Specktakel

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Specktakel

Een wereldse keuken

Eten hier alleen al is een spektakel. Met een tafel vol lekkers die je hier kunt bestellen kun je de hele avond genieten van lekkere hapjes. Heb hier dan ook vooral geen haast maar ga zitten en laat je de hele avond verwennen. In de zomermaanden ben je blij dat het dak gemaakt is als serre zodat het licht van de zon hier doorheen kan komen en in de winter staat de haard hard aan. De chef beheert een wereldse keuken dus ingrediënten van veel keukens komen hier bij elkaar tot een mega smaaksensatie. Dit in combinatie met een fijne sfeer brengt een waar Specktakel!

Meer informatie over restaurant Specktakel

• : Betaald parkeren in parkeergarage Appelaar, Raaks of Kamp

maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag 17:30 - 22:00
zaterdag en zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Specktakel

Jane J.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker eten in een sfeervol restaurant.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Zeer gevarieerde kaart. Prima service
Juriaan T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
ongelooflijke goed eten, Umami menu.
Sven T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten, goede service echter wordt er niet goed gelet of je nog iets wilt bestellen, daardoor dit de avond lang. Zou goed zijn als de bediening geregeld even checkt of alles ok is.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Specktakel is altijd een fijn restaurant om te komen. Gerechten kunnen aangepast worden in het kader van allergie, heel prettig. Enige minpuntje dit keer was dat we aan het eind het gevoel kregen dat ze ons waren vergeten.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zeer geduldig en lief personeel. Met korte wachttijd tussen de gerechten door. Wij kwamen laat binnen rond 21.00uur maar geen enkele keer werden wij het restaurant uit gekeken of wat dan ook! We gingen 00.30 weg. Echt een top restaurant waar ze klantgericht zijn hoog in het vaandel hebben. De kok maakt heel smaakvolle gerechtjes, verrassend en bijzonder.
Martien V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Altijd heerlijk avondje bij Specktakel. Professionele en leuke bediening en heerlijk smullen van de soms verrassende en gedurfde combinaties.
Een wijnarrangemebt is een aanrader, wijn/spijs is waar zij heel sterk in zijn.
Marcel D.
Lekker eten, goede prijs. Prima wijn ook. Wel erg druk
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten met verrassende smaken. Geweldig.
Agaath V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk eten, prachtig opgemaakt leuke en vlotte bediening!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijke en verrassende gerechten. De wijn was ook subliem...
Lin V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wat leuk om daar te eten in de binnentuin! Echt een verrassing zo’n leuk plekje. Het eten was heerlijk, mooi opgemaakt en met recht werelds!
Rolien E.
Voorgerechten superrrr!!
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
We hebben met vier personen heerlijk gegeten en het personeel was top! Echt een aanrader!!!
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Werden vriendelijk ontvangen. We hadden van de te voren aangegeven, dat de 1 geen vlees lust en de ander geen kaas. Daar werd bij de keuze van het menu, rekening mee gehouden. Het voor-, hoofd- en nagerecht waren voortreffelijk. We hebben hier super lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Ga zo door!!!
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Al meerdere malen wezen eten bij spektakel, zowel met zijn 2en als met een grote groep.
Het eten is bijzonder, leuk gepresenteerd en de combinaties zijn altijd verrassend.
Personeel erg vriendelijk en gaan altijd met een hele volle buik en een glimlach weg. Echt een aanrader!
J.w. V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijk gegeten, dit keer gekozen Vior de keuze van de chef. Geen spijt van, het waren prachtige gerechten qua smaak, ingrediënten en opmaak.
Mirte D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Erg lekker gegeten! We hadden het umami verrassingsmenu met passende wijn, wat zeker een aanrader is. De tom yam kung soep was heel hoog op smaak (heerlijk), het brood vooraf kan ik elke dag wel eten en van het vleesgerecht met oa feta, harissa, hummus en muntsaus konden we ook geen genoeg krijgen. Het voorgerecht met tonijn was lekker maar niet heel uitgesproken qua smaken.

Zeer vriendelijk personeel! Het duurde na het eerste wijntje wat lang voordat we weer iets konden bestellen, maar dat is vanaf dat moment goed opgepakt. Al met al zeker een plek om nog eens terug te komen!

Wij zaten overigens aan het begin van het restaurant. Vraag vooral om een plekje in de binnentuin, dat zag er namelijk prachtig uit!
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk gegeten en heerlijke bijpassende wijnen.
Wel wat lawaaiig als het vol zit.
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
We hebben zoals altijd heerlijke gerechten voorgeschoteld gekregen. Personeel neemt de tijd voor vragen en probeert het je naar de zin te maken. Dit was zeker niet de laatste keer dat we daar hebben gegeten.