Soy

Antonius Matthaeuslaan 112 3515 Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Soy

Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Met een groep van zes personen hebben we op dinsdagavond gegeten bij Soy. De bediening is zeer vriendelijk en attent. Qua inrichting is het meer een afhaalbedoening: zeer ongezellig en kaal. Soy serveert enkel vegetarische en veganistische gerechten: alle "vlees"- en "vis"gerechten zijn gemaakt van soja. Dit smaakt desondanks goed, en de saus en groenten bij mijn soja-garnalen waren heerlijk. Soy weet van vegetarische gerechten een smakelijke ervaring te maken.
Kees60 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Weer eens gegeten bij Soy en wat is het daar toch lekker. Alles vegetarisch, heel smaakvol, mooi opgediend en een heel aardige gastvrouw. Dat het niet echt gezellig is ingericht valt bij het eten in het niet.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Heerlijk eten. Volledig vegetarische (en volgens carnivoren minstens zo lekker) gerechten met een lekkere smaak. Een restaurant om vaak eten af te halen. Decor is ongezellig, maar ook niet echt bedoeld om lang te tafelen. Bediening zeer vriendelijk.
Marlieke B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Een aantal weken geleden ben gaan eten bij Soy in Utrecht. Voor mij als vegan was het geweldig dat ik zoveel keus had. Alles was standaard vegetarisch en het overgrote deel van het menu bestond uit vegan gerechten. Het eten was echt super; je krijgt een grote rijsttafel voor relatief weinig geld. Heerlijk! De inrichting vond ik niet gezellig, het had wel iets knusser gemogen. De serveerster was erg vriendelijk en was zeer bereid om me zaken uit te leggen aangaande het eten.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Voor het eerst bij een vegetarisch Chinees restaurant gegeten en wat ik leuk vond is dat het geen "typisch" Chinees restaurant is dat we zo goed kennen. De inrichting is simpel maar dit stoort niet. Naast ons zat een grote tafel met Chinese gasten, wat ons vertrouwen gaf. De gastvrouw is erg vriendelijk en maakt graag een praatje. Eten was ok, vraag bij twijfel of iets pittig is want hier was enige verwarring over aan onze tafel, volgens beschrijving zou een gerecht pittig moeten zijn terwijl dit niet zo was. En pittig is ook echt pittig, wat ik zelf prettig vind maar anderen misschien iets teveel van het goede. Ze zeggen geen ve-tsin te gebruiken, toch hadden zowel mijn tafelgenote als ik wat last van het eten, kan ook door iets anders komen uiteraard. Zou hier zeker nog een keer terugkomen, omdat ik erg benieuwd ben naar de textuur en smaak van de vele vegetarische "nepvlees" of "nepvis" gerechten.
HappyCoupleforever .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Heerlijk eten! Veel keus en vers. Wij komen hier regelmatig en het is fijn dat je kunt aangeven als je bepaalde ingrediënten niet lust, de kok zorgt ervoor dat bijvoorbeeld zonder ei wordt gekookt. Geweldig dus! Grote porties en altijd een feest om hier te eten.
Poeh .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Heerlijke vega keuken. Verrassend hoe de structuur van de Babi Pangang lijkt op die met echt vlees, maar dan zonder de vieze vetrandjes. Eigenaresse is altijd even aardig. Wij halen altijd af, maar zelfs om in het restaurantje te eten (6 tafeltjes) vind ik het in zijn soort nog best gezellig. Is in de loop van de jaren wel wat duurder geworden, maar de porties zijn nog wel steeds lekker groot.
Konra .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Lekkerste loempia ooit! Super vriendelijke en geïnteresseerde bediening. ons vaste adres voor lekker en bijzonder Chinees eten.
Yk L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Een van de weinige 100% vega restaurant die ik ken
En de beste vega restaurant die ik ken
Eten was lekker en smaakvol, je krijg meer dan wat je er voor betaal
Prijsverhouding is goed.
Goeie service
Omdat er maar 5 tafels waren zijn er niet altijd plekken (denk ik)
Met geluk hadden wij laatste tafel kunnen nemen, doordat er weinig mensen binnen kunnen eten krijg je ook volle aandacht van de eigenares.
Hele aardige mevrouw waar we na het eten zelfs nog 1 uur door kunnen kletsen .
Decor was eenvoudig maar het is meer een afhaal restaurant dus ja.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
dit is een ongelooflijk restaurant, het heerlijkste chinese eten dat ik ooit heb geproefd en alles zonder vlees, maar met de oude bekende smaken van babi pangang, gebakken eend, en de groenten heel vers en zonder chemische rotzooi erin. Ik ben het sinds mijn ontdekking in 1 week al twee keer een hele stapel dozen gaan halen (ook gebakken banaan, gado gado enz.) en mijn man, zwager en zijn vriend vonden het ook twee keer ongelooflijk.(1 keer omdat het zo lekker was, en nog een keer omdat er geen echt vlees in zat) Het decor is niet veel soeps , het is meer een afhaalchinees maar dan vegetarisch. Ik heb het decor wel een 10 gegeven om aan te geven dat het een 10 is voor deze toko!
Eopdecoul .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Laat je niet van de wijs brengen door de heel eenvoudige inrichting, dit is een heel bijzonder restaurant door de manier van koken met vleesvervangers. Echt hoge kwaliteit en heel persoonlijk gebracht. Zeer goed eten, origineel Chinees en licht verteerbaar. We aten bijv. zeewiersoep vooraf en (nep) schapenvlees met venkel en kerrie. Heerlijk!
Phasma .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
De bediening was erg gastvrij en de gerechten verrassend en zeer smakelijk. Menu B is ons goed bevallen maar ook onze tafelgenoten hebben heerlijk gegeten van een vegetarisch lamsgerecht en een taiwanese nasi. We zullen dit restaurant niet snel vergeten en als we in de buurt zijn komen we weer eten of afhalen.
JohnVeg .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Mijn favoriete vega restaurant in Utrecht en omgeving. Enige dat beter zou kunnen is het interieur... dat zou net zo mooi modern en clean als de website van Soy moeten zijn.
Verder niets dan lof: Eten is geweldig, wordt altijd gebruik gemaakt van verse groenten en geen gebruik van smaakversterkers o.i.d. dus erg gezond en lekker. Ongelofelijk ook de variëteit in het menu en de smaak/structuur van de vleesvervangers. Prijzen zijn bijna belachelijk laag en porties erg groot. Eigenaresse is dermate klantvriendelijk en milieubewust dat ze probeert hetgeen overblijft mee te geven aan de klanten en met alle liefde dit wil verpakken.
Eigenaresse is het toonbeeld van klantvriendelijkheid en hoe het hoort. Toont veel interesse, komt regelmatig vragen of alles naar wens is en wil graag de gasten voorzien van informatie over het restaurant en de gebruikte ingrediënten. Herkent haar klanten bij terugkomst ook altijd en zorgt voor een echt 'welkom'-ontvangst.
Marloes W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Als je op zoek bent naar diervriendelijk en/of goed Chinees eten is dit zeker een aanrader. Het Taiwanese nep vlees dat in de gerechten wordt gebruikt lijkt net echt vlees en de gerechten zijn super vers en smaken echt goed! Doordat alles vers wordt gemaakt is de bereidingstijd wel iets langer dan bij de gemiddelde Chinees. Verder kunnen bijna alle gerechten ook veganistisch gemaakt worden, waardoor je als veganist ook eindelijk eens eten kan afhalen en enorm veel keus hebt. De eigenaresse die in het restaurant werkt is erg beleefd en vriendelijk. Naast afhalen is er ook een mogelijkheid om in het restaurant te eten.
Sanne N.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
Ik kom heel graag bij soy. Vegetarische gerechten die ik ook niet vegetariërs voorschotel. Eerst wat beteuterde gezichten, maar daarna hoor ik niets meer: alle bakjes gaan op! De bediening is heel vriendelijk. Lief chinees mevrouwtje vraagt altijd hoe het gaat en of je niet zelf wil koken. leuk! Deze tent is top!
Eet-smakelijk .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Soy is ons favoriete afhaalrestaurant. De eigenaren zijn ontzettend aardig en hebben de bestellingen altijd snel klaar staan. Met name de menu's hebben goede prijs kwaliteit verhouding.
Het vegetarische vlees wat gebruikt wordt in de gerechten is van veel betere kwaliteit dan wat je in de supermarkt kunt kopen. Veel kennissen van ons hebben niet eens door dat het geen echt vlees is.