Spartacus

• Airconditioning
Kan beter
Erg rustig
Lang

Jouw recensie over het restaurant Spartacus

charles M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
ontvangst was al niet vriendelijk
lange wachttijd meer dan 1/2 uur voor eerste gerecht
vlees was droog , niet mals
personeel had er vandaag geen zin in
Silvia Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Matig restaurant. De serveerster was niet erg vriendelijk maar deed haar werk. Eten was oke, niet te veel van te verwachten.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Eerst maar even het decor: op zich goed, maar de afgelopen 20 jaar is er niets aan veranderd, en dan lijkt zo'n zaak plotseling heel erg ouderwets. De service was "normaal" maar niet overdreven. Alles kwam op tijd, maar als ik lees dat er 10 jaar geleden nog even een "gratis" ouzo werd geserveerd, dan is het jammer dat dit nu niet meer gebeurd. Dat staat namelijk zo vriendelijk. Het eten was gewoon echt goed, echt Grieks en echt ruim voldoende. Smaakvol, zoals het hoort