Speck

Meer informatie over restaurant Speck

Voordelig
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Omdat we later op de avond nog plannen hadden, zijn we bij Speck aangeschoven voor een snelle hap. Leuke kleinschalige zaak en warme ontvangst. Omdat mijn vriendin een aantal voedselallergieën heeft, vielen er een aantal gerechten van de salad bar af. Dit werd direct goed opgepakt; door de keuken werden een aantal gerechtjes 'op maat' gemaakt. De hoofdgerechten waren ook smakelijk; daar komen we zeker nog een keer voor terug. Dan nemen we graag de tijd om meer uitgebreid te tafelen en ook de nagerechten uit te proberen! De bediening was vriendelijk maar af en toe iets onwennig; persoonlijk vind ik dat juist ook de charme van de zaak.
AMEMeijer .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Superleuk en superlekker! Wij vonden het juist een verademing dat je niet hoeft te reserveren. Gewoon aan komen waaien en kijken of er plaats is. Wij waren met z'n vijven en konden direct aan tafel. De kaart is niet heel erg uitgebreid maar er valt genoeg te kiezen. Leuke prijzen en heel erg lekker allemaal. De zaak is gezellig ingericht. Leuk dat je nog kan zien dat het vroeger een slagerij is geweest. De tegeltjes zitten nog op de muur. Fijne bediening en de koffie is er bijzonder goed! Als we weer in de buurt zijn dan gaan we er zeker nog een keer eten.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
De lekkerste pizza's in het Oude Noorden! Ze smaken alsof je in Italië bent door de echte houtoven en ingrediënten van goede kwaliteit. Daarnaast ook nog een hoop andere gerechten op de kaart die zeker de moeite waard zijn, zoals bijvoorbeeld de Ossobuco. Daarnaast staan er ook een aantal mooie salades klaar in het saladebuffet.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Klein zaakje in het Oude Noorden, een kruising tussen een delicatessenzaak en restaurantje. Hier in korte tijd al een paar maal gegeten. Werkelijk overheerlijke pizza ( daarmee behorend tot de top van Rotterdam wat mij betreft) en heerlijke nagerechtjes. Leuke en spontane bediening. Zeer vriendelijk geprijsd. Niet geschikt voor een uitgebreideavond uit eten want om 21:00 gesloten Enig nadeel: slechts een paar tafeltjes beschikbaar en reserveren is niet mogelijk maar als je in de buurt bent en er is plek...doen!