Spaghettata

Nieuwe Binnenweg 151 3014 GK Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Spaghettata

Van deeg tot pasta

De pasta en pizza worden hier vers bereid, zoals dat gebeurt in Italie. Zo staan bijvoorbeeld de klassiekers Polpette al Sugo en de Pizza Tarantella op het menu. Daarnaast kun je ook kiezen voor een van de dagelijks wisselende specialiteiten. Vlakbij het Boijmans van Beuningen museum gelegen, is dit een fantastische plek om een dagje uit af te sluiten.

Meer informatie over restaurant Spaghettata

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Aat D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Goed restaurant, prima keuken met veel keuze in mooie en lekkere gerechten. Fijn dat je ook de grootte van de portie kunt kiezen. Enige minpunt is het geluidniveau. Zoals in veel restaurants wordt er te weinig aandacht besteed aan geluidsdemping.
etty V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Smaakvolle gerechten, attent personeel. Minpunt; toilet beneden (via wenteltrap), dus ongeschikt voor mindervaliden. Dat was dus overhaast naar huis. Melden op de site!
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was goed en we hadden een leuke tafel, erg gezellig.
Top dat we ondanks AH actie gewoon van de kaart met ruime keuze mochten nemen.
Laat Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de 3e keer hier gedineerd en steeds is het van hoog niveau.
Eindelijk een restaurant die begrijpt hoe het moet.
Op alle vlakken klopt het!
De supergezellige inrichting maakt het plaatje compleet!!!
Bediening is heel erg attent en hoffelijk.
trudy V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Voorgerecht sucade en tonijn was lekker. De opmaak zag er kaal uit en vind voor wat je krijgt redelijk duur. Hoofdgerecht vongole. Schelpjes waren lekker spaghetti zat weinig smaak aan. Nagerecht prima. Bediening niet erg attent
piccola .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Verrassende gerechten, verwacht hier geen standaard spaghetti bolognese of pizza margherita op de kaart.

Vooraf genoten van een voorgerecht buiten de kaart, aubergine rolletjes gevuld met mozzarella. De keuze daarna was lastig, ik had wel meerdere gerechten willen proeven! Uiteindelijk gekozen voor de pizza Tarantella en een stukje geproefd van de ravioli. Afgesloten met een citroen merengue taart. De wachttijden waren prima, het was er gezellig druk en de bediening was vlot. Wij komen hier zeker terug.
P.vanveen53 V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten, heel prettig omdat je van de kaart mocht kiezen. Voorgerecht polpette en bruscetta del giorno heel smakelijk, de pizza tarantella en parpadella al tartufo idem. Allebei na tartufo ook prima. Chardonnay wel een beetje duur, maar mijn rode sangiovese goed geprijsd. Wij kregen nog een kortingsbon om nog eens voordelig te komen eten, dit zullen wij zeker doen. Service attent en vriendelijk.
Charlotte C.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Helaas een slechte eerste ervaring gehad. Als hoofdgerecht ieder een pizza waarvan de smaak niet bijzonder was. Daarbij zaten er op mijn pizza stukjes plastic (verpakking van mozzarella). Ik kreeg een nieuwe pizza waardoor ik pas kon beginnen met eten toen de rest van mijn gezelschap al klaar was. Geen financiele vergoeding hiervoor gekregen. Een tegevaller en zeker geen tweede keer Spaghettata!
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Portionering o.k. Gerechten smakelijk- Lange wachttijd tussen voor en hoofdgerecht Nette prijzen en goed gevuld glas huiswijn die uitstekend smaakte .
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Hier met de AH actie gedineerd met 4 vrienden. Bediening hier is beleefd en correct. De gerechten waren goed en lekker op smaak. Pluspunt: pizza met verse tonijn! Minder was dat je tussentijds lang moet wachten op de gerechten.
hedwich.vigelandzoon .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Al meerdere malen (óók met team van de salon ) gaan dineren en altijd goed geweest. Nu voor het éérst met AH deal ..... En nét zo leuk ontvangen en wat fijn is dat er geen specifiek menu is maar heerlijk kan kiezen en zelfs de
specialiteiten van de dag mocht kiezen. Fantastische avond gehad !!! We gaan snel weer terug !!!!!!

Hedwich
Paschal A.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met 4 personen met onze AH bonnen.
Bediening vriendelijk en eten was super!
Als service broodjes en een fles water op tafel. Top!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
fraaie keus uit antipasti. twee maal voorgerecht voor de kleinere eter ook prima. inrichting sfeervol, maar akoestiek is erg slecht, bij een vol restaurant moeilijker jezelf verstaanbaar te maken. wijnkaart beperkt, maar voor elk wat wils.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Fijne tent, mooie prijs/kwaliteit verhouding
johndevaal .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
De voorgerechten en toetjes waren als vanouds: heel lekker! De hoofdgerechten en dan met name de spaghetti's zijn teleurstellend. Het lijkt wel of ze bij ieder pastagerecht dezelfde saus gebruiken en dan als laatste het naar het gerecht genoemde ingrediënt toevoegen. De spaghetti met gedroogde tomaten smaakte haast hetzelfde als spaghetti Vongole. Ook daarin de saus met gedroogde tomaten met een schep Vongole er boven op. Iedere amateurkok weet dat je om de spaghetti Vongole zijn kenmerkende smaak te geven de spaghetti in de 'saus' van de Vongole op smaak laat komen. De vorige keer was het precies eender met de spaghetti met mosselen. Is het gemakzucht of efficiëntie? Ik weet het niet, het was in ieder geval niet goed. Jammer, het was zo'n authentieke tent waar je lekker puur Italiaans kon eten. Dat Spaghettati toch aan een 7 komt is geheel te danken aan de voorgerechten en desserts.
R-MBU .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
bij reservering online om specifieke plaats verzocht...helaas geheel geen aandacht besteed aan upberhaupt lezen van de reservering en dus niet op de hoogte van specifieke wensen qua plaats. Dit toen afgedaan als probleem van de klant...gelukkig nog iemand anders in de zaak die inzag dat klant fatsoenlijk behandeld moet worden en toen een nood alternatief aangeboden gekregen, maar voor mijn gevoel niet van harte en ook zeker niet voorzien van excuses
Er was wel 1 dame in de bediening die er uit sprong met vriendelijkheid en een lach op haar gezicht, maar helaas was dit echt de uitzondering

eten was matig en zeker de hoofdmatijd is iets waarbij ik toch veel hogere verwachtingen had.
Als je in een italiaans pasta restaurant al niet weet dat je spaghetti met een lepel en vork eet is er iets goed mis.

Prijs is erg hoog als je het afzet tegen kwaliteit en service

kortom eens en nooit meer
thea.cock .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Prima eten met Ah aktie gegeten maar bediening begreep het niet helemaal volgens mij , wilde voor de gratis 2e persoon alleen hoofdgerecht maar dat ging niet ! Dus liever 2 gerechten weggooien ?
Eten ruim voldoende en heerlijk vers bereid
MK-RTM .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De gerechten zijn gewoon erg lekker. De wachttijd tussen de gangen zou wat korter mogen, maar als je dan wat krijgt, heb je er ook wat aan. De porties zijn goed bemeten als je voor de grote pasta / pizza kiest, de kleine porties zijn voor mensen op diet.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten en het was druk maar wel gezellig. Ik kom zeker nog een keer terug.
Fijn dat je gewoon a la carte kunt eten.
HannekeO .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Voorgerechten waren weer bijzonder goed, m.n. de salade. Hoofdgerechten ok, maar de toetjes matig. Toch al met al altijd leuk. En o ja, de wijn was heerlijk!