Spareribbery De Tollebol

Meer informatie over restaurant Spareribbery De Tollebol

• Amex , Mastercard , Visa card
InUtrecht D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten al vond ik dat de spare ribs iets aan de zwarte kant waren. Wel een lekkere grillsmaak en lekker mals. Vriendelijke bediening. Voelt bijna als een huiskamer.
Jolandaa89 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Vorige week voor de al zoveelste keer bij de tollebol wezen eten. Wederom was alles weer top! Het vlees viel letterlijk van de botjes, zo gaar dat de ribben waren, heerlijk!! De bediening ook weer even vriendelijk en vrolijk als anders! Na het eten genoten van een heerlijk bakje koffie met een likeurytje en een plakje eigengemaakte cake met slagroom en aardbeitjes! Zeker een aanrader voor een lekker avondje uiteten! Wij komen zeker nog een keer terug! Elke keer weer even goed als anders!! Bedankt trudy & personeel voor het overheerlijke eten en de vriendelijke bediening! En natuurlijk complimenten aan de toppers in de keuken!
Robske .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Afgelopen weekend bij de tollebol gegeten, we werden hartelijk welkom geheten door Trudy de eigenaresse en konden plaats nemen in het gezellige warme "huiskamer" restaurant. Vooraf kregen we heerlijk vers gebakken brood met huisgemaakte kruidenboter en als hoofdgerecht natuurlijk de Spareribs! De bediening was vriendelijk en lekker vlot. We hebben later nog even bij Trudy zelf gezeten onder het genot van een kopje koffie met eigen gemaakte cake en een likeurtje.. en gezellig zitten kletsen over de geschiedenis van Spareribbery de Tollebol. Al 26 jaar een begrip in Terneuzen, en wij komen zeer zeker terug!
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Al een paar weken wilden we naar de Tollebol. Het werd een van de meeste vreemde ervaringen. Kleine, knusse zaak met een gezellige inrichting. Het is klein, dus de tafeltjes staan wat dicht bij elkaar. We kregen een tafeltje toegewezen in de buurt van de bar. Naast ons was een tafeltje onbezet waarop wat spulletjes lagen. Na een tijdje kwam hier een dame zitten die duidelijk de eigenaresse was van de Tollebol, vriendelijk, joviaal en niet verlegen om een praatje. We bestelden de kikkerbillen, brood met kruidenboter en uiteraard de spareribs. De kikkerbillen waren smakelijk, brood en kruidenboter prima, een flinke hoeveelheid en smakelijke boter. De spareribs hebben we al beter en slechter gehad. De saus vond ik wat overheersend, mijn partner vond dit wel meevallen. Prijs kwaliteitverhouding is niet helemaal in balans, maar geen reden om te klagen. Maar wat ons het meest irriteerde was dat de eigenaresse constant naast ons bleef zitten, op luister afstand, ook geregeld tegen ons vertelde, ons eten onderbrak om met de beste bedoelingen overigens te vragen of de rib wel goed was, en hoorbaar haar personeel instrueerde. Op een zeker moment durfden we nauwelijks nog iets tegen elkaar te zeggen, laat staan dat je elkaar verteld hoe een en ander smaakt. Gewoon omdat we het gevoel hadden bekeken en afgeluisterd te worden. We begrepen best dat je als gastvrouw niet altijd in de gaten hebt hoe gasten sommige dingen opvatten en denken ook zeker dat mevrouw niet met verkeerde bedoeling zo dicht op ons zat. Desalniettemin voelden wij ons helemaal niet op ons gemak en geef ik daardoor dit cijfer voor de service. Ik denk ook niet dat we ooit terug gaan naar de Tollebol.
Paolahenderix .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Mijn man en ik kwamen er 15 jaar geleden geregeld bij de tollebol en wilden nu weer eens een dagje terug naar zeeuwsch vlaanderen met de kinderen, en dus ook naar de tollebol.
Het was precies zoals het 15 jaar geleden was, het interieur mooier gemaakt, het eten nog precies hetzelfde, of eigenlijk nog lekkerder! Onze zoons van 10 en 13 vonden het ook heerlijk. Die hadden al zo vaak gehoord over de lekkerste spareribs van nederland en die zijn nu ook overtuigd!
Angel-1988 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2013
De beste spareribs van NL!
Wij bestellen en eten hier regelmatig!

Super bediening, altijd vrolijk, huiselijke sfeer, altijd gezellig!
Vanessa D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Wij, gezin van 4, hebben hier gisteren met veel plezier en smaak gegeten. Uiteraard gingen we allemaal voor de Spareribs. De kinderen kregen een halve rack en dat was meer dan voldoende. Lekker kluiven en de dipsaus vonden we ook super. Grand dessert Tollebol is eveneens een aanrader. Gezellige ambiance.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Top ribben! Er wordt ook eigenlijk verwacht dat je hier ribben eet en niets anders, deze zijn dan ook top. Heerlijk mals, wel een machtige marinade welke prima van smaak is. Hartelijke gastvrouw met de nodige humor. Klein restaurant om heerlijk ribben te eten!