Over het restaurant Sparkling

Intiem restaurant in een van gezelligste straten van Utrecht

Hier hebben ze heel goed begrepen wat gastvrijheid betekent. Je krijgt volop de aandacht van de gastheer en het ontbreekt je werkelijk aan niets. Ondertussen werkt in de keuken het creatieve brein van de chef op volle toeren. Smaken en ingrediënten waarvan je het niet verwachtte blijken boezemvrienden te zijn. Laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Sparkling

Woensdag Gesloten
Geopend van 17:30 - 22:00

7,2
B J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ralf M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hebben hier op valentijnsdag gegeten en we hebben er echt van genoten. De man in de bediening is erg vriendelijk en grappig, en de gerechten zijn boven verwachting goed. Het is een bijzonder restaurant en we komen zeker nog eens terug!!
Puck V.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij Sparkling. De gastheer heeft echt oog voor zijn gasten en weet mooi te vertellen over de bijzondere gerechten en de wijnen die zij serveren. We hebben een hele fijne avond beleefd waarbij het ons aan niets ontbrak. We komen gauw weer terug!
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten met een vriendin. We konden rustig tafelen, bijpraten en genieten van verrassende gerechten met een bijpassende wijn. De gastheer had oog voor de gast. Ook aan het water werd gedacht en bijgevuld wanneer gewenst.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijk gegeten met gezelschap van vijf. Viergangenmenu. Verrassende gerechten. Heerlijke combinaties. Een van ons had vegetarische gerechten. ook deze met veel aandacht gemaakt.
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was ok, maar bediening was zwaar beneden peil. 1 man aanwezig die alles moest doen, af en toe weg was en geen aandacht had. Elke glas wijn met moeite moeten vragen. Verwachtingen waren hoog na hoge score op iens, maar resultaat was teleurstellend voor toch best een behoorlijke prijs. Geen aanrader!!
judith B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Op basis van de recensies had ik wel wat verwachtingen, maar wat een teleurstelling! Eten was niks bijzonders, hoofdgerecht zelfs niet lekker, service was slecht. De ober was druk met water, maar vergat te vragen of we nog wijn wilden, schonk bij ons in en sprak met de buren, verdween af en toe naar buiten. Verder was de prijs behoorlijk, 36,50 voor 3 gangen. Er zijn veel betere restaurants in Utrecht waar je voor hetzelfde geld wel echt goed kan eten.
Lloris P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Top gegeten en de gastheer begrijpt hoe het werkt.
Roberto L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Helaas weegt de inrichting (te) zwaar bij de IENS beoordeling want hierdoor komt een van de 10 beste keukens van Utrecht nog onder een ijssalon in de rangschikking. Bizar, maar waar.
Dan maar naar de Ikea om je keuken tot z'n recht te laten komen. Tja....
kmuller K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten met bijzonder fijne bediening. Precies goed.
moontje-eten .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Helemaal top. Heerlijk gegeten, altijd weer unieke gerechten,zooo mooi opgemaakt, en zo lekker, we snappen nog steeds niet waarom dit restaurant geen ster heeft.

Fijne rustige ambiance, we voelen ons thuis, ontzettend lieve bediening, en de chef kwam ook nog een paar keer zelf uitleg geven..
IJsbrand R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vrijdag 6 januari 19u gegeten met twee. Van tevoren tijdslimiet aangegeven ivm bios. We wilden vier gangen maar aangeraden werd om drie te doen ivm tijd. Super!
Toch vier gangen genomen en geen spijt!
Alles was keurig op smaak, soms met een twist, soms met een vreemde toon er tussen.
Werkelijk super gegeten in een rustige ambiance.
4 gangen plus twee wijn was 50,- pp. Keurig!!
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
hele fijne attente bediening met heerlijk eten, goede prijskwaliteitsverhouding, aan te bevelen