Souvla

10-hs Hugo de Grootplein 1052 KW Amsterdam Nederland Kaart
31-207516633

Over restaurant Souvla

Een spiesje liefde

Kaarsjes in achthoekig glas op marmeren tafeltjes. De sfeer bij Souvla is pure mediterrane ontspanning; de worstjes en knoflookstringen wiegen in de open keuken. Kleine geheimpjes (spiezen) uit Spanje, Cyprus en Griekenland om te delen is het idee. Door te grillen komt de smaak van alle authentieke producten helemaal tot zijn recht en dat is te proeven!

Meer informatie over restaurant Souvla

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 03:00

MoonCake .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het restaurantje zag er ontzettend leuk uit maar dat hoeft niet perse wat te zeggen over het eten. Het was niet al te druk toen we binnenkwamen maar de wachttijd voor het eten was erg teleurstellend. De frietjes bij het hoofdgerecht waren ontzettend hard en gewoon oneetbaar. Gelukkig kreeg ik best snel nieuwe frietjes en ook meer. De bediening erg vriendelijk. Ik nam een burger maar het gehakt was erg droog naar mijn mening en het brood was verband en koud geworden. Dit had ik niet verwacht. Toch heb ik wel erg genoten van de dessert. Het was een coctail met ijs. Ontzettend lekker en deze wil ik wel vaker gaan bestellen.
Zal ik dit restaurant aanraden? Misschien zijn de andere gerechten wel lekkerder maar daar wil ik liever niet meer op wachten.
Havi K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het restaurantje zag er erg leuk en veelbelovend uit. Op een zonnige doordeweekse dag hier wezen eten, het was vrij rustig. Vervolgens ongelooflijk lang moeten wachten op het voorgerecht. Hetzelfde geldt voor het hoofdgerecht en dessert, terwijl alle gerechten aan het begin al waren doorgegeven. Gamba's in roomsaus waren zogenaamd gepeld maar dat bleek niet waar te zijn. De griekse kebab was veelste hard en droog. Hetzelfde geldt voor de frieten, die waren te hard en oneetbaar. Gelukkig wel nieuwe gekregen. Broodje van de burger was verbrand en de burger was net als de kebab te droog. Gewoon gebakken gehakt. Zeer slechte prijs-kwaliteit verhouding. Ik kom hier nooit meer.
Robertlenior .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Echt een aanrader. Heerlijk gegeten. Gambas aglio e olio super goed op smaak en Ossenhaas Provence ook perfect. Cheesecake (als kenner) ook super. Erg blij met dit restaurantje. Amsterdam kan dat gebruiken.
Cleef27 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Lekker gegeten, Ossenhaas piri piri erg goed. Bediening goed en gast vrij. Door de actie van AH hebben we hier gegeten, gaan zeker nog een keer terug.
P.r.mulders .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Een carpaccio een mediterrane burger en de cheesecake! Allemaal aan te raden.
Alles werd snel geserveerd maar omdat wij de tijd hadden vroegen ze of we nog even met ons nagerecht wilden wachten. Zo ben je ook niet even binnen buiten maar heb je een gezellige avond.

Als je buiten zit moet je wel tegen wat verkeer geluiden kunnen..
Melissa03091988 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Goed eten, vriendelijk personeel, mooie locatie. Lekker buiten kunnen zitten. Ik ga zeker terug komen bij dit restaurant.
Willy K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Leuke aardige mensen. Prima eten, goede prijs/ kwaliteit verhouding. Wel jammer dat ons etem niet tegelijkertijd kwam( zeven personen). Ze boden hiervoor wel excuus..maakte t weer goed. Zo ook de vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij waren met ah bonnen en konden gewoon alles van de kaart kiezen.
Wies V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Eergisteren met mijn vriendin gegeten bij souvla. We konden wel lekker buiten zitten. We hadden lekkere wijn maar de karaf water die we hadden gevraagd kwam pas na 2 maal vragen. Voorgerecht was lekker pittige gamba's. Op het hoofdgerecht hebben we 70 minuten moeten wachten. Ze zeiden dat we achterin de bestelling kwamen als je eerst een voorgerecht had gehad. De jongen die ons dat uitlegde gaf ons het gevoel dat we niet zo moeilijk moesten doen. Iedereen om ons heen had al de hoofdmaaltijd behalve wij. Ik had een door en door gegrilde ossenhaas terwijl ik medium had bestelt. Uitleg was gewoon onbeschoft .De groente was verbrand en er lagen maar 8 patatjes op het bord. Mijn vriendin had zwaardvis waar kraak nog smaak aanzat met ook verbrande groente en 8 patatjes. Nagerecht was ijsbolletjes met vers fruit.
Het ijs was goed maar het fruit bestond uit een halve banaan en 5 bosbessen.
Kortom we zijn erg teleurgesteld in dit restaurant. Wij gaan er niet meer heen. Misschien meer iets voor de jongelui die minder kritisch zijn.
Gr Wies
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Dankzij een AH bon zijn we er gisteren terecht gekomen. Een niet zo een groot maar wel sfeervol restaurant in West. Een open keuken met een zeer vriendelijk ober die ondanks dat ze in haar eentje werkte ervoor zorgde dat je op tijd en goed geholpen werd. Een heerlijk menu, goede uitleg en we hebben ons 2 uur hier prima vermaakt. Nee, niks negatiefs toe te voegen. We komen zeker nog een keer terug.
Schoutschip .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Via AH Restaurant hier gegeten, zeer vriendelijke attente bediening, de gambas en de saus erbij,heerlijk! De hoofdgerechten ,varken en kip van het spit,prima en de toetjes ook smakelijk.
Vooraf duidelijke uitleg over de aktie en een duidelijke rekening. Je zit er ook echt gezellig en daarom is het ook geen probleem dat het vanwege de drukte iets langer duurt!
Lisa_amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Leuke sfeer! Zeer vriendelijk personeel. De Gamba's als voorgerecht zijn echt een aanrader. Vergeet niet ook de cheescake te proeven.
Sapfo.vardo .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Erg lekker eten, octopus en xifias van de menu lekker delicatessen, vriendelijk bediening, eigenaar is paar keer komen vragen of alles naar wens is en dat wordt extra gewaardeerd, de decor is oké en de terras heeft een goede zicht op de plein. Erg gezellig!!
Niels M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten is prima, maar...... neem alsjeblieft de tijd ervoor, we hadden een tafel om 1830 en gingen om 2115 weg. Bijna 3 uur daar gezeten voor een 3-gangenmenu (met de AHbon). Op zich nog geen grote ramp, maar als de bediening niet doorheeft dat je met 2 kids ook wel weer een beetje bijtijds weg wil, dan heb je t gewoon niet begrepen. Jammer, want aan de kok ligt het niet.
Ctrinidad .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We vonden het ontvangst heel hartelijk. Ik vond dat we nogal lang op ons hoofdgerecht moesten wachten. De bediening was toch uitstekend. Wat de menu's betreft, kan ik alleen voor mezelf spreken, omdat ík alleen ossenhaas als hoofdgerecht heb gehad. Ik miste wel een lekker sausje bij de ossenhaas, maar mijn hoofdgerecht was daarom niet minder lekker.Het voorgerecht (gamba's in heeeeerlijke saus) vonden we erg lekker.
De sfeer was prima, Ik voelde me gelijk thuis. Ik zou een andere keer wel wat uitgebreider willen eten. Ik zou wel kennissen aanraden. Misschien tot de volgende reservering.
Bloem872 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heel vers en prima gekruid home made gerechten! We hebben een leuke mix gegeten van wat de keuken te bieden heeft, zowel bij voor als hoofd gerecht. Heel vriendelijk familie restaurant. Echte aanrader!
Joostjongepier1 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We kwamen in dit restaurant terecht dankzij de AH-actie en we hebben zeker geen spijt van ons bezoek. De kaart was niet groot maar gevarieerd. Het eten smaakte prima, evenals de wijn (de Siciliaanse Purato is een aanrader!), maar wat mij van dit bezoek het meest bijblijft is toch wel de vriendelijke en zeer attente bediening. We komen beslist nog eens terug!

Neeltje.klomp .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gisteren gaan eten bij Souvla met de Ah actie. We werden hartelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Vooral de garnalen in roomsaus zijn echt een aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug.
R.bos54 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
door mijn kleine maag kan ik geen dessert meer op, maar moest er wel voor betalen, dat was jammer, de eigenaar zei dat ik de volgende dag een gratis dessert kon nemen , maar heb dat niet gedaan
Gdieja .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
De gamba's met knoflook waren de shit (gruwelijk lekker) en ook de octopus van de grill was verrukkelijk. De hoofdgerechten kip van het spit en ossenhaas Provence waren ook smakelijk, mede door de verse tzaziki die erbij werd geserveerd. En daar komt ook nog eens bij dat we door een zeer attente dame zijn geholpen. Ze bracht ons een riante portie extra tzaziki na de vraag of we er iets meer van mochten en daar werd niets extra voor gerekend. Hetzelfde geldt voor de karaf water met ijsblokjes voor bij de wijn. Ook kregen we het ijs van het nagerecht in het restaurant geserveerd en de taartpunten mee in bakjes (want we zaten vol). Bedankt Souvla, voor het heerlijke eten en de geweldige service!
Ckohlman .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, t weer zat mee, dus eerst lekker geborreld op het terras, daarna binnen gegeten, de bediening was super vriendelijk en het eten was top!
Wij komen zeker terug!