Specktakel

Spekstraat 4 2011 HM Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Specktakel

Een wereldse keuken

Eten hier alleen al is een spektakel. Met een tafel vol lekkers die je hier kunt bestellen kun je de hele avond genieten van lekkere hapjes. Heb hier dan ook vooral geen haast maar ga zitten en laat je de hele avond verwennen. In de zomermaanden ben je blij dat het dak gemaakt is als serre zodat het licht van de zon hier doorheen kan komen en in de winter staat de haard hard aan. De chef beheert een wereldse keuken dus ingrediënten van veel keukens komen hier bij elkaar tot een mega smaaksensatie. Dit in combinatie met een fijne sfeer brengt een waar Specktakel!

Meer informatie over restaurant Specktakel

• : Betaald parkeren in parkeergarage Appelaar, Raaks of Kamp

maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag 17:30 - 22:00
zaterdag en zondag 17:00 - 22:00

Aad H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Zondagavond 21 mei hier met drie personen gegeten. Gebruik gemaakt van het 3 gangen menu waarbij iedere gang een voltreffer was. Mooie ingredienten in balans met elkaar, vriendelijke en snelle bediening, een rustige en toch geanimeerde atmosfeer en je kan goed een gesprek voeren - dat is in andere restaurants wel anders. Kortom een aanrader in het mooie centrum van Haarlem !
Marico Q.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Prima smaakvolle gerechten en een goede service in een bijzonder ingericht restaurant. Mensen naast ons hadden een klacht en dit werd super vriendelijk opgepakt.

Helaas waren de Australische biertjes op. Om de SouthEast experience af te maken had ik ook wel wat Aziatische biertjes verwacht.
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het 6-gangen Umami menu genomen, alle gangen echt heerlijk. Op het moment dat mijn tafelgenoot zei 'vanaf nu vind ik het wachten wel lang' stond de volgende gang klaar. Perfecte timing, heerlijke (bijpassende) wijn en leuk decor in de overdekte tuin.
An-Jes O.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Altijd goed eten in een leuke setting, bijzondere en creatieve kaart. Vriendelijke en attente bediening, soms wat overhaast.
Miriam O.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Als toerist dit restaurant gevonden via het internet. Het was voortreffelijk. Voor, hoofd en na allen origineel en lekker. Zeer mooi opgemaakt. Het is inderdaad wat prijzig maar het is het waard. Personeel ook zeer vriendelijk. Hoeft niet lang (of te kort) wachten op de gerechten.
Corine L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten, een aanrader om eens ander soort eten uit te proberen! Goede bediening en we hebben een leuke avond gehad.
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten! Prachtig opgemaakte borden, verrassende smaken. Aardige bediening, zeer gastvrij, gezellig druk.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Bediening erg vriendelijk en voelt haar gasten goed aan. Eten zoals altijd erg lekker. Taste of the World is een aanrader (zorg dat je honger hebt!)
Jasperina D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten en genoten van de verrassende gerechten. Deze keer zaten we in de binnentuin, helemaal leuk. Voor herhaling vatbaar.
edithvanderlinde .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Dit blijft mijn favoriete restaurant van Haarlem. Ze weten me iedere keer weer te verrassen met het menu. Prettige sfeer, vooral in de binnentuin.
spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wij zijn 18/4 bij specktakel geweest na het lezen van prima recensies, echter ik heb wel een opmerking wat betreft het voor gerecht.Ik had Koreaanse balletjes wat meer zeen en vet was dan lekkere balletjes, het hoofdmenu was prima zeer smaak vol.De ambiance is leuk en de bediening was super.Wij gaan zeker nog eens terug en hopen dan dat de balletjes dan goed zijn.
Sabrina C.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heerlijk gegeten, afwisselende leuke gerechten, goede kwaliteit. Wij komen terug voor de andere gerechten, want konden moeilijk kiezen!
Merel N.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Leuk restaurant waar ik graag kom voor een lekker driegangen menu. Ook dit keer lekker gegeten.
thomas S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Denk de 20ste keer dat we er hebben gegeten, en elke keer super!!! en verrassend!!
Kim W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk verassend gegeten!
Jasper F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Eten was werkelijk geweldig.
Bediening ook, maar toen het drukker werd verloren ze de grip en moest je steeds langer wachten. Dit was jammer. Verder een top restaurant, echt een aanrader.
Runar D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
In tijden niet meer zo lekker gegeten. Verassende combinaties van smaken. Echt de moeite waard om terug te komen.
Ton A.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Mooi gevarieerde kaart, topwijn, prima eten en uitstekende bediening. Kortom absoluut top en aanrader.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Een originele menukaart met bijzondere en smaakvolle gerechten. Ondanks de diversiteit was elk gerecht uitstekend bereid!
Corry A.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Jammer dat we op de vraag van de bediening "wilt u water op tafel?" een fles (à 5 euro bleek later) op tafel kregen, zonder dat er gevraagd werd of dit met bubbeltjes of zonder moest, terwijl wij in de veronderstelling waren dat we kraanwater zouden krijgen, maar ja.... de fles werd al opengemaakt zonder overleg. De bediening is wel professioneel maar wat kattig, wat voor chique moet doorgaan. We kozen voor het menu, stevig aan de prijs, maar wel goed, met veel oosterse invloed en daar moet je van houden