Southern Cross

Zandvoortselaan 24 2106 CP Heemstede Nederland Kaart
31-235219992

Over het restaurant Southern Cross

Bij Southern Cross in Heemstede vind je de Australische keuken. Geen traditionele gerechten, maar een smeltkroes van smaken. De Australische keuken is beïnvloed door gerechten uit Europa, Azië en de Mediterranen. Juist de combinatie geeft de Australische keuken haar eigen identiteit.

Glas champagne

Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Was allemaal weer top. Super eten, geweldige bediening en nette, schone en gezellige setting. Mijn favoriete restaurant, altijd goed voor een hele avond genieten.
thijs S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
De wachttijd is precies goed (staat niet bij de keuzemogelijkheden) We komen hier graag. Altijd tevreden, nooit teleurgesteld. Gastvrouw zeer attent en straalt hart voor de zaak uit.
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Wat een toprestaurant is Southern Cross toch! We eten het vier gangen verrassingsmenu. Prachtige, creatieve gerechten met mooie smaak- en structuurcombinaties. Goed gekozen begeleidende wijnen. De attente bediening is altijd in de buurt en zeer ter zake kundig. Plezierige, ruime ambiance. Zeer correcte rekening (waarop onze zuinig drinkende chauffeur ongevraagd niet een volledig wijnarrangement krijgt aangerekend). Uitstekende value for money. Niet gek dat het hier altijd bomvol zit. Michelin, waar blijft die ster??
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Uitstekend gegeten hier. Het vegetarische voorgerecht heeft mijn kijk op spruitjes veranderd, heel smakelijk met geitenkaas. Hoofdgerecht: barramundi-filet, nog nooit gegeten maar zeker de moeite waard. Ook het garnituur was heerlijk, lekker knapperig. Het dessert wilde ik laten gaan, omdat ik vol zat. Maar na het meeproeven van mijn tafelgenoten besloot ik toch zelf een nagerecht te bestellen en ook dat was bijzonder lekker, de pavlova. Een aanrader!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het was fantastisch, zoals we gewend zijn van dit toprestaurant. Heerlijk eten, prima bediening en zalige wijnen. Kortom een aanrader waar we graag weer terugkomen.
Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Het was niet helemaal wat ik ervan verwacht had.
kleine porties rare combinaties.
Was niet echt mijn ding.
Brood erg hard.
oppassen met je vullingen dus.
Luke R.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Een top avond gehad. Het eten is heerlijk en de service erg attend en beschikt over zeer veel vakkennis. Een aanrader! Bedankt!
John K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een topper,weer heerlijk gegeten ,de Baramundi gebakken in de pan was verrukkelijk en ik was blij dat ze weer Emoe hadden, ook het tussen gerecht de crocodil was pittig van smaak,alom weer een heerlijke avond gehad.
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Geweldige, smaakvolle gerechten die mooi geserveerd worden, en waar heerlijke wijntjes bij geschonken worden. Dit restaurant werd ons aanbevolen, we hadden al véél eerder hier moeten gaan eten. We komen zeker terug en raden het restaurant ook echt aan.
Paj V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
1e X hier. heerlijk verrassingsmenu. Prima verzorgd. Komen zeker terug....???
Ed O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wij komen hier al van af de opening en de service en kwaliteit hebben ze altijd op een zeer Hoog pijl weten te houden . Echt top!!!!!!
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Verrassende menukaart. Goede service. Heerlijke wijnen. De porties waren heel erg klein.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een steeds weer optimale combinatie van ongedwongen gastvrijheid en een heerlijke maaltijd.
Freek W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima restaurant! Echt lekker eten. Geen idioot grote porties! Kabeljauw heerlijk, black angus smelt op je tong. Wijn wel wat duur, maar verder top!!
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
7dec gegeten bij Southern Cross..........en heerlijk gegeten!!! Èèn van mijn gasten vond het nagerecht heel anders smaken dan in Australië en de serveerster was het daar volledig mee eens............... het toetje werd van de rekening gehaald of ze mocht een ander kiezen, heel mooi.
Verder was de bediening super............na de bestelling werd elk bord bij de juiste gast gebracht zonder te vragen wie wat besteld had, super!!!!!!!!
Conclusie.............voor heerlijke aparte gerechten moet u bij Southern Cross zijn. Wij komen dan ook zeker snel weer terug,
Groeten Richard
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Al jaren mijn favoriet, heerlijk eten in gezellige ongedwongen sfeer!
Pascale S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten en aardige bediening.
Anita Z.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Echt heerlijk gegeten, fijne aandacht van de bediening.
Verschrikkelijk mooi opmaak van de borden.
Een echte aanrader. Wordt voor ons een vaste plek om fantastisch uit eten te gaan
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten , vriendelijke bediening, goede wijnen in combinatie met het eten kortom een aanrader !