Speakers Corner

Maliestraat 16 2514 CA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Speakers Corner

Vlakbij het Malieveld in Den Haag kun je heerlijk lunchen en dineren bij Restaurant Speakers Corner. Een ongelofelijke kaart, zoveel lekkers en ook nog zo betaalbaar. Is dat wel echt lekker? Kom gewoon binnen en overtuig jezelf. De koffie staat hier al voor je klaar, misschien nog een stukje versgebakken taart erbij? Voor de lunch kun je kiezen uit basic broodjes, koude en warme specials, salades of wraps. Het diner varieert van hoofdgerecht tot zoveel gangen als je maar wilt.

Meer informatie over restaurant Speakers Corner

Maandag t/m zaterdag
- Ontbijt 10:00 - 12:00
Zondag gesloten

Smulpaapje2014 D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Speakers Corner wat een leuke ambiance op een prachtige plek in het mooie haagse centrum. De gerechten zagen er verzorgd uit en waren lekker.
De bediening is servicegericht en vriendelijk. Kortom: voor herhaling vatbaar.
Marlies W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Voortreffelijk restaurant. Niet duur. Prima bediening. Een absolute aanwinst voor Den Haag!
John V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
In een rustige, gezelloige ambiance goed gegeten.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Gezellige atmosfeer en prima service. Gerechten goed. Vooral de Speaker's Burger is een aanrader. Wij gaan zeker terug.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Knus gezellig restaurant bij de Denneweg. Sfeer is goed, personeel vriendelijk en de kok gesproken, leuk. Het eten, de Bavette was prima mals en precies zoals wij dat wilden. Heerlijk gegeten voor een goede prijs/kwaliteitsverhouding !!
Daisy K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Een fijne sfeer in het restaurant , zeer gezellig!!!
Joannette B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Ontzettend goed en lekker gegeten! Heel sfeervol restaurant, fijne plek. Op de kaart allemaal mooie gerechtjes en prijs kwaliteit geweldig. We komen zeker terug.
Susan T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gezellige plek, lekker eten voor een goede prijs.
dykio V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten en dat voor die prijs !! super
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We waren met 5 personen en we vonden onze gerechten allemaal zalig. We stonden er versteld van dat ons menu: voor- + hoofd- + nagerecht maar 19,50 kostte. Ook de wijn en koffie waren prima. Het is een leuk klein restaurantje, een aanrader.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Goed eten voor weinig geld, en een goede bediening. Wat wil je nog meer.
dykio V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten en dat ook nog voor een heerlijke prijs. De bavette was echt super lekker, eten en bediening gewoon geweldig en dat voor zo' n prijs en dan ook nog midden in het centrum. Kortom aanrader!
kadema .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Muziekkeuze een dikke 10! Heerlijk Franse klassiekers opgehaald! Het eten is zeer smakelijk en de salades zijn uitermate vers.
Probeer absoluut de spareribs à la Speakers Corner! De bediening is zeer vriendelijk! Een restaurant dat absoluut aan te bevelen is. Hoge kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Ter gelegenheid van verjaardag met 4 personen heerlijk gegeten. Voorgerechten( o.a. garnalen, kabeljauwcarpaccio(!) smaakten erg goed.
Hoofdgerechten: o.a. bavette, spareribs waren voortreffelijk. Bij de spareribs op verzoek schaaltje cranberrysaus. Desserts eveneens genieten!
De rekening viel erg mee. Als mooi gebaar nog een fles wijn van het huis meegekregen.
Wij komen hier zeker terug, ook zonder de cadeauwijn! Hebben deze plek intussen bij familie aangeraden en tot ieders tevredenheid.
luttejo .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Op een warme dag gegeten bij speakers corner. Hebben geen terras, maar om dat de malistraat openlicht, nu een terras alsof je in montmartre in parijs zit. Gekozen voor menu 2 (voorgerecht, voorgerecht, nagerecht). Porties zijn niet groot, maar wel heel lekker. Bediening is enthousiast, snel en heel vriendelijk. Binnen keurig, ook de toiletten. Zeker voor herhaling vatbaar!
J. F.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Dit restaurantje moet nog ontdekt worden want het was nog niet vol op vrijdagavond! We begonnen met een lekker wit wijntje (3,50) en broodje en kozen voor een 3-gangen menu met vooraf de coquilles en Tori Teriyaki. De spiesjes waren echt lekker en verrassend fris met enkele granaatappelpitjes. Voor het hoofdgerecht hadden we alletwee de bavette genomen, echt heerlijk mals, de kleine salade die erbij zat had een lekkere dressing. Tot slot de choco creme brule en heerlijke Luikse wafel met ijs en warme kersen. Alles even lekker. En dat hele menu voor twee tientjes per persoon! De bediening was ook heel vriendelijk en correct. echt super!
Germaine W.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
heerlijk gegeten. voorgerecht Vitello Tonato, verrukkelijk alles goed eraan. niet teveel mayonaise. mooie combi van groentetjes. Hoofdgerecht Bavette van de grill, wat een overheerlijk stukje vlees.
Marianne-Ades .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Leuk, fris restaurant voor iedereen. Ik was met mijn moeder en broer maar zou ook met vrienden daar gaan eten. Ik had een voorgerecht met coquilles, hoofdgerecht bavette en voor dessert de cheesecake, alles was bijzonder lekker. Meer dan uitstekende prijs-kwaliteit verhouding! Heel vriendelijk personeel
jorisDH .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Gister avond met vrienden bij speakers corner gegeten. Wij werden hartelijk ontvangen en naar onze gezellige tafel gewezen beetje voor in de zaak. De gerechten waren heerlijk en mijn tafelgenoten vonden het ook allemaal even lekker. Toen wij gingen betalen schrokken wij bijna van de rekening. Wij dachten dat zij de verkeerde rekening hadden gebracht. Het was echt goedkoop! Ongelooflijk fantastisch en dat voor die prijs! super. komen snel terug
Godfried Q.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Dit is echt een aanwinst. Eten, plaats, inrichting en de bediening zijn zondermeer uitstekend. Ook de open wijnen, wij probeerden er 3, zijn prima.
Er is geen puntenregel voor prijs/kwaliteit verhouding, maar daarvoor geef ik een 11.
We gaan er snel weer naartoe (voordat ze zich bedenken)