Speciaalbierencafé 't Pintje

Hoofdstraat 25 6281 BB Mechelen Nederland Kaart

Over restaurant Speciaalbierencafé 't Pintje

Hoeskamer van ut Mergelland

In Speciaalbierencafé 't Pintje voelt iedereen zich binnen de kortste helemaal thuis. Geniet van eenvoudige, maar heerlijke streekgerechten in een setting die echt helemaal bruin is. Laat je daarbij een smakelijk speciaalbiertje inschenken uit het enorme assortiment en jouw avond kan niet meer stuk. Het leven is mooi!

Meer informatie over restaurant Speciaalbierencafé 't Pintje

Maandag vanaf 11:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Genietenvanlekker .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Het is een gezellig restaurant/cafe, aangekleed met allerlei bierreclames en uiteraard met een groot assortiment speciaalbieren. De kaart is uitgebreid, met lekkere gerechten zoals carpaccio, uiensoep, stoofpotje en lekkere koffies (met likeurtje). Kortom heerlijk gegeten in een leuke entourage met gezellige bediening tegen een goede prijs.
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Het was een warm, bruin café-achtig interieur wat gezellig aanvoelde. We hebben prima gegeten. Het stoofvlees was fantastisch zacht. Het smolt op de tong en de tok-tok maaltijd salade was een lekkere balans tussen de smaken. Omdat we een voor en na gerecht wilde eten hadden we aan het einde van de avond toch een lichtelijk vol gevoel!. Het toetje omruilen voor een kopje koffie was geen probleem.
Alleen jammer dat ze geen grote (liter) flessen water aanboden. We hadden heerlijk gewandeld die middag en de behoefte aan water was groot.
Kelly1983 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Heerlijke schnitzel 't Pintje gegeten. Erg gezellig authentiek cafeetje. Gemoedelijke sfeer, echter erg druk. Genoten!!! Tot gauw.
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Het was gezellig en alle gerechten waren goed opsmaak! Twee zeer enthousiaste en aardige gastvrouwen. Als voorgerecht hadden we beide uiensoep, daarna schnitzel t pintje en het Limburgse stoofvlees, tot slot een vanille ijs. Het was heerlijk!
Rosyenjo .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
We hebben lekker en goed gegeten en gedronken. De porties waren meer als genoeg en van de speciale biertjes hebben we ook genoten. Het restaurant heeft een gezellige uitstraling. De bediening was prima, je voelt je er meteen thuis. We hebben een leuke avond gehad en we zullen er zeker nog eens terug gaan.
Fam. Haan
Ernestfrissen .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
De stafels dicht op elkaar, weinig privacy.Het eten was erg vettig en niet lekker. Weinig keus in groente bij het hoofdgerecht De summiere menukaart vermeldde alleen maar salades.
De bediening was vriendelijk.
NathalieR .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Na de (terras)bestelling te hebben gedaan, kwam de serveerster nogmaals vragen wat de bestelling was ( niet erg Natuurlijk). Nu krijgt een ander tafeltje de soep die ik besteld had, maar ze hadden er twee besteld. Toen deze tweede werd geserveerd hebben we navraag gedaan wanneer onze soep en tosti ( geen rocket-sience) zou komen. Helaas smaakte de goulash soep niet vers en leek het brood afbak stokbrood ipv (h)eerlijk brood en de tosti was hier en daar verbrand.
Een zekere teleurstelling na alle goede recenties op Iens. Tip: binnen ziet het er gezellig uit, op terras veel last van uitlaatgassen en drukte van de doorgaande weg.
Morris2010 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Gezellig eetcafé met heerlijke gerechten op de kaart voor een redelijke prijs en vriendelijke bediening. Het stoofpotje was uitstekend. We gaan zeker nog een keer terug om meer te proeven.
Heuvelland .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Bijzonder gezellige zaak, uitstekende bediening , vriendelijk personeel, hebben alle tijd voor je
ook al is het druk.

Het eten is perfect, vooral het rundvlees potje is uitstekend, de schnitzel s vooral die van het pintje is niet te versmaden.
Pietenclara .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
We werden hartelijk onthaald en er werd meteen uitgelegd hoe het werkte.
Alles kon, elke combinatie mochten we zelf samenstellen. Een restaurant om graag naar terug te gaan.
Treeske .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
06-09-2014
We hebben een geweldige gezellige avond gehad met heerlijk eten en heel vriendelijk personeel.Je voelde je er meteen thuis.Je kon bestellen wat je wilde eten,alles kon waar je maar zin in had er waren geen regels.
Wij gaan zeer zeker vaker een bezoekje brengen en ook eens lunchen want de lunchkaart zag er ook goed uit en een biertje op het terras zien we ook wel zitten want de locatie is zeer mooi.

Mvrgr Marianne
Johntenarve .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Prijs-kwaliteitsverhouding prima. Goede bediening. Gastvrije mensen. Niet al te grote kaart, maar dat hoeft ook niet. Heb je minder te kiezen. Het gerecht wat uitgekozen was, was meer dan voldoende. Tussen de gangen door genoeg tijd, m.a.w. niet alles achter elkaar wat wel plezierig was. Werd tijd genomen voor het bereiden van het eten.
Iensdejong .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Vandaag heerlijk gewandeld in omgeving van Mechelen. Toen heerlijk gegeten bij 't pintje. Mijn man en ik hadden het stoofpotje bereid met bier en de kinderen schnitzel en saté. Vooral de vriendelijke bediening maakte het een genot hier te eten en we kregen veel, een goede kwaliteit en de prijs viel ons reuze zee. Maar vooral binnen is het hier zo ontzettend gezellig. Echt sfeer, hier komen wij zeker nog eens terug, een aanrader!
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Al tijdens de wandeling begonnen wij ons al te verheugen op een heerlijke lunch bij Cafe 't Pintje. Bij binnenkomst word je gelijk vriendelijk begroet door de zeer vriendelijke eigenaresse, die omringt wordt door een prachtige oude ambiance. Onze bestelling werd opgenomen en vrij snel stond een heerlijke kop koffie/thee voor ons klaar. We bestelde zuurvlees met frietjes, uiensoep, tosti kaas en een tomatensoep. Het zuurvlees was zoals oma die vroeger maakte en de frietjes waren heerlijk en zeker niet vettig, evenals de overige gerechten. De prijs/kwaliteit is hier zeer goed in balans. In wel café word je tegenwoordig nog Sjat(schat) genoemd? Wij gaan snel weer wandelen!
Ada G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Eten was heerlijk, o.a. schnitzel, salade en de geweldige kipsaté.
En heerlijke knusse gezellige tent met Toos en Hub en hun geweldige jonge medewerkers. Met elkaar maken zij er altijd weer een feest van als je langskomt
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Echt limburgs genieten!! Zalig stoofvlees heerlijke biertjes, prachtige setting en met Toos achter de bar voel je je meer dan welkom! Met zn tienen genoten en! Volgend jaar zeker terug!
Piko1957 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Terug in en tijd op een positieve manier...Wij gaan zeker terug, de bijzonder lekkere kaasplank en de bitterballen smaken naar meer. Het enthousiasme van de al eerder genoemde Toos is Limburgs gastvrij!