Speakers Corner

Maliestraat 16 2514 CA Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Speakers Corner

Vlakbij het Malieveld in Den Haag kun je heerlijk lunchen en dineren bij Restaurant Speakers Corner. Een ongelofelijke kaart, zoveel lekkers en ook nog zo betaalbaar. Is dat wel echt lekker? Kom gewoon binnen en overtuig jezelf. De koffie staat hier al voor je klaar, misschien nog een stukje versgebakken taart erbij? Voor de lunch kun je kiezen uit basic broodjes, koude en warme specials, salades of wraps. Het diner varieert van hoofdgerecht tot zoveel gangen als je maar wilt.

Meer informatie over restaurant Speakers Corner

Maandag t/m zaterdag
- Ontbijt 10:00 - 12:00
Zondag gesloten

Luttejo .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Op een warme dag gegeten bij speakers corner. Hebben geen terras, maar om dat de malistraat openlicht, nu een terras alsof je in montmartre in parijs zit. Gekozen voor menu 2 (voorgerecht, voorgerecht, nagerecht). Porties zijn niet groot, maar wel heel lekker. Bediening is enthousiast, snel en heel vriendelijk. Binnen keurig, ook de toiletten. Zeker voor herhaling vatbaar!
J. F.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Dit restaurantje moet nog ontdekt worden want het was nog niet vol op vrijdagavond! We begonnen met een lekker wit wijntje (3,50) en broodje en kozen voor een 3-gangen menu met vooraf de coquilles en Tori Teriyaki. De spiesjes waren echt lekker en verrassend fris met enkele granaatappelpitjes. Voor het hoofdgerecht hadden we alletwee de bavette genomen, echt heerlijk mals, de kleine salade die erbij zat had een lekkere dressing. Tot slot de choco creme brule en heerlijke Luikse wafel met ijs en warme kersen. Alles even lekker. En dat hele menu voor twee tientjes per persoon! De bediening was ook heel vriendelijk en correct. echt super!
Germaine W.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
heerlijk gegeten. voorgerecht Vitello Tonato, verrukkelijk alles goed eraan. niet teveel mayonaise. mooie combi van groentetjes. Hoofdgerecht Bavette van de grill, wat een overheerlijk stukje vlees.
Marianne-Ades .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Leuk, fris restaurant voor iedereen. Ik was met mijn moeder en broer maar zou ook met vrienden daar gaan eten. Ik had een voorgerecht met coquilles, hoofdgerecht bavette en voor dessert de cheesecake, alles was bijzonder lekker. Meer dan uitstekende prijs-kwaliteit verhouding! Heel vriendelijk personeel
JorisDH .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Gister avond met vrienden bij speakers corner gegeten. Wij werden hartelijk ontvangen en naar onze gezellige tafel gewezen beetje voor in de zaak. De gerechten waren heerlijk en mijn tafelgenoten vonden het ook allemaal even lekker. Toen wij gingen betalen schrokken wij bijna van de rekening. Wij dachten dat zij de verkeerde rekening hadden gebracht. Het was echt goedkoop! Ongelooflijk fantastisch en dat voor die prijs! super. komen snel terug
Godfried Q.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Dit is echt een aanwinst. Eten, plaats, inrichting en de bediening zijn zondermeer uitstekend. Ook de open wijnen, wij probeerden er 3, zijn prima.
Er is geen puntenregel voor prijs/kwaliteit verhouding, maar daarvoor geef ik een 11.
We gaan er snel weer naartoe (voordat ze zich bedenken)
Ohmyfoodness .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Speakers Corner is gewoon een brasserie met lekkere en ongecompliceerde gerechten.
Ik had de escarcots met gratin en roquefort, welke ik iets te heftig vond, maar de rest was simpel en lekker. De inrichting past goed bij de naam!
LizDam35 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Roergebakken beefpuntjes vooraf taai en weinig smaak, daarmee begonnen. Spare ribs van de grill waren wel om naar huis over te schrijven, lekker spicy. Kreeg de indruk dat de bediening ons maar vergat de gehele avond. Van binnen is het leuk ingericht voor op deze locatie.
Frans2015 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Heerlijk gegeten en fantastische bediening, in een leuk ingerichte zaak. Wij kozen voor gegratineerde escargots met roquefort en roergebakken biefpuntjes. Als hoofdgerecht namen wij Bavette van de grill en spareribs. Alles super. Als afsluiter kozen wij voor het grand dessert. Speakers Corner de haagse gouden tip. Wij komen snel terug.
Badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Erg knus restaurantje! Prettige sfeer, met fijne Franstalige achtergrondmuziek. Wij hadden een klein driegangenmenu gekozen, en vreesden dat het enorme porties zouden zijn, maar gelukkig was dat niet het geval. Normale porties, voor een hele schappelijke prijs. Dit was de eerste keer in een hele lange tijd dat ik geen enkel negatief punt kon vinden: alles wat op het bord lag, was perfect - zowel qua smaak als qua uiterlijk. Mooi opgemaakte gerechten zonder poespas, maar gewoon simpel en verrukkelijk. De beefpuntjes als voorgerecht waren erg bijzonder; ik heb werkelijk nog nooit zulke malse bief gehad. Een ontzettend aangename verrassing. Als dit zo blijft, hebben wij een nieuw favoriet restaurantje! Service was ook uitstekend - erg attent en niet opdringerig. Ze staan open voor vragen en uitleg, het meisje dat in de bediening werkt was nam de tijd voor ons, dat vond ik vooral fijn. Kortom, helemaal naar wens.
Vosvanzalingen .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten: Als hoofdgerecht bijzonder malse Bavette en smakelijke Portobello met mozzarella; de groentegarneringen hierbij hadden ook een heel originele smakelijke dressing. De rode wijn, die ons geadviseerd was, was een schot in de roos. Uitstekend allemaal.
De service van het team was in zijn geheel met aandacht, plezier en vooral gastvrij. Ook uitstekend allemaal.
Sfeer, zitjes, verlichting en muziek gaven ons direct een behaaglijk gevoel.
Wat ons betreft allemaal een 9 en dus een goede basis om de 10 voor uitmuntend te halen.
Heel veel succes alvast, het ga jullie goed...
Wij komen zeker terug!
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Wow, leuke plek zeg. Meegenomen door de buurvrouw naar het gloednieuwe Speakers Corner in Den Haag. Super vriendelijke ontvangst door een zeer ervaren gastvrouw. Lekker wijntje, broodje met smeersels en als voorgerecht op Bretonse wijze gebakken mosselen. Kijk, daar doe je me een plezier mee. Ik mag dan wel een vegetarier zijn, maar een mosseltje kan ik niet weerstaan. Wat mij betreft hadden deze jongens ook best als hoofdgerecht gemogen ;-) De buuf nam een carpaccio die ook zeer in de smaak viel. Lekkere portobello als hoofdgerecht met overheerlijke frietjes en een frisse salade. En de buuf aan de spareribs, ze at haar vingers er bij op. Een echte aanrader. Ik zag trouwens ook broodjes hamburgers voorbij komen, die zagen er ook geweldig uit. Een ouderwetse tiramisu en cheesecake toe en we zaten tot de nok toe gevuld. Heerlijk zeg. We gaan hier zeker terugkomen. Speakers Corner is een enorme aanwinst voor Den Haag.
Rhiana M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Dikke 10 voor restaurant Speakers Corner! Goed eten dat professioneel wordt neergezet, voor een zeer redelijke prijs binnen deze chique buurt. Speakers Corner heeft een cultureel vriendelijk concept met een warme, gezellige uitstraling en sfeer, gelegen in het knusse Maliestraatje te Den Haag.
Fleur_B .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Literair Theater Branoul in het Maliestraatje in Den Haag heeft een nieuwe buurman (je kunt zelfs binnendoor via de klapdeurtjes!): Neo-Bistro Speakers Corner. Geweldig leuke stek, mooie kaart, prima wijnen, zeer vriendelijke bediening. Ook oergezellig voor een wijntje (biertje, verrukkelijk dessert) na het theater. Mensen, van harte gefeliciteerd! Wereldtent op een toplocatie!