Specktakel

Spekstraat 4 2011 HM Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Specktakel

Een wereldse keuken

Eten hier alleen al is een spektakel. Met een tafel vol lekkers die je hier kunt bestellen kun je de hele avond genieten van lekkere hapjes. Heb hier dan ook vooral geen haast maar ga zitten en laat je de hele avond verwennen. In de zomermaanden ben je blij dat het dak gemaakt is als serre zodat het licht van de zon hier doorheen kan komen en in de winter staat de haard hard aan. De chef beheert een wereldse keuken dus ingrediënten van veel keukens komen hier bij elkaar tot een mega smaaksensatie. Dit in combinatie met een fijne sfeer brengt een waar Specktakel!

Meer informatie over restaurant Specktakel

• : Betaald parkeren in parkeergarage Appelaar, Raaks of Kamp

maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag 17:30 - 22:00
zaterdag en zondag 17:00 - 22:00

Jasper F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Eten was werkelijk geweldig.
Bediening ook, maar toen het drukker werd verloren ze de grip en moest je steeds langer wachten. Dit was jammer. Verder een top restaurant, echt een aanrader.
Runar D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
In tijden niet meer zo lekker gegeten. Verassende combinaties van smaken. Echt de moeite waard om terug te komen.
Ton A.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Mooi gevarieerde kaart, topwijn, prima eten en uitstekende bediening. Kortom absoluut top en aanrader.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Een originele menukaart met bijzondere en smaakvolle gerechten. Ondanks de diversiteit was elk gerecht uitstekend bereid!
Corry A.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Jammer dat we op de vraag van de bediening "wilt u water op tafel?" een fles (à 5 euro bleek later) op tafel kregen, zonder dat er gevraagd werd of dit met bubbeltjes of zonder moest, terwijl wij in de veronderstelling waren dat we kraanwater zouden krijgen, maar ja.... de fles werd al opengemaakt zonder overleg. De bediening is wel professioneel maar wat kattig, wat voor chique moet doorgaan. We kozen voor het menu, stevig aan de prijs, maar wel goed, met veel oosterse invloed en daar moet je van houden
Niels F.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Verrassende kaart welke werd waargemaakt door de kok. We hebben genoten!
fran K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Goede sfeer, vriendelijke bediening,prijs aan de hoge kant. Originele en verrassende gerechten. Opmaak van de borden is goed verzorgd.
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Mooie locatie, eten is goed maar te weinig voor een groep mannen en het moet ook een redelijke prijs zijn 35 euro voor een 3-gangen diner. Helaas moest ik na het eten met een groep vrienden een 75 euro p.p. betalen. Ligt dit aan het eten of is het bier daar zo ontzettend duur! Verder zou een ontvangst leuk zijn als je daar binnen komt.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
5 gangen Umami diner heerlijk, vlotte bediening met goede uitleg over de gerechten, mooie combi vis/vlees.
Heerlijke Malbec (alleen per fles) erbij.
Prima (maandag) avond gehad
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het is zo moeilijk kiezen hier. Je wilt alles wel proberen.
Jose M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De kok verstaat zijn vak. We hadden het verrassingsmenu, dat volledig werd aangepast aan mijn allergieën. Ook het bijpassende wijnarrangement werd aangepast aan de gerechten (dus anders dan standaard) er was veel aandacht aan besteed. We zijn hier al vaker geweest en komen hier zeker terug.
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Wat een heerlijke gerechten en wat fantastisch zoals er is gereageerd op mijn dieet. Met zorg en aandacht werden mij heerlijke aangepaste gerechten gereserveerd. Dank jullie wel! E. Halsema-van Donge.
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Mooie presentatie leuke gerechten met een twist! Veel variatie op de kaart! Glas wijn voor 6€ wel aan de dure kant maar eten maakte veel goed! Bediening kan wat attenter, Algemeen een zeer ruime voldoende! Aanrader!
Marleen N.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Echt heerlijk gegeten! De unami met bijpassende wijn waren verrukkelijk. We komen zeker nog eens terug!
Luuk Z.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Een aanrader. We hebben een viergangenmenu genomen. Verrassende gerechte, mooi opgemaakt en voortreffelijk van smaak. De bediening was correct en uiterst vriendelijk. Het tempo van serveren was precies goed naar onze smaak de timing was prima. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Tom F.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Ik werd netjes te woord gestaan door het personeel, en ze namen ook de tijd om dingen uit te leggen en een praatje te maken. Het eten was echt geweldig, alles paste goed bij elkaar en we hebben er echt van genoten. Naarmate de avond vorderde werd het lekker druk maar dat betekende niet dat we langer moesten wachten op eten, dat werd vrij vlot geregeld. Het is leuk aangekleed, al met al een fijne avond.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Fijne avond uit gehad bij Specktakel. Zaak zat goed vol. Leuke sfeer, hippe tent. Prima gegeten. Leuke, creatieve combinaties. Zeker voor herhaling vatbaar.
Onno O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gastvrije omgeving. De kaart is origineel en de wijnen zijn alle gelijk geprijsd maar zondermeer passend bij de gerechten. Erg leuke avond gehad.
Fan57 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de 2e keer gereserveerd via de AH restaurant actie, maar dat gaat zeker meer worden, ook zonder actie.
Het is een avontuurlijke reis door een culinaire wereld, met zeer verrassende gerechten.
Het eten is geweldig, zeker een aanrader.
Nanda S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten, de gerechten worden met zorg gemaakt.
Het is een feestje op het bord, prachtig. De kalfstartaar met gerookt kwarteleitje is heel bijzonder.
Echt een aanrader!