Over het restaurant Sparkling

Intiem restaurant in een van gezelligste straten van Utrecht

Hier hebben ze heel goed begrepen wat gastvrijheid betekent. Je krijgt volop de aandacht van de gastheer en het ontbreekt je werkelijk aan niets. Ondertussen werkt in de keuken het creatieve brein van de chef op volle toeren. Smaken en ingrediënten waarvan je het niet verwachtte blijken boezemvrienden te zijn. Laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Sparkling

Woensdag Gesloten
Geopend van 17:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Sparkling

ciliast .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Sparkling werkt met vaste menu's, naar keuze vlees, vis of vegetarisch. Ons driegangenmenu was verrukkelijk! Mooi opgemaakte gerechten, een palet van smaken.
Vakkundige bediening door één gastheer, die alles goed in de gaten had.
Wij hebben een prima avond gehad!
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heel lekker gegeten, complimenten aan de koks! Jammer dat de niet al te vriendelijke gastheer ons van begin tot einde het gevoel gaf dat we niet welkom waren. Hoewel we gereserveerd hadden, moesten we zo'n drie kwartier wachten voordat we aan tafel konden. We hadden bij de reservering doorgegeven dat we geen vlees eten. Dat was niet opgemerkt. Er kon wel een ander hoofdgerecht bereid worden maar daarvoor werd 9 euro extra in rekening gebracht. Toen kostte het menu dus geen 39 euro meer maar opeens 48. Een tegenvaller die helaas niet goedgemaakt werd door de bediening.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gastvrij onthaald. Ieder gerecht is een schilderijtje op je bord vol met bijzondere smaken. Kortom, heerlijk gegeten!
Sandor M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima gerechten met interssante, smaakvolle ingredienten en zeer goede, snelle en verzorgde service. Een garantie voor een gezellige avond!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De man van de bediening heeft weinig reserve om binnen te dringen in het gesprek. Tamelijk onbeschoft. Vriendin noemde hem een 'zorgzame hork'. Hij onthield namelijk wel dat ik tijdig wilde vertrekken en anticipeerde daar ook op.
Verder heb ik vooraf niet aangegeven dat ik niet van rood vlees houd, maar hij heeft er ook vooraf niet naar gevraagd. Lijkt me ook bij goede service horen. Ik kreeg zeer rood vlees.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Sparkling! De eigenaar zorgt altijd voor een warme, vriendelijke ontvangst en heeft tussendoor altijd even tijd voor een praatje. De gerechten waren heerlijk, bij Sparkling krijg je altijd net even iets anders, gister bijv. longhaas, is weer eens iets anders dan een entrecote. Goede bijpassende wijnen ook, en het toetje was fantastisch! Wij blijven terugkomen bij Sparkling!
thijssen49 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een goede prijs-kwaliteitverhouding. De gerechten zien er verzorgd uit en zijn en met aandacht geserveerd.
De porties zijn goed, niet te groot. Ik kom zeker terug.
annonymus .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer attente bediening, jas wordt gelijk aangenomen, en je krijgt ook nog eens je eigen jas terug ;-) de gastheer werkt heel hard maar verliest niets uit het oog. Ondanks beetje lange wachttijd op het voorgerecht, toch : petje af!
We komen zeker terug.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Echt fantastisch lekker eten van begin tot eind!! Inrichting is pas vernieuwd en is goed gelukt. De bediening was ook erg aardig maar hij stond alleen. En dat kan gewoon niet op een vrijdagavond. Hij was continu gehaast. En dat is zonde van de beleving. Volgens hem kwam iedereen tegelijk om 19u en dat maakte het even druk, maar dat zou niet uit moeten maken en de gehaastheid voelde je tot laat in de avond. Jammer! Desondanks zouden we zeker nog een keer gaan voor het heerlijke eten (en zeer goed afgestemde wijnen!) in de hoop dat de bediening dan wat meer de tijd voor je kan nemen en rust uit kan stralen.
Nynke O.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Eten was super, evenals de service. Persoonlijk en oprecht. Erg fijne avond uit gehad. Als we dan toch iets moeten noemen: De aankleding van het restaurant zou wat meer 'sparkling' mogen. Maar dat is een detail.
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het is een leuk concept met alleen een verrassingsmenu. Wij hebben gekozen voor de 4 gangen.
Het was wel even bedenken voor ze hoe ze de gerechten moesten aanpassen voor mijn vriendin met koemelk-allergie. Maar hier zijn ze prima uitgekomen. Gerechten waren allemaal heel smakelijk.
Gezellige sfeer.
Jackietje .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
gegeten met de AH actie, geen keuze maar vastgesteld menu. Geen vragen over wensen zoals medium of rare, vlees was te rauw. Jammer, gemiste kans .
Op het dessert meer dan een uur moeten wachten.
Ga niet terug.
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Fijne gastheer. Toetje was erg lekker maar heten vond ik niet speciaal. Het vlees was taai en de vis flauw.
Gill E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijke gerechten met interessante en lekkere smaak combinaties vergezeld van een perfecte wijn keuze (wij hebben het wijn arrangement genomen). Een relaxte sfeer om rustig van je maaltijd te genieten. Richard blijft de perfecte gastheer.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Na lange tijd hier weer eens binnen gestapt. En .... werden weer ontzettend verwend. Niet alleen door de zeer hartelijke en ervaren gastheer maar zeker ook door het 3-gangen menu. Wat kan die kok koken! Vooraf hadden we heilbot en het hoofdgerecht was longhaas. De prachtig opgemaakte borden waren niet alleen plaatjes maar de smaken overtroffen elkaar, vulden elkaar aan. Dit was ook het geval bij het nagerecht. Voortreffelijk. Wij blijven in ieder geval niet zo lang meer weg.
Gerrie M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Aparte gerechten. Leuk opgemaakt. De eenmansbediening liep gesmeerd ondanks de drukte. Daardoor wel langere wachttijd tussen de gerechten.
Ruud T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellige "huiskamer" waar ongeveer 20 personen tegelijk dineren. De wijnen zijn erg lekker, voorgerecht en toetje waren bijzonder goed en het hoofdgerecht was gewoon lekker.

Al met al een goede avond gehad.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk eten, prima ontvangst en een fijn, rustig decor. Erg strak en schoon ingericht. Het vlees was perfect gegaard, en de gerechten waren creatief en professioneel opgemaakt. Een prima prijs-kwaliteitsverhouding dan ook. Sterke aanrader!
jaqueline E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prettige sfeer en heerlijk gegeten. Voor de rechte zitplaatsen achter de tafels zou een kussentje prettig zijn.
Dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar! Wij komen terug.
Lieke H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Na de recensies gelezen te hebben gingen we met hoge verwachtingen dit restaurant binnen. Bij binnenkomst viel me de ambiance al tegen. Er hing naar mijn mening geen fijne sfeer, interieur zag er wat gedateerd uit (interieurstilist zou geen overbodige luxe zijn) en we hebben eerst een paar minuten met onze jas in handen moeten wachten voordat de gastheer (en overigens de enige bediening in het restaurant) ons opmerkte. Voordat we aan onze tafel konden zitten moesten we eerst onder een hanglamp doorkruipen, wat niet heel comfortabel was.
We kregen geen wijnkaart en ik voelde ook niet de ruimte om die te vragen. De gastheer kwam zeer gehaast over, wat niet zo gek was gezien hij in zijn eentje het restaurant bediende. Ik had echter nog goede hoop dat het eten me beter zou bekoren. Helaas bleek dit niet het geval... De mooi opgemaakte bordjes die ik hier op de site zag heb ik in het restaurant niet gezien. Het waren zeer standaard smaakcombinaties die wat flauw van smaak waren. Ik zeg het niet snel en niet graag, maar ik vond het eten bij Sparkling wat inspiratieloos en saai. Voor mij absoluut niet voor herhaling vatbaar. Een pluspunt: die wijn die ons door de gastheer aangeraden werd was zeer smaakvol!