Specktakel

Spekstraat 4 2011 HM Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Specktakel

Een wereldse keuken

Eten hier alleen al is een spektakel. Met een tafel vol lekkers die je hier kunt bestellen kun je de hele avond genieten van lekkere hapjes. Heb hier dan ook vooral geen haast maar ga zitten en laat je de hele avond verwennen. In de zomermaanden ben je blij dat het dak gemaakt is als serre zodat het licht van de zon hier doorheen kan komen en in de winter staat de haard hard aan. De chef beheert een wereldse keuken dus ingrediënten van veel keukens komen hier bij elkaar tot een mega smaaksensatie. Dit in combinatie met een fijne sfeer brengt een waar Specktakel!

Meer informatie over restaurant Specktakel

• : Betaald parkeren in parkeergarage Appelaar, Raaks of Kamp

maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag 17:30 - 22:00
zaterdag en zondag 17:00 - 22:00

Chilin H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
De smaak van het eten was wat gewoontjes, maar daarentegen kreeg je wel erg veel. De inrichting van het restaurant vonden wij erg leuk, waardoor het een extra leuke sfeer had. Bediening is erg vriendelijk.
Bjarki .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten, het is geen wonder dat ik inmiddels al 20 jaar vaste gast ben bij Specktakel. Het eten is altijd goed van kwaliteit en hoeveelheid, de keuzes verrassend divers en voor ieder wat wils. Zelfs met de AH actie konden we overal uit kiezen en waren de porties niet kleiner gemaakt (wat me bij andere restaurants met zo'n AH-bon wel is overkomen). Chapeau!
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gebruikgemaakt van de AH-Iens actie, maar al eerder en vaker bij Specktakel gegeten. Ook dit keer werden we niet teleurgesteld. Van begin tot eind hebben we genoten! Het voorgerecht "Taste of the world" was divers en erg lekker. Ik vond vooral de summer rol en de tuna taco heerlijk! De rode mul en aubergine waren zeer lekker, de gerookte tomaat was wat overheersend, maar dat vond ik ook van het gerookte spare ribje bij het voorgerecht; waarschijnlijk is gerookt niet zo mijn smaak. Dessert (Florida Key Lime Pie) zag er prachtig uit en was zálig. Gerechten zien er sowieso altijd mooi uit! Ook heel positief dat je als AH-Iens-klant niet anders behandeld wordt. Ook zonder actie komen we zeker terug!!!
Reneetje85 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Goed, niet geweldig. Lekker gegeten, de menukaart is een bonte mix aan keukens. Helaas vonden wij geen van de gerechten echt geweldig. Veel gebruik van heftige kruiden waardoor je de smaak van de producten zelf niet eens meer kon proeven. Paar basic missers die doen vermoeden dan snelheid boven kwaliteit gaat, zoals een lauwe chocoladefondant en bleke frites. De wijnglazen behoorlijk mager gevuld voor €6 per glas. Wij vonden het weinig specktaculairs voor je geld....
anneketenhoope .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Op 8 juni j.l. besloten mijn man en ik onze trouwdag te vieren onder het genot van een heerlijke maaltijd.
Het eten was inderdaad smaakvol en werd zo mooi opgediend dat we het eigenlijk zonde vonden om het op te eten. Zelfs werden we nog verrast door nog een heerlijk hapje vanwege onze trouwdag. Dat hebben we zeer gewaardeerd.
Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten en super van kwaliteit! En leuke, spontane bediening! Het interieur is prachtig. Je waant je in een soort binnentuin. Zeker een aanrader om te gaan eten. Wij komen zeker gauw weer terug!
j.hafkenscheid5 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wij waren ter gelegenheid van mijn man zijn verjaardag bij Specktakel notabene met de AH deal. Bij toeval kwam het ter sprake dat mijn man jarig was. Tot onze verrassing kregen wij daarom nog een heerlijk tussengerecht aangeboden. Niet alleen het eten van voorgerecht tot nagerecht krijgt van ons een dikke 10, maar ook het personeel. Wij hebben genoten.
tessasint1989 S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Wij hebben deze week heerlijk gegeten bij Specktakel! Heerlijke gerechten en de kaart is erg gevarieerd, verrassend en uniek. Bediening is vriendelijk, snel en adequaat. Wij komen zeker terug om de rest van de kaart ook eens te proeven :)
Aad H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Zondagavond 21 mei hier met drie personen gegeten. Gebruik gemaakt van het 3 gangen menu waarbij iedere gang een voltreffer was. Mooie ingredienten in balans met elkaar, vriendelijke en snelle bediening, een rustige en toch geanimeerde atmosfeer en je kan goed een gesprek voeren - dat is in andere restaurants wel anders. Kortom een aanrader in het mooie centrum van Haarlem !
Marico Q.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Prima smaakvolle gerechten en een goede service in een bijzonder ingericht restaurant. Mensen naast ons hadden een klacht en dit werd super vriendelijk opgepakt.

Helaas waren de Australische biertjes op. Om de SouthEast experience af te maken had ik ook wel wat Aziatische biertjes verwacht.
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het 6-gangen Umami menu genomen, alle gangen echt heerlijk. Op het moment dat mijn tafelgenoot zei 'vanaf nu vind ik het wachten wel lang' stond de volgende gang klaar. Perfecte timing, heerlijke (bijpassende) wijn en leuk decor in de overdekte tuin.
An-Jes O.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Altijd goed eten in een leuke setting, bijzondere en creatieve kaart. Vriendelijke en attente bediening, soms wat overhaast.
Miriam O.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Als toerist dit restaurant gevonden via het internet. Het was voortreffelijk. Voor, hoofd en na allen origineel en lekker. Zeer mooi opgemaakt. Het is inderdaad wat prijzig maar het is het waard. Personeel ook zeer vriendelijk. Hoeft niet lang (of te kort) wachten op de gerechten.
Corine L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten, een aanrader om eens ander soort eten uit te proberen! Goede bediening en we hebben een leuke avond gehad.
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten! Prachtig opgemaakte borden, verrassende smaken. Aardige bediening, zeer gastvrij, gezellig druk.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Bediening erg vriendelijk en voelt haar gasten goed aan. Eten zoals altijd erg lekker. Taste of the World is een aanrader (zorg dat je honger hebt!)
Jasperina D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten en genoten van de verrassende gerechten. Deze keer zaten we in de binnentuin, helemaal leuk. Voor herhaling vatbaar.
edithvanderlinde .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Dit blijft mijn favoriete restaurant van Haarlem. Ze weten me iedere keer weer te verrassen met het menu. Prettige sfeer, vooral in de binnentuin.
spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wij zijn 18/4 bij specktakel geweest na het lezen van prima recensies, echter ik heb wel een opmerking wat betreft het voor gerecht.Ik had Koreaanse balletjes wat meer zeen en vet was dan lekkere balletjes, het hoofdmenu was prima zeer smaak vol.De ambiance is leuk en de bediening was super.Wij gaan zeker nog eens terug en hopen dan dat de balletjes dan goed zijn.
Sabrina C.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heerlijk gegeten, afwisselende leuke gerechten, goede kwaliteit. Wij komen terug voor de andere gerechten, want konden moeilijk kiezen!