Spaghettata

Nieuwe Binnenweg 151 3014 GK Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Spaghettata

Van deeg tot pasta

De pasta en pizza worden hier vers bereid, zoals dat gebeurt in Italie. Zo staan bijvoorbeeld de klassiekers Polpette al Sugo en de Pizza Tarantella op het menu. Daarnaast kun je ook kiezen voor een van de dagelijks wisselende specialiteiten. Vlakbij het Boijmans van Beuningen museum gelegen, is dit een fantastische plek om een dagje uit af te sluiten.

Meer informatie over restaurant Spaghettata

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Sam T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Het eten was perfect bereid en erg lekker. Kreeg heel de tijd koud water op tafel. Top avondje!
Rolf D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten! Altijd vriendelijke en fijne bediening. Kortom genoten!!
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Super gegeten, maar wat jammer dat de bediening meer oog had voor elkaar, dan voor de klanten. Als je zelfs aan de bar moet gaan vragen wanneer de drankjes komen, terwijl het hoofdgerecht al is geserveerd (het was toen echt niet druk meer), dan is dat een gemiste kans. Nogmaals het eten was uitstekend!
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Zat op terras. Slechte stoelen/ bank om enkele uren op te zitten. Eten prima . Bediening aardig maar lieten wel wat steekjes vallen. Met de AH actie gegeten. Ga ik zeker nog een keer doen.
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Vaker gegeten en zoals altijd heerlijk. Lekker buiten op het terras gezeten, vriendelijke bediening.
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Alleen buiten hadden wij geen kussens zat een beetje hard voor de rest was alles goed.
Joyceline W.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Erg lekker eten en leuk tentje, maar moesten erg lang wachten op ons eten. Opvallend lang ten opzichte van andere tafeltjes. Ook kwamen ze nauwelijks vragen of we nog wat wilden drinken.
Stella V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk gegeten Mooi opgediend.
Er werden steeds flessen water geserveerd. Wat een service!!!!!
Eveline D.
Heerlijke avond gehad!
Minco C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Bij binnenkomst was de ontvangst vriendelijk. De 3-gangenmenu a la Carré was goed. Niet te veel of te weinig keus. Bij hoofdgerecht is het fijn om voor een kleine of normale portie te kunnen kiezen. Al met al een aanrader. Verder heb ik niets meer aan toe te voegen behalve dat het een leuke, sfeervolle en heerlijke restaurant is.
Minco C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Warme welkom met grote lach door het personeel. Eten was super. Ideaal was de keuze bij hoofdgerecht voor een kleine of gewone portie. Al met al niets meer aan tie te voegen, behalve dat het een leuke, goeie en sfeervolle restaurant is met heerlijke eten!!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijke verse gerechten, gezellige ambiance en vriendelijk personeel!
Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
We moesten erg lang wachten op onze gerechten, terwijl het restaurant niet helemaal vol zat. De pasta, ravioli, die ik had, was erg taai.
Jun H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
de serveersters zijn heel aardig. de wachttijd was iets te lang doordat het zaterdag was. Het eten was een beetje te zoutig maar wel lekker!! al met al een goeie ervaring!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Ik ben nu twee keer in dit restaurant geweest, omdat het eten lekker is. Beide de keren was de service niet goed.
Langer wachten tussen de gerechten door is helemaal niet erg , maar dat er tussendoor op het bijvullen van de drankjes word gelet is jammer. Aan het einde heb ik drie keer moeten vragen naar de rekening. Ik denk dat qua service nog wel wat gedaan kan worden in dit restaurant. Want het eten is gewoon erg lekker.
Bernadet L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Lekker eten, bediening beetje chaotisch. Moesten lang op eerste drankje wachten en men vergat het ijs en brood te brengen waar we om gevraagd hadden. Wel vriendelijk, gezellig en prima gegeten. Wij komen terug!
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Het eten is altijd erg goed. Lekker basic Italiaans zoals het hoort. De bediening was deze keer erg matig. We hebben meer dan een uur op ons voorgerecht moeten wachten, ik bestelde een grote pasta maar kreeg een kleine en ook op de drank hebben we steeds lang moeten wachten. Zonde! Want ik kom ik normaal erg graag’
Carlijn V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Fijn restaurant. Heb er nu meerdere keren gegeten en de pasta is geweldig, ook glutenvrij. Er kan iets sneller langsgekomen worden voor het openemen van de bestelling, vooral voor drinken. Dit was wel een hele drukke avond dus het personeel was sowieso aan het rennen. Wel altijd met een lach en vriendelijk.
De tafel van Vincent C.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Zeker naar wens. Alleen niet erg comfortabel zitten voor mensen met rugpijn
Merel R.
Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Gratis brood vooraf en gedurende het diner een fles water op tafel die steeds weer werd vervangen. De Vitello Tonato was een beetje saai, de tonijnmayonaise was een beetje plain (geen aanrader), maar de pasta met geconfijte eens in salieboter en de pasta carbonara waren voorstreffelijk.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Weer geweldig gegeten. De radegiosalade met mozzarella en vijgen was super en de pasta ook met tomaatjes en rucola. Als klap op de vuurpijl de allerlekkerste ojsbolletjes die ik ooit heb gegeten. Vanille en een met honing en pijnboompitjes en een met witte chocolade met munt, die was heel bijzonder! Heerlijk buiten gegeten. Alleen heel jammer dat er 3 mensen naast je zitten, 1 dame en 2 heren, 2 die roken en met de asbak op tafel, maken ze peuken uit aan onderkant tafel en op de grond gegooid. Asbak bleef schoon. Er lagen er 5 op de grond toen wij vertrokken.. Hopelijk lezen ze dit! En net als ons ook pensionada's.