Spa Zuiver

6,2
6,5
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Of de kaart is veranderd, of het personeel vernieuwd, of de schrijvers van de kritische recensies hebben te lang in de hot tube gezeten. Ik herken de kritische geluiden niet. We hebben zowel lunch als diner gebruikt. Het zelf samenstellen van je broodje of plate is leuk en gemakkelijk. Prachtig landbrood, mooie moot zalm/tonijn erop in ons geval. 's Avonds een salade met een goed stukje rundvlees, lekkere patat. Precies de maaltijd die we tijdens een dagje sauna verwachten. Geen culinaire diners maar eenvoudig en mooi. Bediening vriendelijk en attent. Kortom enige nuancering van de kritiek lijkt me op zijn plaats, of een compliment voor de vernieuwing ;-)
Sanne C.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Ik kom heel regelmatig bij Spa Zuiver, echt een heerlijke spa. Ik was nooit erg te spreken over het restaurant, maar zo slecht als afgelopen keer had ik het nog niet eerder meegemaakt. Alles duurde lang, het eten was ronduit slecht (vis was slecht schoongemaakt (kapotte gal), salade kaal en smaakloos) en de bediening had geen aandacht voor haar gasten. Er loopt mega veel personeel rond, maar de meesten doen maar wat. Zien je niet zitten en reageren ongeïnteresseerd. Ik vind Spa Zuiver een ontzettend fijne sauna, maar dit is voor mij een reden om daar niet meer voor een hele dag naartoe te gaan. Hoop dat ze het restaurant gaan verbeteren!
Wim N.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We hebben ons, mede gelet op de wijze waarop de gerechten gepresenteerd werden beperkt tot een salade en de dag soep. Maar die waren beiden, nog los van de wijze van opmaak, wat smakeloos en kwalitatief heel matig. Ook de bediening kan van mij als kritische beoordelaar echt geen voldoende krijgen. Langzaam en met alle blijk van ongeïnteresseerdheid. Rest het decor. Daarbij moet ik me beperken tot het buitengebeuren waar we iets gedronken en gegeten hebben en wat weinig uitstraling vind hebben. Meestal zitten we binnen en daar heb ik meer waardering voor.
Temitope .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Met de verbouwing korting gekregen op entree en mooie opgietingen met mooie muziek,aparte wappers en water en fruit na. Ook scrubsessie in stoomruimte van genoten. Op ligbedje drankje geserveerd krijgen is mooie service. Gratis gebak met slagroom door uiterst vriendelijk personeel. Mijn vriend en ik zijn fan van lunchbuffet, heerlijk maisbrood, allerlri beleg, vooral de zalm,kip en truffels erg lekker! Mooi zwembad,aromabaden en mooie mozaieksteentjes! Ben benieuwd na de verbouwing! Na afloop kregen wij receptie nog kaartje 2e persoon gratis! Wij komen graag terug! Heb ook al 3 x mijn verjaardag hier gevierd! Dan is de entree gratis! Onze complimenten voor iedereen die bij Spa Zuiver werkt en onze verwendag compleet maakt! Groetjes, Desiree en Jeroen
Charlotte .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Ik verbaas mij over de overwegend slechte/matige recensies.
We hebben al regelmatig gebruik gemaakt van het "avondarrangement", hierbij gebruik je ondermeer een 2 gangen diner in het restaurant. Ik verwacht bij een bezoek aan een sauna restaurant geen ingewikkelde culinaire hoogstandjes dus misschien ligt het aan de verwachtingen van andere gasten? De keuze is ruim, van brood met verschillende smeersels, salade, soep als voorgerechten en als hoofdgerechten, een pasta, vis, biefstuk, etc. Prima in orde voor nog geen 25,00 € (2gangen). Personeel in het restaurant zeer gastvrij en vriendelijk (met de kanttekening dat de gastvrijheid ver te zoeken was in de bar van het aparte lounge/relaxgedeelte) gewoon ongecompliceerd en snelle service! Wij vinden het altijd een super geslaagd uitje aan het eind van een drukke week!
Marita V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ik heb ruim een half uur op de cola moeten wachten. Had een biefstuk met champignons. De champignons waren vies, de biefstuk (medium rare besteld) leek op een zemerlap. Het personeel was ronduit onbeschoft.
Lobke C.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Lunch verdient een beter cijfer, die heb ik hier een paar keer gehad en was top. Buffet is ook echt een aanrader. Helaas is het diner een stuk minder. Carpaccio vooraf kleurde bruin ipv rood. Als hoofdgerecht menu van de chef, rib-eye. Helaas veel taaie stukken, dus flink kauwen en sommige stukken zelfs laten liggen. Jammer, verwacht van Spa Zuiver wel iets meer. Bediening overigens heel vriendelijk!
Lpuntjepuntje .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Wij waren een beetje huiverig nadat we een arrangement met sauna en 2gangerdiner hadden geboekt, maar waren eigenlijk blij verrast!
Ze hebben een leuke seizoensgebonden kaart, ik vermoed dat er misschien recent een vernieuwing heeft plaats gevonden. Naast de gewone hamburger hebben ze ook gezonde vega opties, goede en wat hippere vlees/vis gerechten en als je het incl een arrangement boekt ook helemaal niet zo duur.

Ook de lunch, die we een paar maanden geleden hebben gegeten was goed! Het buffet was afwisselend, had naast brood, soep, salades ook warme zaken zoals gegrilde zalm en een toetjes opstelling met o.a. een chocoladefontein. Wij waren hiermee wederom tevreden.

Ook de bediening was beide keren vriendelijk, snel en proffessioneel.
Wij gaan zeker nog is eten bij het zuiver restaurant!
Michbekenner .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
De sauna is top! Heel erg mooi en netjes allemaal, wij komen hier vaker dus dat gedeelte waren we super tevreden over. Maar dan het restaurant.... 2 gangen menu genomen, bediening maakte ons duidelijk dat je voor die prijs Alles mocht kiezen van kaart. Voorgerechten waren heerlijk! Hoofdgerecht van beide, zo goed als helemaal laten staan omdat het ronduit te smerig was om verder op te eten. Aangezien wij geen zeikerds wilden zijn.... hebben we het laten staan en zijn we lekker de sauna in gegaan. Bij het afrekenen komen we echter nog voor een volgende verassing te staan, op de rekening waren diverse kosten gerekend voor bepaalde gerechten. Dit schoot bij ons in het verkeerde keelgat, aangegeven bij mevrouw van de receptie... Wat krijg je als andwoord: "tja kan ik ook niks aan doen ik zal het eff doorgeven" uhhhh ja daar hebben wij erg weinig verder aan op dit moment. Hebben gewoon betaald en zullen zeker terug komen voor de spa..... maar onze referentie voor de service en eten zullen vanuit onze kant erg negatief blijven!
Carlo C.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Tja, de kwaliteit van het eten is omgekeerd evenredig met de kwantiteit van het saunaplezier dat je hier kunt hebben. Aan de inrichting van het restaurant in het grote saunacomplex ligt het niet. Die deugt wel en het is ook een grappige ervaring om allemaal mensen in hun - doorgaans witte - badjas in het restaurant te zien eten. De bediening is enthousiast maar op een drukke zaterdagavond met een groep van acht is het lastig om de organisatie perfect te laten lopen. Het kalfsvlees van een van mijn tafelgenoten is okay. De tonijnsteak is enorm maar mist smaak en wordt opgediend met wat ondefinieerbare aardappel en groentedingetjes. De sate van mijn buurman is het eveneens niet helemaal. Ook de voorgerechten zijn matig en de trifle die ik als dessert bestelde zou ik iedereen afraden tenzij je direct gedotterd wil worden.
Amber D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Tijdens een dagje sauna geluncht in het restaurant. Sinds een paar weken hebben ze een nieuwe kaart, dus we wilden gewoon even simpel de broodjes uitproberen. Die waren heel lekker en rijkelijk belegd. Vooral het broodje tonijn beviel heel erg goed!
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Een avond doorgebracht in de Sauna, genoten. Maar het gaat natuurlijk om het restaurant. De prijzen liggen voor een Sauna resort wel een beetje hoog, maar dat weet je als je er naar toe gaat. Het lijken wel prijzen uit een luxe restaurant, maar daar kunnen ze niet aan tippen. We hadden een maaltijdsalade besteld. Was goed, maar voor mijzelf, de man van het gezelschap, was het wat weinig. Verder was er een hele enthousiaste bediening.
FransFerdinand .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Tegen beter weten in weer eens in Zuiver geweest. De sauna zelf is ranzig, kan het niet anders noemen. Maar het restaurant is te erg. Het eten was ronduit vies, te hard gebakken vlees, een salade die niet meer was dan een zak sla, een toetje (chocolademousse-achtig) wat uit een schap uit de supermarkt leek te komen. Echt nooit meer!
Duvaine .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Regelmatig brengen wij een bezoek aan deze heerlijke spa, een groot fan van de horeca binnen dit mooie complex ben ik nooit geweest, ondanks dat besloten we toch eens tijdens kerst een bezoek te brengen aan de spa!

Zuiver blijkt de bediening beetje op orde te krijgen, deze was oprecht zeer vriendelijk en enthousiast en brachten een fijne sfeer,
Dit was ook wel nodig om het eten te compenseren, hier waren we minder enthousiast over..
Er word niet op smaak gekookt, sterker nog; het was allemaal smaakloos en het hert was droog en taai!

Jammer, het zou fijn zijn om een heerlijk dagje ontspannen af te sluiten met een heerlijk diner!
BinZhu .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Gister ging ik met een vriendin van de kerstdiner arrangement genieten. Van de spa hebben we ronduit genoten tot dat het diner gedeelte. De bediening was echt heel vriendelijk. Maar het eten was echter zeer slecht. De amuse vonden we nog prima, de tartaar als het voorgerecht smaakte naar niets behalve gehakte rundvlees. Mijn hoofdgerecht met hertenbiefstuk was te doen, maar de stuk taaie vis in een smaakloos bouillon van mijn vriendin was eigenlijk niet te eten, zij heeft ook de helft laten staan. Het toetje was een verrassing van chocolade en tijm die niet beter was dan een chocolade mousse van een supermarkt huismerk, we hebben niets van de tijm geproefd. De gerechten werden te snel achter elkaar bediend, alsof we in een fastfood restaurant zaten.
Voor de sauna komen we nog zeker terug, maar helaas niet voor het eten.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Perfecte dag, mooi weer voor de sauna. Maar wat een tegenvaller is het eten daar. Wij hadden gebruik gemaakt van het luxe lunch buffet, omdat we de keuzes voor de lunch toch wat beperkt vonden, en de omschrijving van het luxe lunchbuffet wel aantrok. Drinken was niet inclusief, maar wat een kleine moeite zou het zijn als je koffie/thee/water in ieder geval op het buffet neer zou zetten. Keuzes zeer beperkt. 4 warme show cooking gerechten bleken te bestaan uit groenten/wedges/kip in pesto en zalm. Zalm was nog rauw, had net de plaat geraakt. Kip was wat aan de droge kant. Verder keuzes uit diverse broodsoorten met zoet beleg, doet je denken aan een hotel ontbijt. Vleeswaren, kaassoorten met wat chutneys, zalm waar hier en daar donkere plekken op zaten, sla, komkommer, tomaten maar geen rode uien. Wat dressing soorten bovenop de toonbank, allen uit een kant en klaar flesje. Olijvenmix en wat superfood food zaden. Als hoek met zoetigheden, 2 yoghurt soorten, vers fruit, spekjes (? zitten we in een kinderparadijs), banketstaaf, gevuld speculaas, chocokokosmakroon en cake met wat appel. Allen kant en klaar. Als Spa Zuiver verwacht je toch dat de kok in staat is verse zelfgemaakte spullen op tafel te zetten. Een vers appeltaartje, choco brownie moet toch niet zo moeilijk zijn! Voor ons qua sauna voor herhaling vatbaar maar wat het eten betreft : arriveren na de lunch en weg zijn voor het diner. Bittergarnituur hoog geprijst, 7,50 voor 8 stukjes whatever! Personeel in de relax ruimte niet attent op bestellingen en als ze uiteindelijk komen en je bestelt een Sauvignon Blanc, krijg je een Chardonnay. Wel horen maar niet luisteren dus. Al met al nog veel te leren zowel op service als op culinair gebied.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Lunchen of dineren is Spa's valt op een of andere manier altijd een beetje tegen. Het is vaak te duur voor wat je voorgeschoteld krijgt. Dit gold ook een kleine beetje voor Zuiver. Het eten was best aardig maar 14,50 voor relatief simpele witlof salade vindt ik iets te. De salade zelf was ok en de soep van mijn vriendin was ook ok maar een beetje waterig (dat verwacht je toch niet echt van een knolselderij soep).

1 ding is wel zeker, Zuiver doet het beter dan menig andere spa.
Theodort .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Ben echt wel fan van deze sauna maar van de prijzen sla je af en toe stijl achterover. Aan de andere kant stel jij je er ook een beetje op in aangezien dit toch een beetje bij de buurt hoort. Duur is ook niet altijd even erg als het dan maar uitzonderlijk lekker is, dat valt helaas tegen. Ik kan een ieder een bezoek aan de sauna aanraden maar voor het eten kan je beter naar De Veranda om de hoek lopen. Ook zeker niet de goedkoopste maar wel een betere prijs/kwaliteit verhouding.
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Zelden zo slecht gegeten. Mijn vrouw had asperges, die op snot leken en absoluut smakeloos waren. Mijn speenvarken was op zich prima, maar vond ik voor de prijs van bijna 20 euro zeer karig. Aardappelen of frietjes ontbraken. De extra bestelde frietjes waren prima, de gekookte aardappelen waren half rauw.

Kortom: afrader!
PVD70 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Ik ben ooit in de gelukkige omstandigheid geweest om te lunchen in één van de restaurants van Gordon Ramsay. Op de lunchkaart stond een hamburger die een slordige 50 euro moest kosten. Een vermogen natuurlijk maar mijn hemel wat was hij lekker. Iedere Euro dubbel en dwars waard.
Spa Zuiver heeft ook een hamburger op de kaart staan. Voor 17,50. Nog steeds een smak geld voor een stuk vlees op een broodje maar met Gordon in mijn achterhoofd dacht ik dat mijn smaakpapillen een speciale traktatie zouden krijgen. Niets was echter minder waar.
Een droog stuk vlees op een gewoon broodje met een gewoon plukje sla en een gewone plakje kaas. Geserveerd met een klein bakje kleffe friet. Los van alle gewone ingrediënten was ook de smaak niet om over naar huis te schrijven.
Prijs kwaliteit: een dikke onvoldoende.