Spaghettata

Nieuwe Binnenweg 151 3014 GK Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Spaghettata

Van deeg tot pasta

De pasta en pizza worden hier vers bereid, zoals dat gebeurt in Italie. Zo staan bijvoorbeeld de klassiekers Polpette al Sugo en de Pizza Tarantella op het menu. Daarnaast kun je ook kiezen voor een van de dagelijks wisselende specialiteiten. Vlakbij het Boijmans van Beuningen museum gelegen, is dit een fantastische plek om een dagje uit af te sluiten.

Meer informatie over restaurant Spaghettata

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Lidwien O.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
We hebben echt lekker gegeten. De vissoep vooraf was verrassend , lekkere smaak, zag er mooi uit en de pasta carbonara was precies zoals die hoorde en de ravioli's gevuld met kreeft (en nog iets) was lekker. De toetjes vonden wij matig. de taart met meringle was veel te veel van dat dikke schuim. Niet lekker. En we vinden nog dat altijd de tiramisu gewoon met lange vingers moet zijn en dan smerige mascarpone. Het is weer te mooi in zo'n glas. Toch een 8 omdat het geheel goed was en we er graag nog een keer terug komen. Niet te laat op de avond en niet in het weekend, want dan is er te veel lawaai. maar nu, rond een uur of 6, niet te druk...heel fijn daar.
Jason O.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Lekker gegeten. Pasta met truffel is een aanrader! Heel vriendelijke service en gezellige sfeer. Er is genoeg keuze op de kaart en de gerechten zijn net even iets origineler.
ErwinAud .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijke avond met vijf personen. Gezellige bediening en het eten verrukkelijk. Eerlijke smaken en alles helemaal vers. Goed geprijsd. Komen hier zeker terug!
C.p. V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
voor de tweede maal gegeten. Prima : is niet overdreven gewaardeerd. Prijs kwaliteit uitstekend. Lekker veel gasten dus dat is altijd gezellig. Een goede aanrader wij gaan beslist weer terug.Nogmaals gezegd een restaurant waar men ondanks de drukte toch aandacht voor je is
Een dikke 9.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Het bloemkoolvoorafje fantasieloos in een kapot schaaltje, aardappellasagne meer bechamelsaus dan kaassaus. Bediening deed haar best maar contact maken was onmogelijk door de werkelijk dramatische akoestiek. De hele avond een oorverdovend lawaai.
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Het eten was erg goed, prijs-kwaliteitverhouding prima. Tafels staan wel erg dicht op elkaar. Beetje kruipdoor-sluipdoor als je op wilt staan. Maar verder is de sfeer en de bediening prima!

Wat wel een beetje apart was dat de deur ook echt pas om klokslag 6 uur open ging, waardoor we met ca. 20 man op hetzelfde moment naar binnen gingen. Lijkt me voor de bediening en keuken helemaal niet handig, maar ze hebben het wel goed opgepakt.
Diana J.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Was lekker druk......ontzettend lekker gegeten. Enige puntje van aandacht......misschien iets aan de akoestiek proberen te doen, waarschijnlijk zijn jullie daar allang me bezig!
Erg vriendelijk personeel, niet zo stijf!
dorothee6 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
De bediening vond ik erg goed. Het meisje was heel aardig, gaf goed advies over de wijn en zag precies wanneer ze moest komen.
Het eten was lekker. Puur van smaak. Als ik moet zeuren misteik wat zeezout op tafel.
Het interieur is mooi strak en fris, alleen zou ik de bloemen niet zo hoog zetten maar 1 heel groot boeket in het midden van de zaak.
riemke1 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Heerlijke antipasti, pizza en pasta, komen hier met regelmaat. Kwaliteit pasta is soms wat wisselend (een keer nog lang niet al dente, een keer puttanesca zonder olijven en kappertjes. Grote porties zijn ook echt groot! Aardige bediening, goede wijnen. het decor is geen hoogstandje.
Mariopovinelli P.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Uitstekend restaurant , waar ons het eten goed smaakte . Erg vriendelijke bediening en he idee bannen groot portie of klein vonden wij uitstekend . Prijs kwaliteit ook prima , gaan er zeker nog een keer eten .
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Na museumbezoek hebben wij gezellig gegeten bij Spaghettata. Wij waren vroeg voor ons doen (zo rond de klok van 6), maar de zaak stroomde al snel vol. Vooraf hebben wij antipasti gedeeld met z'n vieren. Smakelijk, maar niet echt Italiaans.

Daarna had ieder van ons een andere soort pasta. Zelfs de kleine porties waren ruim en goed op smaak.

De cannelloni met Siciliaanse ragout van mij kwam direct uit de oven. Dus die heb ik een tijd moeten laten staan, om 'm te kunnen eten. Vanwege de intense hitte en ook om iets van de smaak te kunnen proeven. Van dit stoofgerecht had ik meer een rijkere smaak van de ragout verwacht, die was nu redelijk 'vlak'. De portie (de grote versie) vond ik qua grootte niet in verhouding tot de kleinere porties van mijn tafelgenoten. Ik had daarna best nog wel trek.

De wijn die wij kozen, de Barbera d'Asti, was een feestelijke aanvulling op de gerechten. De desserts waren goed, mijn tafelgenoten waren jaloers op mijn keuze: citroencake met zachte merengue.

Ondanks dat wij wat stug werden ontvangen door een gastheer, was de bediening uitermate vriendelijk en alert. Wat opviel was het regelmatig aanvullen van de flessen water, ook als de fles op tafel nog voor een gedeelte gevuld was. Slim. Zo hou je op een ongedwongen en gastvrije manier de tafel in de gaten.

Het interieur is basic met een touch van Italië 'gevoed' door de zwart/wit fotografie aan de wanden.

Spaghettata is ongedwongen genieten van gerechten met een vriendelijke knipoog naar Italië.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Lekker eten in een gezellig druk restaurant. Ongedwongen sfeer en vriendelijk vrolijk personeel. Zeker een goede aanrader.
theo.tan .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
het eten is middelmatig, het duurde ontzettend lang voordat wij ons hoofdmaaltijd krijgen. De ruimte is te rumoerig, normaal praten is haast onmogelijk
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Heel goede beding, zeer goed gegeten, heerlijk voorafje, zeebaars en fantastische pizza als hoofdgerecht, het ijs maakte het af. Geweldig vers water iedere keer op tafel door zeer goede bediening.
annemarie.nederveen .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Gaan!
Prettige sfeer, leuke bediening, heerlijk eten.
Het is soms lastig elkaar aan tafel te verstaan, maar dat weerhoudt ons niet.
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Afgelopen vrijdag hier met de shell actie wezen eten, was de 2e keer voor mij.
begonnen met een lekkere prosecco en we mochten alles van de kaart kiezen.
vooraf had ik een salade met eend,pompoen en geitenkaas en mijn partner vitello tonato.
Beide heerlijk, hoofd een pizza met ham/ gorgonzola en lasagne met gorgonzola, truffel en aardappel, ook niks verkeerd aan, als dessert had mijn parter ijs en ik de chocolade truffel.
deze was lekker maar echt veel te groot en ook keihard, wat natuurlijk hoort maar bij deze grote was het heel lastig eten. het leek net een kei.
ik kon hem zelfs niet met bestek kapot krijgen en uiteindelijk was alles een groot slagveld geworden dus.
beter zouden 3 kleintjes zijn denk ik.
tent zelf was dit keer wel erg rumoerig, ook omdat er zoveel tafel dicht op elkaar staan en het helemaal vol zat.
Maar qua smaken perfect!
ihuitema1 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Altijd goed, we komen hier vaker.
Spinazie salade en de bavet zijn een aanrader. Personeel altijd vriendelijk en aanpassingen vaak mogelijk.
Ook prima wijnkaart.
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Zoals altijd een fijne avond uit eten bij Spaghettata. Fijne bediening, lekker eten wat wil je nog meer voor een avondje uit?
Jose1989 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, via de Shell tank en diner actie. Wat ik erg netjes vond, is dat je niet vast zit aan een vooraf gesteld menu.
Continu stond er een fles water op tafel, wat zeker getuigd van een goede service.
Wij hebben een leuke avond gehad! Lekkere verse producten en lekkere wijn!
Richard_T .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Heerlijk gegeten met Shell bonnen. Alles smaakte perfect. De bediening was erg netjes en vriendelijk. De akoestiek is alleen iets minder en de tafeltjes staan redelijk dicht op elkaar. Dit vonden wij niet storend, maar verklaard de 8.