Spaghettata

Nieuwe Binnenweg 151 3014 GK Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Spaghettata

Van deeg tot pasta

De pasta en pizza worden hier vers bereid, zoals dat gebeurt in Italie. Zo staan bijvoorbeeld de klassiekers Polpette al Sugo en de Pizza Tarantella op het menu. Daarnaast kun je ook kiezen voor een van de dagelijks wisselende specialiteiten. Vlakbij het Boijmans van Beuningen museum gelegen, is dit een fantastische plek om een dagje uit af te sluiten.

Meer informatie over restaurant Spaghettata

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Jennifer P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zowel de bediening als het eten waren fantastisch. Spaghettata heeft een heerlijk terrace waar we hebben genoten van eveneens heerlijke gerechten. Bijzonder vonden we dat we, nadat tot onze teleurstelling bleek dat de ravioli op was, toch het laatste beetje ravioli mochten proeven naast de pizza die we toen maar besteld hadden. En dat terwijl wij bij Spaghettata waren via de AH restaurant actie. Top hoor Spaghettata!
Etty V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Kleine kaart, maar altijd lekker en met zorg bereid. Bij binnenkomst standaard een fles water en een vers broodje. Olijfolie, zout en peper staan klaar op tafel.
Jose T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Voorgerecht salade van spinazie was super met truffel. De pizza's de beste van Rotterdam en pannacotta zalig! Voor herhaling vatbaar!
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Mwah.. na de recensies gelezen te
Hebben hogere verwachtingen, vittello Tonato waa droog, truffelpasta vooral veel olie en matige trufelsmaak. Moeizame afhandeling Ah-actie, jammer..
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
gegeten met de AH-kortingsactie, vrije keuze van de kaart, werd achteraf verrekend, prima geregeld! Verse producten, goed op smaak, al vonden we de tonijnpizza wat karig belegd, niet qua tonijn maar bv uitje en wat extra kaas erop...
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Blijft lekker!
Filique B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Aardige bediening
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten, leuk en vriendelijk personeel.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Erg lekker! Fijn dat je a la carte kunt eten met de ah restaurant actie. Aan de presentatie van de nagerechten mag meer aandacht geschonken worden. Kaasplankje kaal, zonder brood en zoetje. Verder prima!!!
Patricia E.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Goed eten, prima service. Alleen de bankjes ietwat minder comfortabel.
Sabine O.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Met AH restaurantactie hier gegeten met keuze uit gehele kaart. Erg lekker gegeten en leuke sfeer!
Barbara R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het mooie terras en leuke bediening/eigenaar. Een aanrader voor een gezellige avond.
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
De bediening kijkt niet rond, heeft geen verstand van de kaart. Ik had bij mijn toetje een los bolletje ijs waar zoveel bevroren stukjes in zaten dat het niet lekker meer was. Met de restaurantactie zou dus 1 toetje van de rekening niet betaald hoeven worden. Het losse bolletje ijs á 1 euro is er dus toen af gehaald en nog steeds moesten 2 toetjes afgerekend worden.
juliaKH .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten, bediening heel goed. Aankleding wat minimaal, kan wat warme sfeerelementen gebruiken. Voorgerecht bruschetta, hoofdgerecht pasta (kleine porties of normale porties) en tiramisu als dessert.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Leuke lokatie, goede bediening en het eten was geweldig. Niets op aan te merken en zeker voor herhaling.
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Ja ik vond eigenlijk niets bijzonder een gewoon hollands eten lijkt op niet als Italiaan . De bediening was slap en niet op letten en de wc was niet schoon stonk gewoon en de bestek waren vettig en niet schoon en ik Zach geen Italiaan in de keuken ze spraken allemaal Hollandse . Ik heb bij andere Italianen gegeten en ze spraken gewoon Italiaanse dan voel je net of je in italia zit . volgend keer beter
Chang L.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Lekkere pizza en pasta, porties aan de kleine kant, zeker voor die prijs. Panna cotta was jammer genoeg bedorven... mochten we inwisselen voor ander toetje.
Loulou E.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Altijd super lekker!!
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
De door onze gekozen gerechten waren niet meer beschikbaar, helaas was dit niet van te voren gemeld.
Manja V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Prima ontvangst en dito gegeten. De 20% korting werd ongevraagd verrekend.
Onze gasten waren ook enthousiast.