Spaghettata

Nieuwe Binnenweg 151 3014 GK Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Spaghettata

Van deeg tot pasta

De pasta en pizza worden hier vers bereid, zoals dat gebeurt in Italie. Zo staan bijvoorbeeld de klassiekers Polpette al Sugo en de Pizza Tarantella op het menu. Daarnaast kun je ook kiezen voor een van de dagelijks wisselende specialiteiten. Vlakbij het Boijmans van Beuningen museum gelegen, is dit een fantastische plek om een dagje uit af te sluiten.

Meer informatie over restaurant Spaghettata

Maandag t/m Woensdag 18:00 - 21:30
Donderdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Spaghettata

Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Eten was goed!
Alleen de bediening kon echt beter!
Ze stond alleen in de bediening, ze probeerde echt vriendelijk te zijn maar het kwam niet “echt” over.
We hebben helaas in totaal 1 drankje op,
Ze waren al veel meer bezig met het afsluiten van de dag, en ik moest ze zelf attenderen op de 20% korting van Iens (want stond niet op de eerste rekening
Maar het eten was goed
freek V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Was weer heerlijk, prettige ontvangt.
Wat ook prettig is dat brood en water constant wordt aangevuld.
Voorgerecht, hoofdgerecht is echt lekker.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
De pizza met geitenkaas was verrukkelijk en voldoende, de pasta met tartufo ook. De Napolitaanse canneloni was ook heerlijk maar de grote portie hiervan bleek onvoldoende bij flink wat trek.
De verdicchio wijn was erg goed. Teleurstellend was dat we geen brood vooraf konden bestellen want 'dat stond nog in de oven' en ze konden ons niet vertellen hoe lang dat nog zou duren.
Het was behoorlijk lang wachten op ons eten, ca. 45 minuten. De smaak maakte echter veel goed.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Heerlijk eten, niet de standaard Italiaan. Het gratis water werd veelvuldig aangevuld. Uitstekende service. Zeer aanbevolen.
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk eten en vriendelijke bediening top .
Conny W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Weer heerlijk gegeten. Wij komen regelmatig terug speciaal voor de pizza met verse tonijn en de pasta met truffel. Super!
Altijd voldoende gratis water en brood. Een heel leuk restaurant.
greet R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Voorgerechten waren ok
Hoofdgerecht cannelloni Napolitaanse ragout was de eerste keer aangebrand en de 2e keer smakeloos
Bovendien vond ik de prijs kwaliteit niet ok
2 rolletjes cannelloni voor 14 euro!
Ik vind ook dat ik iets anders heb gekregen dan ik heb besteld nl cannelloni in bechamelsaus
De service was prima en we hebben koffie can het huis gekregen
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Italiaans restaurant met chique semi-moderne Italiaanse uitstraling, zo weggeplukt uit een grotere Italiaanse stad. Rustige sfeer en vriendelijk personeel. Mooie Italiaanse gerechten die aan de verwachting voldoen.
Een restaurant waar je voor iedere gelegenheid zou kunnen afspreken.
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk eten voor een goede prijs! Wij werden snel geholden en er werd goed rekening gehouden met het glutenvrije eten van mijn vriendin. De eend is echt een aanrader. Wij komen zeker nog een keertje eten!
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Niet-alledaagse Italiaanse keuken, verrassend!
Emile C.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Simpel maar lekker. Wel lang wachten als het druk is (meestal).
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Erg lekker eten met een goede prijs kwaliteit verhouding.
coen1956 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Goede vriendelijke ontvangst. Uitleg menu was niet echt duidelijk. Hoofdgerechten waren prima. Voor een grote eter was de canelloni wat klein. De nagerechten subliem!! Foutje op de rekening werd onder excuses gecorrigeerd. Een aanrader.
G. D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Dit restaurant is sinds de wisseling van eigenaar niet meer wat het geweest is. De bediening laat te wensen over: we moesten vragen of het tafeltje werd schoongemaakt, lang wachten op het voorgerecht en degene die ons bediende kwam vragen of we een toetje wilde terwijl het voorgerecht er nog niet eens was. Ook vind ik de kwaliteit van het eten slechter geworden: de appetizer poplo zat in een wat viezig bakje, gemengd met olijven en wat onduidelijke groente, de spaghetti a la Vongole had niet meer de verfijnde smaak. En dan last but not least: wat een verschrikkelijke akoestiek heeft dit restaurant! Dit was altijd al een probleem, maar waarom word er niets aan gedaan? Wat schuimrubber onder de tafeltjes kan al helpen en er zijn vast nog wel meer oplossingen die niet veel hoeven te kosten. Nu is het echt vermoeiend om er een avond door te brengen.
Nicolette P.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijk gegeten!
Leonie W.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Heerlijke pizza met tonijn!
Rutger H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijke Italiaan! Mooie gerechten. Kleine porties voor alle gezinsleden ruim voldoende, laat ruimte voor een heerlijke Tiramisú. Qua geluidsniveau was het op het randje. Een gezinslid had er last van, de rest kon zich er beter voor afsluiten. Zou wel onderzoeken hoe dit beter onder controle te krijgen is! Bij binnenkost stond de va. 18:00 gereserveerde tafel keurig klaar. Kregen wel verzoek om uiterlijk 20:00 uur de tafel weer vrij te maken. Geen probleem, we waren met kids. Daarna moesten we echter wel redelijk lang wachten op gerechten. Dat past niet bij elkaar, de druk om op tijd weg te moeten met wachten op je eten.
annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Eten was prima, pizza’s hadden iets rijker belegd mogen zijn.
Service was chaotisch, veel dingen vergeten of te laat gebracht.
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Goed en lekker. Tonijn perfect gebakken. Pasta lekker. Snelle en attente bediening. Prijs-kwaliteit perfect.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het duurd erg lang allemaal. Eerst de drankjes, daar na het eten. Daarbij was het eten niet die kwaliteit die het had bij vorige bezoeken aan het restaurant