Spandershoeve

• Amex , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Agnes E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vanavond een heerlijk verwendiner bij het Spandershoeve, wat een hartelijke gastvrijheid bij binnenkomst al ! Bediening TOP ! Een absolute aanrader voor degene die van Indonesisch eten houdt ! Hoop er spoedig weer eens aan de dis mogen zitten, wat een feest !
Tijmen K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten was erg smakelijk! Bediening daarin tegen.... volgens mij moet je eerst stamgast zijn voordat ze komen vragen of alles naar wens is, of je nog wat wilt drinken. Ook bij het afrekenen werd er niet om een terug koppeling gevraagd ... jammer
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Sinds lange tijd weer eens met vrienden in dit bekende Indische restaurant gegeten. Deze keer hebben we niet voor een rijsttafel gekozen maar á la carte gegeten. Vooraf hebben we ons tegoed gedaan aan verschillende soorten saté. Met name de saté kambing was ontzettend lekker.
Als hoofdgerecht viel de keus op de grote garnalen met groenten, een kipgerecht en een heerlijk gerecht van geitenvlees Stuk voor stuk echt zeer smakelijke gerechten.
Op de bediening valt ook niets aan te merken. Een aanrader dus als je Indisch wilt eten in Hilversum!
bea.anker .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Gisteren een heerlijke avond gehad bij Spandershoeve : op het sfeervolle terras verrukkelijk gegeten . Dank aan gastheer Richard en zijn team! Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!
Jessie123 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Verrassende smaken en al het eten zag er ook mooi uit. Met name de open loempia was een aanrader. O ja en de vis, verrukkelijk!

De inrichting van de zaak is nogal ouderwets en zou wel iets meer met haar tijd mee kunnen gaan.

Het maandmenu was 37,50 prima prijs want hiervoor krijg je voorgerecht, tussengerecht, kleine rijsttafel en toetje. Is dus helemaal compleet.
MClayton .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Weer heerlijk gegeten! Met een familie een rijsttafel besteld. Zeer gevarieerd en uitstekende kwaliteit. De structuur van het vlees is perfect en ook niet te pittig. Als je dat wil kan je extra zelgemaakte sambal toevoegen natuurlijk.... Bediening goed, niets is te veel moeite, leggen uit wat de gerechten zijn en hebben gevoel voor humor. Als het lekker weer is moet je zeker in de tuin zitten. Ik verheug mij op het volgende bezoek. Kan je niet alles op en heb je veel over, ze pakken het graag voor je in om mee te nemen.....
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Na een dagje, winkelen in Amsterdam, besloten om lekker Indonesisch te gaan eten.
Wij kozen voor de rijsttafel en voor één persoon De Bami Goreng Istim.
Voortreffelijk. Wat een smaken en met de prachtige wijn van de maand, een mooie Chardonnay was het helemaal top. Alles ruim voldoende. De bediening was erg vriendelijk en wist er snelheid in te houden. Wij sloten af met een kopje koffie met Kue spekkoek.
Het restaurant is een aanrader.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wij nemen hier altijd het maandmenu met bijbehorende wijn. Dat is heerlijk eten en een garantie voor een mooie wijn-spijs combinatie. Vooraf een mandje met mie en garnaal, tussen een heerlijke pompoensoep waar al die heerlijke Indische kruiden fantastisch in samensmolten, als hoofd een Indische rijsttafel en een heerlijk dessert. Tot volgende keer!
Erbo .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Wat een geweldige Indische rijsttafel maakt de staf van Spandershoeve klaar
sate kambing zacht en zeer goed
De verschillende smaken strelenje tong
David B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Wat een kwaliteit! Echte authentieke Indische gerechten, zeer smaakvol en buitengewoon goed bereid. Helemaal top. Ook de bediening is attent. Het decor is echter wat minder krachtig en zou een vernieuwing kunnen gebruiken maar doet geen afbreuk aan de kwaliteit.
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Mijn bezoek aan de Spandershoeve was weer een voltreffer. De soto ajam, sateh kambing en rendang smaakten voortreffelijk, de gastvrijheid was hartverwarmend en het decor in de tuin een sprookje.
Reinier L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Een oud en vertrouwd adres voor heerlijk Indisch eten. Neem een standaard rijsttafel en je geniet van zeer gevarieerde schotels vlees, kip, groenten en rijst. Alle zeer smaakvol. De bediening hier is zoals je het in Nederland zelden tegenkomt: heel erg vriendelijk en uitermate alert en attent. Grote klasse! Het restaurant is op een bepaalde manier gezellig qua sfeer. Ook omdat het er eigenlijk altijd vol zit. Ook dat zegt voldoende. Een absolute aanrader.
Beste Heer Reiniele,

Hartelijk dank voor uw reaktie d.d 22 juli, we doen ons uiterse best om waardering vast tehouden zo niet te verhogen .

met vriendelijke groet,

spandershoeve team
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Omdat we iets te vieren hadden en we allemaal gek zijn op een goede indische rijsttafel gingen we naar spandershoeve. Dit restaurant staat goed bekend.
We bestelden de rijsttafel die vlot op,tafel kwam. De porties waren niet overdreven groot en met grote eters heb je er dan ook niet genoeg aan. Zeker omdat de prijzen niet kinderachtig zijn. Maar de smaak was zeker goed!
Het enige grote minpunt is de bediening. Ik heb ze geen van allen op een glimlach kunnen betrappen en de dame die ons bediende was zelfs ronduit onvriendelijk. Geen reclame voor het restaurant!!!
Beste Karinnie,

i.v.m met vakantie een wat later reactie.
het spijt ons zeer dat ondanks de goede kwaliteit van het culinair gebodene de bediening die avond niet top was inmiddels hebben wij de dame inkwestie erop aangesproken.
wij hopen dat het u niet weerhoud om weer bij ons heerlijk indonesich te komen eten.

met vriendelijk groet,

Spandershoeve team
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Met prachtig, warm weer, in de tuin gegeten. Aan het begin prima, maar later toen het drukker werd wel rumoerig, doordat je nogal dicht op elkaar zit, in een ommuurde ruimte.
Voor er ook maar iets van eten of drinken op tafel stond, waren er al 4 personen langs geweest.
Losse glazen wijn,( chardonnay ) vrij duur, karaf kraanwater gratis!
Geen kroepoek of iets vooraf op tafel, was ook geen tijd voor, want de bestelling was er al heel snel.
De rijsttafel was, hoewel niet erg uitgebreid, heerlijk, goed gekruid, maar niet scherp.
De gewone gangbare gerechtjes, wel erg lekker!
De bediening, wat afstandelijk, alles werkte als een goede machine, en met een uur stonden we weer op straat.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Niet voor het eerst is het weer schrikken van de rekening, daar staan dure losse wijnen op (geen bijzondere, wel een paar euro duurder dan bij vergelijkbare restaurants), kroepoek en emping (waarom treffen we die niet gewoon aan op tafel) en kraanwater. Ja, kraanwater moet je betalen hier.
De rijsttafel is karig, geen grote variëteit maar we smakelijk.
Met mixed feelings zoeken we onbegeleid naar onze jassen en verlaten het pand. Jammer, voor het laatst!
Beste Heer Petergourmet,

onder het motto beter laat dan nooit een reaktie onzerzijds wat betreft de wijnen die zijn inkoop
technisch gezien ons inziens normaal geprijsd m.b.t. het kraanwater er staat een watermachine die voor 98% het water zuiverd met filters en ultraviolet.de rijsttafel met 20 gerechten lijkt ons niet bepaald karig .we hopen op een herkansing en er is naast de rijsttafel ook nog het maandmenu kijk op de site.

met vriendelijke groet,

spandershoeve team
GerryDavid .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Het kost wat, maar het is dan ook heel erg lekker. Heerlijke Ikan mangoet gegeten. Dat is een
gebakken kabeljauwfilet, met een zachte, kruidige gele saus. De moeite waard!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
In een woord heerlijk. We hebben genoten van de standaard rijsttafel. Vooraf de sateh gambing. Daar geniet ik altijd van, maar zo zacht als deze heb ik het nog zelden gehad. Super. De rijsttafel was uitgebreid en smaakvol gekruid. Zeker niet te scherp. De pisang goreng lekker krokant en niet vet. Service was attent en vriendelijk. Helaas was er geen nasi kuning of tjendol. Dat moet een dag van te voren besteld worden. Anders had ik zeker een negen gegeven. We komen graag terug.
KarelFR1965 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
In één woord geweldig. Wij hebben een hele gezellige avond gehad.Zowel de voorgerechten als de rijsttafel smaakten prima en de chocolade roomijs was de kers op de taart. Bediening was verder dik ook in orde. Wij komen hier vast en zeker terug.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Als je bij de Spandershoeve binnen stapt lijkt het alsof de tijd heeft stil gestaan. Een moderne twist is hier ver te zoeken. Het personeel is vriendelijk en doet er alles aan om je welkom te heten. Tsja, en dan de menukaart. Prijzen die je in andere restaurants niet zult tegenkomen. Er is keuze uit een rijsttafel of losse gerechten. Is dit echt Indonesisch? Ik zou eerder zeggen dat het Indisch is en dat de authenticiteit van veel van de gerechten ver te zoeken is. Ik moet wel zeggen dat de kwaliteit van de producten prima is.
LarsNL .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Fantastisch gegeten. Het eten is hier echt ontzettend lekker. Het restaurant ziet er wat gedateerd uit, maar ook dat heeft wel z'n charme. Kleinschaling, met vriendelijke bediening. Niets is een probleem. Als je echt goed Indonesisch eten wilt proberen of ernaar op zoek bent dan is dit HET restaurant. Wel op tijd reserveren denk ik.