Spaghettata

Nieuwe Binnenweg 151 3014 GK Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Spaghettata

Van deeg tot pasta

De pasta en pizza worden hier vers bereid, zoals dat gebeurt in Italie. Zo staan bijvoorbeeld de klassiekers Polpette al Sugo en de Pizza Tarantella op het menu. Daarnaast kun je ook kiezen voor een van de dagelijks wisselende specialiteiten. Vlakbij het Boijmans van Beuningen museum gelegen, is dit een fantastische plek om een dagje uit af te sluiten.

Meer informatie over restaurant Spaghettata

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Molenaar7 M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH iens actie. Spaghettata is een leuke hippe zaak. Enige minpuntje is dat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan. Ook is het wel rumoerig als de zaak vol zit maar dat vind ik persoonlijk niet erg. Vooraf aten we gegrilde tonijn en bruschetta. Beide gerechten smaakten uitstekend. Als hoofdgerecht ravioli met krab en de special van de dag: paperdelle met kalfswang. De paperdelle was bijzonder lekker. Wij kozen voor de kleine portie omdat we ook nog een dessert wilden nuttigen. Als je een normale eter bent is een kleine portie in een 3 gangen diner prima. Als je een grote eter bent zou ik voor de grote portie kiezen. De bediening was attent en vriendelijk. Het eten werd vlot geserveerd. Wij bevelen Spgahettata van harte aan en komen zeker nog eens terug.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk eten, net weer even anders dan bij een pizzeria. Bediening kon vriendelijker en toen we net zaten had ik het idee dat de bediening erg haast had. Persoonlijk vind ik het niet fijn om opgejaagd te worden als ik uit eten ga. Mooie inrichting, combinatie van klassiek en modern. Fijne avond gehad.
Ian19 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Gegeten met de AH-actie. Keuze uit de gehele kaart. Eten is erg smakelijk, daarbij een mooie wijn kaart. Personeel is vlot en attent.
Etenrotterdam .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Lekker en goed eten voor een eerlijke prijs! Nog nooit teleurgesteld. Pappardelle met geconfijte eend boter en salie is toch echt een all time favorite.
Shirly H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Leuke zaak, heerlijk No nonsense Italiaanse gerecht!kleine foutjes en miscommunicatie werden in de keuken goed hersteld! Kwaliteit van de bediening was wisselend, maar we komen zeker nog eens terug!
Marisvdg .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gebruik gemaakt vd AH-actie. Keuze uit de gehele kaart (pluspunt) voorgerecht en toetje waren erg lekker. Bij hoofdgerecht de keuze uit grote portie of kleine portie. Bij drie gangen is de keuze vd kleine portie aan te raden. We gaan hier nog wel een keertje terugkomen.
Lisette H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hebben hier met vrienden gegeten met de AH-actie. Het eten was erg lekker en de service uitstekend. Wij komen zeker nog een keer terug.
Lancaster .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Voorgerechten heel lekker hooft gerechten kunnen iets meer body krijgen dessert zeer goed een fijne avond uit
Komen zeer zeker terug
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Op 19 november met 4 personen met 2 AH bonnen hier gegeten.
Parkeerplek voor de deur. Ongeveer 3 uur er gestaan wat 10 euro kost.
We waren er rond 18 uur, ze gingen net open.
We werden heel vriendelijk verwelkomt en mochten een tafel uit kiezen.
Al snel werd er gevraagd wat we wilde drinken en de uitleg van de kaart gegeven. Wat er deze dag extra gekozen kon worden buiten de kaart. Een ander personeelslid kwam met 4 broodjes die we met de olie en zout konden eten. Tevens werd er een grote fles kraanwater op tafel gezet. Wij hebben deze niet gebruikt en weten dan ook niet of dit op de rekening zou komen. We hebben de voorgerechten en hoofdgerechten gekozen. Inmiddels liep de zaak goed vol en werd het een gezellige drukte. Het eten is erg goed. Na het hoofdgerecht hebben we de keuzes kenbaar gemaakt voor het toetje. Ook dit was zeer goed, al had ik zelf bij mijn tiramisu wel wat alcohol willen proeven. Hierna een heerlijke kop koffie die je in weinig restaurants krijgt. De gewone koffie ging met de smaak al naar een goede espresso toe. Na 3 uur aan tafel te hebben gezeten de rekening gevraagd. Zeker om er weer eens naar terug te gaan.
Daisy F.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gisterenavond voor de 4e keer via de AH actie gegeten en weer voortreffelijk. Voorgerecht runderstaartstuk crudo, hoofdgerecht ravioli met krab in een bisquesaus allebij heerlijk.
Dessert ik en pannacotta. Bediening snel en vriendelijk..
Het is inderdaad rumoerig maar dat neem ik op de koop toe, prima adres.
Daisy F.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Voor de 4e keer via de AH actie hier gegeten en voor de 4e keer op rij super.
Gisteren viel de keus op het voorgerecht speciaal, staartstuk rund crudo. Hoofdgerecht ravioli met krab in een bisque saus, heerlijk beiden. Dessert ijs en pannacotta. Sneller service allemaal en vriendelijk.
Ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Prima Italiaan. Lekker gegeten en super personeel. Het is wel wat rumoerig maar verder zeker een aanrader. Voorgerechten: tonijn en gehaktballetjes in tomatensaus. Hoofd: aardappel-lasagne en eend. toe een heerlijke tartuffo. Alles met een lekker glaasje wijn (wel duur € 3,90)
Spaan .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De tijd tussen de gangen was extreem lang; zo lang dat het irritant werd. Over een voor-, hoofd- en nagerecht hebben we drieënhalf uur gedaan! Het eten was overigens goed en de bediening vriendelijk en alert. Maar we kregen sterk de indruk dat de capaciteit van de keuken niet berekend is op een volle bezetting van het restaurant.
Janteunissen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben Spaghettata met ons gezin bezocht. Ze hebben van elke gang ongeveer zes keuzes. De gerechten zijn verrassend en prima van smaak. De wijn die we bestelden was van een goede kwaliteit. De bediening was jong, snel en aardig.
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben weer super gegeten, ook met AH bonnen, gewoon lekker van de kaart.
We waren alleen met 7 personen en konden niet bij elkaar zitten, wat jammer was.
Nu hield de zaak 2 tafels van 2 over en anders een van 2 en een van 4, maar de meneer was onverbiddelijk, we mochten niet bij elkaar zitten want je kon niet voor een groepje reserveren.
De overige bediening trouwens super.
Inez T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Terwijl ik genoot van geroosterde artisjokken, zat mijn disgenoot te smullen van een heerlijk stukje tarbot met witlof en ansjovis. Verrassend en niet standaard! Ietsje aan de zoute kant, helaas. Als hoofdgerecht namen we spaghetti alla vongole, smakelijk bereid met knoflook en tomaatjes, en chocoladetagliatelle en wild zwijn. Nogal heftig, maar lekke! Spaghettata is een gezellig, onorthodox Italiaans restaurant waar je snel en smakelijk kunt eten, echt een aanrader!
A3aan1 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima bediening. Het eten was top. Zaak zat helemaal vol (AH-actie vertelde men ons) Dan wel rumoerig. Komen zeker terug.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk eten in een fijne sfeer. Attente bediening, maar niet te opdringerig. Helaas was alleen de munt thee op een gegeven moment op. Verder prima avond!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk eten. Leuke mensen en leuke zaak. Tafeltjes wel dicht bij elkaar en rumoerig, maar omdat t eten zo lekker is nemen we dat elke keer voor lief.
Loislo .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vriendelijk personeel, prima eten, qua prijs wat aan de hoge kant. Maar met de AH actie prima en lekker avondje gehad. Wijn is goed, tonijn als voorgerecht heerlijk, tiramisu als nagerecht ook goed. Zelfgemaakte gelato is niet Italiaans te noemen, valt tegen. Bij binnenkomt komt de truffelgeur je tegemoet. Vond de pappardelle met boter, truffel en parmezaan wel lekker.