Spaghettata

Nieuwe Binnenweg 151 3014 GK Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Spaghettata

Van deeg tot pasta

De pasta en pizza worden hier vers bereid, zoals dat gebeurt in Italie. Zo staan bijvoorbeeld de klassiekers Polpette al Sugo en de Pizza Tarantella op het menu. Daarnaast kun je ook kiezen voor een van de dagelijks wisselende specialiteiten. Vlakbij het Boijmans van Beuningen museum gelegen, is dit een fantastische plek om een dagje uit af te sluiten.

Meer informatie over restaurant Spaghettata

Paschal A.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
fraaie keus uit antipasti. twee maal voorgerecht voor de kleinere eter ook prima. inrichting sfeervol, maar akoestiek is erg slecht, bij een vol restaurant moeilijker jezelf verstaanbaar te maken. wijnkaart beperkt, maar voor elk wat wils.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Fijne tent, mooie prijs/kwaliteit verhouding
R-MBU .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
bij reservering online om specifieke plaats verzocht...helaas geheel geen aandacht besteed aan upberhaupt lezen van de reservering en dus niet op de hoogte van specifieke wensen qua plaats. Dit toen afgedaan als probleem van de klant...gelukkig nog iemand anders in de zaak die inzag dat klant fatsoenlijk behandeld moet worden en toen een nood alternatief aangeboden gekregen, maar voor mijn gevoel niet van harte en ook zeker niet voorzien van excuses
Er was wel 1 dame in de bediening die er uit sprong met vriendelijkheid en een lach op haar gezicht, maar helaas was dit echt de uitzondering

eten was matig en zeker de hoofdmatijd is iets waarbij ik toch veel hogere verwachtingen had.
Als je in een italiaans pasta restaurant al niet weet dat je spaghetti met een lepel en vork eet is er iets goed mis.

Prijs is erg hoog als je het afzet tegen kwaliteit en service

kortom eens en nooit meer
thea.cock .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Prima eten met Ah aktie gegeten maar bediening begreep het niet helemaal volgens mij , wilde voor de gratis 2e persoon alleen hoofdgerecht maar dat ging niet ! Dus liever 2 gerechten weggooien ?
Eten ruim voldoende en heerlijk vers bereid
MK-RTM .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De gerechten zijn gewoon erg lekker. De wachttijd tussen de gangen zou wat korter mogen, maar als je dan wat krijgt, heb je er ook wat aan. De porties zijn goed bemeten als je voor de grote pasta / pizza kiest, de kleine porties zijn voor mensen op diet.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten en het was druk maar wel gezellig. Ik kom zeker nog een keer terug.
Fijn dat je gewoon a la carte kunt eten.
HannekeO .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Voorgerechten waren weer bijzonder goed, m.n. de salade. Hoofdgerechten ok, maar de toetjes matig. Toch al met al altijd leuk. En o ja, de wijn was heerlijk!
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Fantastische bediening en heerlijk eten. Akoestiek: wat luid. Vooral de antipasta en desserts zijn erg verrukkelijk. Hoofdgerechten alleen pasta of pizza, maar wel speciale varianten. Water bij aankomst gelijk gratis op tafel en wordt steeds aangevuld. Kortom: een goed restaurant. Voor herhaling vatbaar.
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten. Fijne kleine kaart met genoeg keuze en nog specialiteiten van de dag die door het vriendelijk personeel wordt benoemd. Keuze in kleinere porties is ook goed bedacht, broodje en fles kraanwater is ook extra.
Antje B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij, mijn man en ik, hebben deel genomen aan de Albert Heijn actie. Mijn zoon heeft "gewoon' a la carte gegeten
De ontvangst was vriendelijk. Wij vonden het leuk, dat wij direct brood kregen en dat een fles met kraan water bij de service hoort. Het eten was van goede kwaliteit en zeer smakelijk. Wij hadden vooraf Zeebaars, Salade met Spinazie en parmezaan en bruschetta. Als Hoofdgerecht hadden wij twee keer Pizza met burrata en pasta met vongole. Als dessert hadden wij ijs en een citroentaart. Wij hadden een gezellige avond, tot het moment,dat wij wilden afrekenen. Op de rekening was alleen het goedkoopste voorgerecht en het goedkoopste hoofdgerecht afgehaald en geen nagerecht. De uitleg van de bediening was, dat bij drie personen altijd het goedkoopste eten wordt afgehaald . Omdat wij alleen twee nagerechten hadden en niet drie, werd ook geen nagerecht van de rekening afgehaald. Dat vonden wij niet redelijk. Wij hadden twee volledige drie gangen menu's gehad en gingen ervan uit dat volgens de actievoorwaarden: 'Sommige restaurants bieden u een à la carte menu aan, waarbij u helemaal vrij bent in het samen
stellen van uw driegangendiner. U ontvangt de korting over het laagst geprijsde gerecht per gang, als u
minimaal twee voor-, twee hoofd- en twee nagerechten bestelt'. Helaas bleef men erbij, en haalde geen nagerecht van de rekening . Jammer!
Laat Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gezellige ambiance, uiterst vriendelijk personeel en de kwaliteit van de gerechten is subliem.
Buiten de kaart om hebben ze ook heerlijke gerechten die tot in de puntjes verzorgd zijn.
Kortom toprestaurant waar we een topavond hebben gehad.
Geen op- of aanmerkingen!!
hanneke1967 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Leuke vriendelijke ontvangst, direct brood en fles water op tafel (service), moesten wel even wat langer wachten tussen gerechten door, maar was ook erg druk in keuken. Overheerlijk gegeten. Met name de voorgerechten en hoofdgerechten. Nagerecht iets minder, maar mocht de pret niet drukken.
Heerlijke fles rode huiswijn erbij en ook (heel fijn) italiaans bubbelwater: Pellegrino.
Fijne avond gehad met vriendelijke bediening. Tot spoedig!
Miek V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Grote portie cannelone was klein. Zeker voor een grote eter! En wat te lang in de oven geweest. Pasta carbonara was prima!
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Erg gezellige avond gehad. Lekker gegeten, leuke gerechten naast de vaste kaart en heerlijke cocktails vooraf. Prima aanrader dit restaurant! Wij komen iig zeker weer terug.
Chantal F.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij gingen eten met onze twee kinderen. Voor hen bestelden we de gehaktballetjes in tomatensalsa als antipasti en die waren heerlijk. Wij kozen voor de gegrilde tonijn die ook zeer lekker was. Als hoofdgerecht kozen er drie voor pasta (een carbonara en twee met vongole). De saus bij de laatste was erg pittig maar lekker. De pizza van de jongste dochter viel wat tegen. Ik denk dat je beter pasta besteld. Dessert was panda cotta, tartuffo en tiramisu, geen hoogvlieger. Zeer vriendelijk personeel, heel vlotte bediening!
Djanv .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Onverwacht in dit restaurant terecht gekomen; werden vriendelijk ontvangen en konden terecht ondanks de drukte. Betreft een modern Italiaans restaurant met een goede kaart. De Pasta en Pizza's waren van goede kwaliteit. Een zaak om nog eens terug te komen!
Cobi D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten. Gegrilde tonijn (mijn favoriet) vooraf en pasta vongele als hoofdgerecht vergezeld van een zalige Montepulciano. Het was weer top!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijk eten. Heel erg lekker is het spinazie voorgerecht gevolgd door het eendgerecht als hoofdgerecht.

Goede olijfolie en heerlijk brood. Na een voorgerecht volsta je met de kleine versie van het hoofdgerecht.