Over het restaurant Sparkling

Intiem restaurant in een van gezelligste straten van Utrecht

Hier hebben ze heel goed begrepen wat gastvrijheid betekent. Je krijgt volop de aandacht van de gastheer en het ontbreekt je werkelijk aan niets. Ondertussen werkt in de keuken het creatieve brein van de chef op volle toeren. Smaken en ingrediënten waarvan je het niet verwachtte blijken boezemvrienden te zijn. Laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Sparkling

Woensdag Gesloten
Geopend van 17:30 - 22:00

7,2
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Jasper N.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Je wordt hier altijd erg vriendelijk ontvangen door de eigenaar & gastheer, Rick. Hij weet veel van de gerechten af en kan daar het perfecte wijntje bij te serveren. Ze werken met een 'verrassingsmenu', daardoor kunnen ze hun gerechten altijd met verse ingrediënten bereiden. Dieetwensen zijn geen probleem en de chef weet altijd iets ver-ruk-ke-luks op tafel te zetten.
Jilte W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wauw! Wat hebben wij genoten! Geweldige service van een uiterst vriendelijk en vrolijke man, het eten was in 1 woord fantastistisch! Niks op aan te merken, écht een aanrader!
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Met z'n vieren bij Sparkling een verrassingsviergangenmenu gegeten. Het waren mooie en smaakvolle gerechten, en de gesuggereerde (betaalbare!) wijnen pasten er uitstekend bij. Vriendelijke bediening, gratis water dat constant werd bijgeschonken en een rustige akoustiek. Wij hebben een prima avond gehad!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Zoals altijd weer bijzonder! Zijn hier voor vierde keer en worden weer verrast door heerlijk menu en vriendelijke, kundige bediening! Weer produkten gegeten waar we nooit van hebben geboord! Zelfgemaakte limoncello en madelaines helemaal top! Heerlijke wijn en alle gangen waren verrukkelijk! Blijft ons toprestaurant!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten bij dit restaurant. Originele, mooie gerechten. Aardige bediening. Kortom, een aanrader.
B J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Kom er regelmatig. Altijd lekker eten in een prima tempo. Bediening is erg goed en gezellig en zet altijd heerlijke wijnen neer. Gewoon een keer heen gaan. Het menu valt nooit tegen!
Ralf M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hebben hier op valentijnsdag gegeten en we hebben er echt van genoten. De man in de bediening is erg vriendelijk en grappig, en de gerechten zijn boven verwachting goed. Het is een bijzonder restaurant en we komen zeker nog eens terug!!
Koen H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Top service! Personeel werkt vanuit de passie voor het vak. Ondernemer is super gemotiveerd en wilt de gasten graag verwennen. Goed eten; kortom een bijzondere ervaring gegarandeerd!
Puck V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Geweldig eten, hele fijne gastheer, leuke sfeer en heerlijke wijn. Ik schrijf eerlijk gezegd bijna nooit een recensie, maar ik heb zo'n geweldige avond gehad, dat ik dat graag wilde delen:)
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Vanavond voor het eerst hier gegeten. Gastheer had aandacht voor de gast. Ontvangts was goed en het eten was heerlijk. Leuk verassings menu. De 15% korting was leuk meegenomen. Aanrader en kom zeker snel terug!
Tim T.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Onder het genot van perfecte bediening hebben wij hier heerlijk gegeten! Verfijnde smaken, creatieve gerechten, heerlijke wijn en een zeer gastvrije gastheer is alles wat je nodig hebt voor een perfecte avond. Wij raden het iedereen aan!!
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten, wat een fijne gerechten, en wat een zalige smaken! Bij elk gerecht een mooi bijpassend wijntje, een héél vriendelijke gastheer, kortom van begin tot einde een topervaring!
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zeer goede sfeer door fantastische bediening.
Mooi menu met heerlijke wijnen.
Ben hier nu twee keer geweest en kom zeker nog een keer terug.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij Sparkling. De gastheer heeft echt oog voor zijn gasten en weet mooi te vertellen over de bijzondere gerechten en de wijnen die zij serveren. We hebben een hele fijne avond beleefd waarbij het ons aan niets ontbrak. We komen gauw weer terug!
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten met een vriendin. We konden rustig tafelen, bijpraten en genieten van verrassende gerechten met een bijpassende wijn. De gastheer had oog voor de gast. Ook aan het water werd gedacht en bijgevuld wanneer gewenst.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijk gegeten met gezelschap van vijf. Viergangenmenu. Verrassende gerechten. Heerlijke combinaties. Een van ons had vegetarische gerechten. ook deze met veel aandacht gemaakt.
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was ok, maar bediening was zwaar beneden peil. 1 man aanwezig die alles moest doen, af en toe weg was en geen aandacht had. Elke glas wijn met moeite moeten vragen. Verwachtingen waren hoog na hoge score op iens, maar resultaat was teleurstellend voor toch best een behoorlijke prijs. Geen aanrader!!
judith B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Op basis van de recensies had ik wel wat verwachtingen, maar wat een teleurstelling! Eten was niks bijzonders, hoofdgerecht zelfs niet lekker, service was slecht. De ober was druk met water, maar vergat te vragen of we nog wijn wilden, schonk bij ons in en sprak met de buren, verdween af en toe naar buiten. Verder was de prijs behoorlijk, 36,50 voor 3 gangen. Er zijn veel betere restaurants in Utrecht waar je voor hetzelfde geld wel echt goed kan eten.