Spaghettata

Nieuwe Binnenweg 151 3014 GK Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Spaghettata

Van deeg tot pasta

De pasta en pizza worden hier vers bereid, zoals dat gebeurt in Italie. Zo staan bijvoorbeeld de klassiekers Polpette al Sugo en de Pizza Tarantella op het menu. Daarnaast kun je ook kiezen voor een van de dagelijks wisselende specialiteiten. Vlakbij het Boijmans van Beuningen museum gelegen, is dit een fantastische plek om een dagje uit af te sluiten.

Meer informatie over restaurant Spaghettata

manenie_uitenbroek .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Mleine .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was opvallend vriendelijk. dat is bij andere restaurants wel eens anders. Een aanrader!
hm G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Erg gezellig.
Kaartje1984 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Lekker gegeten, we kunnen het iedereen aanraden! Ik kom zeker nog een keer terug! Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht, allemaal lekker.
A3aan1 Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Mooie open zaak. Ook van buiten is de gezelligheid te zien. Vriendelijk en vlot personeel. Het eten was weer prima. De zaak zat nagenoeg voel. Akoestiek blijft hard, dus nogal rumoerig. Een zaak voor jong en oud.
Jan-Kees H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
het eten was puur maar niet op nivo wat je mat je mag verwachten voor dat geld . toetje was subliem . italie staat bekent om zijn smaakvolle keuken mensen die leven met de passie voor eten .
prosentatie wat overgens ok
CCvan .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Was reuze gezellig gezelschap, maar restaurant was niet veel bijzonders. Eten was wel redelijk, hoewel het brood wel erg keihard was. Verder had de bediening echt geen benul Een dikke laag droesem onderin je wijnglas is best smerig en niet:' ja, dat was het laatste uiit de fles en het kan geen kwaad'.
Lizzy01 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Op een doordeweekse dag hier gegeten met mijn vriendinnen. Helaas vonden wij het alle vier een grote teleurstelling. Voorheen werd hier (goede kwaliteit/prijs verhouding) genoten van smaakvolle Italiaanse gerechten, maar deze avond was dat helaas ver te zoeken. Het gerecht 'Fusilli alla Salsiccia' was totaal kleur- en smakeloos. De pasta lag in een plasje vocht en de smaak was ondefinieerbaar. De pizza was echter smaakvol maar erg vettig. Echter de bediening was uiterst correct om mijn gerecht niet op de rekening te zetten en bood ons zelfs nog een 'kortingsbon' aan. Ondanks dit goede gebaar, komen wij hier niet meer terug.
Larissa K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Zoals altijd goed gegeten. Vooraf een kwarteltje en tonijn, daarna pasta vongole en pasta puttanesca. Bediening was wisselend, de ene persoon wat aandachtiger dan de andere. Maar altijd een plezier om hier even doordeweeks te komen.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Prima eten, attente bediening. De torta meringata als dessert is een aanrader! Tip: ga niet te dicht bij het raam zitten, die plekken zijn steenkoud.
Aat D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Goed restaurant, prima keuken met veel keuze in mooie en lekkere gerechten. Fijn dat je ook de grootte van de portie kunt kiezen. Enige minpunt is het geluidniveau. Zoals in veel restaurants wordt er te weinig aandacht besteed aan geluidsdemping.
etty V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Smaakvolle gerechten, attent personeel. Minpunt; toilet beneden (via wenteltrap), dus ongeschikt voor mindervaliden. Dat was dus overhaast naar huis. Melden op de site!
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was goed en we hadden een leuke tafel, erg gezellig.
Top dat we ondanks AH actie gewoon van de kaart met ruime keuze mochten nemen.
Laat Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de 3e keer hier gedineerd en steeds is het van hoog niveau.
Eindelijk een restaurant die begrijpt hoe het moet.
Op alle vlakken klopt het!
De supergezellige inrichting maakt het plaatje compleet!!!
Bediening is heel erg attent en hoffelijk.
trudy V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Voorgerecht sucade en tonijn was lekker. De opmaak zag er kaal uit en vind voor wat je krijgt redelijk duur. Hoofdgerecht vongole. Schelpjes waren lekker spaghetti zat weinig smaak aan. Nagerecht prima. Bediening niet erg attent
piccola .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Verrassende gerechten, verwacht hier geen standaard spaghetti bolognese of pizza margherita op de kaart.

Vooraf genoten van een voorgerecht buiten de kaart, aubergine rolletjes gevuld met mozzarella. De keuze daarna was lastig, ik had wel meerdere gerechten willen proeven! Uiteindelijk gekozen voor de pizza Tarantella en een stukje geproefd van de ravioli. Afgesloten met een citroen merengue taart. De wachttijden waren prima, het was er gezellig druk en de bediening was vlot. Wij komen hier zeker terug.
P.vanveen53 V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten, heel prettig omdat je van de kaart mocht kiezen. Voorgerecht polpette en bruscetta del giorno heel smakelijk, de pizza tarantella en parpadella al tartufo idem. Allebei na tartufo ook prima. Chardonnay wel een beetje duur, maar mijn rode sangiovese goed geprijsd. Wij kregen nog een kortingsbon om nog eens voordelig te komen eten, dit zullen wij zeker doen. Service attent en vriendelijk.
Charlotte C.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Helaas een slechte eerste ervaring gehad. Als hoofdgerecht ieder een pizza waarvan de smaak niet bijzonder was. Daarbij zaten er op mijn pizza stukjes plastic (verpakking van mozzarella). Ik kreeg een nieuwe pizza waardoor ik pas kon beginnen met eten toen de rest van mijn gezelschap al klaar was. Geen financiele vergoeding hiervoor gekregen. Een tegevaller en zeker geen tweede keer Spaghettata!
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Portionering o.k. Gerechten smakelijk- Lange wachttijd tussen voor en hoofdgerecht Nette prijzen en goed gevuld glas huiswijn die uitstekend smaakte .