Spaghettata

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Spaghettata

Van deeg tot pasta

De pasta en pizza worden hier vers bereid, zoals dat gebeurt in Italie. Zo staan bijvoorbeeld de klassiekers Polpette al Sugo en de Pizza Tarantella op het menu. Daarnaast kun je ook kiezen voor een van de dagelijks wisselende specialiteiten. Vlakbij het Boijmans van Beuningen museum gelegen, is dit een fantastische plek om een dagje uit af te sluiten.

Meer informatie over restaurant Spaghettata

Tram lijn 4, Bus 32 & 44, Metrostation Dijkzigt

Maandag t/m Woensdag 18:00 - 21:30
Donderdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Huberta .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Heerlijk gegeten, veel keus in voorgerechten en lekkere pasta, waarbij je ook een kleine portie kunt kiezen. Niet duur.Prima
DGRN .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Met 2 personen op vrijdagavond gegeten. Italiaanse kaart met Italiaanse voorgerechten en pasta's (kleine en grote porties). Weinig smaakvolle Suppli al Telefono, te lang gefrituurd. Daarentegen heerlijke Italiaanse gehaktballetjes. De Vitello Tonnato had een te lage temperatuur. Heerlijke Ravioli alla Salsiccia met venkel. Adequate en servicegerichte bediening. Gezellige en drukke brasseriesfeer. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Aanrader voor een gezellige avond!

RookRookRook .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Met zn vieren gegeten. Aardige ontspannen bediening. Fijne aanwijzingen bij keuze van gerechten. Lekker eten, polenta met ossobucco, heerlijk. Pasta ook goed en uiteraard de tiramisu. Als je dat van plan bent, neem dan de kleine portie pasta...
Nu de derde keer geweest en zeker niet de laatste.
corstiaan .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Er was te weinig licht om de het menu makkelijk te kunnen lezen. Het voorafje met 3 soorten salami +uienmarmelade zou 'niet te veel zijn' maar het was zoveel worst dat het me ging tegenstaan, over het hoofdgerecht pasta met schepjes en peperocino smaakte zo sterk naar peper dat ook dit me niet smaakte en de citroentaart met meringue bestond uit cake zonder noemswaardige citroensmaak + overzoete cremachtige massa.
CLAUDIA R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Het eten was erg slecht we hadden twee maal de tonijn met pasta get. Het gerecht was flauw alsof de tonijn was gevist in een seconde in bouillon was gedoopt en op de pasta gedaan. Het gerecht werd overheerst door een azijnsmaak. De pasta met eend was erg simpel en ook niet gekruid het was vooral erg zout. Bij het klagen over het verlate zoute gerecht werd vertelt dat dit zo hoorde. Dut laatste is niet nieuw want van een ander hebben wij vernomen dat hen werd vertelt dat een halfgare pasta in Italië gebruikelijk was. Twee van de dames hadden aangegeven een dessert te willen en dit werd vergeten. Het enige wat g
Goed is hier is de ambiance leuke tent in dut geval verleidelijk en zeker niet de moeite waard en zeker niet wat betreft de verhouding tot de prijs.
Ivo F.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Kijk! dit is zoals het hoort. Uitstekende italiaanse gerechten voor een prima prijs. Naast de kaart een aantal leuke daggerechten die de keuze verder vergroten. De pasta's waren heerlijk op smaak en ook goed qua garing. De wijnkaart biedt een brede keuze en alle wijnen zijn per glas verkrijgbaar! top! Daarnaast zijn de prijzen van de (top)wijnen uiterst vriendelijk: 8 Euro voor een glas mooie Mersault of Amarone is natuurlijk gewoon zeer vriendelijk geprijst. Misschien één puntje van kritiek: serveer deze mooie wijnen in een passend glas, dan komen ze nog beter tot hun recht.
Smaakridders .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Lekkere maaltijd. De raviolli met siciliaanse worst was heerlijk, met name door de combi met venkel. Dessert taartje room met vijgen was heerlijk vers en niet te versmaden. Ook het zelfgemaakte basilicum ijs was overheerlijk. Aardige en attente bediening. Kortom we komen zeker nog een keer terug!
Anja_Rob .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Deze recensie maak ik terwijl ik al een hele tijd niet meer ben wezen eten bij Spaghettata maar in het jaar daarvoor wel 40 keer. Er zijn 2 redenen dat ik niet meer bij Spaghettata ben geweest en dat is een gebrek aan voldoende tijd en een overdosis aan geweldige pasta. Er is 1 reden waarom ik deze recensie wel schrijf en dat is omdat het een geweldig restaurant is.
Eten krijgt een 9 en alleen geen 10 omdat ik wel eens lekkerder gegeten heb maar dat was op Michelin niveau en dat is Spaghettata niet. Wat het wel is, het is een restaurant met een keuken die pasta's maakt als geen ander en dit zo goed doen dat een niet pasta eter zoals ik was hieraan verslaafd is geworden.
De service (10) kan niet op tegen welk niveau dan ook, men gedraagt zich uiterst correct naar wie dan ook en past zich moeiteloos aan de omstandigheden aan. Dit "gedrag" is denk ik het bewijs dat een goede bedrijfsleidster met veel oog voor detail deze zaak runt.
Het decor krijgt een 8, hoewel mooi heeft het 1 nadeel en dat is een wat mindere akoestiek, als men dat in de toekomst zouden verbeteren dan is het een 10.
Kortom een toppertje waar ik hopelijk in de toekomst weer tijd voor heb.
MichelleBroekhuis .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Afgelopen vrijdag met mijn man en kind bij Spaghettata gegeten en het was weer net zo lekker als anders. Buiten de kaart een gerecht van rauwe zwaardvisfilet, zalig!! Lekker op het terras kunnen zitten, want het was erg warm. Fijn dat ze voor mijn dochter de bruschetta zonder ansjovis konden serveren en de speciale kinderpasta doet het altijd goed!!
Nina G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Meerdere keren hier gegeten, en oprecht gehoopt dat het een succes zou worden, maar helaas. De eerste keer was de dag na de opening, Carbonara niet op smaak, ravioli met worst veel te zout, maar fijne cocktails en prima dessert.

De keren hierna was het helaas niet beter, de carbonara nog steeds niet op smaak, en gemaakt met spek i.p.v. pancetta, de ravioli was niet vers maar kwam zo binnen, daarom kon er ook niets aan de zoute smaak gedaan worden werd ons verteld. Erg jammer, Spaghettata had volgens ons veel potentie!
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Eten is redelijk tot goed te noemen. Krijgt niet veel, maar wat je krijgt is wel goed. Persoonlijk vind ik dat het decor iets warmer had gekund, het is een vrij grote ruimte waar niet zo veel mee gedaan is en de tafeltjes zitten dicht op elkaar. De Service viel mij vrij tegen, lang wachten tot ze de bestelling op kwamen nemen of ze reageerden.
Nientje81 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Spaghettata is een mooie open zaak, prachtige ambiance met vriendelijk personeel. Een aantal keren hier gegeten, de ene keer beter dan de andere. Ik houd altijd wel van pasta waar de saus rijkelijk aanwezig is en mijn ervaring hier is de hoeveelheid iets aan de karige kant. De smaken vind ik goed, maar het mag een beetje meer zijn!
marcokarin .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Gisteravond hier voor de tweede maal gegeten. Spaghettata heeft een prettige ambiance, een plek waar je je snel thuis voelt en een mooie mengelmoes van bezoekers.

Qua eten herken ik eerdere reacties dat de kwaliteit wisselt. Die ervaring hadden wij gisteren ook. De pasta's met knoflook zijn wel erg rijkelijk voorzien van knoflook. Iets te; hier hou je nog wel even last van. Voorgerecht deed het een stuk beter in die zin, een lekkere ceasar salad. Brood en water is een pre. Bediening is vriendelijk en redelijk accuraat, hoewel ze het soms misschien net iets te druk hebben om de drankjes binnen afzienbare tijd na bestellen ook te brengen. Twee keer gegeten; eerste keer was goed, tweede keer echt wat minder en voorlopig dus even weer wat andere restaurants proberen.
Jaar .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Heerlijk buiten gegeten bij Spaghettata.
Attente bediening die je ook zeker de tijd geeft om rustig te zitten en het menu te bekijken.
De linguine met zeevruchten is heerlijk en ook de panna cotta als desserts is de moeite waard. De wijnen zijn goed en niet te prijzig.