Spaghettata

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Spaghettata

Van deeg tot pasta

De pasta en pizza worden hier vers bereid, zoals dat gebeurt in Italie. Zo staan bijvoorbeeld de klassiekers Polpette al Sugo en de Pizza Tarantella op het menu. Daarnaast kun je ook kiezen voor een van de dagelijks wisselende specialiteiten. Vlakbij het Boijmans van Beuningen museum gelegen, is dit een fantastische plek om een dagje uit af te sluiten.

Meer informatie over restaurant Spaghettata

Tram lijn 4, Bus 32 & 44, Metrostation Dijkzigt

Maandag t/m Woensdag 18:00 - 21:30
Donderdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Trudi Z.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Leuk restaurant met vriendelijke bediening.
Menukaart had ietsje uitgebreider gemogen met wat meer vleesgerechten bijvoorbeeld.
Kwaliteit is prima en origineel
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Simpele maar erg lekkere gerechten....Ik had gekonfijte eend met tagliatelle....Heerlijk!!!
Lotti K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekkere pizza
Floris G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wederom hier lekker gegeten. Tot snel.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten. Je kan kiezen voor een grote of kleine portie, maar zelfs de grote is niet echt veel.
We hadden een 50% kortingsactie, anders zou het te duur zijn geweest voor wat we hebben gegeten.
Boy S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Gezellige sfeer.
de-koffieleuten O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Smakelijke gerechten en vriendelijk personeel. Erg druk, veel mensen moesten wachten op een tafel, maar het personeel en de keuken konden het wel aan
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Op vrijdagavond hier gegeten, antipasti waren heerlijk, pasta putanesca en vongole waren eveneens heel smakelijk, de kleine porties waren precies goed qua hoeveelheid. Als dessert samen citroentaart gedeeld, deze was lekker luchtig, had iets zuurder, iets meer citroen gemogen. Erg aardige bediening. Het is alleen echt heel erg lawaaiig, toch iets aan doen want het weerhoudt ons er waarschijnlijk van om hier snel nog eens te gaan eten.
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ik heb hier regelmatig gegeten en het blijft een aantrekkelijke tent. Heel vriendelijke bediening, prima service. Mijn hoofdgerecht een papardelle met truffelsaus dreef een beetje teveel in de olie, maar voor het overige was alles prima. Nadeel blijft de slechte akoestiek. Het is erg rumoerig in de zaak. Maar ik kom zeker terug!
Corobriel .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Altijd goed voor een snelle, maar smakelijke maaltijd. Goed letten op de pasta's: neem een kleine portie als je de 3 gangen wil volhouden. Vriendelijke bediening. Smakelijk eten. Enige minpuntje: de kaart is al zeker twee jaar hetzelfde. Weliswaar altijd een of twee daggerechten. Maar wat verrassing zou geen kwaad kunnen. Verder alles in orde.
Cor
Nicoline S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten!! Verrassende daggerechten.Aan te raden. Alleen door de akoestiek is het moeilijk converseren.
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker gegeten, goede wijn en prima service. Pluspunt, constant nieuwe fles kraanwater op tafel! Prijs/kwaliteit prima!!
glendavanveen V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij hebben hier op 23 oktober weer eens met de AH restaurant actie. Wederom smakelijk, lekker salade van octopus en mals krokant buikspek dit een van de specialiteiten. Het hoofdgerecht biefstuk met rucola en de spagetti alla carbonara smaakten prima. Panna cotta en formaggio als dessert waren een prima afsluiting. Kortom prima en gezellie avondje uit eten voor een leuke prijs. Bediening top, alleen een beetje gehorig. Wij gaan hier zeker nog eens eten.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Voor de tweede x gedineerd bij Spaghettata , wederom heel goed en lekkere gerechten .
Vriendelijke ontvangst en fijne uitleg van de verse gerechten.
De wijnen niet te duur en de geleverde flessen water gratis
Het restaurant zat bomvol dus veel mensen komen er terug voor het heerlijke eten
Tot volgende keer !!!!
Saartje D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten en prettige bediening in een leuk, sfeervol en- levendig restaurant Zeker een restaurant om nog eens naar toe te gaan.-
pietenmannie .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Uitstekend gegeten, prima bediening, alleen is de akoestiek niet helemaal op orde en staan de tafels wat dicht op elkaar.
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
twee krijsende kinderen waren vooral de oorzaak van het rumoer. Zij werden niet gecorrigeerd en krijsten aan 1 stuk. Eten was prima. De ontvangst allerhartelijkst.
Ivo B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heel erg lekker gegeten, water op tafel ook heel fijn. Mooie Italiaanse gerechten zoals ze moeten zijn. Binnen anderhalf uur buiten en was rumoerig was het enige wat op te merken viel...
c V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
goede service, behulpzaam en vlot. Lekker eten. Wel rumoerig doordat er geen gordijnen oid hangen. Enige minpunt vind ik hun vermelding op deze site dat het 2e menu gratis is en dat de gangbare menuprijs 20 euro is. Want alleen het goedkoopste menu is gratis ; Omdat ik een duurder voorgerecht en hoofdgerecht had gekozen waren wij toch 14 euro duurder uit dan wanneer alle menu's 20 euro zouden zijn geweest. Als ik dat had geweten, had ik een goedkoper voor-en hoofdgerecht gekozen.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellig, druk restaurant. Bediening vlot en vriendelijk, wel moet je wat vaak om aandacht vragen. Eten was lekker, niets bijzonders, maar smakelijk. De tiramisu viel tegen, maar voor deze prijs niets te klagen.