Over het restaurant Spaarne 66

Spaarne 66 is al bijna 10 jaar een geliefde ontmoetingsplek voor Haarlemmers. Of dat nu komt door het weergaloze uitzicht op het water, de gastvrije sfeer of de huisgemaakte taarten van Kim; dat weet niemand. Waarschijnlijk is het eem mix van alles bij elkaar waardoor dit charmante familierestaurant onweerstaanbaar is.

Meer informatie over restaurant Spaarne 66

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 10:00-23.30

Jouw recensie over het restaurant Spaarne 66

Ronnie P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Lekker gegeten, leuke wisselende kaart. Vriendelijke service. Prijs wat aan de hoge kant voor de kwaliteit en hoeveelheden die geserveerd werden
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Het was erg gezellig op het terras van Spaarne66 met een mooi uitzicht, goede service en heerlijk eten niet te vergeten.
De tafel van Carry J.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Verrassende heerlijke smaken, om je bord bij af te likken. Zeer attente en correcte bediening.
Ivan S.
Het ingelijste dagmenu was zeer verrassend. Erg lekker gegeten. Bediening is attent en erg vriendelijk. Echt een aanrader.
Jelly P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Lekker eten in huiskamer van Haarlem
Claire L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het is altijd lekker en een verrassende kaart. Personeel is heel vriendelijk en de sfeer heel ontspannen. Het is mijn favoriete restaurant in Haarlem!
Leentje V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Lekker eten op een mooie en gezellige Haarlemse plek. Kaart heeft net weer wat andere gerechten dan bij het gemiddelde restaurant. Ook als cafe erg gezellig.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Erg aardige bediening en we hebben met zijn viertjes heerlijk gegeten!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prima plek, lekker eten, vriendelijke mensen, helemaal goed dus!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heel gemoedelijk! Geen poespas, lekker eten, vooral niet te veel, mooie porties waar je niet tegenaanmoet eten om je bord leeg te eten. Geen haastpersoneel, vriendelijk en correct. Prima dus!!
Marilyn N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Aardige bediening, heerlijk uitzicht op het water en aanpassing mogelijk in het paasmenu, leuk en gezellig en mooie porties! Lekker en goed bereid eten, alleen jammer van het ( naar onze smaak ) te scheutige paprikapoeder op de humus en teveel peper op de verder overheerlijke steak tartare.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gezellige locatie , goede bediening . Eten prima. Alleen jammer dat de fam naast ons zo overheersend was dat wij elkaar bijna niet konden verstaan en het toch een katterig gevoel gaf toen we redelijk snel vertrokken.
Een oplossing voor dit probleem is altijd moeilijk , jammer volgende keer beter.
Anna L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima eten, goede prijs, prettige bediening.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Waterkers maaltijdsalade was wat karig en vreemd dat we geen fles of karaf kraanwater konden krijgen
Dyon D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het was al een warm welkom bij binnenkomst. Ook tussendoor vragen hoe het smaakte. En het eten was van top niveau. Ik zou zeker de toeristen die ik ga rondleiden op de fiets bij biketourshaarlem verwijzen naar dit bijzondere vriendelijke restaurant. Een plek om weer eens terug te komen
Bedankt voor de fijne avond
Met vriendelijke groet
Dyon Daan
Meliha T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Super gezellig, goede bediening en het eten was vers en verrukkelijk.
Christa D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijke lunch en zeer vriendelijke bediening.
Fleur S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De entrecote was niet lekker, een mega lap vlees met een berg ratatouille erbovenop. Het geheel zag er niet smakelijk en weinig subtiel uit. De gedroogde kruiden van de ratatouille waren hard, de smaak van de ratatouille was niet goed, de aardappels te droog en alles heel vet. We hadden aangegeven geen berg eten te willen en dat is juist wat we kregen. Geen aanrader!
Beste Fleur, wat vervelend dat je ervaring bij ons niet was zoals we graag zouden willen. Inderdaad is onze entrecote met grove chimichurri (geen ratatouille..) geen kleine maaltijd. En erg slordig dat als je dat aangegeven hebt, de serveerster hier geen goed advies over heeft gegeven, we hebben namelijk best veel lichtere en kleinere gerechten en het is ook zeker mogelijk om bijvoorbeeld 2 voorgerechten te eten.
En als je iets niet lekker vind mag je het altijd aangeven op de avond zelf, dan kunnen we er nog iets aan doen. We willen namelijk het liefst dat je blij naar huis gaat, want dan zijn wij dat ook!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Prima eten, niet bijzonder
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Erg gezellig restaurant en heel lekker gegeten. wij komen zeker terug. de keuze te maken uit al de lekkere gerechten was niet makkelijk.
heleen T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijke ontvangst met alleen maar mooie dames in de bediening. We waren vroeg gegaan zodat we rustig konden praten, maar het was al heel erg druk maar erg gezellig.