Spaans restaurant 'tisboven!

Raadhuisplein 3b 4501 BG Oostburg Nederland Kaart

Over het restaurant Spaans restaurant 'tisboven!

Als je van verrassende gerechten houdt, dan moet je zeker een keer naar Spaans restaurant ‘tisboven! zijn. Zoals de naam doet vermoeden, zit ‘tisboven! op de eerste verdieping in het centrum van Oostburg. In een sfeervol interieur kun je hier zelf je maaltijd samenstellen door een combinatie van tal van koude en warme gerechten. Stuk voor stuk gebaseerd op de traditionele en moderne Spaanse keuken. Een prima plek voor een avondje genieten.

Meer informatie over restaurant Spaans restaurant 'tisboven!

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Uitmuntend
9,5
9,7
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Spaans restaurant 'tisboven!

Peter D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Op zaterdagavond wederom bij Het is Boven geweest vanwege de prima voorgaande ervaringen.
Ook deze keer was de ontvangst weer hartelijk en kwam de gastvrouw al snel met de bestelde drankjes en de menukaarten.
De menukaarten hadden we echter niet nodig omdat we vooraf al besloten hadden om ons te laten verrassen met het Nueva Menu.

Dit menu bestaat uit 3 gangen waarin we verrast werden met diverse voorafjes, diverse hoofdgerechten en een dessert bestaande uit kleine hoeveelheden van de gerechten op de dessertkaart.
Dit alles was tot in perfectie bereid en wordt aan tafel geserveerd met uitleg wat elk gerechtje nu precies is.
De gerechten zijn niet groot, maar juist precies goed om te delen met 2 personen, dit maakt dat je alles lekker kunt proeven zonder na een paar gerechten al vol te zitten.

Wij hebben in ieder geval weer een geslaagde avond gehad waarbij de attente bediening goed in gaten hield of we wensen hadden. Al met al zeker weer een reden om weer terug te komen om ons nogmaals te laten verwennen.
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten, echt top!????
Sheila K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk eten en een goede sfeer en heel vriendelijk personeel de inriching was ook heel erg gezelig het foute kamertje is ook heel erg leuk en knus
Erna D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Geweldige ontvangst , enthousiast en vriendelijk , zeer gastvrij ... bleef gedurende de avond zo , eten was ontzettend lekker en prima verhouding prijs / kwaliteit
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Normaal schrijf ik nooit een recensie, maar dit verdient echt de uitzondering! Met dank aan de gastvrouw die telkens opnieuw alles met passie brengt. Aanraders teveel om op te noemen, maar de runderwangetjes zijn hemels... En wie op de wijnkaart de Wrongo Dongo ziet staan, niet twijfelen... Heerlijk. Dit restaurant blijft één van onze toppers.
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Telkens opnieuw aangenaam verrast ! Was een tijdje geleden dat we er waren. Interieur vernieuwd. De gastvrouw supervriendelijk. De gefrituurde olijven nog steeds even lekker en apart, Gambas met licor43; coquilles en runderwangetjes, allemaal heerlijk. Zoete heerlijkheden om af te sluiten. Prijs/ kwaliteit ???? Een topadresje in het rustige Oostburg. De aanhouder wint, al 7 j een vaste waarde intussen. Doe zo verder en Gefeliciteerd
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Super gezellig, ontspannen en intieme sfeer en hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima service en lekker eten. Leuke kaart.
Freek L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Na een dagje strand hier beland, wederom was het top! Gerechten worden met zorg bereid en deze zijn van zeer goede kwaliteit. De bediening is persoonlijk en top! De gamba’s in manderijnsaus en de huisgemaakte sangria zijn echt aanraders! Helaas is het voor ons ver rijden, anders zouden wij hier zeker vaker te vinden zijn!!!
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten, verfijnde gerechten en zelf je menu samenstellen is een meerwaarde!!
André V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Uitstekende service en heerlijk gegeten
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Weer fantastisch gegeten! Gastvrouw en bediening zijn top en de gerechten zijn van een zeer goede kwaliteit! Tot de volgende keer!
Sharon P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Simply amazing! ????.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten! Super vriendelijke ontvangst. Heerlijke avond gehad. Komen zeker nog terug!
Kelsey V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
25 mei voor onze ouders een “biking diner” geregeld (35 jaar getrouwd) en hier het voorgerecht genuttigd. Had dit gemaild en ontzettend leuk dat ze hier rekening mee hielden. Super lekker uitgebreid voorgerecht met verschillende hapjes. Echt een aanrader. Goede service. Loop er niet zomaar voorbij, van de buitenkant niet te zien maar zeker de moeite waard
Freek L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Hier uitgekomen met een weekendje strand. Ontvangst is zeer hartelijk en vriendelijk.
Wij kregen goede uitleg over het concept en keuze is er genoeg.
De gerechten worden vers bereid en zijn van zeer goede kwaliteit!
Je kunt hier ook gerechten kiezen die je nergens anders tegenkomt, heel leuk!!

Wij hebben een zeer leuke avond gehad en je kan hier lekker op je gemak zitten en een babbeltje maken.
Mocht je in de buurt zijn, dan zou ik zeker hier langs gaan!
Miranda G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Het restaurant ademt een intieme sfeer, de gastvrouw is kundig en communicatief, de kaart is verrassend en origineel en het eten is overweldigend lekker. Heb er al een aantal keer gegeten en ben geen enkele keer teleurgesteld huiswaarts gegaan!
Alexander en Conny V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Zoal ook voorgaande keren was het weer geweldig! Heerlijk eten in een ontspannen en gezellige sfeer. Gastvrouw Monique voorzag ons weer van de nodige informatie. Het menu was erg lekker. Ook Femke heeft er heerlijk van gesmuld. Tot gauw maar weer!
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Uitstekende gastvrouw. Zij doet het met passie. Geeft je alle informatie die je wilt weten. Zeer communicatief, kan er gezellig even een praatje mee maken. Zij is zeer flexibel. De avond dat wij er waren, was er iemand in de keuken wegens ziekte uitgevallen. Zij had het in no time opgelost en geregeld. Klasse. Niemand heeft iets gemerkt, alles ging gewoon door.
Mo M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten hier. Wij hebben gekozen voor de kleine hapjes. Zo kun je overal van proeven en is een shared diner. De bediening was super.
Hier komen we zeker terurg!
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Hier komen we zeker terurg!