Spaghetteria

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Lang
Eline-93 B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijke pasta's, niet te duur. Ik was hier afgelopen woensdag en moest helaas wel lang wachten vanwege de drukte ,maar dit was prima te doen met een glas wijn en gezelligheid. Heerlijke truffelravioli gegeten en scroppino's achteraf. Voor in de herfst zou het fijn zijn als ze buiten warmtelampen op kunnen hangen, dit maakt het wachten ook buiten aantrekkelijker.. (of bij rokers in het gezelschap).
Vriendelijk personeel, goede service, leuke sfeer!
Jacyntha S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Hier kun je eigenlijk weinig op aan te merken hebben. Simpel, snel & goed. De spaghetti vongole was heerlijk. Prima plek!
BAcevedo .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Altijd goed eten, prijs en service! Het restaurant heeft altijd een zeer gezellige sfeer. Het personeel is erg vriendelijk en de service is snel.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
De Spaghetteria is gewoon symphatiek en eigenlijk klopt alles. Het is ook een lekkere en bijzonder gezellige Italiaanse chaos, terwijl de bediening en het eten en de wijnen toch allemaal dik in orde zijn. Hier geen laffe AH Prosecco maar gewoon een strak, fris glas en ook een heerlijke Montepulciano. Pasta met hert, salsiche, heerlijke ravioli en goddelijke tiramisu voor twee. Water uit de kraan en goed brood. Perfect tempo. Nu alleen nog de salade verbeteren en dan komt de 9 in zicht. Bravissimo.
Bambo007 V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Afgelopen zaterdag hier voor het eerst met mijn vriendin en dochter geweest. Aangezien ze precies 4 jaar bestonden kregen we twee glazen heerlijke Prosecco van het huis. Met het eten is niets mis. Je ruikt het al als je binnen komt. Het eten is hier gewoon goed. Lekkere verse pasta's met verse ingedriënten, super lekker klaar gemaakt. Je zit met anderen aan een grote tafel. Binnen een uur ben je wel klaar. De bediening is heel aardig en er heerst een gezellige ontspannen sfeer. Een echte aanrader!
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Grappige tent hartje pijp. Niet voor uitgebreid tafelen, maar naar een goed uur ga je tevreden, naar buiten. Goede, ervaren bediening, alles controle, en alle wachtenden krijgen in de juiste volgorde een tafel aangewezen. Er kunnen een kleine 30 man eten, de ruimte is iets te krap, maar voor dit concept heel logisch. Concept is simpel en daardoor kunnen ze voor een betaalbare prijs kwaliteit leveren. Geen voorgerechten, 2 toetjes, en iets van 7 pastagerechten. Ik ben er nu 2 keer geweest en de pasta was beiden keren zonder meer goed. Ook qua dranken beperkte keuze, maar wat ze bijvoorbeeld aan wijn schenken, is kwaliteit voor echt bijna niets. Snel weer terug.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Prima pasta. Goed concept, leuke jongens, redelijke prijzen!
Net na ons kwam een grote groep binnen van zo'n 15 man, maar de keuken kon dat prima aan. Fijn om zo'n zaak in de buurt te hebben om even snel wat te eten.
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Afgelopen zondag bij de spaghetteria naar binnen gelopen met 3 dames, we hadden geen reservering maar konden meteen terecht. Daar hadden wij meer geluk mee dan sommige anderen die na ons kwamen. Maar de doorloopsnelheid is redelijk hoog, dus ook zij hoefden niet lang te wachten.
Wat een lekkere down to earth tent is het. Als je gewoon even snel informeel een lekkere maaltijd wil nuttigen, helemaal goed. Want de pasta's zijn perfect! Echt heerlijk, en ook de tiramisu is een aanrader. Je krijgt kwaliteit voor prima prijzen.
Radijsje1 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Ik ben gék op de Spaghetteria. Aardige bediening (altijd verwelkomend en vrolijk), héle lekkere pasta's en fijne wijnen voor een goede prijs. Enige minpuntje kan zijn dat het erg informeel is, je zit meestal samen met andere mensen aan tafel. Desalniettemin is dit mijn favo pasta restaurant in de Pijp.
Hansvandewaard .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Lekker eten voor weinig geld doe je hier. Pasta's die altijd goed zijn en altijd lekkere variaties op de kaart. Bediening is een groep lekkere vlotte jongens die hard werken. Decor is erg leuk en het is echt een populaire buurt tent.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Eenvoudige kaart, ca. 6 pastagerechten evt. aan te vullen met rucolasalade. Gerechten eenvoudig, goede porties en topkwaliteit! Heel smakelijk! Bediening is attent, snel en efficiënt. Ondanks topdrukte altijd vriendelijk en tijd voor je. Binnen staat een grote tafel waaraan je aan kan schuiven, of iets meer privacy aan de hoge smalle plank aan het raam. Buiten staan picknicktafels onder de luifel en een lollig rijtje stoelen op de stoeprand voor de wachtenden die niet blijven staan. Conclusie: erg lekkere pasta's, goede bediening en gezellig knus...
Lodewijk K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Nu twee keer gegeten hier en hoewel het vaak wachten op een tafeltje is is dat het zeker waard (wachten kan natuurlijk met een drankje erbij maar wel staand)! De kaart is kort en smakelijk en overduidelijk zeer vers gemaakt! De paar gerechten beheerst de keuken zeer goed (en snel)! Ook de wijnkaart is kort en lekker. Omdat het zo druk is is dit echter geen plek om uitgebreid te gaan tafelen... Wat hier overigens wel lekker zou zijn!
Iroosje .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Lekkere spaghetti's voor weinig geld. Topzaak om even een hapje te doen. Leuk personeel dat er voor je staat ook al kan het soms enorm druk zijn. decor is leuk, echt een hele drukke huiskamer met grote leestafel. Buiten grote picknickbanken die het extra gezellig maken.
Carol S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Simpele pasta gerechten maar gewoon goed klaargemaakt. Wij hadden een beetje haast en dit bleek een prima keuze. Spaghetti met vongole, heel veel vongole! Alles kwam snel op tafel, bediening is erg attent, prettige omgeving.
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Altijd lekker en vers! Keuze uit een paar gerechten, wat helemaal top is. Personeel is ook altijd vriendelijk.

Nog nooit niet lekker geweest!
HetBuurtComite .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Eten:
Spaghetti met tonijn besteld, pasta was goed gaar en smaakte heerlijk. Portie grootte was precies goed.

Service :
Super! Jonge vlotte jongens bedienen je. Kreeg zelfs na mijn diner een flesje van het drankje dat ik zo lekker vond en dat ik niet in de winkel kan kopen mee van ze. Super aardig.

Decor:
Simpel en strak. Niks op aan te merken.

Conclusie:
Topzaak waar je voor een goed prijsje kunt eten. True value for Money.
Amber D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
Erg lekker! Leuk ook dat ze de kaart steeds aanpassen en dat je niet wordt bedolven onder de keuzes. De 'huiskamer' setting maakt het gezellig maar soms ook lastig om met je eigen gezelschap goed te kunnen praten.
Troth93 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Vaste klant aan huis hier, en het is me nog nooit tegengevallen. Simpel, maar goed en constante kwaliteit. Een lekker vol bord pasta met een slaatje erbij en een goed glas wijn, en toe een overheerlijke tiramisu. Service is goed en snel, dus als je even snel een hapje wilt eten kun je hier ook terecht. Decor is mooi, met een grote stamtafel waar meerdere gasten omheen kunnen zitten. Als je een 'eigen' tafeltje wilt, is dit dus niet een handige plek.
HenkDvntk .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Met z'n tweeën even met pils moeten wachten. Na 15 min een krap maar lekker plekje kunnen bemachtigen. Als je zo zit met z'n allen geeft dat wel echt een 'samen' gevoel, iets wat prettig eet en drinkt. Via via hoorde ik dat er de mogelijkheid was om anderhalve pasta te bestellen, deze dan ook meteen in de vorm van een vlees ragout met pappardelle gekozen. Bediening is functioneel, dus verwacht geen langdradige tafelgesprekken. Het pasta gerecht zelf was gewoon goed, zo maak je dat thuis niet. Broodje erbij simpel, het is dan ook enkel om de saus resten op te nemen. De rode wijn was wrang maar ok. Geen gedoe, gewoon goed eten en drinken. Onder de €50.- in tiramisu en espresso voor twee man is lekker afrekenen. Tot snel.
Daisy B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Favoriete adres voor een snelle pasta. Sinds ik hier in de buurt woon maak ik zelf nog nauwelijks pasta, want ik krijg het hier snel, het is goed en bovendien niet duur. Dus waarom zou ik die moeite nog zelf doen. De keuze in pasta's is goed, niet te veel niet te weinig, je krijgt er altijd een stukje brood bij en er staat een kleine salade op de kaart voor als je ook iets groens wilt eten. Elke pasta die ik hier heb gegeten was goed, smaak klopte, alles was gaar (gaat ook nog wel eens mis helaas, maar hier nooit) en ook de portie is goed. Laatst die met truffel gegeten en daarvoor met worstjes (Italiaanse namen moet je even aan hen vragen. Bediening is vriendelijk en let goed op. Vast plekje voor ons, komen hier zeker elke maand een keer.