Spaghettiamo

Stationsweg 28 1404 AN Bussum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Spaghettiamo

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 01:00

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Spaghettiamo

Dimphy A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Een heerlijk Iraliaans restaurant. Fijne bediening, vers en smakelijk eten in een gezellige ambiance. Niet te vergeten de huisgemaakte limoncello. Een aanrader!
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goed sfeer, leuk personeel. Alleen ons dessert werd vergeten; goed voor de lijn en de rekening, maar had graag wel de tiramisu geproefd...
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten , leuke mensen in de bediening.
Kortom gezellige avond in een leuk restaurant.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Eten prima, bediening goed.
Stoelen niet prettig zitten
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Wij zijn vaste klanten, want dit is heerlijk eten voor normale prijzen en heel lief personeel!
Echt een aanrader!!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Een Italiaans restaurant met echte Italianen, dat zie je niet zo veel. Ze kennen de smaken en weten hoe de gerechten te bereiden. De risotto met eekhoorntjesbrood en salsiccie was bijzonder goed. De orecchiette met pesto waren niet slecht (prima pesto!), maar misschien een tikje dik, en hoezo die sperziebonen? Verder in hoge mate plezierig no-nonsense.
Marchel V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Lekker ongedwongen eten en snelle bediening, zeker voor herhaling, gr Marchel
Simone C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
kom er al jaren, service, gaat hard achterruit, jammer hoor
Friso D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Eerlijk rechttoe rechtaan. Goed
Delicates .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Lekker eten. Gezellige ruimte en sfeer. Vaak erg druk en rumoerig. Bij drukte blijkt vaak dat de bediening het niet aan kan. Bediening is wel altijd vriendelijk. Laatste twee keer dat we er gegeten hebben geen dessert besteld ivm wachttijd.
Tom C.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Stenen vloer,lawaai binnen
Anniek S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Lekker eten, simpele gerechten. Ook glutenvrije pasta en desserts mogelijk. Restaurant is goed bereikbaar met de auto, en ligt een steenworp van het station verwijderd, dus ook met de trein goed, en ook met de fiets is het goed bereikbaar.
Iem B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Geweldig genoten van eten en de persoonlijke service! Vooraf Truffel tartaar en heerlijke salade. Als hoofd 2 verschillende pasta's op advies van bediening. Goede tip! En wat fijn: geserveerd met IJS-koude wijn. Te vaak is je witte wijn te warm. Complimenten voor Spaghettiamo!
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Wij zijn op zaterdag op tijd gaan eten (17.00 uur) met 2 kinderen, dit was erg fijn, er waren nog meer stellen met kinderen en zo vielen we niemand lastig. Vlotte bediening en kwaliteit van het eten is goed.
JHa01 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gegegeten op een zondagavond ivm verjaardag docher. Simpel maar erg lekker. Niet heel ingewikkeld, maar gewoon prima pasta's. Vandaar geen 7 (of hoger).
Bediening erg aardig, ze doen hun best, maar door de drukte werd het allemaal wel wat rommelig.
We komen hier zeker nog wel eens terug, maar beter niet in het weekend, wanneer half Bussum Italiaans gaat.
MR V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Het blijft een beetje moeilijk bij Spaghettiamo. Beetje krap, beetje rumoerig en als het wat drukker is dan kan het personeel het al snel niet meer bijbenen. Heeft waarschijnlijk ook met het weinig ervaren personeel te maken en de beperkte bezetting in de keuken.

Uiteindelijk smaakt het goed alhoewel alle gerechten ruim in de olie zitten. Al met al sla ik voorlopig Spaghettiamo even over.
Inez A.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vanavond weer eens bij Spaghettiamo gegeten. We hadden er een keer gegeten toen het net geopend was en vonden de akoestiek er toen niet goed. Dat bleek nu erg verbeterd. Heel vriendelijke en attente bediening en goed eten en prima wijn. Wij gaan nu zeker weer eens terugkomen. Gewoon heel lekker gegeten in een prima sfeer.
Ivan V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Super leuke tent, heerlijk vers bereid eten, prima kwaliteit en een lekkere vlotte bediening. Komen we zeker nog een keer terug. Ook prima te doen met kinderen.
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Heerlijk gegeten met 2 vriendinnen. Het eten was zeer smaakvol en de porties royaal. We zijn gestart met een brusschetta; echt verfijnd van smaak. Daarna hebben we alledrie een andere pasta genomen; kip pesto, garnalen met citroenroomsaus en een overheerlijke soort mozzarello tomatensaus. Alledrie hebben we gesmikkeld. Gezellige leuke Italiaanse bediening. Ongecompliceerde gezellige sfeer. We komen zeker terug.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Heden hier binnengelopen na een lange wandeling tijdens welke we alleen maar gesloten horeca tegenkwamen. Dat deze zaak open was was dus al een pre ! Een bijzonder smakelijke pasta arabiata en een uitstekende koffie vormden de verlate lunch. De serveerster verraste ons steeds door of Engels of Italiaans of Nederlands te spreken, ze was zeker vriendelijk en enthousiast. De inrichting is idd een beetje kantine-achtig, maar niet verkeerd.