Over het restaurant Sparkling

Intiem restaurant in een van gezelligste straten van Utrecht

Hier hebben ze heel goed begrepen wat gastvrijheid betekent. Je krijgt volop de aandacht van de gastheer en het ontbreekt je werkelijk aan niets. Ondertussen werkt in de keuken het creatieve brein van de chef op volle toeren. Smaken en ingrediënten waarvan je het niet verwachtte blijken boezemvrienden te zijn. Laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Sparkling

Woensdag Gesloten
Geopend van 17:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Sparkling

Nynke O.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Eten was super, evenals de service. Persoonlijk en oprecht. Erg fijne avond uit gehad. Als we dan toch iets moeten noemen: De aankleding van het restaurant zou wat meer 'sparkling' mogen. Maar dat is een detail.
Jackietje .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
gegeten met de AH actie, geen keuze maar vastgesteld menu. Geen vragen over wensen zoals medium of rare, vlees was te rauw. Jammer, gemiste kans .
Op het dessert meer dan een uur moeten wachten.
Ga niet terug.
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Fijne gastheer. Toetje was erg lekker maar heten vond ik niet speciaal. Het vlees was taai en de vis flauw.
Gill E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijke gerechten met interessante en lekkere smaak combinaties vergezeld van een perfecte wijn keuze (wij hebben het wijn arrangement genomen). Een relaxte sfeer om rustig van je maaltijd te genieten. Richard blijft de perfecte gastheer.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Na lange tijd hier weer eens binnen gestapt. En .... werden weer ontzettend verwend. Niet alleen door de zeer hartelijke en ervaren gastheer maar zeker ook door het 3-gangen menu. Wat kan die kok koken! Vooraf hadden we heilbot en het hoofdgerecht was longhaas. De prachtig opgemaakte borden waren niet alleen plaatjes maar de smaken overtroffen elkaar, vulden elkaar aan. Dit was ook het geval bij het nagerecht. Voortreffelijk. Wij blijven in ieder geval niet zo lang meer weg.
Gerrie M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Aparte gerechten. Leuk opgemaakt. De eenmansbediening liep gesmeerd ondanks de drukte. Daardoor wel langere wachttijd tussen de gerechten.
Ruud T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellige "huiskamer" waar ongeveer 20 personen tegelijk dineren. De wijnen zijn erg lekker, voorgerecht en toetje waren bijzonder goed en het hoofdgerecht was gewoon lekker.

Al met al een goede avond gehad.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk eten, prima ontvangst en een fijn, rustig decor. Erg strak en schoon ingericht. Het vlees was perfect gegaard, en de gerechten waren creatief en professioneel opgemaakt. Een prima prijs-kwaliteitsverhouding dan ook. Sterke aanrader!
jaqueline E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prettige sfeer en heerlijk gegeten. Voor de rechte zitplaatsen achter de tafels zou een kussentje prettig zijn.
Dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar! Wij komen terug.
Jetty K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Eten was in één woord "fantastisch!" Verassende maaltijd, zeker niet alledaags. Bediening kon wat vriendelijker. Zeker een aanrader.
Sannesanne .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heel gastvrij, spannende smaken en een leuke huisksmersfeer :) oh en heerlijke wijn, de derde van de witte ???????? Die werd overigens ook door de bediening aangeraden dus dat was top.
Danielle E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wat we gegeten hebben weet ik niet meer, maar t was heel erg lekker. Voor de eerste keer van mijn leven longhaas gegeten. Twee man in de keuken, één man voor de bediening, meer is niet nodig.
De wachttijd tussen de gangen vond ik aan de lange kant. Dat was het enige minpuntje.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Erg lang moeten wachten op de drie gangen. Er was maar 1 gastheer en die rende in het rond. Erg gehaaste bediening daardoor. Dit voelde niet als een avondje leuk uit eten. Jammer dat er niet werd gevraagd of je het hoofdgerecht (longhaas) rare, medium of well done wilde.
M1988 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Sparkling is één en al service, smaak en plezier. Wat een verademing. Utrecht is een fijne stad, maar wordt toch vooral gedomineerd door hipster-hutjes en veredelde pizzeria's. Des te mooier om nog een écht goed restaurant mee te maken zonder dat je daarvoor al te diep in de buidel moet tasten. Alles wat op je bord verschijnt bij Sparkling, is een feest. Er wordt duidelijk met passie gewerkt aan mooie smaakcombinaties en structuren. De vis is boterzacht, het vlees prachtig gegaard. En het gastheerschap is uitmuntend, vriendelijk en meedenkend. Ook van het kaasplankje met dessertwijn maakt Sparkling iets prachtigs. Dat de wachttijden soms dan iets langer kunnen zijn, of het voorgerecht bij je buurman ineens een stuk groter uitpakt dan bij jou, moet niet teveel uitmaken. Want hier ga je niet heen voor een 'snelle hap', maar voor een geweldige avond. En die is in zijn totaliteit piekfijn in orde. Je rekent af met een glimlach, want dit is elke cent waard. Complimenten!
Carlo S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten , gezellige gastheer
jannemiekecaspers .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ontzettend lekker eten, hele vriendelijke bediening. Wij hadden maar kort de tijd, hadden om 18:00 uur gereserveerd en moesten om 20:00 uur weg, maar konden uiteindelijk pas om 18:45 er zijn. In overleg was dit geen probleem en hebben we drie gangen voor 20:00 geserveerd gekregen. Alle drie de gerechten waren top. Bijzonder lekker. Absoluut een aanrader.
De inrichting is verder niet bijzonder en je loopt er makkelijk voorbij. Ik woon al jaren in Utrecht en het restaurant is me nooit opgevallen. Dat is wel zonde eigenlijk.
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Ik ken Sparkling al vanaf de oprichting. Rik (eigenaar) blijft verrassen met zijn gerechten en met zijn aandacht. Man met hart voor zijn zaak. Lekkere wijnen, en madeleines bij de koffie ;-p.
Morena V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hadden weer een topavond met zijn viertjes. Mijn vriend en ik zijn beide vegetarisch en worden elke keer weer verrast met iets wat we nog nooit eerder aten. Mijn vriendin eet liefst vis en haar vriend eet alles. Al onze gerechten zagen er weer zo feestelijk uit. Mooie porties, zoveel verschillende smaken, en altijd zo mooi in balans. En zo gezellig, we zaten er weer tot de late uurtjes. We gaan de agenda's snel trekken voor de volgende Sparkle-date!
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hadden wat hogere verwachtingen denk ik. De inrichting vond ik matig, met veel licht. De bediening bestond uit 1 persoon, dit was te weinig voor het hele restaurant. Hij was wel erg bevlogen, dit was leuk. Bij aankomst had wat meer info over het concept (een verrassingsmenu, verder geen keuzes) wel prettig geweest. Het eten was lekker, veel aandacht voor de opmaak en smaken, maar wel weinig.
Kasha .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het eten is verrassend en de kwaliteit van het eten uitstekend met bijpassende wijn. Prima sfeer. De bediening galant en adrem af en toe doorslaand naar brutaal. Leuke avond gehad.