Soups & Shakes

Heuvelring 130-2 5038 CL Tilburg Nederland Kaart

Over restaurant Soups & Shakes

De S van subliem

Dit is een veelzijdige shop: sandwiches, salade, soep en shakes. En ja, ze bezorgen ook bij bedrijven. Alles wordt hier echt vers voor je neus bereid en ze gebruiken alleen biologische ingrediënten. En dat tussen twee beroemde fastfoodketens gelegen naast het Tivolipark. Dit is bij uitstek een plek om te chillen en te ontmoeten; vandaar het motto kleur je leven!

Meer informatie over restaurant Soups & Shakes

• Kom je met de auto?
    Gelegen achter cafe philip, schuin tegenover het Mercure hotel
  • : Heuvelpoort ligt aan de overkant.

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:00 uur

• Af te huren , Catering
Voordelig
Moontje78 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Melvin J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar! Alles vers en snel geserveerd. Dag erna nog terug geweest voor een lekkere smoothie!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Lekker vers bereid eten. Eigenaresse deed alles zelf ook het bereiden van het eten, wat je kon zien.
Alles in een rustig tempo, vriendelijke bejegening en ze had goed overzicht.
Lekkere biologische wijn, kaas vanuit de streek en vers gemaakte Shakes.
RiaGerrits .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eettentje met leuke vintage inrichting. Eerlijke producten en veel keuze in samenstelling .
Heerlijke shakes en soepen. Voor de lunch hebben we een club sandwich omelet genomen en een zalmsalade .
Beiden waren heerlijk met verse producten Een aanrader dus!
Berry M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima lekker vers en goede smaak prettige bediening en prijs kwaliteit goed locatie goed bereikbaar
Zeker aan te bevelen en gaan nog meer op deze locatie een hapje eten
Kadriye E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten met dochterlief. Mijn dochter vond de spinazie soep helemaal geweldig. We werden goed ontvangen en lkkr kunnen eten. Hmmmm we hebben de AH actie gebruikt. Vior de lunch niet zo interessant, maar het proberen waard. We gaan zeker nog een keer terug!
Fam. Erdoğan
Laurens W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een keertje wat anders, in het centrum maar toch rustig. Je moet geen haast hebben, maar je krijgt dan wel echte verse gerechten. Was al niet duur maar met AH restaurantactie voor 4 personen hebben we lekker gegeten voor zo'n € 50.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
No nonsense restaurant met gezonde voeding. Alles is vers en erg lekker. Ook zeer geschikt voor vegetariërs of mensen die op dieet zijn. Goed gelegen vlakbij bij terrassen, winkels en 013.
Jmlslaats .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We zijn begonnen met een heerlijke paprikasoep daarna een salade met hoofdingredient zalm alles supervers ! Als toetje biologische yogurt met vers fruit oa annanas,kiwi,bessen,framboos heerlijk! Bij dit alles een rood huiswijntje gedronken zeker gaan we hier nog vaker komen!????????
Jeanne223 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker gezond gegeten. Met name de spinazie-doperwtensoep is heerlijk. De pittige paprika soep iets minder. Toetje lekker fris en goed op smaak. Verrassend!
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Gewoon erg lekker gegeten. Pizza's waren lekker maar vooral de doperwtensoep viel erg in de smaak. Wij waren vroeg maar het liep al snel gezellig vol.
Jemailtmalou .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten en gedronken. De spinaziedoperwtensoep was heerlijk! De salade was smaakvol en erg goed gevuld. Ik kreeg het niet eens op.Mooi concept dat je een hoofdingredient kiest waaromheen je salade wordt gebouwd. Prijzen zijn prima. Alcoholische shakes erg lekker.
Fruit zag er mooi uit en was lekker.
Tip: lekkere azijnen en oliën voor bij de salade.
Sjaak D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Uitstekend geluncht met de AH actie.
Alles wordt inderdaad vers gemaakt na bestelling.
Daardoor zijn de wachttijden wat langer.
Dat wordt echter meer dan goed gemaakt door de kwaliteit.
De naam is misschien wat verwarrend omdat er veel meer wordt aangeboden en er goed geluncht kan worden.
Komen zeker nog eens terug !!
RachelGM .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Gewoon lekker en vers eten. Open keuken. Leuke mensen en fijne informele sfeer. Mooie aankleding. Formule sluit wel aan bij het hippe foodtruck-achtige van nu. Hou ik van.
Bakfan70 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Geweldig geluncht. Super gastvrije eigenaresse. Gezond en heerlijk vers eten. Heerlijke soep en salade gegeven. Ook een superlekker drankje met vers fruit en munt. Zeker voor herhaling vatbaar...
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het was lekker het eten, allemaal vers.wat er tegen viel is dat het er niet schoon was de vloer was niet schoon stonden verwelkte bloempotten in de hoek gepropt een beetje onverzorgd binnen en buiten zag er niet fris uit erg jammer.
Jules P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Alles lekker vers, zichtbaar in de vitrine, heerlijke shakes en een prima pizza en salade. Zulke tentjes mogen er meer zijn.
Ericavdm .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lekkere gerechten. Bediening duurde lang omdat ze maar alleen stond (ze is op zoek naar personeel), maar dat maakte voor ons niet uit want het was heerlijk toeven buiten en wij hadden alle tijd.
Josehe .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Weer een heerlijke en gezonde maaltijd gegeten bij Soups and Shakes met de AH dinerbon. Gewoon kiezen van de kaart en geen vastgesteld menu. Prima verzorgd.
Zebregs .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wat een verrassing, heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. Ook de prijzen zijn zeer betaalbaar, zeker als je na gaat dat alle drankjes ook van vers fruit zijn gemaakt. Wij komen nog eens terug.