Spaghettiamo

Stationsweg 28 1404 AN Bussum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Spaghettiamo

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 01:00

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Spaghettiamo

Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Wij zijn vaste klanten, want dit is heerlijk eten voor normale prijzen en heel lief personeel!
Echt een aanrader!!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Een Italiaans restaurant met echte Italianen, dat zie je niet zo veel. Ze kennen de smaken en weten hoe de gerechten te bereiden. De risotto met eekhoorntjesbrood en salsiccie was bijzonder goed. De orecchiette met pesto waren niet slecht (prima pesto!), maar misschien een tikje dik, en hoezo die sperziebonen? Verder in hoge mate plezierig no-nonsense.
Marchel V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Lekker ongedwongen eten en snelle bediening, zeker voor herhaling, gr Marchel
Simone C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
kom er al jaren, service, gaat hard achterruit, jammer hoor
Friso D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Eerlijk rechttoe rechtaan. Goed
Delicates .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Lekker eten. Gezellige ruimte en sfeer. Vaak erg druk en rumoerig. Bij drukte blijkt vaak dat de bediening het niet aan kan. Bediening is wel altijd vriendelijk. Laatste twee keer dat we er gegeten hebben geen dessert besteld ivm wachttijd.
Tom C.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Stenen vloer,lawaai binnen
Anniek S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Lekker eten, simpele gerechten. Ook glutenvrije pasta en desserts mogelijk. Restaurant is goed bereikbaar met de auto, en ligt een steenworp van het station verwijderd, dus ook met de trein goed, en ook met de fiets is het goed bereikbaar.
Iem B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Geweldig genoten van eten en de persoonlijke service! Vooraf Truffel tartaar en heerlijke salade. Als hoofd 2 verschillende pasta's op advies van bediening. Goede tip! En wat fijn: geserveerd met IJS-koude wijn. Te vaak is je witte wijn te warm. Complimenten voor Spaghettiamo!
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Wij zijn op zaterdag op tijd gaan eten (17.00 uur) met 2 kinderen, dit was erg fijn, er waren nog meer stellen met kinderen en zo vielen we niemand lastig. Vlotte bediening en kwaliteit van het eten is goed.
JHa01 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gegegeten op een zondagavond ivm verjaardag docher. Simpel maar erg lekker. Niet heel ingewikkeld, maar gewoon prima pasta's. Vandaar geen 7 (of hoger).
Bediening erg aardig, ze doen hun best, maar door de drukte werd het allemaal wel wat rommelig.
We komen hier zeker nog wel eens terug, maar beter niet in het weekend, wanneer half Bussum Italiaans gaat.
MR V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Het blijft een beetje moeilijk bij Spaghettiamo. Beetje krap, beetje rumoerig en als het wat drukker is dan kan het personeel het al snel niet meer bijbenen. Heeft waarschijnlijk ook met het weinig ervaren personeel te maken en de beperkte bezetting in de keuken.

Uiteindelijk smaakt het goed alhoewel alle gerechten ruim in de olie zitten. Al met al sla ik voorlopig Spaghettiamo even over.
Inez A.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vanavond weer eens bij Spaghettiamo gegeten. We hadden er een keer gegeten toen het net geopend was en vonden de akoestiek er toen niet goed. Dat bleek nu erg verbeterd. Heel vriendelijke en attente bediening en goed eten en prima wijn. Wij gaan nu zeker weer eens terugkomen. Gewoon heel lekker gegeten in een prima sfeer.
Ivan V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Super leuke tent, heerlijk vers bereid eten, prima kwaliteit en een lekkere vlotte bediening. Komen we zeker nog een keer terug. Ook prima te doen met kinderen.
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Heerlijk gegeten met 2 vriendinnen. Het eten was zeer smaakvol en de porties royaal. We zijn gestart met een brusschetta; echt verfijnd van smaak. Daarna hebben we alledrie een andere pasta genomen; kip pesto, garnalen met citroenroomsaus en een overheerlijke soort mozzarello tomatensaus. Alledrie hebben we gesmikkeld. Gezellige leuke Italiaanse bediening. Ongecompliceerde gezellige sfeer. We komen zeker terug.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Heden hier binnengelopen na een lange wandeling tijdens welke we alleen maar gesloten horeca tegenkwamen. Dat deze zaak open was was dus al een pre ! Een bijzonder smakelijke pasta arabiata en een uitstekende koffie vormden de verlate lunch. De serveerster verraste ons steeds door of Engels of Italiaans of Nederlands te spreken, ze was zeker vriendelijk en enthousiast. De inrichting is idd een beetje kantine-achtig, maar niet verkeerd.
Klavertje3 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Leuke zaak, lekkere verse pasta's en vriendelijke bediening. Perfecte plek om ook even met de kinderen te kunnen eten. Onze dochter is een groot fan.
Lekkerbekkie81 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Fijne plek om lekker te eten met de kids. Altijd ontzettend vriendelijke bediening! Kids genieten ook van de pasta (top dat je een 1/2 portie kan bestellen) en vragen wekelijks of we weer bij Spaghettiamo gaan eten. Echt een leuke tent!
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Afgelopen zondag voor het eerst hier gegeten. Ik ben gek op pasta en kwam er via Iens achter dat dit restaurantje in Bussum zit. De aankleding is als een echte Cantina, wat overeenkomt met wat er aan service en producten geboden wordt. Ik vind het wel erg gehorig en de grote spiegel aan de wand hoeft voor mij niet, maar het geeft wel een echte Italiaanse ervaring. De bediening vond ik wat onbeholpen. Zo werd de kaart gebracht door een jonge man die vervolgens vergat te vragen of we iets wilde drinken. Ook de manier waarop de borden e.d. worden uitgeserveerd is niet 'zoals het hoort'. Het enthousiasme van de mensen maakt voor mij wel weer veel goed. Ook het drinken en eten stond vlot op tafel. De Limoncello van het huis maakte het qua bediening voor mij helemaal af. Het eten zelf vond ik heerlijk. Ik had de ravioli met witte truffel en roomsaus met eekhoorntjesbrood en dat smaakte mij erg goed. De portie was echt meer dan voldoende. Mijn man had de pasta met broccoli en venkelworstjes. Hij vond het ook erg lekker, maar wel wat zout en ook erg veel. Een dessert hebben we dan ook niet meer genomen. De latte macchiato was een koffie verkeerd, maar wel lekker. De rekening van € 40,- viel mij enorm mee. De prijs/kwaliteitverhouding is naar mijn idee dan ook prima. Ik vermoed dat ik hier nog regelmatig zal komen.
Julius W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Toen ik belde om een tafel te bespreken, werd er gezegd: als u om 18.30 u komt, dan kunnen we uw tafel om 20 uur nog een keer weggeven. Dit kan niet, naar mijn mening.
Wij hebben er zaterdag 3 okt gegeten. De sfeer was goed, de bediening ook. Zeer vriendelijk. Het eten viel erg tegen. Toen wij er een jaar geleden aten, was het super. Vandaar dat onze verwachtingen hoog waren.
Wat fijn was, was dat er voor de kinderen spaghetti carbonara gemaakt kon worden. Deze was echter veel te zout. Mijn moeder had een salade met ham; de plakken ham zaten op elkaar geplakt. De sla was niet vers. Ikzelf had spaghetti aglio olio met rode peper. Ik kan goed tegen pedis eten; dit kon ik niet eten. Veel te pedis; tranen sprongen in mijn ogen. De voorafjes waren prima. De paar plakjes brood is schandalig qua prijs. Ons tweede glas wijn ( die wij bestelden) werd bij ons eerste glas, waar nog in zat, bij geschonken. Heel apart.
Al bij al. Een teleurstellende avond. Naar huis met honger. Het lag niet aan de vriendelijke bediening.