Speck Bar & Grill

- Diner vanaf 16:00

Duur
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellig avondje met vrienden bij Speck. We namen de Big Speck. Dubbele hamburger, lekker veel kaas. Frietjes en salade erbij, prima!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Vanavond hier gegeten. Waardeloze kok. Eerst een koude steak. daarna hetzelfde stuk vlees doorbakken geserveerd. De kok zelf lachte erom. Geen alternatief. Na een paar frietjes vertrokken. Dit was de derde keer dat dit ons overkwam. Heel jammer!
Arnoud R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Met 2 personen prima gegeten op een vrijdagavond. De zeebaars en de steak waren goed, de notentaart en cheesecake als dessert mochten er ook zijn. De matige akoestiek en drukte werd gecompenseerd door de vriendelijke bediening. Leuke tent om een keer te eten, maar niet heel bijzonder.
Mirjammerdan .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
We hebben met zijn zessen gegeten bij Speck. De porties zijn groot dus bestelden we 3 proeverijen, 1 portie spare ribs en verder salade, cole slaw en seizoensgroenten. Alles was in orde: het vlees was goed gegaard en smaakvol, de sausjes smaakten goed en de sla en de groenten waren met aandacht klaargemaakt.
DianaDee1 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten liet lang op zich wachten maar voldeed wel aan de verwachtingen. Ik had een rib-eye en mijn partner een entrecote, daarnaast hadden we ook een maiskolf om te delen. Dit leek mij niet zo'n lastige bestelling maar we hebben 1 uur en een kwartier gewacht. Tussentijds kwam het meisje dat ons bediende wel een broodje van het huis aanbieden om de honger een beetje te stillen. Prettige bediening en de desbetreffende gastvrouw maakte het lange wachten minder onaangenaam dan dat het was. Toen wij naar binnen verhuisden in verband met de kou kregen we een prachtige tafel voor de open keuken. Wel vond ik het vervelend om dan de kok met zijn armen over elkaar te zien staan en schreeuwend tegen zijn keukenpersoneel, terwijl wij dus al lang zaten te wachten op ons eten. Wij hebben hier toen een opmerking over gemaakt tegen het bedienend personeel en daar werd heel laconiek mee omgegaan, 'dit deed hij wel vaker'. Al met al wel lekker gegeten en een drankje naar keus van het huis gekregen en toch voldaan naar huis gegaan.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
De laatste maanden hebben we hier al vaker gegeten overdag en altijd weer erg lekker. Mooie vleesgerechten, vlotte bediening en een leuke ambiance, daar houden we namelijk wel van. Maar deze keer kwamen we na negenen langs voor een lekker glas wijn (waarvan ze genoeg op glas ook hebben trouwens). Uiteraard wilden we daarbij nog wat te snoepen en dat was met een uitgebreide Charcuterie met o.a. heerlijke pulled pork en krokante inktvis, het was allemaal nog te bestellen en gelukkig maar.
Normaal al een super leuk restaurant, maar dus ook een wijnbar voor wat later op de avond.
Pietersma .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Met een groepje van 8 gegeten bij speck op de 1e verdieping. Een mooie open keuken en leuk aangekleed. Vooraf een grote plank met diverse hapjes, vooral niet te zuinig met de porties. Als hoofd kozen we allemaal voor de hamburger. Prima en weinig op aan te merken. Porties hadden iets kleiner gemogen, na de plank was de hamburger toch net iets teveel van het goede. Service was ook prima en al met al genoten.
Nese E.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Absoluut een aanwinst voor utrecht city, als je een goede eter bent wel s?de dishes bij bestellen?
Aan te raden, bediening lief behulpzaam zeker.
Doen uitermate hun best om je naar je zin te maken, lief zijn ze zelfs.
Wel moetje geduld hebben met de bestelde gerechten, duurt wel meschien zo getroffen.
Leuke hippe ambiance, goed ingedeeld.
Prima zit en aangename goed te bereiken locatie.
Tot de volgende bezoek.
HildeK .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Top bediening en heerlijk eten. Op het toetje moesten we even wachten. Daarom, zonder dat wij hadden geklaagd, werd ons een gratis kopje koffie aangeboden. Zo hoort het! Wij komen terug.
Shkoe .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Eten was prima, niks bijzonders maar zeker niet slecht. We hebben alleen een uur op ons eten moeten wachten en dat is onacceptabel.
Het personeel heeft er verder geen aandacht aan geschonken. Daardoor konden we niet genieten van het eten/avond
Teun Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Een woord: Het is meer een thema-restaurant dan een romantisch etentje restaurant..

Heel hip decor. Voelde eigenlijk meer aan als een slachthuis dan een slagerij winkel. Verbeterpunten: De witte schorten van het personeel droegen niet bij aan een gezellig avondje uit. De stoelen zaten niet echt lekker, maar waren te metalig, klein en hard.

Service: Vriendelijke studentes maken het meer een gezellig thema-restaurant dan een serieus etentje.
Eten: Porties waren een tikkeltje aan de kleine kant.
Jur R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Special genomen met drie soorten vlees en verschillende bijgerechten. Open keuken leuk on te zien, prima sfeer. Aanwinst voor de stad.
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Laatst hier met 2 personen gegeten op aanraden van een vriend. En we hebben hier heerlijk gegeten.
Op advies van de ober hebben we vooraf een Steak tartaar en langzaam gegaard buikSpeck met een heerlijke IPA van de tap erbij. Als hoofdgerecht hadden we de Cote de Boeuf die werkelijk waar op je tong smelt in combinatie met een Nero d'avola die heel goed paste bij het gerecht.
De bediening is er steeds op het juiste moment om te vragen of alles naar wens is.

Erg leuk en lekkere ervaring bij Speck, ga ik zeker nog eens doen!
Tim T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
bij binnenkomst mochten we zelf een plekje zoeken in dit leuk ingerichte restaurant. Het doet is net niet té hip tot dat een bediende in oversized slagersshort onze drankjes op komt nemen.
Vervolgens duurt het 20 minuten voordat ze terug komt om ons eten op te nemen.

Ik vind de prijs die je betaald voor de bijgerechten (paar sneetjes brood en een klein schaaltje sla) niet in verhouding staan met de kwaliteit.

Bediende niet top, het eten ook niet. Alles is aan de zoute kant. Vooral de frietjes, die ook slap waren.
Op het vlees is niks aan te merken, het vlees is van top kwaliteit en smaakt verrukkelijk.

Leuk voor 1 keer.
-Welmoet- .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Erg gezellig gegeten bij Speck. Restaurant heeft een toffe industriële uitstraling. Klein misverstand over de bestelling werd goed opgelost door het personeel. Een aanrader voor wie zin heeft in een heerlijk stukje vlees!
Henkdetank .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Na koningsdag nog even een burger gegeten bij Speck. Viel eigenlijk heel erg tegen. Had pulled pork burger maar het vlees was haast niet te bekennen. Hetgeen wat er wel aan vlees opzat was erg droog en smaakloos. Aangegeven bij de ober en die zei dat dat hoorde....

Helaas 1x nooit meer voor mij.
Arie1988 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Vorige week voor de tweede keer gegeten bij Speck. De eerste keer was via een actie op maandag waarbij ik spareribs bestelde, deze waren niet geheel naar mijn smaak. De hele ambiance van het restaurant, de vriendelijke bediening en de prachtige andere gerechten die ik voorbij zag komen maakte het dat ik desondnaks graag nog een keer terug wilde komen.

Ditmaal had ik vooraf het langzaam gegaard en gerookt speck met chimichurri. Dit was erg lekker! De portie was meer dan voldoende, gelukkig maar, want kon bijna niet stoppen met eten, super fijn gerecht!

Als hoofdgerechte deelde ik de cote de bouef, we bestelde deze medium rare, was uiteindelijk meer medium maar dat mocht de pret niet drukken. Dit was echt het lekkerste stuk vlees dat ik in tijden heb gegeten, geweldig! Leuk dat de kazen op de plank allemaal uit de streek afkomstig waren!

Ondanks de drukke avond was de bediening vlot en zeer attent. Bedankt!
MJ164 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Echt aanrader voor de echt vleeseters! Ze hebben een super grote dryed agenda kast hangen vol vlees. En in de keuken een grote green egg. Inrichting vrij druk en rumoerig , maar sfeervol. Bediening vond ik erg goed! Je kan alleen niet reserveren van tevoren, maar na even wachten aan de bar zul je hier zeker genieten!
Eljonne C.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Wayubeef is absoluut geen topper hier , burger matig. Lang wachten, geen broodje etc vooraf of tussendoor. Elkaar lastig te verstaan door de slechte akoestiek, dessert niet slecht maar matig. Wijn was overigens prima (Pino grigio). Maakt de reputatie van een restaurant met top vlees zeker niet waar.
L.r. V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Superhip decor (niet sarcastisch bedoeld). Heerlijke voorgerecht van gefrituurde gamba's en gerookt spek. Als hoofd zeer smakelijke ribeye en ribs. Prachtig gereserveerd met heerlijke bijgerechten. Goed advies over lekkere whisky. Prijzig zoals te verwachten bij vlees maar worth it.