Sowieso (Amicitia Hotel)

Graaf Adolfstraat 37 8606 BT Sneek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sowieso (Amicitia Hotel)

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Voordelig
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met een groep oud collega`s
Aan het dinerbuffet deel genomen.
Allemaal(9pers) zeer tevreden over zowel eten,bediening,locatie en prijs.
Gewoon goed eten in een informele sfeer.
Graag tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet
Pieter.
Vincent H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Prijs kwaliteit ver te zoeken. Als je zelfs fruit en salade niet goed kan voorschotelen., dan kan je niet koken. Prijsbeleid misleidend. 80 euro betaald, was beter besteed in volwaardig restaurant. Kortom smakeloos.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
ontbijt was redelijk maar niet erg uitgebreid. dinee buffet is voor verbetering vatbaar. gebakken krieltjes en frietjes zeer matig van kwaliteit. vlees was lekker. bediening zeer vriendelijk. redelijke prijs/kwaliteit.
D F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Wij logeerden in het hotel en haden zaterdag diner en zondagmorgen ontbijt. Het diner was goed, de kok was erg hard bezig om eten live klaar te maken. Alle waardering voor de kok, maar vroeg me wel af of hij het niet te druk had in z'n eentje. Het is een gezellig restaurant met ruimte ruime keuze. Het ontbijt was goed, wel viel het op dat het brood niet netjes op een schaal lag maar gewoon in zakken. Maar we hebben prima en lekker gegeten.
IetjeO4 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Het eten vind ik erg matig.

De cchocoladefontein was stuk.

Wat erg leuk was voor de kinderen is dat er een aparte speelkamer was met klimtoestellen en een spelcomputer.
Itty B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Ieder jaar gaan wij met kerst met kinderen en kleinkinderen uiteten , dit jaar hadden we voor Sowieso gekozen ,en een goede keuze , , uitgebreid buffet, ook voor de kleinkinderen! Chocoladefontein was favoriet???? het was geweldig, de bediening krijgt een dikke duim van ons en het eten was heerlijk,ook veel keus! Wij komen zeker hier baker. Een zeer tevreden fam Itty Koopmans