Meer informatie over restaurant Spaarne 66

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Woensdag t/m Zondag 10:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en genoten. De tartaar en het suddervlees zijn erg smaakvol en aan te raden. Leuke attente bediening en de zaak was sfeervol aangekleed. Wij komen zeker terug voor een cheesecake met peer en een lekkere kop koffie!
Mvdbeek .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Afgelopen maandag heb ik heerlijk gegeten op het terras van Spaarne 66. Wat een fijn plekje! De bediening was zeer vriendelijk, en het eten was lekker. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wanneer ik weer eens in Haarlem ben, kom ik zeker terug.
Bas A.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Vandaag even weer heerlijk mogen genieten van de service en de keuken van Spaarne 66. Het was vandaag weer een warme dag en dus niet veel zin om zelf wat te maken met de lunch, aanschuiven bij Spaarne 66 is dan zeker geen straf. Ik noem maar even een paar dingen: snelle, vriendelijke en correcte bediening, altijd een verrasende combinatie te vinden op de speelse kaart. De producten zijn kakel vers en smaken des te beter. Heerlijk plekje aan het Spaarne
Estherfrederika .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Ontbeten bij Spaarne 66. Ontbijt bestaat uit yoghurt of havermout. Er is niet veel keus maar wat je kiest wordt met zorg gemaakt. Zag er netjes uit (yoghurt met fruit en granola e.d.) en smaakte goed. Bediening is vriendelijk. Decor doet erg ouderwets aan. Borden met teksten zijn leuk maar meubels en muren e.d. Verouderd.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Deze eigenaar begrijpt het. Altijd vanaf 11.00 uur 2 koks in de keuken. Dan weet je dat er aandacht wordt besteedt aan de gerechten en dat proef je ook. Voor het gehaktbrood, wentelteefjes en truffelei komen we standaard terug. Kleine details kloppen; Sla aangemaakt, gerechten goed warm en op smaak, truffelei juiste garing, vlot je eten. Bediening is zeer vriendelijk en oplettend.
Met z'n tweeën geluncht waarbij de rekening onder de 20 euro bleef is on-Haarlems. Dikke duim omhoog!
Geertje27 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Het Ur-hop bier en de originele borrelhapjes zorgen ervoor dat we hier graag iets komen drinken aan het einde van de dag. Maar ook het eten 's avonds trekt ons, onder andere omdat het menu vaak wisselt en de hoofdgerechten goed op smaak zijn en een hoog 'comfort food' gehalte hebben. Laatst had ik een stukje wit vis, met een knapperig huidje, en een romige pasta. We bestelden er (zelfgemaakte denk ik) frietjes bij, die je snel moet opeten, anders worden ze wat slap, maar dat is geen probleem, want ze zijn erg lekker. Mijn tafelgenoot bestelde de parelhoen en die was erg mals, een compliment, want parelhoen kan snel doorschieten. Alleen het toetje, de broodpudding, had van mij warm gemogen, maar dat is misschien iets te veel gevraagd. De hele avond kregen we water bij ons eten, heerlijk koud kraanwater, heel attent.
Steven E.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij Spaarne 66. Echter een aantal puntjes van aandacht. De zijkant van het restaurant heeft een rioolput die je toch wel aardig ruikt... ook tijdens het eten. Daarnaast is de bediening zeer vriendelijk en erg correct, alhoewel onze buren wel een amuse kregen en wij niet. Het kattenhaartje in de olijfolie was geen probleem, heb zelf ook katten. Het eten was heerlijk.
Diede D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Hier heerlijk geborreld met familie. We kozen voor een kaasplank. Duckspringrolls en nog een ander orgineel hapje. Wat een leuke enthousiaste uitleg bij de kaasplank! Wordt erg gewaardeerd. Daarnaast lekkere rose gedronken en zijn leuk en vlot geholpen. Aanrader voor in Haarlem
Arno W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Wat een geweldige plek en wat een fijne bediening.

De kaart is niet groot, maar erg goed. Bijzondere en lekkere gerechten en alles met veel aandacht.

Al lang mijn favoriet in Haarlem.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Buiten begonnen met het aperatief. Inmiddels was binnen de ronde tafel voor ons gedekt. Vooraf wit en bruin brood met boter, olie en aioli. Het bruine brood had iets steviger kunnen zijn. Jammer dat er in het midden van de tafel twee grote kandelaars stonden. Niet handig als je samen het brood moet delen. De scholfilet met groene asperges en aardappelgratin was smakelijk. Jammer dat er weinig groente bij zat. We hadden er extra huisgemaakte frieten bij genomen. Als nagerecht hadden we cheesecake met frambozen. Lag wel ander fruit bij, maar verder maar één framboos. Jammer dat er ijs bij geserveerd werd. Kortom het eten was smakelijk, maar niet sensationeel. Verder zijn ze behoorlijk aan de prijs. Het personeel is vriendelijk en attent. Het interieur is van het type bruin café.
Bette B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Spaarne66 is wat mij betreft de leukste en fijnste plek in Haarlem. De kaart is altijd origineel en van goede kwaliteit, de wijn is lekker (leuke keuzes!) en de bediening is vriendelijk en beleefd. Zelf zit ik het liefst buiten, onder de luifel of met warm weer aan het water (perfecte plek voor de homemade limo of iced coco-coffee), maar binnen zijn ook veel knusse plekjes om met slechter weer lekker weg te kruipen. Vergeet dan vooral niet op de bites-kaart (hapjes) te kijken - die zijn serieus te lekker om aan je neus voorbij te laten gaan!
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Gisteravond gegeten met een vriendin. Service was top,ik zat buiten in de laatste zonnestraaltjes en er werd proactief gevraagd of de heater aan moest. Vervolgens naar binnen,fijn hoekje,nootjes met olijven,erg lekker.
Vooraf tarte tatin,goed op smaak,tafelgenote de venkelsalade,ook erg lekker. Hoofdgerecht coteduboeuf fantastisch! Ondertussen werd wijn en water bijtijds bijgeschonken.
Dessert pannacotta,wederom lekker en de lemon merengue,ook heel smakelijk.
Goede koffie,perfecte service,niets aan veranderen!
DeZwarteBaron .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Voor de zoveelste keer weer bij Spaarne 66. Het zonnetje was lekker vandaag dus heerlijk op het terras even koffie doen en eten. Maar weer eens de wentelteefjes genomen en wat later de chicken wings en de hoisin duck springrolls. Vergezeld met een wijntje was het weer heerlijk genieten!
Dwazedolly .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Jammer, heb hier wel eens prettiger gezeten. Prima gegeten maar de service was onder de maat. Moesten lang wachten voordat er aandacht aan ons werd geschonken en toen dat eindelijk gebeurde, kon er geen excuus vanaf na onze opmerkingen dat we zeker een half uur hadden gewacht op ons drinken. "Het was erg druk" was de reactie. Wilden eigenlijk weggaan, maar omdat we nog maar weinig tijd hadden toch maar gebleven. Zoals gezegd: prima gegeten maar niet in een prettige omgeving.
Merijn V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Spaarne 66 is een van onze favorieten voor de lunch in Haarlem. De kaart verandert regelmatig, daarom blijven graag terugkomen voor origineel belegde broodjes en gezonde soepen/salades. Zo staat er nu een zwarte bonensoep en regenboogwortelsalade op het menu. Leuk! Wij kozen voor de curryworst van Brandt & Levie en de Crostini met Taleggio, champignons en tomaat. What you see is what you get en dat stelde ons niet teleur. We sloten de lunch af met een goede chardonnay en merlot. In de bediening zien wij al een aantal jaar dezelfde gezichten die plezier en vaardigheid uitstralen, wij blijven hier graag komen.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Wat een geweldige service in de restaurant. Vriendelijk en snel. We hoefden er nooit om te vragen. Mijn vriend en ik namen het drie gangen menu. Vooraf had ik rauwe tonijnstukjes met wasabi mayonaise. Lekker, maar ik miste toch echt de soja saus waar je de tonijn zo lekker in kan dopen. Als hoofdgerecht had ik ravioli met pompoen vulling. Met daarop grote cantharellen. Goed van smaak maar machtig. We dronken daarbij een ruim ingeschonken glas Sauvignon blanc. Water werd steeds vanzelf bijgevuld. Wat een service! Toe een appeltaartje met kaneelijs, iets te zuur van smaak. Over het algemeen goed eten maar mist hier en daar net het extra zoute of het zoete in de gerechten. Kom ik hier nog eens terug! Zeker, een verrassende kaart en gezellige ambiance. De ingredienten voor een heerlijke avond uit!
Mireille S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Gezellige tent, maar het eten viel tegen. Salade en kipspiezen (diner) waren mooi opgemaakt, maar smaakten niet bijzonder. Toch behoorlijk geprijsd. De wijn was wel goed. Helaas was de koffie ronduit zuur. Die hebben we laren staan. Vrijdagavond en druk. Misschien hebben we gewoon pech. Ik kan me voorstellen dat het hier szomers op het terras veel leuker is. We zaten nu achterin aan een net-te-klein tafeltje...
Micheldebruijn .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Altijd gezellige drukte bij Spaarne 66. Heel eenvoudig: dat komt door de uitstekende kwaliteit. Vandaag de lunchkaart bekeken en dan vallen de bijzondere gerechten op. De 'Salade worteltjes' was verrukkelijk. Alles vers en mooie niet overdadige dressing. Stukje brood erbij moest ik even om vragen, maar kwam dan ook direct. 'Roerei' was precies goed. Altijd knap. Met prima espresso, mooie thee (Vreugdevuur) en erg fijne vlierbessenwijn een uitstekend en ook nog eens betaalbaar totaalplaatje.
Keukengeheimen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Wat een fijne plek, heerlijk eten, super goede kaart, heel divers en bijzonder speels, voor ieder wat wils!
De bediening weet hoe het werkt, erg aanvoelend en kundig.
Locatie te gek!
Aanrader!,
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2014
Blijft moeilijk op een maandag een leuk plekje vinden maar bij Spaarne66 was er nog plaats en ook gezelligheid. Het decor is niet zo bijzonder en voornamelijk donker maar het eten en de service en het eten zijn zeker meer dan ok. We hadden de dagspecialiteit van zalm in miso met groenten, was erg lekker en vers in zwarte sesam gebakken. Het nagerecht beiden een kaasplankje, werd 1 kaasplankje waarvan de stukjes kaas niet allemaal te verdelen waren voor 2 personen, bijzonder klein. Daarintegen was het wel erg lekker.