Over het restaurant Sparkling

Intiem restaurant in een van gezelligste straten van Utrecht

Hier hebben ze heel goed begrepen wat gastvrijheid betekent. Je krijgt volop de aandacht van de gastheer en het ontbreekt je werkelijk aan niets. Ondertussen werkt in de keuken het creatieve brein van de chef op volle toeren. Smaken en ingrediënten waarvan je het niet verwachtte blijken boezemvrienden te zijn. Laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Sparkling

Woensdag Gesloten
Geopend van 17:30 - 22:00

mark K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Op de zondagavond 7 mei, gegeten met korting via een welbekende webaanbieder, zonder de naam te noemen is het wel duidelijk welke:-)
De eigenaar en tegelijk gastheer, is assertief, maar verstaat zijn vak. In een iets wat donker ogende huiskamersfeer. werden we hartelijk welkom geheten. Het brood, met olijfolie, tapenade met Parmezaanse kaas werd snel geserveerd.
Het voorgerecht, tussengerecht en hoofd- en nagerecht waren goed gepresenteerd en ook zeker smakelijk. Ook de kennis van de gerechten was bij de eigenaar op en top.
Na een wijntje te hebben gevraagd en opgedronken, werden deze afgewisseld met andere wijntjes. En afsluitend een Limoncello en ristretto. We hebben een leuke avond gehad en lekker gegeten.
Achteraf blijkt het dat we een wijnarrangenent hebben gedronken.
Het enige dat ik hierin mis is dat enige melding hiervan tijdens het eten wel op zijn plaats zou zijn. Of we dan hiervan gebruik hadden gemaakt is dan achteraf de vraag, Voor 6 wijn, 2 limoncello en 2 koffie is een rekening van €52,50 toch aan de prijzige kant.
Nog wel netjes even navraag gedaan via de mail, maar niets meer vernomen. Misschien krijg ik nog een telefoontje of reactie hier.
Dus eten, prima. Het drinken wat aan de dure kant???
En als je de prijs, vooraf niet belangrijk vindt kan je er uitstekend eten.
Marcel 06-47045990
Enrico M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
In geen tijden zo lekker gegeten. Dit is het best bewaarde geheim van Utrecht!
Iselle K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wat ziet het nieuwe interieur er
fantastisch uit!! We kwamen hier al graag voor het heerlijke eten en de fantastische bijpassende wijnen, maar nu is het dan echt helemaal af:)
Else B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het was weer super, het eten! Ook de bijpassende wijn was uitstekend. Het interieur is helemaal vernieuwd, erg mooi geworden.
Raf S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
De gastheer runt zijn restaurant met passie en hartelijkheid.
Ron D.
Wederom heerlijke avond gehad
Larissa M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk avondje uit eten gehad! Bij binnenkomst was er een misverstand met de reservering maar dit werd direct vriendelijk opgelost. Eten was voortreffelijk, daarnaast ook heerlijke witte wijn (sauvignon). Het mooiste was nog dat de gastheer ons korting gaf omdat er een fout met de reservering was. De korting was nergens voor nodig omdat alles prima is opgelost. Daarnaast konden wij het ontzettend waarderen en zorgde dit voor een nog positievere lading! Bedankt voor de ontzettend leuke avond en de gastvrijheid!
F S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Een van de beste restaurants in Utrecht, zowel qua eten als qua bediening. De eigenaar staat zelf in de bediening, wat hij fantastisch doet. Het eten is niet alleen heel lekker, maar wordt ook mooi opgediend. De inrichting is gezellig. Ongeglooflijk dat dit restaurant niet inde Iens top 5 staat.
Johannes W.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Een van de beste restaurants van Utrecht!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gastvrije en persoonlijke bediening en keuken. Mooie gerechten. Smaakvol en goed in balans. Ook voor kinderen (10-12 jaar).
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Afgelopen vrijdag weer heerlijk gegeten bij Sparkling! Als vanouds erg lekker menu met verfijnde gerechten die zowel voor het oog als de mond een lust zijn! Ook het interieur ziet er weer top uit na een opknapbeurt: mooie strakke aankleding en tegelijkertijd blijft het een erg knus restaurant. Vooral ook door de enthousiaste en unieke gastheer: altijd hartelijk en veel aandacht voor je wensen. Heerlijke wijnen bij de gerechten maken het compleet! Echt een aanrader voor een etentje in het hartje van Utrecht. Wij gaan snel weer!
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Afgelopen zaterdag hier wederom heerlijk gegeten. Dit is een van onze favoriete restaurants in Utrecht en wij gaan hier nooit teleurgesteld weg. De inrichting is sinds kort flink aangepakt en dat is een hele verbetering, de kleuren zijn een stuk lichter en het ziet er allemaal wat frisser uit. Het eten was top, heerlijke tonijn vooraf, een heerlijk mals vleesje als hoofdgerecht en het dessert was fantastisch! Het tussengerecht vond ik wat saai, maar ik hou dan ook niet zo van ei. Naast dat de smaken allemaal prima in orde zijn, zien de borden er ook mooi uit. De service is prima en de wijnen zijn lekker, niets meer aan veranderen zou ik zeggen.
moontje-eten .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Ontzettend fijne avond gehad weer. We vierden mijn verjaardag in ons inmiddels echt favoriete restaurant. Vorige week was er net een metamorfose gedaan met de inrichting. Het ziet er top uit. En het eten was weer zo verrassend en origineel. We zijn vegetarisch en we proeven hier altijd dingen die we nog nooit eerder hebben gehad, en zo lekker allemaal. De chef kwam weer een paar keer zelf opdienen. En de gastheer is ook altijd zo lief en vriendelijk.

NB: de vraag hierboven over de wachttijd is niet goed in te vullen: hij was wat ons betreft namelijk precies goed, want we hebben een avond lang gezellig zitten tafelen, precies wat we wilden. Dus het was zeker geen hoog tempo, maar ook niet 'redelijk' of 'kort' of 'lang'.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Vorige week is Sparkling opnieuw ingericht, met een prima resultaat: waar het tot voor kort wat achterhaald overkwam, heeft er een frisse make over plaats gevonden. Goede verlichting, heldere kleuren, waardoor het een stuk ruimer oogt en weer helemaal bij de tijd is.
Wij aten er een paar dagen nadat het weer op en ging, en dat was (weer) een groot succes.
Het voorgerecht was gebaseerd op een albacore tonijn, met een goed bijpassen garnituur. Mijn hoofdgerecht was een prachtig gebakken kabeljauw, en ook de kazen als afronding waren uitstekend. Ondanks het rustige tempo vloog de avond voorbij. Sparkling blijft bij mij hoog in de Utrechte restaurant top staan.
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Vandaag gegeten.
4 gangen diner met een sociale deal bon met een waarde van€ 83,- voor twee personen. Het ging al niet helemaal goed met de reservering, want wij wilde op een zondag er gaan eten. Maar dat werd vanavond.
Je moet bij dit restaurant geen haast hebben. Wij zaten er 3 uur lang. De drankjes vonden wij wel aan de dure kant.

4 kleine gerechtjes. het was wel net genoeg maar voor een grote eter zou het echt te weinig zijn. Mijn tafelgenoot had bij het hoofdgerecht vlees maar daar zaten veel taaie stukjes aan.

Wij vond het wel oké maar geen € 83,- waard. Nee een tweede keer zullen wij niet gauw doen.
Jasper N.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Je wordt hier altijd erg vriendelijk ontvangen door de eigenaar & gastheer, Rick. Hij weet veel van de gerechten af en kan daar het perfecte wijntje bij te serveren. Ze werken met een 'verrassingsmenu', daardoor kunnen ze hun gerechten altijd met verse ingrediënten bereiden. Dieetwensen zijn geen probleem en de chef weet altijd iets ver-ruk-ke-luks op tafel te zetten.
Jilte W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wauw! Wat hebben wij genoten! Geweldige service van een uiterst vriendelijk en vrolijke man, het eten was in 1 woord fantastistisch! Niks op aan te merken, écht een aanrader!
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Met z'n vieren bij Sparkling een verrassingsviergangenmenu gegeten. Het waren mooie en smaakvolle gerechten, en de gesuggereerde (betaalbare!) wijnen pasten er uitstekend bij. Vriendelijke bediening, gratis water dat constant werd bijgeschonken en een rustige akoustiek. Wij hebben een prima avond gehad!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Zoals altijd weer bijzonder! Zijn hier voor vierde keer en worden weer verrast door heerlijk menu en vriendelijke, kundige bediening! Weer produkten gegeten waar we nooit van hebben geboord! Zelfgemaakte limoncello en madelaines helemaal top! Heerlijke wijn en alle gangen waren verrukkelijk! Blijft ons toprestaurant!