Specialiteiten Café Thembi

20-A Dopplerdomein 6229 GN Maastricht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Tartaar van Tonijn | sjalot | basilicumdressing | gepocheerd hoeve eitje | kruidensalade | Parmezaan/pistache koekje
      Vitello Tonnato | op lage temperatuur bereid kalfsvlees uit Margraten | Tonijnmayonaise | kappertjes | rucola | rode biet
      Vegetarische/veganistische optie
  • Hoofdgerechten
    • Gekonfijte eendebout | rode portsaus | vijgencompote | warme groenten/aardappel garnituur
      Heilbotfilet | kreeftenhollandaise | warme groenten/aardappel garnituur
      Vegetarische/veganistische optie
  • Nagerecht
    • Huisgemaakte hemelse modder
      Eigenwijze Tiramisu
      Ristretto chocolade cheesecake

Over het restaurant Specialiteiten Café Thembi

Als je biologisch belangrijk en lekker vindt, is dit een restaurant waar je zeker naar toe moet. Vlees uit de regio, biologische kazen uit de grensstreek, huisgemaakte gerechten, vis die op een ecologische manier is gekweekt of gevangen en het brood komt van de plaatselijke bakker. En de drankjes? Je kunt uit 250 bieren op fles kiezen, een deel biologisch, en op de wijnkaart staan een aantal biologische wijnen. Buiten al dit lekkers is het gewoon een gezellig café met gastvrij personeel. Op zich al een goede reden er eens te eten!

Glas champagne

Jos F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Voorgerecht tonijnmousse met spiegeleitje is heerlijk, heilbot met groente en aardappelpuree met verfijnd sausje heerlijk, het muntplantje in aardepotje bleek geschaafde chocolade over chocolade mousse dat een heerlijke verrassing was.
Relinde L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Het eten is erg lekker en goede selectie van bieren. Alleen we bestelde rond 17.20 en eerste gang kwam rond 19.15. Dit zal waarschijnlijk komen omdat het zo druk was. Reserveren is zeker een aanrader als je met meer dan 2personen bent.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Zoals in meerdere recensies erg rumoerig maar eten wat super. Bediening vrolijk en vriendelijk.
Ans J.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Als veganist wordt je goed bediend en er wordt moeite voor je gedaan.

Enige minpunt is de muziek die veel te hard staat waardoor een goed gesprek best moeilijk te voeren is. Jammer
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Vandaag heerlijk gegeten ter gelegenheid van mijn verjaardag. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. We hadden vitello tonnato, hertenbief en tiramisu en elke gang hebben we genoten. Bediening is vriendelijk en attent en de muziek die iets harder was dan een doorsnee restaurant, vonden wij helemaal niet storend. Het is tenslotte ook een eetcafé.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Geluid is erg dominant wanneer de zaak vol is, attente bediening die zich het vuur uit de sloffen loopt. Wel lang moeten wachten op het eten.
Iris F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Wij hebben gegeten van het speciale menu van de Albert Heijn actie en het eten zag er goed uit, maar de smaken waren gedurfd en smaakte ons niet. Helaas ware zowel het voor, hoofd als nagerecht niet in balans. Het personeel was vriendelijk, echter kwamen ze niet vaak vragen of we nog iets wilde drinken of dat alles lekker was.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
super lekker gegeten (quinoa salade was top) en wat een vriendelijke mensen !! je voelt je echt welkom!!!
Mariell V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heerlijk gegeten met goede bijpassende wijnen, leuke bediening in restaurant op een verrassende plek. Laat je niet ontmoedigen als je het niet direct kunt vinden, restaurant Thembi is een bezoekje waard even uit de drukte van de stad. Zomers een fantastisch terras.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Lekker gegeten, vriendelijk personeel!
Catharine R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk en eerlijk eten, met zorg bereid, hoge kwaliteit en toch informeel. Leuk en vriendelijk personeel. Echt een aanrader.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Het was gezellig, eten. Is goed. Dessert perfect maar altijd te veel of te machtig.in restaurant vind ik het altijd (te) koud. Muziek was in begin overheersend daarna uit.
Erica B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het is een leuke, informele gelegenheid 'off the beaten path'. Nadeel is dat het een café is, waar het op vrijdag avond behoorlijk rumoerig was. Met elkaar aan tafel praten was daardoor soms lastig.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
We hebben hier gisteravond heerlijk gegeten. Fantastische tonijntartaar met gepocheerd eitje en pistachekoekje. Als hoofdgerecht hadden we gekonfijte eendebout. Deze was goed bereid en werd opgediend met portjus, truffelaardapoel, pastinaakpuree, zuurkool, rode kool, spruitjes en een stoofpeertje. Zeer smakelijk! Het dessert, de eigenwijze tiramisu, was ook goed, maar bij drie gangen wat veel.
Wat jammer was en de pret wel wat drukte was het feit dat er gelijktijdig een kerstborrel was en het hierdoor zeer rumoerig was. Het was attent geweest als men ons daar van te voren van op de hoogte had gesteld. Kortom, het eten was zeer lekker, prijs-kwaliteit door AH-actie zeer goed, maar als je gezellig wilt dineren en elkaar ook nog wilt verstaan, dan moet je niet op vrijdagavond gaan.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Bijzondere groenten!
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Prima bediening; lekker gegeten; uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Fantastisch eten!! Dat verwacht je niet direct als je de locatie ziet.Het was heel druk maar ondanks dat waren de twee heren uit de bediening super vriendelijk en alert!!! Geweldig!!!
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Het eten was prima.Bediening zoals wij gewend zijn van dit restaurant.
Carolien M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Uitmuntend eten en zeer vriendelijke bediening. Iets te lang wachten op eten. Het was fris in de hoek waar wij zaten. Desondanks zeer de moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar.