Spaghettata

Nieuwe Binnenweg 151 3014 GK Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Spaghettata

Van deeg tot pasta

De pasta en pizza worden hier vers bereid, zoals dat gebeurt in Italie. Zo staan bijvoorbeeld de klassiekers Polpette al Sugo en de Pizza Tarantella op het menu. Daarnaast kun je ook kiezen voor een van de dagelijks wisselende specialiteiten. Vlakbij het Boijmans van Beuningen museum gelegen, is dit een fantastische plek om een dagje uit af te sluiten.

Meer informatie over restaurant Spaghettata

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Mirellepel .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Spaghettata is een geweldige zaak in Rotterdam. Heerlijke pastas in combinatie met lekkere wijnen. Ravioli alla Salsiccia is echt een aanrader. Altijd vers en met een heerlijke wijn erbij is het echt genieten. Vriendelijk personeel dat goede adviezen geeft en attent is. Het is een modern en mooi restaurant en ik kom hier graag nog eens terug.
jja .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Het was onze eerste keer bij Spagetthatta. Onze avond was perfect, net zoals alle gerechten. De bediening was bijzonder vriendelijk en zijn meerdere keren terug gekomen, omdat we door het kletsen nog niet gekozen hadden. Alles bij elkaar erg fijn en gezellig.
stephan_de_wolf .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Al een tijdje wilde ik Spaghettata bezoeken, maar het was er nog niet van gekomen. Eindelijk ging ik daar eten en het stelde niet teleur: perfecte porties (alleen klein gegeten), perfect bereide Tonijn als voorgerecht, ditto hoofdgerecht en als afsluiter de heerlijke citroen meringue taart/cake. Kortom, qua eten en sfeer een absolute aanrader!
je_ssica .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Wij hadden een voorgerecht, hoofdgerecht en een nagerecht! Alle gerechten waren top! Heel vriendelijk personeel! We hebben door het weer heerlijk buiten kunnen zitten. Het interieur vond ik buiten gezelliger eruit zien. Binnen was het interieur iets saai vond ik. Wij vonden het heerlijk dat je bij het hoofdgerecht keuze kon maken tussen klein en groot gerecht. Door het kleine hoofdgerecht kon er makkelijk een nagerecht nog in! Wij hadden als hoofdgerecht pizza met goede ham en lekkere Italiaanse salami, heerlijke pizza's!! En de prijs was ook prima te doen!
toinekedejong .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Een modern ingericht sfeervol restaurant. Prima gerechten en bediening. Wel erg gehorig. Prijs/kwaliteitverhouding is goed.
Kablensky M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Hier op een donderdagavond met 2 personen gaan eten. Het was lekker weer dus wij namen plaats op het terras. Wat leuk is aan dit restaurant is dat je vooraf direct een fles kraanwater en brood op tafel krijgt, en dit steeds zonder vragen direct wordt bijgevuld. (bediening is erg oplettend)
Het restaurant heeft een leuke en trendy menukaart. Met bij alle pizza's en pasta's een keuze voor een groot of normaal formaat.
Er zijn ook erg veel keuzes buiten de kaart om die netjes en uitgebreid worden verteld.
Vooraf bestelden wij de insalata di spinaci en de sliptong (een keuze buiten de kaart om).
Beide gerechten goed van smaak (misschien zelfs iets te hoog op smaak door het gebruik van veel olijfolie (in de salade) en veel zout (bij sliptongen)).
Als hoofdgerecht kozen wij voor de pizza Tarantella en de pasta met gekonfijte eend.
Leuke originele combinaties die je niet bij een willekeurige italiaan treft.
De pizza was heerlijk! De pasta was ook prima.
De avond afgesloten met een panna cotta, niets op aan te merken.
Het enige nadeel aan dit restaurant is de ligging van het terras. Wij zaten letterlijk aan de straat waar continu veel hangjongeren en auto's met muziek en geschreeuw van jongeren je de indruk geven dat je in de ghetto bent.
Desondanks komen wij vast nog eens terug om binnen te dineren.
noraleijen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Wederom heerlijk gegeten bij Spaghettata. Vooraf de gegrilde tonijn en als hoofdgerecht mijn favoriete pasta met gekonfijte eend en salie. Nette en aardige bediening en de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.
Een echte aanrader voor iedereen die van goed puur Italiaans eten houdt.
MwPunt .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Heerlijk gegeten, we zaten buiten op terras.
Bediening is vriendelijk en snel.
We hadden vooraf vitello tonato en de gehaktballetjes in tomatensaus, beide erg lekker. Hoofdgerechten cannelloni & spaghetti met tomaat en gamba's. Beide gerechten waren zeer smakelijk!
Onze buiken waren goed gevuld en daarom besloten we geen dessert te eten.
Totdat we de citroentaart met meringue voorbij zagen komen.
Dit was een feestje op je bord, perfecte afsluiter!
Kortom geweldig genoten.
judithz15 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Gisterenavond met een vriendin op het terras een pasta bij Spaghettata gegeten. Het was voor een donderdagavond vrij rustig vond ik, minimaal de helft van het terras was nog leeg. Dit kwam in ieder geval niet door de bediening of het eten. Dat was echt prima! Besteld: Pasta Carbonara en ik zelf had de Spaghetti alla Sangiovannino (?Gedroogde tomaat, parmezaan en rucola). De smaak van de parmezaan bleef iets achter, maar het was een erg naturel en fris gerecht. Gekozen voor een groot gerecht (was misschien niet nodig geweest), waardoor er geen ruimte meer was voor een echt toetje. Zodoende hebben we een chocoladetruffel gedeeld. Deze was echt voortreffelijk! Leuke tent, kom hier nog wel eens terug.
Lodiwereld .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Antipasti origineler dan pastagerechten. Spaghetti Putanesca kon wel wat meer pit gebruiken. Ober bracht verkeerde voorgerecht, wat wij omwille van de tijd accepteerden, maar dit werd niet gecompenseerd (wijntje van de zaak was netjes geweest). Wel snelle service en erg lekker brood vooraf. Ook voor een onverwachte extra gast werd gelijk een zitplek geregeld.
Concluderend was het prima, maar het had met een klein beetje extra moeite uitmuntend kunnen zijn.
Erick W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
We hadden ons 4-jarig verkeringsjubileum te vieren en op basis van goede reviews zijn we hier gaan kijken, en die verwachtingen maakten ze waar. Heerlijk gegeten voor een heel mooie prijs. Positief was dat de portiegrootte gekozen kon worden bij de hoofdgerechten. De voorgerechten waren wel flink. Enige minpuntjes waren dat bij ons allebei de pasta wel erg nat was (we hielden aan het eind een plasje water over) en dat er harde takjes van de kruiden in de pasta van mijn vriendin zaten. Qua service was het daar goed geregeld, hoewel het leuk was geweest als we telkens door dezelfde persoon waren geholpen. De muziek was niet Italiaans; dat was misschien wel leuk geweest. De algehele sfeer was verder wel heel prettig.
Ejmdoorn .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Goed eten, leuke locatie en vriendelijke bediening. We hebben met 5 vriendinnen verschillende gerechten gedeeld in 2 gangen en alles smaakte heerlijk!
Tanya H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Afgelopen zaterdag gegeten bij Spaghetatta. We konden lekker buiten zitten op het terras. Je zit hier heerlijk. Leuk mensen kijken! Vooraf een glaasje prosecco. Deze was lekker. Als voorgerecht een Bavette. Lekker stukje vlees van de grill met rucola. Heeft goed gesmaakt. Als hoofdgerecht cannelloni met ragout en parmezaan. Ik heb ervan gesmuld. Daarbij een flesje Rode wijn besteld (Sangiovese) niet bijzonder maar gewoon lekker. Koffie met een chocolade truffel toe! Aanrader als je geen uitgebreid dessert wilt. De service was erg vriendelijk en we zijn netjes geholpen. Ik kom hier nog wel een keertje terug!
Berger1976 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Goedprijs/ kwaliteit niveau in deze zaak;eerder gekozen voor pizza , dit keer verse pasta met truffel voor mij en aan de overkant met krab. Goede smaken met prima huiswijn en brood met olijfolie vooraf. Leuke zaak voor een snelle hap
Wim N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Heerlijke gerechten gegeten met een rijke hoeveelheid truffel !
Vriendelijke en attente bediening
Feedback ; brood van de Bruschetta met zalm was helaas iets aangebrand wat een lelijk bittertje gaf .
Bastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Prima bediening, zeer vriendelijke ober.

Eten was echter niet super. Ietwat zurige mozzarella op de pizza. De Vongole waren lekker, maar een te kleine portie (ik had groot besteld). Toetjes waren uit balans ten opzichte van het hoofdgerecht: veel te grote stukken citroen-taart - smaakte redelijk.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Met 4 personen gegeten, vooraf olijven (lekkere!), vitello tonnato (prima) en uovo tonnato (ook al prima - in al zijn eenvoud). Hoofdgerechten waren pizza (knapperige bodem, lekker belegd), spaghetti carbonara (heel lekker en veel, ondanks dat het een kleine portie was), gnocchi funghi i spinaci (romig en goede paddestoelen), papardelle sull'Anatra (met stukjes smakelijke eend - ook een kleine portie die ruim uitviel).
Voor we het konden vragen werd er telkens een verse fles water op tafel gezet.
De inrichting is strak, open, maar de rugleuningen zorgen voor wat intimiteit.
Het was zaterdagavond en helemaal vol, maar er werd vlot bediend.
Niro A.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Het dagmenu was door de harde muziek niet te verstaan. Harde broodjes met een flesje olijfolie als couvert. Pepermolen met niet bijpassend zoutvaatje, waarvan het zout te vochtig en dus onbruikbaar was. Vaak zijn het de details die het hem doen. Voorgerecht: Bistecca. Lekker, maar niet bijzonder. Hoofdgerecht: Ravioli met Siciliaanse worst. Waarschijnlijk was de kok vergeten de pasta af te gieten: de ravioli dreef letterlijk op de enorme laag water. En veel te weinig voor wat je moet betalen: 22,50 euro voor 140 gram pasta (lees: 9 stukjes ravioli) is ronduit een grove schande. Drukke, hippe zaak. De hipheid zie je terug in de prijs: zolang je maar net iets te weinig geeft voor een veel te hoog bedrag, dan zit je zaak vol. Nog wat dance-herrie erover heen en voilà, je hebt een virtuele topzaak. De smaken zijn uiterst vlak en niet bijzonder. In Italië heet zoiets een Trattoria, geen restaurant. De gemiddelde Italiaan zou zich hiervoor dood schamen. Geef meer voor wat men betaalt (of schroef de prijzen omlaag), laat door de luidsprekers echte Italiaanse muziek klinken in plaats van dance-meuk en zorg ervoor dat de bezoekers Italië proeven. Nu proef je nog net geen wegrestaurant.
Jeanett V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Prima eten, de bediening was vriendelijk, steeds een karaf koud water en heerlijk broodje vooraf. Kortom een leuke avond gehad.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Uitstekende service bij Spaghettata! Ons zoontje van 8 jaar had een hoofdgerecht besteld dat hij helaas te machtig vond. Hij heeft het dus laten staan. De prijs van dit gerecht is van de rekening afgetrokken op eigen initiatief van Spaghettata.