Spaghettata

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Spaghettata

Van deeg tot pasta

De pasta en pizza worden hier vers bereid, zoals dat gebeurt in Italie. Zo staan bijvoorbeeld de klassiekers Polpette al Sugo en de Pizza Tarantella op het menu. Daarnaast kun je ook kiezen voor een van de dagelijks wisselende specialiteiten. Vlakbij het Boijmans van Beuningen museum gelegen, is dit een fantastische plek om een dagje uit af te sluiten.

Meer informatie over restaurant Spaghettata

Tram lijn 4, Bus 32 & 44, Metrostation Dijkzigt

Maandag t/m Woensdag 18:00 - 21:30
Donderdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Dagmara A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij werden ontvangen door zeer vriendelijke bediening. Zij werkten ook vlot en we hoefden nergens voor wachten. De gerechten waren simpel en lekker, precies wat je van Italiaanse keuken verwacht. Zeer tevreden, wij komen hier graag terug.
dorine A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wat een parel. De eerlijkheid gebied te zeggen dat we via de ah actie een ander restaurant hadden gereserveerd. Dit restaurant bleek te zijn gesloten, op tijd kunnen switchen naar Spaghettata. En Wat ongelooflijk blij waren we, met alle gerechten en bediening. Akoestiek ja dat is een ding, toen het drukker werd hadden we soms moeite met elkaar te verstaan. Maar ach....we hadden verder een top avond en komen er graag terug.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH aktie. We konden van de hele kaart kiezen, geen beperkingen. Dat was erg prettig. Het goedkoopste van de gangen werd eenvoudig weggestreept. Heerlijke vissoep, prima pasta (kon wat warmer) en een lekkere tiramisu. De tafels staan erg dicht op elkaar, maar wij hadden een raamtafeltje en dan is er wat meer ruimte tussen onze tafel en de tafel ernaast.
sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten. Goede service en geweldige dag specials ,Leuk personeel . Een van onze favorieten in Rotterdam !!
rrodenburg1 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Voor de eerste keer hier geweest. Met 4-en topavond gehad. Eten is super smakelijk. Keuze maken uit de kaart is best lastig met zoveel lekkers. Ongevraagd flessen kraanwater op tafel (hele avond door) is een service die maar weinig restau’s hebben. Absoluut terugkom adres.
Corry H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben met AH restaurant bon heerlijk gegeten, een ruime kaart waaruit je kan kiezen, groot of kleine gerechten als hoofdgerecht wordt aangeboden. Vriendelijke bediening. Een goede prijs kwaliteit verhouding.
Machiel L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heel erg lekker en gezellig met vrienden gegeten. Zeker de trip naar Rotterdam waard. Gaan zeker nog eens terug.
Het was vol, en wel erg rumoerig.
esme_xx_1985 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk avondje uit met vrienden en gebruik gemaakt van de AH-actie. Er staan wat apartere gerechten op de kaart wat wij juist wel eens een verrassing vonden en ze smaakte allemaal heerlijk; met name de citroentaart met merengue toe was goddelijk! Ons enige twee minpunten zijn dat het er erg warm was binnen (voor vrouwen in de overgang geen pretje) en het was te lawaaierig; voor iemand die al ernstige gehoorschade heeft, is het te druk / te lawaaierig en teveel prikkels; goed voor de zaak was dat het helemaal vol zat en er ook nog muziek op de achtergrond aan stond.
Andy T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben gebruik gemaakt vd ah actie. Vooraf de bruchetta en de kalfsvlees. Als hoofdgerecht de pizza met verse tonijn en na de zelf gemaakte ijs....alles was heerlijk. We komen cekr een keer terug.
WilmaD D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Verder een precies goed tempo tussen de verschillende gangen en we werden vriendelijk bediend door attent personeel. Het enige minpuntje is de akoestiek, waardoor het geluid van de gesprekken aan andere tafels voor een constant 'lawaai' zorgt.
1lepel V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het personeel heel vriendelijk. Het eten heerlijk. Geluidsniveau, bijzonder rumoerig, prachtisch niet mogelijk om een gesprek te voeren. Aan het einde van de avond, tuitende oren.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel - alleen één dingetje: kom wat vaker drankjes opnemen. We moesten nu steeds vragen om een nieuwe. Verder positief verrast, het eten was erg lekker, en zeker met de AH restaurantactie was het niet duur.
Marcella V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Een prima restaurant voor een
snelle hap, maar niet heel bijzonder. De smaken zijn niet heel erg uitgesproken en als je vergelijkt met andere Italiaanse restaurants, voor de prijs, verwacht je net iets meer. Daarnaast is het vrij lawaaiig. Al is het personeel vriendelijk.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten met een groep vriendinnen. Vlotte, vriendelijke bediening. Alleen erg jammer dat het zo rumoerig was, een tafel gesprek was echt onmogelijk.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We wilden met 8 personen gaat eten en 4 AH Restaurantactie spaarkaarten inleveren. Voor 8 personen online reserveren lukte niet, daarom voor 6 personen en 2 personen gereserveerd met een toelichting erbij geschreven dat we bij elkaar wilden zitten. We arriveerden om 17.54. Deur was nog dicht, personeel zag ons maar er werd niet open gedaan. Buiten gewacht en om 18.00 konden we alsnog naar binnen. Toen was het probleem dat we niet samen konden zitten ivm 2 verschillende reserveringen. Uiteindelijk gekozen om met zn 8en aan een 6 persoonstafel te zitten. Vervolgens werd ons verteld dat we dan wel maar 3 AH spaarkaarten konden in leveren omdat de AH actie in dit restaurant geldt voor groepen tot max 6 personen. Als we 4 spaarkaarten wilden inleveren dan moesten 2 personen van onze groep de rest van de avond aan een tafel op een andere plek in het restaurant gaan zitten, zo werd ons verteld. De logica ontging mij totaal, maar er viel niet te discussiëren. Uiteindelijk gekozen om met zn 8 en aan een 6 persoonstafel te blijven zitten en maar 3 spaarkaarten in te kunnen leveren. Overigens staat op de AH spaarkaart staat wel tot max. 8 personen. Ook op de website van het restaurant zelf staat dat ze reserveringen aannemen tot max 8 personen.
Eten was verder wel redelijk. Slechte akoestiek. We moesten zelf iemand aanspreken om nog wat drinken te kunnen bestellen. Uitserveren van drankjes ging ook traag en er werd een drankje vergeten om uit te serveren.
Quirijn P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
goeie, vriendelijke bediening.
eten was erg lekker, goed op smaak,
alleen mijn ravioli was niet lang genoeg gekookt en daardoor niet helemaal gaar.
Yolande S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben heerlijk gegetenen kregen ook duielijk antwoord op onze vraag over een gerecht, het personeel was vriendelijk en de sfeer was prima,gezellig locatie. Wat ik wel miste bij een heerlijk nagerecht met stukjes kaas waren bv een paar crackertjes.Verder was alles precies goed.
J J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima restaurant, goede sfeer, vriendelijke bediening, aanpassingen naar wens zijn altijd mogelijk binnen de kaart.
Leuke muziekkeuze op de achtergrond, wisselend van stijl. Ongedwongen eten op goed niveau. Met La Pizza samen een goede culinaire aanwinst in Rotterdam.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Leuke ontvangst in een gezellig restaurant met vrolijke bediening
Heerlijk gegeten 3x vitello tonnato en 1x polpette vooraf
3x spaghetti Aglio e Olio en 1x Pizza tonno als hoofd gerecht
4x Tiramisu nagerecht
De wijn van prima kwaliteit en zeker niet te duur ( fles water gratis !!)
Kortom AANRADER .WE KOMEN ZEKER TERUG
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met 6 personen hier gedineerd. Het eten is hier goed. Verse tonijn pizza, vongole pasta, en diverse nagerechten waren goed op smaak. Verschrikkelijk minpunt is de akoestiek. Daarnaast verkeerd geïnformeerd over de ijssmaak 'monki', dat zou smaken als chunky monkey zoals Ben&Jerry. Maar dat deed het absoluut niet. Jammer!