Southern Cross

Zandvoortselaan 24 2106 CP Heemstede Nederland Kaart
31-235219992

Over het restaurant Southern Cross

Bij Southern Cross in Heemstede vind je de Australische keuken. Geen traditionele gerechten, maar een smeltkroes van smaken. De Australische keuken is beïnvloed door gerechten uit Europa, Azië en de Mediterranen. Juist de combinatie geeft de Australische keuken haar eigen identiteit.

Glas champagne

Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
els B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Mijn partner en ik heb een heerlijke avond gehad met heel lekker eten. Weer eens anders dan de doorsnee restaurants. Fijne ambiance, prettige bediening. Goede kwaliteit wijn voor een prima prijs! Kortom een aanrader!
A. G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Lekker gegeten, wil wel iets meer weten over het eten in het nederlands.
Toetje erg eenvoudig,prima smaak.koffie prima
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We komen hier nu al jaren en al die tijd is de kwaliteit van het eten en drinken en de sfeer op een enorm hoog niveau. Peter en Natscha weten hun gasten echt thuis te laten voelen.
malgosia I.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk zoals altijd echter dit keer mijn voorgerecht vond ik dit keer wat minder lekker (zure mosselen...). Struisvogel, wijn en brood heel lekker!
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten met aandacht en passie bereid en vriendelijke bediening in australian style.,wat willen we nog meer. Heerlijk.
Carry J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het eten was lekker en goed, maar ik vond de porties echt te klein.
Frederike S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten! Kangaroe en struisvogel supermaks! Mooi opgemaakte borden, goede hoeveelheid. Wijnen ook prima. Personeel vriendelijk mededeelzaam deskundig en goede tijdsindeling. Erg lekker brood met boter en olie dip vooraf. We gaan zeker nog een keer.
Ilja V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hadden gekozen voor het verassing menu en het was van het begin tot eind heerlijk. Echt een aanrader. Dit was de eerste keer maar zeker niet de laatst.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Met Iens gereserveerd, maar onze naam was niet in de agenda terecht gekomen. Toch een tafel gekregen gelukkig. Het bedienend personeel is zeer voorkomend en heeft een oplettend oog. Niets op aan te merken. We hebben genoten van brood vooraf met boter en olijfolie, met daarna een heerlijk bereid 3 gangen menu plus wijn. Lekkere sausjes, alles vers bereid en warm. Als grote groentenliefhebber miste ik echter de groenten. Zonder dat, is voor mij een maaltijd niet volledig. Wat flietertjes en twee blaadjes ben ik tegengekomen, wat jammer. Bij afrekenen werd gezegd, dat we nog een groentenschotel erbij hadden kunnen bestellen. Maar in mijn ogen hoort het er standaard bij, of zou het op z’n minst moeten worden gevraagd of we daar prijs op zouden stellen. Het stond volgens mij niet vermeld op de kaart. Voortaan dus maar erbij bestellen. Een keer raden, tegen betaling?.... Kom op mensen, groenten horen bij een goede maaltijd! De rest was subliem en alle lof daarvoor.
Inge E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Als je binnen komt dan voel je je op je gemak , service is erg g
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Super goed gegeten.gaan zeker nog een keer
n.nannette V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten, smaakvolle inrichting, lang moeten wachten voordat eerste drankje werd geserveerd, vervolgens kaart kwam en we konden bestellen. Bediening deed uiterste best om eea goed te maken nadat wij hierover feedback hadden gegeven. De gerechten werden daarop vlot geserveerd.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Southern Cross is het type restaurant waar je je meteen welkom voelt. Ontzettend leuke meiden in de bediening, heerlijk eten op prachtig opgemaakte borden! Wij hebben ons een avondje verwend gevoeld, écht een aanrader!
Berri V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De kok kwam zelfs langs als sommelier
Gabriel S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zelden heb ik zitten balen wanner me bord leeg was, zo lekker
Pascale S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Zeer aangenaam verrast! Vakkundige en vriendelijke bediening. Originele gerechten met hele bijzondere en harmonieuze smaakcombinaties. Opmaak van de borden is schitterend! Net schilderijtjes! Wijnkaart is een verrassing. Wij hebben het wijnarrangement genomen wat zeer goed uitpakte! Hier staat iemand met talent en passie te koken! Absolute aanrader.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de open wijnen zijn van goede kwaliteit. Zeer tevreden en komen zeker nogmaals eten.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Bijzonder lekker gegeten, prettige bediening, restaurant is aangenaam ingericht met ruime tafels zodat je niet rug-aan-rug zit. Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed.