Spaghetteria

Wittevrouwensingel 44 3572 CA Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Spaghetteria

6,7

Jouw recensie over het restaurant Spaghetteria

Ilrish K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Naar aanleiding van mijn vorige recensie heb ik een bon ontvangen van de Spaghetteria om de vervelende ervaring goed te maken. Begin april ben ik daarom wederom naar her restaurant gegaan en heb ik daar de spaghetti met mosselen gegeten. Het was een veel fijnere ervaring dan vorige keer, we kregen extra mosselsen en 1,5 portie spaghetti omdat ik op aanraden van degene die mij de bon stuurde 1,5 portie had besteld. ook kregen we zonder vragen dit keer extra brood en parmezaanse kaas. Zowel mijn tafelgenoot als ik vonden het dit keer een geslaagde maaltijd. Zo kan het dus ook! Bedankt Spaghetteria Utrecht.
eattomeet .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Op 7 maart in het restuarant geweest. Wat een teleurstellende bedoeling. De prijs en kwaliteit verhouding heb ik onder de maat bevonden. Ik heb de spaghetti vongole besteld en 1 drankje.Het lijkt alsof de porties steeds kleiner worden, ook krijgt men minder brood bij een maaltijd. Als je om iets extra;s vraagt word je verontwaardigd aangekeken.
Het hoofdgerecht is meer een starter dan een daadwerkelijke maaltijd. Met een zeer onvoldaan gevoel huiswaarts gekeerd.
Mocht je voor een goede prijs voldoende willen eten (niet te veel en ook niet te weinig) is de Spaghetteria niet de plek om te zijn. Wil je snel “ iets kleins” nuttigen om je trek tijdelijk te stillen dan kan je daar goed terecht.
Jammer, want ik kwam er graag. Door de teruglopende service en prijs- en kwaliteitverhouding ben ik geen klant meer.
Ilrish K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Vandaag spaghetti vongole gegeten bij spaghetteria utrecht. Bord was nagenoeg leeg, de pasta was in 3 happen op , veel minder dan ik van andere bezoeken gewend was. Heb dit aangegeven bij de bediening die schoorvoetend de schouders ophaalde en mompelde dat het in iedergeval lekker was geweest omdat we alles hadden opgegeten.... belachelijk. 30 euro afgerekend voor 2 halve borden spaghetti en een drankje om daarna elders van ECHTE SERVICE en een vol bord te genieten. Wow.... echt wow.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ben hier voor het eerst geweest met mijn vriendin. Het eten is zeer de moeite waard. De pasta was perfect gekookt. Mijn vriendin nam een ravioli en ik een spaghetti met salsiccia (worstjes). Was echt heerlijk en vooral betaalbaar. Bediening was OK, niet super. Het enige wat ik er slecht vind....is de akoestiek (binnen). Wat een kippenhok. Je kunt nog beter buiten aan de Biltstraat/Wittenvrouwensingel zitten.
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben hier lekker buiten gegeten, jammer dat het aan zo'n rumoerige straat zit. Het leek wel alsof er te weinig personeel was, maar misschien kwam dat door het warme weer en dat zowel binnen als buiten helemaal vol zat. Ook was onze pasta nog iets té al dente, maar de saus was wel lekker.
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Leuk restaurant om te eten met kinderen. Vlotte bediening. Kan wel wat druk en rumoerig zijn, maar wij komen zoek er nog eens terug.
Ilona S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heel prima restaurant om een 'snelle' pasta te eten. Ik heb hier inmiddels al 4 keer gegeten. Gelukkig wisselt de kaart met regelmaat en zijn er altijd meerdere vegetarische pasta's te kiezen. Gisteren had ik een uitstekende ravioli met salie roomsaus. Porties zijn riant en worden geserveerd met een half broodje.

Service snel en vriendelijk, prijzen netjes. Wat aandachtspunten: geef mensen gewoon een mes en een vork. Alleen een vork is toch wat vreemd, zeker als je grote ravioli wilt eten. Ik zou ook een wat uitgebreidere keus willen hebben in wijn en desserts. Het niet serveren van cappuccino, slechts espresso, vind ik ook jammer.
Jeannette W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Wat een leuk restaurant. Ongedwongen. Je kunt er niet reserveren maar gewoon even wachten tot er een tafel vrijkomt. Zijn hier voor de 2e keer geweest. Bovendien is het geen restaurant waar je de hele avond gezellig tafelt.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Wat een warm welkom bij de Spaghetteria! Snelle service, laagdrempelig en altijd persoonlijke aandacht van de bediening. De pasta's zijn simpel en niet duur. Prijs kwaliteitverhouding is erg goed en wij komen er graag om even een hapje te doen als we zelf geen zin hebben om te koken. Ook als je laat binnenkomt, krijg je een enthousiast ontvangst. Dit soort tenten zouden er meer moeten zijn in Nederland.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
De bediening was heel slecht, de ober was chagrijnig en onvriendelijk! Ook lang gewacht op het eten maar het was wel lekker.
Kyara D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Viel erg tegen: de venusschelpen waren op dus of garnalen ook goed waren bij de pasta die ik koos, van mijn partner was de pasta met truffel ook op dus die moest ook iets anders kiezen. Vervolgens kreeg ik een bord droge spaghetti (zonder saus/kaas) met een paar losse garnalen. Hier kom ik niet meer terug.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Geen zin in koken? Ga naar Spaghetteria. Lekker vlotte bediening, prima borden verse pasta met smaken die je net ff niet thuis zelf in de pan knikkert. Doet wel een beetje conceptueel aan, alsof ze van plan zijn om 100 zulke restaurants uit te rollen maar ja, who cares?
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijke pasta, met alleen Italiaanse producten, erg smaakvol. Geen voorafjes, wel toetjes. Voor een redelijk snelle hap een hele goede tent. Bediening is vriendelijk, maar het is wel duidelijk dat je stoel weer vrij moet komen voor de volgende gasten. Leuk dat je aan grote tafels zit waar iedereen aanschuift.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Geweldige pasta in een goed aangekleed restaurant. Zeer aan te raden om hier eens een lekkere pure pasta te eten. Van begin tot eind klopt deze tent.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Met z'n vieren bij de Spaghetteria beland. Een leuk, snel en uiterst betaalbaar concept: niet moeilijk doen, gewoon bij elkaar aan tafel aanschuiven voor een prima pasta voor een bedrag tussen de 9 en 14 euro. Geen voorafjes, tiramisu toe. De bediening is vriendelijk en snel, men schenkt een behoorlijk (en lekker) glas wijn voor 5 euro. Geen Belgische biertjes, maar uitsluitend Italiaanse producten. Ga hier niet heen als je een avond lang met een groep iets te vieren hebt, maar voor een goede hap in de avondzon kun je hier best terecht!
jo J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
De positieve recensies op deze site gevolgd en gaan eten. De dynamiek van het restaurant was leuk. Veel jong studentenvolk en wat buurtbewoners schat ik in. Het decor zichtbaar goedkoop, maar prima bij de formule. De pasta's vonden wij niet geweldig. Portionering karig. Zes mosselen met spaghetti (ca 200 gr) zonder enige saus en smaak (12 euro) is natuurlijk niet duur. Maar kost inkoop dan ook niets, dan dus is 12 euro weer wel prijzig. De pasta met worst was al beter (14 euro), maar niet alle ingredienten werden geserveerd. Mijn tafelgenoot (al vaker geweest) gaf aan dat het inderdaad nog weleens kan fluctueren. De mannen in bediening waren snel en vriendelijk. Wijn (5 euro) was prima. Karaf water op tafel vriendelijk gebaar. Al met al begrijp ik de drukte hier niet helemaal. Voor het eten en de prijs is er zeker beter te krijgen in Utrecht of is het dan toch alleen de hipheid waar men hier voor komt? Dan begrijp ik de waardering op deze site niet.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Op zondag hier gegeten met vrienden, aanhang en kinderen. Dit blijft onze favoriete stek vanwege het goede eten, ook voor de kinderen. De pasta met tomatensaus voor de kinderen is veel gezonder dan veel andere kindermenu's en ze vinden het superlekker. Zelf had ik de ravioli met een fles Valpolicella. De ravioli is bijzonder smakelijk, ik heb de saus met vingers van het bord gelikt. De Valpolicella is mijn vaste wijn hier en niet zonder reden. Toptent.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Gisteravond samen met mijn vriend hier gegeten. We konden gelukkig nog buiten aan een picknicktafel zitten samen met een ander stel. Het eten was erg goed voor de prijs die je betaald, ik had een heerlijke ravioli met truffel.

Bediening is erg vriendelijk en snel maar aan het eind vroegen ze of er drie andere mannen aan tafel mochten aanschuiven. Hierdoor zaten we bijna bij elkaar op schoot en dit was toch een beetje een tegenvaller.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Ik zou komende woensdag met een vriend gaan eten bij Spaghetteria. Toevallig kwam ik er vanavond met een andere vriend.
Het restaurant oogt gezellig met grote tafels binnen en iets kleinere tafels buiten. Vanwege het mooie weer waren de tafels buiten geheel bezet dus namen we binnen plaats.
De keus is beperkt, 6 pastagerechten, waarvan 2 met vlees, 2 met vis en 2 vegetarische gerechten. Geen voorgerechten en als toetje keus uit 2 mogelijkheden: tiramisu en scropino. We kozen allebei voor de pasta met een ragout van hert. Het eten werd binnen tien minuten geserveerd en was heerlijk (10). Mijn vriend had er een eenvoudige salade bij genomen van rucola met radijsjes en wat geraspte kaas (8,5). Als toetje had ik een tiramisu, die we allebei de lekkerste tiramisu ooit gegeten vonden (10). Het was bovendien een royale portie voor slechts 5 euro.
We waren allebei zeer aangenaam verrast door de hoge kwaliteit voor het eten en zullen hier vermoedelijk nog (veel) vaker komen!
3269698 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Ik had hoge verwachtingen van de Spaghetteria, maar deze zijn helaas niet uitgekomen. Zelf ben ik een enorme pasta-fan en ik moet zeggen, het eten was best goed. De prijs-kwaliteitverhouding is prima, als we puur en alleen naar het eten kijken. De drankjes daarentegen zijn behoorlijk aan de prijs, zeker gezien de zéér beperkte keuze die ze hebben. Thee na het eten zit er bijvoorbeeld niet in! Als de service goed geweest was, had ik dit allemaal niet zo erg gevonden. Maar helaas... Toen er een tafeltje in de zon vrij kwam en wij wilden verplaatsen, werden wij op dringende en nerveuze toon verzocht niet te verplaatsen. We moesten met onze drankjes in de hand blijven wachten totdat de ober terug kwam om ons te zeggen of we wel of niet konden gaan zitten aan het tafeltje dat wij op het oog hadden. Hij kwam echter niet meer terug, dus na enige tijd besloten we toch maar te gaan zitten. Vervolgens gaven wij onze bestelling op, waarbij ik erbij vermeldde dat ik geen kaas bij mijn pasta wilde. Het eten kwam snel, maar helaas, toch met kaas. Er werden geen excuses gemaakt. Mijn vrienden konden beginnen met eten, mijn gerecht liet nog even op zich wachten. Nadat wij ons eten op hadden en de borden weggehaald waren, vroeg dezelfde ober die onze bestelling had opgenomen of wij al gegeten hadden?? Zoals benoemd, thee na de maaltijd was niet mogelijk. Bij het afrekenen bleken er daarbij een aantal extra drankjes op onze rekening te staan.

Al met al: prima voor laagdrempelig eten, maar verwacht geen fantastische service.