Spaghetteria West

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
Voordelig
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vanavond weer eens bij de spaghetteria gegeten. We hebben pasta met herten ragout genomen. In het verleden hebben we dit gerecht vaker hier gegeten. Helaas waren we vanavond zwaar teleurgesteld over de kwaliteit van het eten. De smaak was niet bijzonder. Het leek meer op een bordje eten uit de gaarkeuken. Spijtig genoeg hebben we er wel veel van gegeten maar het eten is niet lekker gevallen. De tiramisu die we als toetje namen was niet lekker. Een van de eigenaren gaf toe dat hij dat al vaker gehoord had vanavond. Dat de tiramisu was gemaakt door een nieuwe kok. We hoefden het toetje dan ook niet af te rekenen. Mijn advies aan de eigenaren is toch te investeren in goeie koks. Het zou jammer zijn als een goed lopende zaak als de spaghetteria uiteindelijk toch minder bezocht zal worden. Eenvoudige pasta's maar dan wel lekker klaargemaakt!!!!! Dan komen wij graag weer terug.
Maxianne .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Gisteren voor de tweede keer geweest. Verrukkelijke spaghetti vongole gegeten met zo'n heerlijke saus dat je wel tot je ellebogen het bord in wil! Heerlijke chardonnay erbij maakte het af. Standaard staat er op elke plek een karaf met water. Attent! De koffie met donkere chocolade en de tiramisu waren als toetje een mooie afsluiter. En ook de bediening: mooi!
Robin-Pieter .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Gegeten bij de spaghetteria. Vergelijk het vooral niet met een spaghetteria in Italie: geen verse pasta, geen kleine tafeltjes, geen verrassende combinaties. Maar wel een voordelige pasta, die gezien de prijs prima is. Gratis karaf met water staat al voor je klaar. Grote tafels of lange tafels, je zit dus niet alleen. Maar toch prima een privé gesprek te voeren of ,als je daarvoor kiest, aan te schuiven bij anderen.
Als je lang wilt tafelen zijn er in Amsterdam betere plekken, maar als je bij wilt praten en een hapje wilt eten een prima plek.
Hannyvreze_ermelo .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Dit vond ik nou echt waardeloos. Ik proefde geen passie. was toch best wel veel dat we hadden. Saus flauw, pasta doorgekookt. En de rest viel echt tegen. Geen aanrader dus.
Pallas23 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Ik heb hier verschillende keren gegeten met diverse gezelschappen. De sfeer is goed, het is best leuk om bij vreemden aan te schuiven en de bediening bijzonder vriendelijk, maar als je hier vaker komt, valt toch op dat de beperkte menukaart in tegenstelling tot wat ze beloven, nauwelijks wijzigt en dat de prijs-kwaliteitverhouding ongunstig uitvalt. Vooral omdat je geen verse pasta krijgt en de overige ingredienten vrij karig zijn. Het is ´basic´, in feite gewoon een fast foodformule. Voor hetzelfde geld krijg je elders wel verse pasta met rijk gevulde saus en een eigen tafeltje cq hoef je niet plaats te nemen op een oncomfortabele picknickbank (buiten). Wijn is overigens top en de tiramisu is heel lekker. Eén toetje is genoeg voor twee personen.
Kelderdwerg .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Alles is er 'basic'.
De bediening is tegen het arrogante aan.
Het eten is eetbaar en daar is dan ook alles mee gezegd.
Entourage is er niet.
Saaie boel.
Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Super gegeten en goed geadviseerd. Personeel was ontzettend vriendelijk en heel erg geduldig. Door twee jongens geholpen die er werkelijk alles aan hebben gedaan om ons een hele fijne avond te bezorgen. Scroppino en pasta met salie zijn absolute aanraders.
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Onderdeel van de formule is dat je met anderen de tafel deelt. Dat lijkt te wringen met privacy, maar de tafels zijn zo ruim en je zit zo ver van elkaar, dat dit niet stoort. Heel aangenaam waren de karaffen leidingwater die op tafel klaar staan. Gratis. De bediening is vriendelijk en niet opdringerig. Dan het eten. We namen een pasta met Italiaanse worst en een ravioli met ricotta-kaas. Lekker, duidelijk zelfgemaakt. De salade, tegen meerprijs, was het geld niet waard. Suffe rucola met radijs en Parmezaanse kaas.
Nijsnijsnijs .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gezellige tent, met altijd steady kwaliteit van de pasta's. Je kan op ieder moment binnenwandelen en de sgroppino's zijn supergoed. Het personeel is ook altijd even vriendelijk. Top zaak!
FTMvandam .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Mooie en hippe locatie in het Hallenkwartier. De grote tafels waardoor je met andere mensen aan tafel zit geven de algemene sfeer iets bijzonders. De bediening is vriendelijk en attent, het eten is prima in verhouding met de prijs.
Susanna F.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Pasta zoals pasta moet zijn. Heerlijk! Had de pasta met Vongole. Lekker wijntje erbij en dan maakt een prima maaltijd. Ook goed met kinderen, waar ze een aangepast bordje voor maken. Ze hebben geen melk, dus espresso machiato is geen optie :-)
Franco V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Ambiance is helemaal ok, bediening uiterst vriendelijk de wijn is absoluut goed en in balans met de prijs. Alle pasta's geprobeerd, de Papardelle met zwijn voldoet aan de verwachting de andere pasta's missen hun doel. Zal een pasta van een redelijk merk zijn maar voelt te gemakkelijk. Wil je hoger scoren moet je voor de huisgemaakte pasta gaan zeker als je de naam Spaghetteria draagt. Drank in de Tiramisu lijkt niet aanwezig gaat meer richting een mousse wel goed van smaak, de koffie is uitstekend. Water vrij aan tafel is een goede geste.
Janveth .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Gezellig gegeten voor een bezoek aan de filmhallen, opzet met grote tafels maakt het geheel heel sfeervol. Werden goed geholpen door de kundige bediening die ons perfect konden helpen met onze keuze voor een van de 6 pasta's. De vongole was goed van smaak met lekker veel schelpjes, de met walnoot gevulde ravioli was ook erg goed op smaak en perfect gecombineerd met de ricota. Deze avond waren we iets gehaast maar dat verliep perfect en binnen een 40 minuten hadden we heerlijk gegeten en konden we richting de filmhallen. Echter zouden wij hier ook zo een hele avond kunnen verblijven en misschien de tiramisu of de scroppino's proberen want deze zagen er ook heerlijk uit.
Ricvandi .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Goed eten voor een goede prijs. Geen poespas, maar pasta zoals pasta hoort te zijn. De ricce met gamba's, zalm en kappertjes smaakte heerlijk. Mijn vriendin had de pappardelle met damhert en was er ook zeer tevreden over. We sloten af met de tiramisu, toppertje. Houd er rekening mee dat het heel druk kan zijn en je even moet wachten voordat je kan zitten
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
De gerechten smaakten goed, echter het waren helaas opgewarmde gerechten. Ook was er alleen espresso te krijgen. Gezellig restaurant maar hadden er meer van verwacht.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Vanavond voorafgaand aan een filmbezoek in de Hallen weer eens bij dit sympathieke restaurant gegeten. Geen zaak voor een uitgebreid diner hetgeen ook niet mogelijk is met zes verse pasta's en twee nagerechten. Echter, wat je voorgeschoteld krijgt is voortreffelijk en supervers. Daarnaast wisselt de kaart om de dag. Wij genoten van tagliatelle met hertenragout en penne met tomaten en zalm. Daarnaast is ook de bediening zeer vriendelijk en attent.
Gerben Z.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Lekkere pasta, niet teveel keuze wat kiezen makkelijk maakt. Salade iets aan de kleine kant. Dessert tiramisu was top!
Lekker druk met andere mensen aan tafel, veel geluid en rumoer, perfect voor een snelle hap. Bediening is erg attent en vlot.
Emeline R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Prijs kwaliteit is hier prima en de pasta's zijn lekker. De salade kun je niet echt een salade noemen erg jammer. Vriendelijk personeel, prima wijnen en lekkere toetjes. Prima tent als je even snel ergens een hapje wil eten, uitgebreid dineren zouden wij hier niet snel doen.
Tasted-BY-Frank .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Uitgebreid dineren is niet bested aan de Spaghetteria. Met die gedachte gaan wij hier vaak op vrijdagavond naar toe, om te genieten van de prima pasta en wijn. Prijs kwaliteit verhouding is hier uitstekend in orde en daarom komen wij hier graag en vaak terug. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en neemt ook nog eens de moeite voor een praatje. Fijn om hier te zijn!
Charliebb .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Spaghetteria vind ik een van de leukste plekjes uit Amsterdam! Je kunt er lekker eten, er hangt een gezellige sfeer en voor niet al te veel geld heb je een gezellige avond uit!
Aan t personeel is te merken dat ze weten wat ze doen, ondanks de drukte proberen ze nogsteeds te tijd voor alle gasten te nemen. Toen ik er kwam kregen hebben we gekozen voor 4 halve porties paste met zn 2e ipv 2 hele pastas, zodat we veel konden proeven. Ze waren allemaal erg lekker! Het enige nadeel aan Spaghetteria vind ik dat je alleen een hoofdgerecht en dessert kunt eten, wat betekend dat lang tafelen niet snel van toepassing is. Dit is alleen wel deel van hun concept denk ik; veel volume en weinig variety.
De inrichting maakt het zaakje heel gezellig, goede belichting en een leuke indeling van de tafels! Ik raad dit plekje zeker aan, je kunt alleen niet reserveren maar wel wachten met een lekker wijntje!