Spaghettata

Nieuwe Binnenweg 151 3014 GK Rotterdam Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Spaghettata

Van deeg tot pasta

De pasta en pizza worden hier vers bereid, zoals dat gebeurt in Italie. Zo staan bijvoorbeeld de klassiekers Polpette al Sugo en de Pizza Tarantella op het menu. Daarnaast kun je ook kiezen voor een van de dagelijks wisselende specialiteiten. Vlakbij het Boijmans van Beuningen museum gelegen, is dit een fantastische plek om een dagje uit af te sluiten.

Meer informatie over restaurant Spaghettata

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Simone W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
johndevaal .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Lekker gegeten! Leuke, meedenkende en vlotte bediening. Enige onduidelijkheid over AH-kaart beleid. We moesten drie gangen nemen om de korting te krijgen, terwijl we na het voorgerecht en hoofdgerecht al voldoende en lekker gegeten hadden.
maya17 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Precies waar we van houden de sfeer als italy waar iedereen nog gezellig zit na te tafelen op het terras. Je verwacht dit helemaal niet op deze locatie.
iletaitunefois .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Een heel gezellig Italiaans restaurnant. Heerlijk gegeten, met liefde bereide, authentieke, Italiaanse gerechten. Het voorgerecht, gegrilde verse tonijn, is echt 'n aanrader, maar ook het hoofdgerecht, Pappardelle met truffel, boter en parmezaan, smaakte heerlijk, evenals de Pappardelle met gekonfijte eend, boter, salie en parmazaan. Als nagerecht hadden we nog 3 bolletjes, verrukkelijk, zelfgemaakt sorbetijs.

Het doet ook heel gastvrij aan dat brood en 'n karafje water al direct geserveerd worden, en niet op de rekening staan. Het personeel is vriendelijk, oplettend, je voelt je hier als gast gewenst.

Hier komen wij zeker nog eens terug.

Wat ons wel opviel, was dat er op de kaart geen (Italiaanse) salades vermeld stonden, dat hebben we niet echt gemist, maar soms is het wel lekker fris, als bijgerecht.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij zijn geweest met De AH actien en konden gewoon alles op de kaart kiezen. Het is allemaal zeer smakelijk en de bediening is goed. Ook zonder actie gaan we zeker een keer terug
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Super leuk gegeten met AH menu. Top bediening, heerlijke pasta. Kaas dessert viel een beetje tegen, 3 losse stukjes kaas op een bordje, geen entourage. Maar de pasta (gamba's met spinazie) en voorgerecht waren in 1 woord heerlijk. Bediening erg goed en vriendelijk ondanks de drukte. Meteen water en brood op tafel, echt top. Een aanrader!
Poloshirt .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Zeer teleurstellend. Het voorgerecht moesten we 3/4 uur op wachten. Was wel lekker. Maar erg veel herrie zodat je niet gemakkelijk kunt praten met elkaar.
Hoofdgerecht was er na 1,5 uur nog steeds niet. We zijn zeer teleurgesteld weggegaan. Het parkeren koste 7 euro, alleen om 1,5 uur in de herrie te hebben gezeten en een voorgerecht te hebben genuttigd. Thuis maar wat verder gegeten.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Wel erg veel lawaai en de tafels staan wel erg dicht op elkaar..prijs kwaliteit is precies goed. Dit restaurant is aan te raden.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heel goed.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
een van de betere Italiaanse restaurants in Rotterdam. Helaas is er aan de akoestiek nog steeds niets verbeterd. Conversatie met tafelgenoten is bijna onmogelijk.
sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Een van onze lievelings restaurants in Rotterdam. Altijd heerlijk eten ( vooral de dagkaart). En heel goed en gezellig personeel.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zoals altijd goed en gezellig met een vertrouwde menukaart.
J. W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Klantgericht, goede service, uitstekende kwaliteit. Voor herhaling vatbaar! Makkelijk bereikbaar!
Op all end date er gen slagroom bij de koffie of het dessert geserveerd kan worden!
josesl1964 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gezellig op het terras gezeten.
Vooral de tonijn als voorgerecht was heerlijk.
De ravioli vond ik iets droog. Tirami su was ook heerlijk.
Geslaagd etentje!
JCM K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijk personeel.
Leuke service is, dat er stukjes brood en water op tafel wordt gezet,
terwijl men niet wordt ''verrast'' om dat maar even af te rekenen.
Nog bedankt!!
Frederik S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Grote hoge ruimte met keuken aan de achterzijde en de bar aan de zijkant en levendige Italiaans geinspireerde taferelen op de muren met rijen flessen wijn eronder. Onder een enorm zonnescherm aan de voorzijde het terras met klapstoeltjes en kleine tafeltjes. Binnenin parallel geplaatste banken met tegenover geplaatste stoelen aan vrij dicht op elkaar staande tafeltjes, zodat je al gauw toehoorder bent van de omgevende gesprekken. De akoestiek is bij een vol restaurant erbarmelijk, zodat je gezellig dicht bij elkaar moet praten en dat past prima bij de sfeer van een gezellig en levendig bistro, waar vrienden, stellen en families heerlijk komen eten. De ruime kaart is al jaren standaard met dagelijks wisselend seizoen bepaalde aanvullingen. Ook de wijnkaart biedt veel variatie en is per glas en per fles bestellen. De bediening is vlot en attent, brood en water komen bij de Mediterrane gastvrijheid vanzelf ter tafel. Tenslotte uiteraard te melden dat de keuken is gewoon geweldig goed: zonder opsmuk erg lekker
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Met AHrestaurantactiekaart heerlijk gegeten samen met een vriendin. De verse tonijn vooraf was prima op smaak en de pikante pizza was verrukkelijk. Volgens mijn vriendin was haar citoentaart-toetje helemaal geweldig. Ook de bediening door verschillende dames was correct en de witte en rode wijn was goed. Na een kopje koffie en nog een glaasje kraanwater (gratis karaf) helemaal voldaan huiswaarts ma een een zeer geslaagd etentje.
Juney D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het hoofdgerecht was goed, het dessert heerlijk. Voorgerecht liet wat te wensen over. Vriendelijke dames, was wat lastig ze uit elkaar te houden ;)
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Een heerlijke zaak, alles klopt er. De ambiance, de bediening en het eten is te gek, net als bij la pizza! Echt een kloppend concept.