Spargo

6,4
6,9
Saffie78 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteravond laat wezen eten met een groepje vrienden. Bediening hadden geen oog voor ons, maar goed het wassen ook druk en vrij laat. Als ze eenmaal bij ons waren dan waren ze vriendelijk. Het eten kregen we gevoelsmatig ook laat. Mijn veganisten burger wasmachine het wel oké, met de frietjes erbij. Betreft de verhouding met prijs en kwaliteit klopt deze niet helemaal. We hebben buiten gezeten. Bankjes buiten zijn niet super stabiel. Maar goed het was een mooie afsluiting van een heerlijke zomerse dag.
Kritisch123 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Mooie middag en we dachten ff naar Spargo voor de lunch.
Blijft toch een mooie locatie.
Het eten was lekker. Helaas kwam het brood behorende bij de salade pas nadat de salade op was. Reden nieuwe kok. Nou ja kan gebeuren. Maar wat ik vooral jammer vond was de bediening. Die had er vandaag geen zin in.
Jammer maar wij haken ff af tot het wat beter wordt.
Pascha1912 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
dit is een zaak met potentieel ;vrij leuk ingericht en de service doet zijn best. toen wij er waren was het niet druk en hadden we daar ook over niet te klagen.De keuze aan biertjes is zeker ruim en origineel.ook de kaart geeft genoeg lunch keuzes maar zoals de bediening zelf aangaf;de kwaliteit van het eten hangt van de kok af. En die er toen was had er niet veel zin in. ingredienten vergeten die op de kaart stonden ,smaak ver te zoeken, enz .Aan de recente recensies te zien is het geen eenmalig probleem.Zonde voor de zaak
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Vrijdagavond, vrienden op bezoek, maar door drukte geen tijd om nog wat te eten te bereiden dus uit. Restaurants die ik kende zaten vol. Spargo vanwege de kritieken op Iens tot dusver vermeden, maar we hadden weinig keuze. Wel: het eten was vet en bulk. Al mag je verwachten van een kaasfondue dat deze vet is, was hier gewoon smaakloze kaas gebruikt (terwijl ik nog had gekozen voor de met extra blauwe kaas optie). Doe minder en verhoog de kwaliteit. Het eten werd niet gelijktijdig geserveerd. De muziek zat in een loop met dezelfde nummers. Ik kom hier niet weer.
Kirsten T.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Eerst 15 min gewacht tot we konden bestellen. 2 tosti's besteld. Wordt maar 1 tosti gebracht. Vervolgens 2x moeten vragen voor de andere tosti. Na 20 minuten komt de tosti eindelijk.. Helamaal koud. Bij afrekenen wordt t er niks gevraagd, alleen t bonnetje gegeven en bedrag in het pinapparaat getoetst, vervolgens loopt t personeel weg en gaat verder. Wat een slecht eten en service. Zeker geen aanrader!!!!!
Norbert C.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Voor het eerst gedineerd in dit restaurant dat meer aandoet als een eetcafé. Wij namen geen voorgerecht en namen de dagvis als hoofdgerecht. Prima hoofdschotel, zonder poespas en echt op zijn eetcafé's opgediend. We waren tevreden met onze maaltijd, maar het was wel jammer dat we van onze tafelburen moesten vernemen dat er ook een menukaart was naast wat er op een schoolbord op de muur genoteerd was. Dit komt over alsof de bediening eigenlijk niet zo geïnteresseerd is in haar gasten. Plichtmatig maar wel vriendelijk werd gevraagd of alles naar wens was.
Kortom, gezellig eetcafé met goede prijs/kwaliteit verhouding waarbij de bediening zich iets professioneler zou kunnen opstellen.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
heerlijke sandwiches , vlotte bediening ondanks t feit dat dit alle studenten waren en het erg belangrijk vonden om hun escapades van de vorige avond met elkaar te delen en de klanten naar onze mening daardoor iets te lang moesten wachten.
Hele uitgebreide kaart met voor ieder wat wils.
De eigenaren komen zelf vaak even langs om te kijken of iedereen het naar z,n zin heeft , helemaal top.
prijstechnisch goed .
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Spargo is gezellig ingericht en nodigt dan ook uit om te gaan zitten, echter zijn de producten niet zo aantrekkelijk. Zo zijn de pizza's van matige kwaliteit en is het schuim op de cappuccino's om te huilen. Toen ik hier een keer eerder had gegeten waren er problemen met de burger. Bestelde deze van de lunchkaart die nog op tafel lag terwijl de lunch al afgelopen was. Vroeg daarom aan de bediening of dezelfde burger ook op de avondkaart stond. Dezelfde zou er inderdaad op staan volgens de ober. Bij het afrekenen bleek de burger echter ruim 5 euro duurder te zijn dan op de lunchkaart vermeld stond. Het ging dus niet om dezelfde burger, in tegenstelling tot wat de bediening mij verzekerde! Toen ik hier een opmerking over maakte werd er alleen maar een beetje de schouders opgehaald en niets anders. Erg jammer dus. Voortaan hou ik het bij spargo dus maar op een biertje en niets te eten.
Amajou2 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
broodje gerookte kip met la vache qui rit dacht iets spannends te hebben besteld maar vies van smaak de combinatie van zoveel dingen heeft deze broodje raar en niet aangenaam smaak gegeven , tafel genoot broodje little italia blijkt ook geen little te zijn en mix van mozzarella, knoflook, pesto, gebakken champignons, paprika, basilicum en zongedroogde tomaat too much van het goede smaak balans is hier ver te zoeken helaas verpest lunch de bediening is een plus punt behulpzaam
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
tot voor 3 jaar geleden kwamen we hier regelmatig eten . het was er vaak gezellig en ze hadden toen een redelijk uitgebreide kaart en daarnaast attent vriendelijk personeel. helaas is dit laatste nu totaal niet meer aanwezig! en dit is niet slechts van éen persoon afhankelijk geweest want we zijn door diverse personen bediend.. het begon al met de opname van het drinken. de ober kon ons helemaal niets vertellen over n.b de witte huiswijn! hoe moeilijk kan het zijn om iets over dit door jouw chef/manager geselecteerde product t aan jeklanten te vertellen..? we hebben toen maar snel zonder advies de keuze gemaakt. als voorgerecht bestelden we beiden de soep van de dag: een paprika-courgettesoep van vorige bezoeken vroeg men altijd direct of er ook brood bij de maaltijd moest worden geserveerd.of zou men dat nu soms direct bij de soep uitserveren? . toen deze werd geserveerd. zagen we direct al dat de soep een romige groene kleur had en op het menu en bij het opnemen van het eten was niets gezegd over een romige soep. bij de eerste hap bleek al dat dit een mosterdsoep was! wij direct de ober erbij geroepen. ze kwam terug om te zeggen dat er een miscommunicatie was met de keuken. er was nl helemaal geen paprika-courgettesoep! mijn vriend stuurde de mosterdsoep direct terug omdat ik nogal trek had en niet langer kon/wilde wachten besloot ik om de mosterdsoep toch maar te houden. en vroeg de ober toen ook waar het brood bleef. ik verwachtte dat deze nu heel snel zou worden gebracht na hun blunder met de mosterdsoep. maar helaas heb geen kruimel brood op onze tafel gezien. na zoiets verwacht je toch wel min. een drankje van het huis. of een korting op de rekening. maar ook hier sloeg de bediening de plank totaal mis! als ik eigenaar/manager van zo'n retaurant zou zijn. dan zou ik even flink achter m'n oren krabben en het personeel beter gaan opleiden en aansturen . wat een aanfluiting zo ga je anno 2015 toch niet met je klanten om! en het kan echt stukken beter kijk maar bijv.een blok verder bij . cafe-rest de Biertuin en rest. Maxwell (zelfde eigenaar) heel jammer deze ervaring, Spargo was altijd zo'n leuk restaurant maar op deze manier zien ze ons voor het diner niet meer zo regelmatig terug..
Flouise19 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Hier geluncht, kreeg een lauw warm glas tapwater, het duurde een halfuur voordat de broodjes kwamen (het waren er maar 2 en het was niet druk) en ik kreeg een ander broodje dan ik had besteld. Vond het overigens ook over-priced.
Ik ben echt geen zeikerd, werk zelf ook in de horeca maar wat jammer van deze plek. Het kan zoveel beter, zonde.
MEEC .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Tot 2 keer aan toe het eten terug gestuurd. De eerste keer was het complete bordje Spargo koud, en alles was erop gekwakt alsof het restjes waren. 2e keer zat er een haar op en waren ze het brood vergeten. De aangekloven koude sparerib hadden ze opnieuw in de oven gedaan en verstopt onder de andere ribs. Personeel was aardig maar zeer traag!
Cees-jan D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Gisteren hier met zijn vieren gegeten. Ik had de heerlijk malse lamsschenkel. Omdat deze de dagschotel was kostte die maar 10, - Royale portie patat erbij, al had deze ietsje warmer gemogen.
De bediening leek soms wat rommelig, maar was steeds voldoende aanwezig.
De skumpkoppe smaakte niet lekker, al weet ik niet precies waarom. Wellicht was het vat al te lang open? De zatte was vervolgens wel prima.
Gevarieerde sfeervolle inrichting. Volgens mij is er al jaren niets veranderd, maar dat heeft dan ook wel weer wat.
Maikel V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Voor de 2de maal hier iets gegeten maar dat is echt de laatste keer geweest.

Eten is hier, ok niet om over naar huis te schrijven maar het zou oneerlijk zijn om de keuken de schuld te geven van de onplezierige ervaringen die ik hier opgedaan heb.

Personeel is tot op zekere hoogte aardig, maar de service is ronduit slecht.
Dit valt te herleiden aan te weinig en totaal onervaren personeel.
Men vergat bij het voorgerecht 1 couvert, “oops excuses”, het gerecht wat alsnog te laat werd opgediend was ook nog eens verkeerd.

Als je iets wilt drinken kun je als je geluk heb dit vragen tijdens het uitserveren (men zal dit zelf zeker niet even vragen) en anders tja.
We hebben ondanks dat er personeel wel aan het bedienen is meerdere malen zelf naar de bar moeten lopen / op zoek naar personeel gegaan in de zaak zelf om überhaupt even een drankje te kunnen bestellen.

Gezien de voorgaande recensies hadden we dit kunnen verwachten, gezien de eigenaar het blijkbaar allemaal wel best vindt.

Mijn handen jeukten om hier iets aan te veranderen.
Zet hier 1 ervaren gast heer / vrouw neer en 2 maal de bezetting in de bediening en de omzet zal verdubbelen.

Al met al hebben we ons te lang zitten ergeren, volgende keer een andere zaak in deze mooie straat, er is immers keuze genoeg!
Walt21 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Kwaliteit duidelijk boven 'eetcafé', maar lekkere biertjes en goede wijnen. Je kan hier flink en goed eten. Wij hadden vooraf de nacho's (gehakt had voor ons niet gehoeven, maar vulde wel flink). Als hoofdgerechten kaasfondue (veel en uitgebreid, lekker veel groente om te dopen naast het brood), een super hamburger (Angus beef, beetje gerookt!) en de dagschotel pasta (met malse ossenhaas, maar had liever wat minder smeersels in de pasta gehad en zelf naar smaak wat kaas gestrooid). En dan ben je met zijn drieën 85€ kwijt inclusief drank, koffie en fooi. Voor een toetje hadden we helaas geen plek meer.
Enig minpuntje: je kan (in een afgesloten ruimte!) voetbal kijken, gezellig, maar helaas is dit ook de rokersruimte (bah!).
Jordan J.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Wij zijn een weekend naar Amsterdam geweest en hebben hier een avond heerlijk gegeten. Het was al vrij laat maar desondanks hebben wij heerlijk kunnen eten! Een heel gezellig café/restaurant. Er hangt een hele leuke en gemoedelijke sfeer. De menukaart is zeer uitgebreid en ook eens wat anders dan het standaard eten. De bediening was zeer aardig. De nacho's zijn een aanrader om te beginnen, heerlijk met alles erop en eraan! Het hoofdmenu was ook zeer lekker en veel! We zaten goed vol. Ondanks dat er iets mis was gegaan met het hoofdgerecht (kwam te vroeg) hebben wij excuses gekregen en werden 2 gedronken wijntjes niet in rekening gebracht! Dat noem ik pas service! Een absolute aanrader!
Vlegel V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Gezellig restaurantje in Amsterdam Oost. Ik heb hier heerlijk gegeten; vooraf kregen we al lekker brood met aioli en olijfolie, daarna had ik een verrukkelijke quinoa-salade met geitenkaas-loempia's en gegrilde groenten. Er zaten erg lekker gekruide frieten bij. Porties meer dan genoeg. De bediening is vriendelijk en enthousiast maar niet altijd even oplettend, waardoor we soms lang moeten wachten voor we iets kunnen vragen (bijv. nieuw drinken).
B. B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Leuke plek in Oost, waar het terras de laatste tijd ook aardig gevuld is. Vriendelijk personeel, soms wat jong en onervaren. Aangename, sfeervolle inrichting en ruim. Eten ruim voldoende.
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Keurige, vriendelijke en snelle jongens in de bediening. We namen de kaasfondue: lekker en in een behoorlijke hoeveelheid. De kaasfondue ging gepaard met gekookte groente en rauwkost, maar ook met patat met mayonaise. Dat laatste is een beetje te veel van het goede bij kaasfondue. Vooraf overigens lekker brood met aioli en olijfolie. We zaten buiten op het terras, alwaar het gezellig druk was. We bestelden nog na afloop een Margarita – precies goed gemixt en op temperatuur.
Myrte R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Enthousiaste bediening, vrijwel meteen voorzien van een drankje. Leuke inrichting en muziek.
Veel dag-gerechten beschreven op krijtborden, worden daarvan voorgelezen, jammer. Leer ze uit je hoofd of verwijs ernaar.
Direct na onze bestelling van 2 hoofdgerechten kregen we Turks brood met olie en olijven.
Echter na 5 minuten werden de gerechten al opgediend, waardoor we slechts de gelegenheid hadden gehad om 1 olijf te nemen.
Burger: Droge Italiaanse bol, plak cheddar was niet gesmolten , te dikke doorbakken burger, geen saus. Echt een domper. Twister fries zijn wel lekker.
Sate: Prima, maar niet bijzonder.
Toen we wilden afrekenen was het lastig de aandacht van het personeel te trekken.
Note: Als je een cola vraagt krijg je Pepsi postmix, persoonlijk geef ik de voorkeur aan Coca Cola uit een flesje.