Over het restaurant Spaarne 66

Spaarne 66 is al bijna 10 jaar een geliefde ontmoetingsplek voor Haarlemmers. Of dat nu komt door het weergaloze uitzicht op het water, de gastvrije sfeer of de huisgemaakte taarten van Kim; dat weet niemand. Waarschijnlijk is het eem mix van alles bij elkaar waardoor dit charmante familierestaurant onweerstaanbaar is.

Meer informatie over restaurant Spaarne 66

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 10:00 - 23:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Spaarne 66

Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Gewoon TE LEUK , heerlijk typisch haarlemse cultuur restaurant aan het spaarne! De plek! Lekker eten en superplek. Niets veranderen is gewoon top!
roel.schoemaker35 S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend
Mariette D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Bediening minder dan vorige keren. Wordt niet gevraagd of er nog iets nodig is: bv drank . Vriendelijk, maar erg gehaast.
Anton003110 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Na een bezoek aan het Teylersmuseum op korte afstand geluncht. Hongerig geworden beiden een heerlijkk broodje besteld, goed klaargemaakt maar wel wat klein (of lag dat aan de late lunchtijd?) voor mijn trek. Vlotte vriendelijke bediening en een echt gezellig terras met leuk uitzicht op de Spaarne en al het gedoe bij de brug.
Herdien N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wat is het toch goed toeven op dit stekkie. Heerlijke lunch, prima wijntje maar ook de non-alcoholische drankjes zijn verrassend lekker. Een aanrader!
amsterdam4ever S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Gisteren genoten op het sfeervolle terras van Spaarne66.
Het roereitje met brood was verrassend origineel en zeer goed klaar gemaakt.
Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.
Zeer relaxt en zeer aangenaam personeel.
We vroegen extra ijs in de drankjes en het wordt met een glimlach gebracht.
Compliment voor de koks én de bediening.
Horeca is een vak en dat verstaan ze hier zeer goed. We komen graag terug.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Een wat krappe gelegenheid. Meer brasserie dan restaurant.
De kaart is beperkt en heeft aparte gerechten, niet echt bijzonder!
Locatie aan Spaarne is wel leuk.
Jelly M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Mooi aangekleed bord wel aparte maar lekkere combinaties.
Remco R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Erg lekker eten! We hadden het 10-jarig jubileum menu met de specialiteit van het huis, de kwartel! Heerlijk gegeten, leuke vlotte bediening en een erg relaxte sfeer. Zeker aanrader!
Jennifer A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Delicious!
Annika W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Blijft in alle opzichten ons favoriete restaurant!
R.G. H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prima restaurant. Vriendelijk personeel, goede kwaliteit gerechten en gemoedelijke sfeer.
Sicko A. D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Lekker gegeten, leuke en spannende gerechten.
gemeijer .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Vriendelijke, vrolijke bediening! Als we aandacht kregen was dat hartelijke aandacht. Jammer alleen dat dit z weinig gebeurde: lang wachten op iets te drinken, de kaart, het brood, de mogelijkheid een dessert te bestellen.
Neemt niet weg dat we heerlijk gegeten hebben. Dus: als je geen haast hebt is dit een absolute aanrader!
Field88 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Geweldige service, al bij het reserveren. "Uw hond komt mee, gezellig".
Vlotte bediening, aandacht voor je. Het eten is anders dan andere kaarten en daardoor verrassend en lekker. Wij komen terug.
nantonis .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met zeer vriendelijke en kundige bediening. Was top. Goede ambiance en fijne locatie. Wij komen hier graag nog eens terug
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
In de categorie van restaurant annex bar is Spaarne 66 een prima keuze. In vergelijk met de verfijnde cuisine kunnen ze niet mee. De prijs 90 euro voor twee gangen (zonder dessert) voor twee personen is wat aan de stevige kant. Dit weer in vergelijk met andere restaurants in Haarlem.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wat een lekkere plek, alles uit de kast voor een comfortabele en lekkere atmosfeer en de keuken, net ff origineel en met smaak gebracht, in woord en op het bord ... vanavond weer!
Ted86 W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben hier een heel aangename avond doorgebracht met vrienden. Het menu was een aangename verrassing en beloofde veel goeds en we werden hier niet in teleurgesteld. De voorgerechtjes: de ganzenlever, krabsalade en de steak tartare waren erg lekker en hetzelfde kan worden gezegd over de hoofdgerechten die we hadden besteld: de cote du boeuf (kan iemand dit op...) en het stoofvlees vielen zeker niet tegen. De mosselen waren helaas niet zo lekker: ze waren nog niet gaar of er net tegenaan en dat was jammer. De nagerechten,de appeltaart en het kaasplankje maakte dit gelukkig weer goed. De cheesecake was een beetje droog en het bolletje ijs erbij had een erg sterke gembersmaak wat de persoon in kwestie die het had besteld niet erg lekker vond. Desondanks is het een fijne plek om iets te eten, de bediening is zeer vriendelijk en gastvrij en we zullen hier vast nog eens terugkomen.
Berend B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Gastvrije bediening, lekkere wijnen en heerlijk eten. En dat voor een faire prijs. We komen zeker terug.