Over het restaurant Sparkling

Intiem restaurant in een van gezelligste straten van Utrecht

Hier hebben ze heel goed begrepen wat gastvrijheid betekent. Je krijgt volop de aandacht van de gastheer en het ontbreekt je werkelijk aan niets. Ondertussen werkt in de keuken het creatieve brein van de chef op volle toeren. Smaken en ingrediënten waarvan je het niet verwachtte blijken boezemvrienden te zijn. Laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Sparkling

Woensdag Gesloten
Geopend van 17:30 - 22:00

7,2
moontje-eten .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Helemaal top. Heerlijk gegeten, altijd weer unieke gerechten,zooo mooi opgemaakt, en zo lekker, we snappen nog steeds niet waarom dit restaurant geen ster heeft.

Fijne rustige ambiance, we voelen ons thuis, ontzettend lieve bediening, en de chef kwam ook nog een paar keer zelf uitleg geven..
IJsbrand R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vrijdag 6 januari 19u gegeten met twee. Van tevoren tijdslimiet aangegeven ivm bios. We wilden vier gangen maar aangeraden werd om drie te doen ivm tijd. Super!
Toch vier gangen genomen en geen spijt!
Alles was keurig op smaak, soms met een twist, soms met een vreemde toon er tussen.
Werkelijk super gegeten in een rustige ambiance.
4 gangen plus twee wijn was 50,- pp. Keurig!!
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
hele fijne attente bediening met heerlijk eten, goede prijskwaliteitsverhouding, aan te bevelen
Pepijn D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Na een enthousiast ontvangst heerlijk gegeten en gedronken bij Sparkling. Zonder kaart, dus als bezoeker word je verrast qua wijn en spijzen. De opgewekte gastheer moest het in zijn eentje doen, maar dat deed aan zijn enthousiasme niet af. Na het voorgerecht stonden er vier heerlijke gerechten (vis, vegetarisch, vlees en nagerecht) op het menu; vooral bij het vleesgerecht moest de neiging tot bordlikken onderdrukt worden.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijke gerechten .. op tijd geserveerd.
Inrichting verouderd maar het lekkere eten maakt alles goed..
verrassende culinaire smaakjes in zoveel leuke woorden aangebracht door de zaakvoerder
Een echte aanrader!!!
Lisette R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten in een ongedwongen open sfeer. Het eten en de wijnen waren perfect op elkaar afgestemd.....
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Voor jaarlijkse diner met studie vrienden voor de 2e keer naar Sparkling, Ons weer laten verrassen met een diner van de chef, lekkere wijn erbij , vrolijke bediening ondanks drukte en stress in de keuken. Weer heerlijk gegeten in een no-nonsense restaurant. prima prijs prestatie.
Mara E.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk eten! Super wijntjes! Fijne, persoonlijke bediening. De inrichting kan alleen wat stijlvoller. We komen graag een keer terug!
Joris C.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heb hier gisteren opnieuw mogen genieten van een heerlijk viergangendiner met bijpassend wijnarrangement. Het was weer fantastisch!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Sparkling, vriendelijke attente bediening en heerlijk menu! Wij gaan nu een keer terug!
Gerben D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij kozen voor het driegangen-keuzemenu. De gerechten waren erg lekker, en werden mooi opgediend. Helaas waren de porties nogal klein, en het was "niet mogelijk" om nog iets bij te bestellen; geen aardappeltjes of groenten, en zelfs geen extra broodje. Jammer, want je wilt niet met een halflege maag naar huis als je een toch behoorlijk bedrag neertelt in een restaurant. Mij tip: zet wat simpele bijgerechten op de kaart. Je hebt nu eenmaal kleinere en grotere eters, en daar moet je als uitbater rekening mee kunnen houden. En dan nog een tip van een geheel andere orde: plaats een wc-bril op het toilet; dat is, ook voor de heren, soms toch wel handig...
Mark I.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten, bijzondere gerechten in het vaste menu en mooi opgemaakt, vergezeld door goede bijpassende wijnen. Prima bediening, bereikbaar maar niet teveel aanwezig. Het duurde vrij lang voordat het eerste gerecht werd opgediend, maar de volgende gangen volgden op goede intervallen, dus dit was niet echt storend. Hele gezellige avond gehad, is zeker het aanraden waard.
Eelco K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vandaag heerlijk gegeten met 7 mensen. Eten was bijzonder goed, ook voor de twee vegetariërs en iemand die geen kaas lust. Alles heeft smaak en is op elkaar afgestemd. Het gerecht met bloemkool op verschillende manieren was top. Enig minpunt was dat de gastheer tot half 8 alleen stond. Met name nieuw drinken duurde hierdoor wat lang.
Fieke V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten en goede service! Zelfs een fles wijn gekregen van de gastheer als presentje voor mijn afstuderen, zeer attent!
Timo V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een fantastisch intiem restaurant met een geweldig vriendelijke gastheer die ook overduidelijk weet waar hij over praat, en nog belangrijker geniet van zijn werk en dit ook overdraagt aan de gasten. Het eten is iedere keer weer een culinaire verrassing met unieke combinaties. In mijn ogen één van de beste restaurants van Utrecht!
Meike S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Erg verheugd op een gezellige avond met zijn vieren uit eten. Wij arriveerden om 19:30 en kregen gelijk een broodje op tafel met tafelwater, erg prettig binnenkomen. Wij namen cava vooraf en om 20:45 kregen wij het voorgerecht; Zalmforel, echt het hoogtepunt van de gerechten. Wij hadden een wijnarrangement bij de 4 gangen maar bleven tussen de gangen door erg lang met lege glazen zitten omdat er niet werd gevraagd of we iets wilden drinken. Opzich niet erg gek bij een wijnarrangement maar wanneer er tussen elke gang ruim een uur zit zou hier beter op gelet moeten worden. Toen wij vroegen hoe lang het zou duren tot het volgende gerecht omdat we anders wel tussendoor zelf wat te drinken wilden bestellen werd dit verkeerd opgevat en kregen wij de reactie: als jullie wat willen drinken dan moet je dat zelf aangeven en vragen... Na 4,5 uur hebben wij afgerekend en bij vertrek kregen wij nog de opmerking: Volgende keer zullen we jullie meer volgieten! Erg ongepast.

De volgende ochtend werd ik gebeld omdat wij waarschijnlijk waren 'vergeten' te betalen. Een van de heren was vergeten dat wij bij hem hadden afgerekend. Erg slordig dat dit niet eerst zorgvuldig wordt gecheckt.

Verder was het eten lekker, het voorgerecht bijzonder lekker. Het dessert was oké; de Bergamot veel te veel overheersend.
Met horeca ervaring weet je dat het soms bij 1 tafel net niet lekker loopt op een avond waar dan ook net alles verkeerd gaat. Helaas het idee dat wij dit deze avond waren...
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gewoon heel erg lekker, leuke persoonlijke bediening en mooie entourage. Prachtig verrassingsmenu.
Evelien O.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het eten was bijzonder, vooral het vlees was heerlijk op smaak maar ik vond de prijs-kwaliteit verhouding niet kloppen. De inrichting is mijn mening wat gedateerd en niet zo sfeervol. De bediening is snel en met kennis van zaken.
RMWakker .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Is en blijft een toptent! Snap niet dat een zaak in peiling kan zakken als één iemand het niet eens is met 'inrichting'. Prachtige gerechten, veel aandacht voor smaak. Unieke combinaties en een wijnkaart om trots op te zijn. Rick, Dennis, wederom bedankt! Tot snel.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heeeerlijk gegeten, viergangen, nog nooit zo lekker bloemkool op, mooie hoeveelheden.