Over het restaurant Sparkling

Intiem restaurant in een van gezelligste straten van Utrecht

Hier hebben ze heel goed begrepen wat gastvrijheid betekent. Je krijgt volop de aandacht van de gastheer en het ontbreekt je werkelijk aan niets. Ondertussen werkt in de keuken het creatieve brein van de chef op volle toeren. Smaken en ingrediënten waarvan je het niet verwachtte blijken boezemvrienden te zijn. Laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Sparkling

Woensdag Gesloten
Geopend van 17:30 - 22:00

Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Hier gisteren met mijn vriendin gegeten. We werden vriendelijk ontvangen. Leuk dat ze bij sparkling geen menukaart hebben, maar alleen een drie- of viergangenmenu kan kiezen. Dat ik geen vlees wilde was geen probleem. Kreeg ik gewoon vis en vegetarische gerechten. Tussen de gerechten zat veel tijd, waardoor we lekker de tijd hadden om gesprekken te voeren. We hebben een heerlijke avond gehad, dankzij de vriendelijke bediening en de heerlijke gerechten
Kirsten H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijke gerechten, goede proporties en mooie bijpassende wijnen. Het is iedere keer weer een feestje om bij Sparkling te mogen dineren. De vernieuwde inrichting maakt het helemaal af! Tot gauw weer!
moontje-eten .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zoals altijd weer een geweldige avond gehad. We verheugen ons altijd om te gaan "sparkelen" en we worden altijd weer verrast met de lekkerste gerechten. Mijn vriend en ik zijn vegetarisch en het is haast een traditie geworden dat chefkok Dennis iets bijzonders bedenkt voor ons. Hij komt het vaak zelf brengen en toelichten. Vanavond was de klapper een gerecht dat er uit zag als een idyllisch tuintje met een vijver. De "aarde" was gemaakt van aardappelpuree en roggebrood crumble. De plantjes in de tuin waren onder andere radijs en artisjok. En aan de vijver stond een enoki plantje te pronken. Een spectakel om te zien, en de smaak weer verrukkelijk. Verder kregen we nog heerlijke tussengerechtjes met asperges, burrata kaas, en een vegetarische pasta carbonara (de pasta was zeewier en de spekjes gerookte biet, zalig). Onze vrienden die niet vegetarisch zijn, hadden ook geweldige gerechten. Kortom, onze avond was weer enorm geslaagd. We kregen nog zelf gemaakte limoncello, en ook een speciale alcoholvrije cocktail. We verheugen ons alweer op de volgende keer!
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Sparkling gisteravond: gezellige sfeer, verfijnde gerechten die super smaken met lekkere wijnen geserveerd. Knus en fris interieur! We komen snel weer!
Philene M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Elk gerecht was heerlijk en verassend samengesteld; we hebben genoten! We werden heel vriendelijk en enthousiast ontvangen, erg professioneel en verwelkomend, met een goede aanrading voor wijn. We zijn blij Sparkling te hebben gekozen voor deze deal, en we komen graag terug.
Marisa V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Het restaurant was vol veel Albert Hein actie eters. Gastvrije bediening. Leuk om een keer te proberen
Davide K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Echt heerlijk en verrassend eten. Fijne persoonlijke sfeer en service. In geen tijden zo genoten van uit eten gaan! Ook zonder AH restaurantactie zeer de moeite waard om naar toe te gaan. Wat mij betreft het beste restaurant van Utrecht.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Sparkling is voor mij één van de beste restaurants in Nederland. Verrukkelijke gerechten met geweldige smaak combinaties.
Ik kom er al jaren. De kwaliteit is constant en erg hoog.
Een verborgen pareltje.
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Erg lekker gegeten met goede bijpassende wijnen! En wat een fantastische gastheer: pretentieloos, zeer observerend en daarbij ook nog een poëet ;-) Dank voor de mooie avond!
mark K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Op de zondagavond 7 mei, gegeten met korting via een welbekende webaanbieder, zonder de naam te noemen is het wel duidelijk welke:-)
De eigenaar en tegelijk gastheer, is assertief, maar verstaat zijn vak. In een iets wat donker ogende huiskamersfeer. werden we hartelijk welkom geheten. Het brood, met olijfolie, tapenade met Parmezaanse kaas werd snel geserveerd.
Het voorgerecht, tussengerecht en hoofd- en nagerecht waren goed gepresenteerd en ook zeker smakelijk. Ook de kennis van de gerechten was bij de eigenaar op en top.
Na een wijntje te hebben gevraagd en opgedronken, werden deze afgewisseld met andere wijntjes. En afsluitend een Limoncello en ristretto. We hebben een leuke avond gehad en lekker gegeten.
Achteraf blijkt het dat we een wijnarrangenent hebben gedronken.
Het enige dat ik hierin mis is dat enige melding hiervan tijdens het eten wel op zijn plaats zou zijn. Of we dan hiervan gebruik hadden gemaakt is dan achteraf de vraag, Voor 6 wijn, 2 limoncello en 2 koffie is een rekening van €52,50 toch aan de prijzige kant.
Nog wel netjes even navraag gedaan via de mail, maar niets meer vernomen. Misschien krijg ik nog een telefoontje of reactie hier.
Dus eten, prima. Het drinken wat aan de dure kant???
En als je de prijs, vooraf niet belangrijk vindt kan je er uitstekend eten.
Marcel 06-47045990
Enrico M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
In geen tijden zo lekker gegeten. Dit is het best bewaarde geheim van Utrecht!
Iselle K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wat ziet het nieuwe interieur er
fantastisch uit!! We kwamen hier al graag voor het heerlijke eten en de fantastische bijpassende wijnen, maar nu is het dan echt helemaal af:)
Else B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het was weer super, het eten! Ook de bijpassende wijn was uitstekend. Het interieur is helemaal vernieuwd, erg mooi geworden.
Raf S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
De gastheer runt zijn restaurant met passie en hartelijkheid.
Ron D.
Wederom heerlijke avond gehad
Larissa M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk avondje uit eten gehad! Bij binnenkomst was er een misverstand met de reservering maar dit werd direct vriendelijk opgelost. Eten was voortreffelijk, daarnaast ook heerlijke witte wijn (sauvignon). Het mooiste was nog dat de gastheer ons korting gaf omdat er een fout met de reservering was. De korting was nergens voor nodig omdat alles prima is opgelost. Daarnaast konden wij het ontzettend waarderen en zorgde dit voor een nog positievere lading! Bedankt voor de ontzettend leuke avond en de gastvrijheid!
F S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Een van de beste restaurants in Utrecht, zowel qua eten als qua bediening. De eigenaar staat zelf in de bediening, wat hij fantastisch doet. Het eten is niet alleen heel lekker, maar wordt ook mooi opgediend. De inrichting is gezellig. Ongeglooflijk dat dit restaurant niet inde Iens top 5 staat.
Johannes W.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Een van de beste restaurants van Utrecht!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gastvrije en persoonlijke bediening en keuken. Mooie gerechten. Smaakvol en goed in balans. Ook voor kinderen (10-12 jaar).
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Afgelopen vrijdag weer heerlijk gegeten bij Sparkling! Als vanouds erg lekker menu met verfijnde gerechten die zowel voor het oog als de mond een lust zijn! Ook het interieur ziet er weer top uit na een opknapbeurt: mooie strakke aankleding en tegelijkertijd blijft het een erg knus restaurant. Vooral ook door de enthousiaste en unieke gastheer: altijd hartelijk en veel aandacht voor je wensen. Heerlijke wijnen bij de gerechten maken het compleet! Echt een aanrader voor een etentje in het hartje van Utrecht. Wij gaan snel weer!