Spaarbankhoeve

- Ontbijt 07:30 - 10:30
Zondag Gesloten

Arno H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Aan vriendelijkheid geen gebrek. Qua ligging in bomenrijke omgeving met hertenkampje een prima plek om te overnachten en vraag daarbij naar royale verbouwde kamer 7 of 8. Keuken is vrij klassiek maar met zorg klaargemaakt. Én, eindelijk weer een keuken met ruime porties verse groentes.
Hopelijk kan er in het restaurant met mooi bosrijk uitzicht ooit geïnvesteerd worden in een nieuwe inrichting. Deze is zeer gedateerd.
Rime .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
eerste kerstdag 2012 wezen dineren. Gastvrij ontvangen, tafels stonden zo dus danig opgesteld dat iedere tafel voldoende privacy had. Personeel zeer gastvrij en vriendelijk. Het eten was zeer goed. We hebben een zeer gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.
De eetzaal was helemaal in kerstsfeer gebracht.
HenH .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2012
Vele malen met één of meer collega's hier gegeten. Het eten is altijd voortreffelijk. Een originele kaart met inspiratie uit het seizoen. Altijd is er wel iets aparts te bestellen. In de serre voor het hertenkamp voel je je wel eens bezwaard een hertenbiefstukje te nemen, dit is eigenlijk het enige minpuntje wat ik kan bedenken. De bediening maakt dit met humor weer goed. Beslist een aanrader.