Over het restaurant Spaarne 66

Spaarne 66 is al bijna 10 jaar een geliefde ontmoetingsplek voor Haarlemmers. Of dat nu komt door het weergaloze uitzicht op het water, de gastvrije sfeer of de huisgemaakte taarten van Kim; dat weet niemand. Waarschijnlijk is het eem mix van alles bij elkaar waardoor dit charmante familierestaurant onweerstaanbaar is.

Meer informatie over restaurant Spaarne 66

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 10:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Spaarne 66

Christa D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijke lunch en zeer vriendelijke bediening.
Fleur S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De entrecote was niet lekker, een mega lap vlees met een berg ratatouille erbovenop. Het geheel zag er niet smakelijk en weinig subtiel uit. De gedroogde kruiden van de ratatouille waren hard, de smaak van de ratatouille was niet goed, de aardappels te droog en alles heel vet. We hadden aangegeven geen berg eten te willen en dat is juist wat we kregen. Geen aanrader!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Prima eten, niet bijzonder
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Erg gezellig restaurant en heel lekker gegeten. wij komen zeker terug. de keuze te maken uit al de lekkere gerechten was niet makkelijk.
heleen T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijke ontvangst met alleen maar mooie dames in de bediening. We waren vroeg gegaan zodat we rustig konden praten, maar het was al heel erg druk maar erg gezellig.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gezellige en ongedwongen sfeer. Heerlijke gerechten en super bediening, je komt hier echt niets tekort. We komen héél graag nog eens terug!
Cees L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Leuke en gezellige gelegenheid met uitstekende bediening op een mooie locatie in het centrum van Haarlem! Heerlijk gegeten!
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
De menukaart die Iens weergeeft is verouderd. De huidige menukaart is een stuk gevarieerder en eigenlijk alles is heerlijk! Misschien een tipje voor IENS dus om de menukaart even een update te geven? ;)
W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Lekker gegeten. Menu van de dag had een prima prijs/kwaliteitverhouding. Gezellig ingericht en aardige bediening. In de zomer lijkt het me een geweldige locatie om bij mooi weer buiten te eten .voor herhaling vatbaar.
Rebecca H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Heerlijk eten in een ongedwongen gezellige ambiance!
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
We hebben met z'n drieën lekker gegeten in een gezellig ambiance met een vlotte en prettige bediening. Voldoende verscheidenheid op menukaart.
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Goede ontvangst. Prima advies wat betreft wijnen. We hadden de diamanthaas en de heekfilet. Was heerlijk! Als toetje had ik de limoen-citroencake. Die vond ik lekker, maar wel te prijzig voor een plakje cake. Want dat was het. Maar het positieve gevoel overheerst. Bij Spaarne 66 is het eten en de sfeer altijd goed.
Sabina R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Lekker geluncht en was druk gezellig van wege intocht Sinterklaas.
Op de kaart heerlijke gerechten de salades aparte combinaties maar heel lekker.
De wentelteefjes onwijs lekker.
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Prima plek voor de lunch, vlotte en vriendelijke bediening en goed eten!
jorien K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en adequate en prettige bediening! De sfeer is gezellig en ontspannen, je voelt je welkom en 'thuis'. We komen hier zeker nog een keer terug.
wserter .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima restaurant, het verdient wel aanbeveling van tevoren te reserveren. Voor een groep van zes de ronde tafel reserveren. Prima wijnen, zalig eten, gezellige ambiance.
Jacqui W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, originele gerechten op de kaart. De bediening had het erg druk, wellicht daardoor niet zo attent (lege glazen bleven staan, duurde wat lang voordat we voor de tweede keer koffie konden bestellen na het eten). Wel heel vriendelijk! Ongedwongen sfeer.
Marilyn N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, met enthousiaste bediening en daar waar mogelijk smaakaanpassingen. We hebben genoten! We komen terug.
Jeroen E.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Iedere keer weer verrassend goed. Prima sfeer en zeer vriendelijke en gastvrije bediening. Met verstand van zaken. Menukaart niet verschrikkelijk origineel, maar de gerechten zijn wel heel smakelijk. Prima steak tartare en de risotto met diamanthaas was lekker op smaak. Lekkere Portugese wijn uit de klimaatkast maakt de avond compleet. Tot volgende keer!
spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
kopje koffie gedronken op vrijdag prima plek vriendelijke bediening en de koffie was goed.Echter ook hier wordt de koffie niet op de juiste wijze geserveerd.Prima plek w komen zeker terug.