Spaghettata

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Spaghettata

Van deeg tot pasta

De pasta en pizza worden hier vers bereid, zoals dat gebeurt in Italie. Zo staan bijvoorbeeld de klassiekers Polpette al Sugo en de Pizza Tarantella op het menu. Daarnaast kun je ook kiezen voor een van de dagelijks wisselende specialiteiten. Vlakbij het Boijmans van Beuningen museum gelegen, is dit een fantastische plek om een dagje uit af te sluiten.

Meer informatie over restaurant Spaghettata

Tram lijn 4, Bus 32 & 44, Metrostation Dijkzigt

Maandag t/m Woensdag 18:00 - 21:30
Donderdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Debbie G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Vriendelijke bediening en leuke inrichting, maar het eten was zeer matig. Grote porties pasta met weinig smaak of te vet/te zout.
Daisy Z.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Lekker gegeten met de AH actie.
Je kan gewoon zelf kiezen wat je wil eten waarbij je de goedkoopste voor- , hoofd-, nagerechten niet hoeft te betalen. Ik had al eerder bij Spaghettata gegeten en ook deze keer was het weer naar tevredenheid.
De bediening was snel, soms iets te snel en soms moesten we tegen drie verschillende medewerkers zeggen dat we nog niet naar de kaart hadden gekeken of nog niet wisten wat voor toetje we wilden (geen vaste tafels per medewerker).
Vooraf hadden we de salade Insalata di Spinaci e Cicoria Salade) spinazie, witlof, topinamboer, parmezaan en truffel). Dat was erg veel salade en vond ik zelf iets teveel van hetzelfde smaken. Ik vond het meer een bijgerecht (maar dan 1/4 portie) dan een voorgerecht. Tweede voorgerecht bruschetta met geitenkaas en vijgen en honing. Dat smaakte ons erg goed. Hoofdgerecht lasagne met truffel en gorgonzola en toetje citroentaart met meringue. Al met al met een goed en vol gevoel de zaak verlaten.
Ik vond het binnen redelijk warm, maar dat lag volgens mij meer aan mij, mijn tafelgenoot had het niet warm.
Ada T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Fijn restaurant om te eten altijd goede kwaliteit !! en super aardige bediening.
Een aanrader voor iedereen die van Italiaans eten houdt.
Gabrielle B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Een fijn restaurant, met prima en vlotte bediening, aardige en goede uitleg over de gerechten, als we dat nodig hadden. Heerlijk gegeten. Moderne inrichting. Fijn restaurant in een gezellige straat.
B. K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Slordige erg gare pasta met veel te veel aanhangend water en schaarse ingredienten - ik kreeg hier vroeger toch wel meer truffel op mijn pasta - , slecht wijnadvies en haast onmogelijk om de bediening aan te spreken die vooral druk is met het in orde maken van de tafels voor volgende gasten en niet op de bestaande gasten let. Interieur is sleets. Teleurstellend.
Sylvia F.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten vanavond! Een gezellige avond met opa en oma en de kleine vent. De 3 gangen waren heerlijk en ook de service prima! Niet heel babyvriendelijk maar papa en mama zijn niet zo'n fan van de kind -vriendelijke Italiaan dus dan wel hier lekker eten.
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk. Echt een aanrader!! We hebben met zessen gegeten en alles ging vlotjes. Daarnaast is de kaart verrassend gevarieerd.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Maaltijden zijn goed op smaak gebracht en zijn knapperig (of ala dente) waar nodig. Bediening is vlot, geduldig en vriendelijk. Tafels worden constant voorzien van koele flessen (kraan)water. Servies en bestek zijn mooi en schoon en een linnen servet. Bestek wordt per gerecht vernieuwd. Aanrader en om weer eens terug te komen.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Top gezellig een aanrader! Wij hebben erg genoten van het enorm vriendelijke personeel en de gezellige inrichting van de zaak
Gerrit Jan G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Op ons verzoek het 3gangenmenu in ruim een uur. Veel te kort voor dit lekkere eten, maar ja, we moesten op tijd zijn voor een concert. Volgende keer zeker langer. Warm aanbevolen.
hetty H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Hele aardige bediening. Heerlijk eten. Gratis water bij t eten! Werd ook nog aangevuld! Ruimte was rumoerig. Misschien iets doen met de aankleding, waardoor het lawaai wat gedempt wordt? We hebben deze eetgelegenheid ontdekt dankzij de AH-restaurantactie en we komen zeker terug!
arjendefrel .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Gebruik gemaakt van ah restaurant actie. Keuze uit de gehele kaart. Super lekker gegeten. Bediening was prima . Sfeer prima. Zeker een aanrader.
Arja B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellig en voortreffelijk eten.
Pim P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Lekker eten en leuk ontvangst. De inrichting is erg mooi en rustig. We kregen het verkeerde gerecht, maar dat probleem werd snel en klantvriendelijk opgelost.
wvanstigt .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Leuk om hier te eten. Heerlijke kleine gerechtjes zoals pasta met kwartel, tonijn en eend. De bediening was prettig en attent, de wachttijd kort. De inrichting is prima, er komen veel jonge mensen. Door de ah actie was het heel betaalbaar. Het enige wat wij minder vonden was de akoestiek waardoor een gesprek lastig te volgen was. Overigens werd de muziek op ons verzoek zonder probleem meteen zacht gezet. Toen ontstond er een kakofonie van gekwebbel. Al met al zeker een restaurant om terug te komen.
ingridpaula .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Gezellig moderne zaak. Zat voor de woensdag best goed gevuld.
Heerlijk eten, bij 3 gangen is kleine pizza aan te raden. Fijn dat die mogelijkheid er is. Pizza was lekker krokant en mooie dunne bodem. Je krijgt ook gewoon een fles kraanwater op tafel. De €20,00 die aangegeven wordt voor 3 gangen is wel optimistisch, wij waren zonder drinken €30,00 kwijt.
hildamartens .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Buiten verwachting. De smaakpupillen werden aangenaam verrast. Prima kwaliteit prijsverhouding. Vriendelijk en gastvrije bediening. Kortom een zaak om aan te bevelen en om nog eens naar toe te gaan.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Één persoon was glutenvrij en lactosevrij. Hiervoor waren diverse mogelijkheden. Komen zeker een keer terug.
Arvind S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Voorgerechten zijn karig en smaakloos. De lasagne als hoofdgerecht had compleet geen samenleving. De citroentaart was droog en hard. De bediening was erg goed.
Arthur L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gastvrij: na binnenkomst worden al snel een mandje brood en een fles koud water op tafel gezet. De octopussalade en de rillette van makreel vooraf waren beiden heel smakelijk bereid. Ook de gekonfijte eend smaakte ons erg goed. De citroentaart met meringue was een waardige afsluiting van ons genoeglijk etentje. De sfeer was levendig en deed ons aan Italië denken.