Specktakel

Spekstraat 4 2011 HM Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Specktakel

Een wereldse keuken

Eten hier alleen al is een spektakel. Met een tafel vol lekkers die je hier kunt bestellen kun je de hele avond genieten van lekkere hapjes. Heb hier dan ook vooral geen haast maar ga zitten en laat je de hele avond verwennen. In de zomermaanden ben je blij dat het dak gemaakt is als serre zodat het licht van de zon hier doorheen kan komen en in de winter staat de haard hard aan. De chef beheert een wereldse keuken dus ingrediënten van veel keukens komen hier bij elkaar tot een mega smaaksensatie. Dit in combinatie met een fijne sfeer brengt een waar Specktakel!

Meer informatie over restaurant Specktakel

• : Betaald parkeren in parkeergarage Appelaar, Raaks of Kamp

maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag 17:30 - 22:00
zaterdag en zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Specktakel

José G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Edze W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Food Porn. Wat een geweldige kwaliteit. Zeer lekker gegeten. Geweldig concept.
Arlette H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Ik kom hier een keer in de zoveel tijd vanuit Scheveningen naartoe. Het eten is altijd goed, het personeel is vriendelijk en goed in wat ze doen- ze zijn vriendelijk, snel en denken mee. De binnentuin is prachtig.
Ik heb meerdere restaurants in dit segment geprobeerd in Haarlem, maar Speck is de enige waar ik af en toe echt weer even naartoe moet. Aanrader!
Yen L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Verrassend lekker!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Had er meer van verwacht. Maar misschien is het wel niet mijn smaak. En ik ben altijd verbaasd als je geen kan of fles water op tafel krijgt.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wat een specktakulaire vondsten weer bij de uitstekende restaurant. Neem het Koreaanse voorgerecht met krab in een bapaubroodje. Het vuur spat er vanaf. De bijgaande Pinot Grigio met een tikje roze kleur heeft precies de juiste kruidige touch. Als hoofdgerecht de Kashmir angus beef, om te zuigen met een heerlijke curry pilaf. Meestal laat ik het daar wel bij, maar dit keer was de verleiding van een Zuid-Afrikaanse Don Pedro te groot. En de koffie kon ik overslaan, want die zit daar al in. Het was weer een wereldse herbeleving. En over de bediening niets dan lof.
patricia D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heel gezellinge omgeving, vlot en vriendelijk personeel en super lekker eten!!! Jammer dat het zo ver is.
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
We zaten achter in de serre en was vrij koud en erg dicht op andere tafeltjes deur open en dicht naar buiten was niet fijn
Miriam S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
We komen regelmatig terug bij 't Specktakel omdat ze altijd gevarieerde en heerlijke gerechten hebben, welke altijd weer mooi zijn opgemaakt op het bord. Complimenten aan de kok. Dit keer konden we helaas maar een hoofd- en nagerecht kiezen, vanwege een voorstelling. Volgende keer gaan we weer voor het 3 gangen menu. Het is altijd een feestje om hier te mogen eten. Bovendien zijn de medewerkers ook gastvriendelijk, dat mag niet vergeten vermeld te worden.
Egon P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Na al die jaren nog steeds goed. Vrij zakelijke bediening, maar wel facilitair goed.
hendrik P.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Specktakel hebben we al meerdere keren bezocht en komen toch altijd ook weer terug. Ze brengen hier verrassende gerechten; mooie combinaties van oosterse en westers georiënteerde gerechten. Zowel vlees als vis worden verrassend klaargemaakt. Een 3 gangenmenu is een aanrader.
De kaart wisselt ieder kwartaal; houdt het geheel levend.
De wijnkaart is ruim voldoende en redelijk geprijsd.
Bediening is plezierig en attent. Voor ons heeft Specktakel een wereldse keuken. In Haarlem een aanrader.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Leuke kaart en goede prijs. De tonijn tartaar is een aanrader
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Behalve heel lekker, een lust voor het oog! Best druk en toch helemaal het gevoel van persoonlijke aandacht!
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Het Umami menu was weer bijzonder lekker!! (P.s. kan het dessert op de kaart komen :p)
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk eten, aparte gerechten, vriendelijke bediening, moesten af en toe wel wat lang wachten tussendoor maar het zat dan ook helemaal vol. Een aanrader!
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Eten, zoals gewoonlijk, uitstekend. Maar om 5,50 Euro voor een fles water te betalen vind ik niet nodig. Jammer.
Rose B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Prima restaurant met verrassende wereldgerechten. Zeer aanbevolen.
Cecilia G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekker gegeten! Inrichting niet echt mijn smaak, maar op zich best prima. Fijne tent!
De tafel van Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Altijd heerlijk eten! Verassende smaken in een leuke, ontspannen sfeer. Al jaren mijn favoriete restaurant.
Elalbers A.
Alles zag er zeer verzorgd uit!!!!met verse ingrediënten
Job S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We kwamen binnen en waren hadden deze inrichting niet verwacht, waren dus wel wat verrast. Echter het eten was fantastisch, tongstrelend, en goede wijn.
Aandachtspunt nog wel de rookruimte achter. Wij zaten hier toch wel redelijk vandaan, maar rookgeur was in heel achterste gedeelte van restaurant te ruiken, jammer icm het zeer goede eten