Specktakel

Spekstraat 4 2011 HM Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant Specktakel

Een wereldse keuken

Eten hier alleen al is een spektakel. Met een tafel vol lekkers die je hier kunt bestellen kun je de hele avond genieten van lekkere hapjes. Heb hier dan ook vooral geen haast maar ga zitten en laat je de hele avond verwennen. In de zomermaanden ben je blij dat het dak gemaakt is als serre zodat het licht van de zon hier doorheen kan komen en in de winter staat de haard hard aan. De chef beheert een wereldse keuken dus ingrediënten van veel keukens komen hier bij elkaar tot een mega smaaksensatie. Dit in combinatie met een fijne sfeer brengt een waar Specktakel!

Meer informatie over restaurant Specktakel

Ana C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Pinhitter2 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij hebbeb een heerlijke avond gehad. We waren er wat te vroeg ( vanwege het slechte weer ), maar dat was geen probleem. We hadden al snel een drankje. En kregen een duidelijke uitleg over het menu. Door de uitgebreide kaart was het niet makkelijk iets te kiezen.
Na een keuze te hebben gemaakt kwam ons voorgerecht redelijk snel. Met een duidelijke uitleg wat wat was, hebben wij daar heerlijk van gegeten. Met het hoofdgerecht ging het op dezelfde manier. Tussen door werden we nog van drankjes voorzien en werd er regelmatig gevraagd of alles naar wens was. En dat was het ook.
Na nog een heerlijk nagerecht gegeten te hebben, sloten wij af met kopje koffie.
Het was voor ons een heerlijk diner in een goede omgeving met een zeer vriendelijk en bekwaam personeel.
Wij komen hier zeker nog een keer.

Groetjes van Sjaak en Gina.
Leonoor C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Specktakel. Fijn dat je gewoon van de kaart kunt kiezen bij de AH actie. Originele gerechten, goed op smaak. Prima service. Aanrader.
Jan M S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prima locatie, voortreffelijk e ten uit ruime keus, prima bediening. Waren met de AH actie en konden kiezen uit het gewone menu waarbij een menu gratis was. Geen gedoe met een. uitgekleed menu. Geweldig gedaan Specktakel !!!
CorineC .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Zoals altijd lekker gegeten. De porties lijken wat groter dan voorheen. De bediening was even vriendelijk als altijd. Alle reden dus om weer eens terug te komen.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Met een groep van 8 personen hier gedineerd. Geen enkele wanklank, wat een Specktakel. Het is ook echt een Wereldse keuken. Heerlijke gerechten, die je kunnen verrassen. Echt geweldig. De bediening was fantastisch, ook al liep er maar 1 persoon in de zaak die de bediening deed. Onze complimenten. Zelfs onze gasten uit Amerika waren bijzonder te spreken over de entourage, bediening, en eten
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Super restaurant voor iedereen die eens wat anders wil proberen. Heerlijk gegeten via de AH-actie waarbij we van de kaart konden kiezen, vriendelijk personeel, top.
Razwart .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
De kaart zag er vooraf veelbelovend uit, de praktijk was helaas anders.
Het voorgerecht was redelijk, het hoofdgerecht was teleurstellend. Een heerlijke zeebaarsfilet in een soort tomatenketchup, gevolg smaak weg.
Japans rundvlees vol met spiertjes, een droge eendenbout.
Het toetje was kolomyoghurt (kan en klaar bij de groothandel) met een plak banaan en cruslie erop.
De twee blonde meisjes in de bediening waren nog klantgericht, de andere was ongeintresseerd en had er die avond duidelijk geen zin in.
Het was dus geen spektakel, nu niet en nooit niet.
Angela J.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vooral de Umami is aan te raden, heerlijke gerechten met dit wijn-arrangement en grote plus vond ik ook het BOB-arrangement.
M M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk eten, verassende smaken die zeer goed op elkaar zijn afgestemd! Het volledige menu en de vriendelijkheid zorgen ervoor dat je met voldaan gevoel weggaat!
WaarIsMijnFastfood .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Via AH actie gegeten bij Specktakel. Tent was vol en het was gezellig rumoerig. Het eten wordt, afhankelijk van het gerecht, spectaculair op tafel geserveerd, en daarnaast smaakt het ook nog eens goed. Personeel is vriendelijk.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Hier gegeten met de Albert Heijn Actie. Vrije keuze van de kaart. Vooraf een proeverij van voorgerechten waar echt van alles tussen zat. Ook mooi opgemaakt. Hoogtepunten waren de bitterbal en de tonijntartaar. Als hoofdgerechten hadden we de wagyu en de hertenbiefstuk. Wagyu was ok, maar bevatte wel wat stukjes met veel vet eraan. Smaak was wel erg goed. De hertenbiefstuk was heerlijk en het wildsaucijzenbroodje erbij ook prima. Als toetje weer een proeverij met ook ook heerlijke dingen. Kan dit restaurant iedereen aanraden die van originele gerechten houdt. De kaart wisselt ieder kwartaal en alleen het lezen al is spannend, met dingen als krokodil, struisvogel uit allerlei werelddelen.
Priya B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Spontaan in het centrum een restaurant gezocht in Haarlem. Wat een verassende menukaart! Zo veel keus en echt gerechten uit alle delen van de wereld. Het eten smaakte erg goed!
Van te voren mijn allergiewensen door gegeven bij de reservering. Toen we zaten kwam er gelijk een serveerster naar ons toe om te vragen wie de allergieën had en wat er van de menukaart mogelijk was (bijna alles) en dat de kok alles kon aanpassen. Top service. Kan niet wachten er weer te eten!
Annemaart Z.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Ik kwam vroeger geregeld bij specktakel, altijd een goede keus voor smaakvol eten en unieke combinaties. Gisteren viel helaas tegen. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht waren saai, niet goed op smaak. Het hoofdgerecht werd geserveerd in een hete pan waar een saus op werd gegooid die vervolgens de helft van de tafel onderspatte. Delen van het hoofdgerecht waren geblakerd. Het toetje was aardig, maar klopte ook net niet. Mijn tafelgenoot was buiten het voorgerecht ook niet enthousiast. Voor de kwaliteit die je krijgt nu veel te duur.
Iris R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Het eten was heel lekker en de service zeer goed! Er werd ook heel goed rekening gehouden met mijn tarwe intolerantie. Er werd goed gecommuniceerd over de mogelijkheden en waar nodig werd zonder omkijken een onderdeel van een gerecht vervangen voor een tarwevrij alternatief. Zeer goede ervaring!
Merelvanwylick .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Met de AH actie hier gegeten, bediening is spontaan en beleefd. Het eten is fantastisch lekker en veel, zo veel dat wij het dessert niet meer wilde bestellen. Je zou dan denken dat je hiervoor gecompenseerd wordt ook al kom je via de AH actie, een fles water van €5,- (?!!) en een toeslag voor het hoofdgerecht had ik dan bijvoorbeeld niet berekend. Elders zijn wij altijd gecompenseerd als wij geen dessert bestelde dus dat viel hier wat tegen. Verder een echte aanrader!
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
In deze wereldkeuken wordt een drie gangen menu voor € 35,00 geserveerd. Bij ieder gang is er keuze uit acht gerechten. Ik koos voor een Italiaans voorgerecht, een Zuid-Afrikaans hoofdgerecht en een Spaans dessert. De vele open wijnen maken het goed mogelijk om een juiste wijn-spijs-combinatie te vinden. Vlotte bediening en de serre geeft een prettige ambiance.
Colm C.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Mijn eerste bezoek aan dit restaurant. Redelijk uitgebreide kaart met voor alle smaken keus. Wij aten de gerookte mozzarella en een Grieks vleesgerecht. Beide erg lekker en het zag er prachtig uit. Zelfs de borden zijn aan de gerechten aangepast: erg mooi. Hoofdgerecht Angus beef en struisvogel. Ook weer erg goed verzorgd met verrassende smaken. We hadden bijpassende wijnen besteld. Bij de mozzarella hoort eigenlijk een witte wijn, maar daar ben ik niet zo dol op. Daarom een rode. Prima keus van de wijnkenner, die aan tafel met veel passie verhaalt over herkomst en druivensoort. Ook bij de hoofdgerechten bijpassende (rode) wijnen. Ik kreeg bij de angus beef een merlot, die niet saai zou worden. Dat hij dat na een paar slokken wel deed, kan aan mijn persoonlijke smaak liggen. Voor het dessert kozen we voor de zomerse ijscoupe met mandarijn, rood fruit en munt. Geweldig. Dat gold ook voor de bijpassende dessertwijn met een vleugje sinaasappel. Echt een topcombinatie.
Ben E.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
We hebben een paar maand geleden met zn 4en hier gegeten. Spektakel zit op een goede plak, het was dan ook errug druk, erg onrustiek, de acoustiek werkt niet mee. De serveerster was mij te joviaal. De kok was geinspireerd bezig, hoe krijg ikzoveel mogelijk verschillende smaken op eenbord. Je moet dan ook fijngevoel hier voor hebben, dat ontbrak helaas bij deze kok. Rommelig geheel. Dus geen aanrader.