Sozing

Meer informatie over restaurant Sozing

Voordelig
Andy D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Traditionele Hollands Chinese kaart. Wel prima uitgevoerd. Opmerkelijk goede Babi Pangang. Ook leuke menu's. Ik vind het niet duur en qua prijs kwaliteit en daarom dus eindoordeel : uitmuntend. Je zit er ook gewoon goed. Op steenworp lopen kun je gewoon gratis parkeren.
ReneGerda .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Chinees restaurant Sozing ligt aan de rand van de binnenstad van Zwolle. Het huist in een statig pand wat enigszins aan het vervallen is. Eenmaal binnen ziet het er netjes uit. We kunnen voor het raam genieten van een uitzicht op een aantal mooie panden van Zwolle. De bediening is uiterst vriendelijk en alle gerechten zijn aantrekkelijk geprijsd. Het blijkt een goede keuken te zijn. Een getuigschrift aan de wand is daar het eerste bewijs van. Als de gerechten worden opgediend blijkt dat ook zeker waar te zijn. De Bami en Nasi zijn niet alleen slierten en rijst maar zijn rijkelijk gevuld met vlees, ham, prei en ei. Ook onze Ti Pan gerechten ruiken niet alleen verrukkelijk, ze zijn het ook van smaak. Er is een goede combinatie en verhouding van vlees en groente gemaakt. Wij komen hier beslist vaker.
Aky .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
een zeer goede keuken.Wij eten geregeld Chinees, en vinden Sozing de lekkerste. Bediening is optimaal en de sfeer is ouderwets gezellig.Zeker een aanrader.