Over het restaurant Sparkling

Intiem restaurant in een van gezelligste straten van Utrecht

Hier hebben ze heel goed begrepen wat gastvrijheid betekent. Je krijgt volop de aandacht van de gastheer en het ontbreekt je werkelijk aan niets. Ondertussen werkt in de keuken het creatieve brein van de chef op volle toeren. Smaken en ingrediënten waarvan je het niet verwachtte blijken boezemvrienden te zijn. Laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Sparkling

Woensdag Gesloten
Geopend van 17:30 - 22:00

Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een meer dan aangenaam diner met verse, hoogwaardige ingrediënten en een uitstekende bereidingswijze. Complimenten voor de gastheer, ober, gerant, sommelier in één en dezelfde persoon. Knap ! Absolute aanrader.
Menu bestond uit voorgerecht van doperwten en mooie details, hoofdgerecht goed rosé gebraden kalfsvlees en als dessert kaas en diverse soorten ijs (Roberto) én een heerlijke kokosbol.
Tjirk B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Altijd verrassend met de formule 'wat de pot schaft' (keuze: voor, vis, vega), maar met de zekerheid van exclusieve en culinaire hoogstandjes. Hier geen doorsnee hap op tafel!
Gegrilde tongfilet was zeer goed en het staartstuk van het kalf heerlijk mals. Aangevuld met bijzondere garnituur, waarbij de smaken elkaar versterken. En uiteraard bijpassende wijnen.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een rustige avond in de vakantie.
De portie (3 gangen) niet te groot zodat ook het dessert nog volop gewaardeerd kan worden.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Goed eten met verse producten. Wel duur (3 gangen diner 44,- pp, glas wijn 6,50) en lange wachttijd (brood + 3 gangen in 3 uur tijd).
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Als je gezellig uit wilt eten en je wilt heerlijk eten, dan is dit HET restaurant in Utrecht om naar toe te gaan. Het restaurant ligt iets buiten de binnenstad maar is goed bereikbaar. De gerechten zijn prima bereid, uitstekend van kwaliteit en ronduit heerlijk. Net als de selectie van de wijn bij het gerecht. Hartelijke ontvangst en prima verzorging de hele avond door. En een hand bij het gaan. Gastheer zoals het hoort. Absolute aanrader.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Geweldige leuke attente en gezellige aandacht voor eten én sfeer. De eigenaar bezord je een geweldige avond door je te bedienen wanneer he bedient wil worden en gelaten wordt wanneer je gelaten wilt worden. Een topper in zijn vak!
Jet D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden, goede porties met wijnarrangement. De rode wijn bij het voorgerecht was heerlijk maar pastte er niet geod bij. Iets te overheersend. Droge witte of rose was beter geweest.
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Doordat er maar één persoon in de keuken stond zat er veel tijd tussen de prima, maar krap geportioneerde gerechten. Hierdoor gingen we met een hongerig gevoel weer naar buiten. Je betaalt echter nog behoorlijk wat voor deze drie gangen (40 euro) dus zonder AH Actie hadden we ons hier bekocht gevoeld. Hoewel het eten goed was suggereert deze prijs toch een ander niveau van kwaliteit en service.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Prima gegeten in dit mooie restaurant. De service is, zoals gewoonlijk, uitstekend. Een aanrader om eens lekker te eten onder het genot van goede wijn waarin je de keus hebt uit een ruime sortering.
An77 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk eten in een gezellige sfeer. De eigenaar bedient zelf en doet dat heel goed. Hij geeft je de tijd, maar je hoeft niet te lang te wachten. Hij legt je echt in de watten. Echt een avondje uit!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben prima gegeten (AH-restaurantactie). We kregen niet de indruk daar erg welkom mee te zijn.
Ik zou een wijnarrangement op prijs hebben gesteld, maar dat was er blijkbaar niet.
Prima dat er steeds water werd bijgeschonken.
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Goed gegeten je moet wel geduld hebben zat helemaal vol 1 man in de bediening voor 30 gasten is te weinig hij deed het prima moest uiteraard behoorlijk aan de bak er was ook nog een kok op vakantie een betere invulling hier van kan het nog succesvoller worden
Thijs I.
Wat een teleurstelling!
Met name de sfeer en bediening waren om te huilen. Eten was redelijk.
Zaak was vol en meneer liep alleen in de bediening, wat totaal niet ging. Zonde.
We werden enorm onrustig van zijn gehaast en constante ge-ren tussen de tafels door.
Er werd niet gevraagd wat we (wel of niet) wilden eten. Wijn- en productkennis ontbrak. Snelle standaard riedel bij neerzetten borden en snel weer door, zonder ruimte voor vragen.
Andere gasten die kritisch waren kregen een arrogante opmerking terug. Hij ging zelfs (kort) in discussie. (!)

Het is bekend dat meneer het niet zo heeft op de AH actie gasten maar zo ga je niet met je gasten om.

Het eten was niet bijzonder, ik begrijp de lovende recensies hier echt niet.

Door de stressvolle sfeer, het gedrag van de 'gastheer' waren we er wel klaar mee. Toetje hebben we overgeslagen en na 80 euro afgerekend te hebben voor 1 menu en totaal 6 glazen wijn (ik was verrast maar geen zin nog meer negativiteit), snel vertrokken.

Hier komen we nooit meer terug.
otten257 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
prima restaurant en prima bediening. knap zo helemaal alleen in de bediening, en keurig de mensen uitlaten. komen zeker nog een keer terug
Frederique V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Bij dit restaurant gegeten tijdens de AH Restaurant actie. Ontvangst was een beetje rommelig, maar we mochten zelf een plekje uitzoeken. Er was geen uitleg over het menu en of er verschillende opties waren. Wel dieetwensen doorgegeven en daar werd na korte reminder, na serveren van het voorgerecht, rekening mee gehouden. Bij hoofdgerecht bleek er geen keuze te zijn tussen vlees en vis. Dat vonden wij jammer. De geserveerde wijn paste bij de gerechten. De prijs-kwaliteitsverhouding zou in onze ogen beter nog wat meer geoptimaliseerd kunnen worden.
Christine D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten, dit keer met de AH actie. Het eten was geweldig, absoluut niet minder dan wanneer je zonder de AH actie bij Sparkling eet.
Service en bediening onverminderd goed. De inrichting is veranderd, stijlvoller wat ons betreft.
ilona V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goede ontvangst, jammer dat er geen wijnkaart gegeven is . Kreeg een Chardonnay zonder de vraag of ik een andere wijn had gewild. En € 5,00 voor een glas huiswijn is pittig. Een extra supplement voor het brood pp. En dan is het 3 gangenmenu € 5.00 duurder bij de ah actie. Kreeg niet echt het gevoel dat het 2e menu gratis was.
Ralf S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Sparkling zit ruim boven het niveau van een gemiddeld restaurant. Het eten is van prima kwaliteit; ook het bijgeleverde wijnarrangement is goed. Je wordt hartelijk en joviaal ontvangen. De doorlooptijd van ons 4 gangen menu was 2 en een half uur, wat voor ons precies goed was. Maar je had er ook korter of langer over kunnen doen in overleg met de bediening. Zeker een aanrader, we gaan nog eens langs!
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wat een heerlijk menu! Echt een aanrader. Goede service ook.

Je verwacht het niet op de Voorstraat maar dit is denk ik een van de betere restaurants in Utrecht
Nel Q.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
wij waren met 8 personen en wij waren allemaal heel enthousiast!
Enkelen hadden graag ook wat warme aardappels gehad: patat of zo, maar die komen niet op een menu voor.