Spaghettata

Nieuwe Binnenweg 151 3014 GK Rotterdam Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Spaghettata

Van deeg tot pasta

De pasta en pizza worden hier vers bereid, zoals dat gebeurt in Italie. Zo staan bijvoorbeeld de klassiekers Polpette al Sugo en de Pizza Tarantella op het menu. Daarnaast kun je ook kiezen voor een van de dagelijks wisselende specialiteiten. Vlakbij het Boijmans van Beuningen museum gelegen, is dit een fantastische plek om een dagje uit af te sluiten.

Meer informatie over restaurant Spaghettata

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Kim C.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Erg goed eten. We hadden de asperges met San Daniele ham en burrata en de polpette. Als tussengerecht de rundersukade. En als hoofd de pasta met eend en de pasta met truffel.

Erg lekker! Brood en kraanwater van het huis ook erg netjes.

Het was wel wat minder dat ik haast bij mijn buurvrouw op schoot zat en dat we letterlijk elkaars gesprekken konden volgen. Enige minpuntje dus :)
Mira S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk eten, goede ingredienten en prima bediening! Het is heel fijn dat je kunt kiezen uit kleine voorgerechten en daarna ook kunt kiezen tussen kleine of normale pizza of pasta. Ik kom hier geregeld en ben nog nooit teleurgesteld, wel eet ik regelmatig toch te veel ;-)
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Voor de 2e keer met de AH-actie in Spaghettata gegeten en wederom tevreden. Fijn dat je alles van de kaart kon bestellen. Mijn partner en ik hebben vooraf de bruschetta met groene asperges en tallegio genomen en die was werkelijk heerlijk. Als hoofdgerecht nam ik een kleine spaghettischotel met gedroogde tomaatjes en parmezaan. Ik vond die minder lekker, maar mijn partner heeft de fussilischotel genomen en die was prima. Als nagerecht tiramisu, die een beetje papperig was en panna cotta voor de echte zoetekouw. Echt minpunt was dat het enorm rumoerig in de zaak was. Zo erg, dat we regelmatig met stemverheffing met elkaar moesten praten. De bediening was goed, dankzij één meisje, dat zo'n beetje de hele tent runde en keihard heeft gewerkt. Petje af voor haar! Ik kom zeker terug bij dit restaurant.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ik spaghetti klein kreeg. Ik heb normaal gevraagd en betaald .
Anders was een normale portie wel erg weinig. Het toetje en de fles water waren veel te duur. Wij gaan er niet meer heen.
Catherina B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Zeer smaakvolle gerechten, van voor- tot nagerecht! Wijnen per glas uitstekend. En alle lof aan de vriendelijke, gastvrije, meedenkende, professionele bediening. Wij gaan hier zeker vaker naar toe!
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
We hebben buiten op het terras gezeten. Precies om 18.00 uur ging de deur pas open. Verras de gast en ga 5 minuten eerder open ;-) . Heerlijk gegeten!
Marielle G.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Vriendelijke, vlotte bediening. Verschillende gangen kort op elkaar uitgeserveerd. Prima kwaliteit en porties.
Gezellige atmosfeer.
Noelle L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Het eten was hartstikke lekker, de wijn ook. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. De gangen kwamen echter te snel achter elkaar, waardoor je vrij snel weer buiten stond. Personeel was wel vriendelijk.
m V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heel lekker gegeten de tonijn was heel mals, heerlijke wijn , goede en vriendelijk bediening! Komen zeker weer een keer terug.
iestougi .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker gegeten, maar door een foutje werd ons hoofdgerecht maar niet geserveerd. Uiteindelijk snel opgelost met een drankje van het huis en snelle bereiding van de gerechten. Alles was goed op smaak, maar de vongole was erg vochtig, evenals de pasta met octopus. Een tafelgenoot bestelde de vitello tonato maar deze werd helaas met veel te veel saus en geen andere garnering geserveerd: dit kan beter. Verder was het perfect en hebben we goed gegeten!
ronald D.
lekker gegeten.
helaas erg weinig en kleine porties.
wij hadden er niet genoeg aan.
andere gasten klaagde hier ook over.
personeel vriendelijk.
ronald D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten was van goede kwaliteit, helaas hadden wij niet genoeg aan de hoeveelheid.
vooral de pasta was erg weinig.
Mensen naast ons klaagde hier ook over.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Aardige, attente bediening. Eten was lekker, gratis water en brood. Het enige minpunt was de irish Coffee.
Werd geserveerd in een whiskyglas. Een laagje koffie met wat druppels whisky en iets dat op slagroom leek. Het glas was maar tot de helft gevuld.
Janete N.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Ik had de ravioli. Deze was flauw. Geen smaak aan. De ander had pizza met rauwe tonijn. Deze smaakte wat beter. De citroentraart met merengue was lekker, maar maakte het niet goed. Overall was het teleurstellend. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
J H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wachten met bestelling opnemen
en uitleg van menu totdat gasten aan tafel zitten.
ober eerst goed inwerken hij wist niet het verschil tussen zoete witte wijn en dessertwijn.
spaghetti niet al dente
pizza randen veel te hard.
brood met 2 lege schoteltjes werd op tafel gezet. Er werd geen uitleg gegeven wat de bedoeling hiervan was.
Jammer, ik ben van jullie veel beter gewend!
Ik kwam met gasten omdat ik goede ervaringen had.
arie B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
tevreden over het geheel, erg aan te bevelen! Prettig restaurant, goede keuken en vriendelijke vlotte bediening.
zullen dit restaurant zeker aanbevelen bij anderen.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijke gerechten, we hebben echt lekker gegeten! Ook een gezellige atmosfeer en aardige bediening. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie en dat betekende dat het goedkoopste gerecht niet in rekening werd gebracht, dus ook qua prijs was het gunstig.
Oswald B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het was erg prettig dat je gelijk water kreeg met kleine glazen bij het bestellen van drinken en versgebakken broodjes als entree waar je niet voor hoefde te betalen. We hebben met voorgerecht hoofdgerecht en nagerecht gegeten met zijn vieren en iedereen was tevreden over het eten. Ik zelf was erg te spreken over de wijnen eerst 1 witte en erna rode. Ook de panna cotta was yummy en de tiramisu. Goed compact en niet slap. ook de cappuccino was top met de tartufo erbij. We gaan hier zeker weer terug komen. Werden goed en niet opdringerig bediend/geholpen en hoefden niet lang op ons eten te wachten.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Voor een Italiaans restaurant wel erg duur geprijsd, de wijn was lekker maar voor de prijs van 4.50 euro verwacht je een goed gevuld glas. Dit was echt minimaal. Het voorgerecht, gegrilde Tonijn was lekker maar erg flauw. De Spaghetti vongole ronduit teleurstellend. Veel schelpen dat wel, maar de spaghetti zelf was geen smaak aan. Het nagerecht citroentaart smaakte oud bakken. De cappuccino was lauw. Het was wel bijzonder dat we steeds 1 fles (gratis ) water kregen, dit verdient een compliment!
bram G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Een prima italiaan voor nederlandse begrippen, maar de gerechten hebben niet de nuance die de eenvoudige italiannse keuken verheft. Goede en vriendelijke bediening.