hmmmm top!
Bediening en kok.. dank voor het heerlijke eten en gastvrijheid... tot de volgende keer.
Jean-Jacques D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
De Australische eend en de kangoeroe zijn aanraders! In de smaak zit een kleurpallet aan verschillende smaken, heerlijk!
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Echt lekker eten. Een beetje ongeïnteresseerde maar wel goede bediening. Verrassende smaken. Vooral het toetje. Ik ga hier graag nog een keer naar toe!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Top!!
Harm F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Top ervaring
Ivonne B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Vanavond een heerlijk verrassingsmenu van 5 gangen gehad. Alle gerechten waren al een plaatje om te zien en vooral ook heerlijk qua smaakcombinaties.
Josee L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
kaart met originele gerechten alleen jammer dat er niets voor vegetariers op staat daar moet je om vragen.
Marlies T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst. Kaart ruime keuze en gerechten zeer smaakvol. Prijs kwaliteitverhouding is prima. Zeker nog een keer bezoeken.
Hendrik S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Volg al enige tijd dit restaurant en de goede reviews waren reden om ook eens een bezoek te plannen. Na afloopwas ik toch wat teleurgesteld. Uiteindelijk gaat het toch om het eten en dat was zo/zo. Wij vonden het weinig verrassend en de bereiding was ook niet top. Jammer maar wellicht dat onze verwachtingen net iets te hoog waren