Spaans restaurant 'tisboven!

Raadhuisplein 3b 4501 BG Oostburg Nederland Kaart

Over het restaurant Spaans restaurant 'tisboven!

Als je van verrassende gerechten houdt, dan moet je zeker een keer naar Spaans restaurant ‘tisboven! zijn. Zoals de naam doet vermoeden, zit ‘tisboven! op de eerste verdieping in het centrum van Oostburg. In een sfeervol interieur kun je hier zelf je maaltijd samenstellen door een combinatie van tal van koude en warme gerechten. Stuk voor stuk gebaseerd op de traditionele en moderne Spaanse keuken. Een prima plek voor een avondje genieten.

Meer informatie over restaurant Spaans restaurant 'tisboven!

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,6

Jouw recensie over het restaurant Spaans restaurant 'tisboven!

Sharon P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Simply amazing! ????.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten! Super vriendelijke ontvangst. Heerlijke avond gehad. Komen zeker nog terug!
Kelsey V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
25 mei voor onze ouders een “biking diner” geregeld (35 jaar getrouwd) en hier het voorgerecht genuttigd. Had dit gemaild en ontzettend leuk dat ze hier rekening mee hielden. Super lekker uitgebreid voorgerecht met verschillende hapjes. Echt een aanrader. Goede service. Loop er niet zomaar voorbij, van de buitenkant niet te zien maar zeker de moeite waard
Freek L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Hier uitgekomen met een weekendje strand. Ontvangst is zeer hartelijk en vriendelijk.
Wij kregen goede uitleg over het concept en keuze is er genoeg.
De gerechten worden vers bereid en zijn van zeer goede kwaliteit!
Je kunt hier ook gerechten kiezen die je nergens anders tegenkomt, heel leuk!!

Wij hebben een zeer leuke avond gehad en je kan hier lekker op je gemak zitten en een babbeltje maken.
Mocht je in de buurt zijn, dan zou ik zeker hier langs gaan!
Miranda G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Het restaurant ademt een intieme sfeer, de gastvrouw is kundig en communicatief, de kaart is verrassend en origineel en het eten is overweldigend lekker. Heb er al een aantal keer gegeten en ben geen enkele keer teleurgesteld huiswaarts gegaan!
Alexander en Conny V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Zoal ook voorgaande keren was het weer geweldig! Heerlijk eten in een ontspannen en gezellige sfeer. Gastvrouw Monique voorzag ons weer van de nodige informatie. Het menu was erg lekker. Ook Femke heeft er heerlijk van gesmuld. Tot gauw maar weer!
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Uitstekende gastvrouw. Zij doet het met passie. Geeft je alle informatie die je wilt weten. Zeer communicatief, kan er gezellig even een praatje mee maken. Zij is zeer flexibel. De avond dat wij er waren, was er iemand in de keuken wegens ziekte uitgevallen. Zij had het in no time opgelost en geregeld. Klasse. Niemand heeft iets gemerkt, alles ging gewoon door.
Mo M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten hier. Wij hebben gekozen voor de kleine hapjes. Zo kun je overal van proeven en is een shared diner. De bediening was super.
Hier komen we zeker terurg!
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Hier komen we zeker terurg!
Desiree E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Verassend restaurant. Gezellig en sfeervol gegeten....diner voor twee. Ontzèttend lekker........!! Zeker een aanrader!!!
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Prima formule, je proeft van alles wat
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijke gerechten!! Vooral de scampi's in de romige chilisaus. Goede gastvrouw. Legt alles netjes uit, is vriendelijk!
wendy J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heeerlijk eten & vriendelijke bediening! Een hele relaxte sfeer en je word niet opgejaagd.. heb daar 3 uur gezeten en verschillende gerechtjes geproefd die allemaal stuk voor stuk heeerlijk waren!
Ik kom hier zeker terug dus raadt het anderen ook aan!!
Nini D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Culinaire top-beleving.
Bij aankomst in restaurant 't Is Boven werden we hartelijk ontvangen door Monique, de gastvrouw. Mijn man en ik hadden een tafeltje aan het raam en we waren klaar voor een leuke avond. Bij het aperitief hebben we de uitgebreide kaart bekeken en we kozen er voor om zelf diverse gerechtjes te nemen in verschillende gangen. Je kan ook opteren voor een menu (2 versies) met verschillende gerechten om je zo te laten verrassen. De culinaire reis door Spanje wordt geserveerd in racciones, dit zijn grotere versies van tapas en kan je met twee delen. Het leuke aan deze formule vind ik dat je veel verschillende gerechten kan nemen, en zo wordt de beleving nog intenser. Alle gerechtjes die we proevden, werden mooi gepresenteerd en smaakten bijzonder lekker. Het wordt een heuze opgave om een keuze te maken uit de vele gerechtjes bij ons volgend bezoek. Monique heeft oog voor de gasten let op elk detail. Tijdens onze verre terugreis richting Vlaams-Brabant werden de plannen al gesmeed voor een volgend bezoek.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Top restaurant. Super goede bediening . Hier is echt over nagedacht en kwalitatief zeer goed . Dit is pas echt Spaans eten !
Seppe V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Over het concept is nagedacht en met passie gemaakt en gebracht, dat hebb
en we gezien én geproefd!! Bediening was supervriendelijk!
ingevanaalst .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Geweldig gegeten vanavond . Zulke heerlijke gerechtjes! Echt een smaaksensatie
Goed geadviseerd door de vriendelijke gastvrouw. Gezellige sfeer met de muziek op de achtergrond.. Zoveel gerechtjes om te kiezen dat we weer terug willen komen om ze te gaan proeven.. tot snel... Cees en Inge uit Pijnacker
Bellinda K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij hebben vandaag met zijn drietjes gegeten bij Tis boven in Oostburg. Een heerlijke avond eten van echte Spaanse gerechten met de heerlijkste smaken en sausjes. Gekozen voor n verrassingsmenu raziones ..... En verrast werden we. Genoten van het eten en van de gastvrijheid! Ik zeg.....Tot de volgende keer!!!!!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Vandaag zijn we ( 2 personen), door alle goede recensies, op bezoek geweest bij `tisboven. We bleken geluk te hebben, er was nog 1 tafel vrij. Dit hadden we niet verwacht voor een donderdagavond.
Na een warm welkom kregen we uitleg over de kaart. De kaart was erg ruim, wij lieten ons verrassen en kozen voor het menu van 32.50 p.p. Hier hebben we zeker geen spijt van gehad, het smaakte heerlijk. We kregen een ruim aanbod aan gerechten voorgeschoteld, we hebben veel en lekker gegeten. De sfeer was ook erg prettig, de bediening was top. Al met al een leuke avond. Ondanks het feit dat wij niet in de buurt van Oostburg wonen, sluiten we zeker niet uit dat we nog eens terug komen op een zonnige dag (strandweer).
DoraBrands .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Samen met het gezin van onze zoon wezen eten. Vier volwassenen en twee kritische meisjes van 17 en 13. Het was heel gezellig door de sfeervolle entourage in het restaurant, de prettige bediening met duidelijke uitleg over de gerechtjes die met zorg werden opgediend en heerlijk smaakten. Een restaurant om te onthouden en door te geven aan vrienden en kennissen.