Spalink

Koelenbeekweg 10 7678 TP Geesteren (Overijssel) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Spalink

Twisty .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Simpel, lekker en veel! Goede bediening maar verwacht niet al te veel van de aankleding: vloerkleden op tafel, simpele banken/stoelen, veel "rommelige" accessoires overal. Roken mag hier nog steeds binnen! Erg onsmakelijk met eten.... Verder eten van prima kwaliteit, geen poespas. Een bruin café met eetgelegenheid dan een restaurant. Springkussen voor de kids aanwezig.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Na een verjaardag hier gegeten, gereserveerd door iemand anders. Het was heel gezellig, maar zo'n gelegenheid is niks voor mij. Het is eigenlijk gewoon een veredeld café met vloerkleden op de tafel. Ze staan bekend om de schnitzels. Die waren inderdaad groot. Wel aardig om te eten, maar ik heb schnitzels gegeten die lekkerder waren. Vooraan is een gedeelte wat blijkbaar vroeger open was, nu is dat overdekt. Daar mag dus gewoon gerookt worden. Wij zaten in het andere gedeelte, maar je moet er wel door het rokersgedeelte lopen als je er weer uitgaat. Voor iemand als ik niet echt prettig. Voordeel hier is wel dat er kinderen zich kunnen vermaken op het luchtkussen. Zelf ook nog een airhockey gespeeld, altijd leuk. Het was een gezellige avond, maar persoonlijk ga ik hier liever niet meer eten.
Ingrid74 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Dit 'restaurant' kun je geen restaurant noemen. Lijkt nog het meest op een oude kantine. Overal wordt gerookt (ook niet rokers gedeelte).

Zeer lang moeten wachten op het eten. Schnitzel was redelijk, maar de groente deed het meeste denken aan van die slappe blikgroente. Prijs kwaliteit verhouding zeer matig.