Spaghettata

Nieuwe Binnenweg 151 3014 GK Rotterdam Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Spaghettata

Van deeg tot pasta

De pasta en pizza worden hier vers bereid, zoals dat gebeurt in Italie. Zo staan bijvoorbeeld de klassiekers Polpette al Sugo en de Pizza Tarantella op het menu. Daarnaast kun je ook kiezen voor een van de dagelijks wisselende specialiteiten. Vlakbij het Boijmans van Beuningen museum gelegen, is dit een fantastische plek om een dagje uit af te sluiten.

Meer informatie over restaurant Spaghettata

Tram lijn 4, Bus 32 & 44, Metrostation Dijkzigt

Maandag t/m Woensdag 18:00 - 21:30
Donderdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Spaghettata

Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Mooie zaak. Wij zaten alleen in de loop van de ingang wat met deze temperaturen wel koud was.
Verder was het eten heerlijk en van goede kwaliteit.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Het is een gezellige sfeer, het personeel is heel vriendelijk en service minded en het eten is heerlijk
albert V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Blijft een prima gelegenheid met uitstekend en attent personeel. De gerechten buiten de kaart om waren wederom verrasssend.
Adriana M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Bruschetta was slap, vet van de kaas, homp vet in je maag. Leeg glas wijn werd weggehaald, maar geen nieuw drankje aangeboden of gevraagd. Bediening weinig allert op behoefte klanten. Pizza niet boeiend. Net te koud binnen. Jammer, teleurstellend avondje uit eten.
Agnes D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Sfeervol restaurant. Lekker gegeten! Zeer vriendelijk personeel. Komen zeker terug!
Onur E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Philip W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Fantastische deal met IENS. Genoten!!
Wel erg druk en daardoor nogal wat wachttijd. Een glaasje wijn maakte alles weer goed
sjerp K.
Goed
, prima , gezellig, ok.
Monique Z.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Te gehorig, akoestiek laat te wensen over.
Tafels te dicht op elkaar
Irma G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gisteravond hier voor 3e keer gegeten. En was weer heerlijk. Gegrilde tonijn met rucola en heerlijke dressing. Gewoon goed gedaan. En salade met wilde spinazie en truffel. Zalig en zo vers. Desert tiramisu, een streling voor de smaakpapillen romig en niet te zoet. Ook nog eens scropino genomen tussendoor als soort van spoon. Via iens met 50 procent korting op de rekening was het helemaal een feestje. Bediening loopt hard en doen ondanks grote drukte erg hun best alles op de wenken te bedienen.. Kraanwater en brood bij de start. Ook geen gedoe over dure flessen water. Kortom weer genoten.
Laminta K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Lekker gegeten ,heel vriendelijk personeel.
Komen zeker nog een keer terug .
dick D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
In een prettige sfeer met z'n zessen, in leeftijd van 4 tot 72 jaar, hier prima a la carte gegeten (echt italiaans) en een prima wijn gedronken tegen een zeer acceptabele prijs.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Het eten is heel puur en vers en smaakte geweldig. De bediening is snel en vriendelijk en de sfeer is gezellig en open.
Gertruud H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Prettige bediening, prima eten en gelukkig kan je je hoeveelheid hoofdgerecht zelf bepalen. Porties zijn sowieso royaal genoeg. De tafeltjes staan dicht op elkaar, maar dat weten we van te voren. Zolang iedereen op prettig geluidsniveau met elkaar spreekt, is dat geen enkel probleem.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij vonden het jammer dat we vanaf 17.53 uur tot klokslag 18.00 uur buiten moesten wachten, voordat de deur werd geopend. We waren juist ivm de reservering op tijd gekomen.
Mijn piza tonijn was prima. Mn vrienden hadden lasagne maar klaagden dat hier veel aardappel en weinig/geen lasagna in zat.
Dagmara A.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Altijd blij om hier te eten, heel leuk!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Ik vind geen echt Italiaanse keuken en ik zie ook geen echte Italiaanse mensen in de keuken het eten was matig en beetje duur ik kom niet meer terug
NIKKI K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
zouden 20% korting krijgen --> niet gehad daarnaast was de vitello tonato om te huilen en de pasta smakeloos
Lucien V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
We hadden weinig tijd omdat we nog naar de film zouden gaan, maar met meteen bestellen hebben we binnen 50 minuten antipasta en pasta achter de kiezen kunnen krijgen.
Er is een dag menu welke voor mij erg interessante keuzes had, een bruschetta met zalm, venkel, rucola en sinaasappel als antipasti en als hoofdgerecht had ik een gestoofd lam met tagliatelle, echt een verrukking!
Mijn vriendin had vooraf de gehaktballen in tomatensaus (3 grote gehaktballen!) en als hoofdgerecht de spaghetti carbonera. Ze vond de spaghetti iets te zout door de spek, en er hadden nog wat verse kruiden erover heen gemoeten. Zelf vond ik beide gerechten lekker, maar ben het eens dat er wat verse kruiden bij gemoeten hadden.
Al met al, in combinatie met een 20% discount van iens een restaurant waar wij zeker terug gaan komen!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Het was een klein feestje op maandagavond om de hoek en dat kwam ons goed uit! Uitstekende pasta met eend, klein choco-bommetje als toegift met koele dessertwijn. 'Voor nou & nog 'es'