Sowieso (Amicitia Hotel)

Graaf Adolfstraat 37 8606 BT Sneek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sowieso (Amicitia Hotel)

6,7
7,1

Jouw recensie over het restaurant Sowieso (Amicitia Hotel)

D F.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Ik ging hier met mijn vrouw eten en vond het eten erg matig. Je kon eten zoveel je wilde incl. drinken. Dit kon je zelf allemaal pakken. De satestokjes met vlees waren erg droog en het eten wat in bakken lag was klam en lag er te lang in. Poffertjes waren te vochtig en slap en de patat erg droog. Ook de keuze qua vlees bij de kok viel erg tegen. Ik had het idee dat er teveel eten klaarstond voor te weinig gasten en dan duurt het langer voordat er weer vers eten in de bakken ligt.

De kip-piripiri was wel lekker en ook het desserbuffet. Helaas is er qua ijs alleen een softijsmachine. Het zou lekkerder zijn als het ijsassortiment wordt uitgebreid met schepijs.
Volgende keer gaan wij ergens anders eten.
Johnny66 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ik snap werkelijk niet waar die 7,5 vandaan komt. Het buffet restaurant (een soort onderdeel van het hotel) is echt volkomen hopeloos. We hebben met zijn achten gegeten en er was veel mis. Nou ja, de salade bar zou je nog iets mogen noemen, maar dan houdt het toch wel op. Soep waterig en smaakloos, ijs eentonig en van zeer matige kwaliteit. Chocolade fontein stuk. Smakeloos personeel, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ga er echt nooit meer naar toe!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met een groep oud collega`s
Aan het dinerbuffet deel genomen.
Allemaal(9pers) zeer tevreden over zowel eten,bediening,locatie en prijs.
Gewoon goed eten in een informele sfeer.
Graag tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet
Pieter.
Vincent H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Prijs kwaliteit ver te zoeken. Als je zelfs fruit en salade niet goed kan voorschotelen., dan kan je niet koken. Prijsbeleid misleidend. 80 euro betaald, was beter besteed in volwaardig restaurant. Kortom smakeloos.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
ontbijt was redelijk maar niet erg uitgebreid. dinee buffet is voor verbetering vatbaar. gebakken krieltjes en frietjes zeer matig van kwaliteit. vlees was lekker. bediening zeer vriendelijk. redelijke prijs/kwaliteit.
D F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Wij logeerden in het hotel en haden zaterdag diner en zondagmorgen ontbijt. Het diner was goed, de kok was erg hard bezig om eten live klaar te maken. Alle waardering voor de kok, maar vroeg me wel af of hij het niet te druk had in z'n eentje. Het is een gezellig restaurant met ruimte ruime keuze. Het ontbijt was goed, wel viel het op dat het brood niet netjes op een schaal lag maar gewoon in zakken. Maar we hebben prima en lekker gegeten.
IetjeO4 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Het eten vind ik erg matig.

De cchocoladefontein was stuk.

Wat erg leuk was voor de kinderen is dat er een aparte speelkamer was met klimtoestellen en een spelcomputer.
Itty B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Ieder jaar gaan wij met kerst met kinderen en kleinkinderen uiteten , dit jaar hadden we voor Sowieso gekozen ,en een goede keuze , , uitgebreid buffet, ook voor de kleinkinderen! Chocoladefontein was favoriet???? het was geweldig, de bediening krijgt een dikke duim van ons en het eten was heerlijk,ook veel keus! Wij komen zeker hier baker. Een zeer tevreden fam Itty Koopmans