Soups & Shakes

Heuvelring 130-2 5038 CL Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Soups & Shakes

De S van subliem

Dit is een veelzijdige shop: sandwiches, salade, soep en shakes. En ja, ze bezorgen ook bij bedrijven. Alles wordt hier echt vers voor je neus bereid en ze gebruiken alleen biologische ingrediënten. En dat tussen twee beroemde fastfoodketens gelegen naast het Tivolipark. Dit is bij uitstek een plek om te chillen en te ontmoeten; vandaar het motto kleur je leven!

Meer informatie over restaurant Soups & Shakes

• Kom je met de auto?
    Gelegen achter cafe philip, schuin tegenover het Mercure hotel
  • : Heuvelpoort ligt aan de overkant.

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:00 uur

• Af te huren , Catering
Petrina .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima adresje om even lekker en gezond te eten. Niet zo geschikt voor echt een romantisch avondje uit., omdat de glazen balie een beetje lijkt op een snackbarbalie. Tip voor het serveren: breng de sopkommen op een dienblad en niet met je handen aan de bovenkant. Dat hoort eigenlijk niet.
Olga_Randall .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Je proeft dat het eten vers is en met zorg is klaargemaakt. We waren hier met de AH-actie, maar zullen zeker nog eens terugkomen. Lekker eten, vriendelijke bediening en heerlijke shakes. Rustige sfeer met relaxte muziek op de achtergrond. Enige puntje van feedback zou zijn om het toilet te checken op stof.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker, duurzaam en leuke sfeer! Dat smaakt naar meer! Keuze beperkt i.h.k.v. AH restaurant actie, maar dat was zeker niet storend. Bediening was vriendelijk en ongedwongen en toch to the point!
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
In 1 woord uitstekend !!
Met 6 personen heerlijk gegeten en gedronken. Zeker de moeite waard.
Komen zeker nog eens terug !! ????????????
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk vers gegeten! De soep en salade was super! Aardige eigensresse met passie voor haar gerechten en dat proef je!
Leuk voor lunch en diner!
Een aanrader! Wij gaan nog eens terug!
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Erg lekker, supergezond en betaalbaar. Aanrader!
.......................................................................................
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg. Rustig in het restaurant. Hield rekening met ons plan voor de rest van de avond en bereidde de gerechten vlot voor ons. Alles wordt vers gemaakt en dat proef je!
vancasteren .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten: zelfgemaakte soepjes, pizza zoals hij in Italia ook gegeten wordt: perfetto!
De maaltijdslade en toetjes maakten het af.
Heel gastvrij onthaald!
Marlouke V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten, alles vers bereid met verse producten. Dat proef je.
Kom hier zeker nog eens terug om ook andere gerechten te proberen.
Enigste minputje: de muziek vond ik vrij overheersend.
Els G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
De recensies schriven lovend maar ik vond t een tegenvaller. De zaak heeft door het felle tl licht een ongezellige uitstraling. Het eten was vers maar niet heel bijzonder. Helaas hing er die dag een vieze geur in de zaak wat de smaak beleving ook niet ten goede kwam. Prima lunch room maar voor diner geen aanrader.
moontje78 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Superrrr!
Lekker puur en eerlijk eten en fijne huiselijke sfeer.
Gastvrouw is vriendelijk en prima chef.
Diner verrassend lekker. Ik kwam tot heden alleen lunchen.
Melvin J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar! Alles vers en snel geserveerd. Dag erna nog terug geweest voor een lekkere smoothie!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Lekker vers bereid eten. Eigenaresse deed alles zelf ook het bereiden van het eten, wat je kon zien.
Alles in een rustig tempo, vriendelijke bejegening en ze had goed overzicht.
Lekkere biologische wijn, kaas vanuit de streek en vers gemaakte Shakes.
RiaGerrits .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eettentje met leuke vintage inrichting. Eerlijke producten en veel keuze in samenstelling .
Heerlijke shakes en soepen. Voor de lunch hebben we een club sandwich omelet genomen en een zalmsalade .
Beiden waren heerlijk met verse producten Een aanrader dus!
Berry M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima lekker vers en goede smaak prettige bediening en prijs kwaliteit goed locatie goed bereikbaar
Zeker aan te bevelen en gaan nog meer op deze locatie een hapje eten
Kadriye E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten met dochterlief. Mijn dochter vond de spinazie soep helemaal geweldig. We werden goed ontvangen en lkkr kunnen eten. Hmmmm we hebben de AH actie gebruikt. Vior de lunch niet zo interessant, maar het proberen waard. We gaan zeker nog een keer terug!
Fam. Erdoğan
Laurens W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een keertje wat anders, in het centrum maar toch rustig. Je moet geen haast hebben, maar je krijgt dan wel echte verse gerechten. Was al niet duur maar met AH restaurantactie voor 4 personen hebben we lekker gegeten voor zo'n € 50.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
No nonsense restaurant met gezonde voeding. Alles is vers en erg lekker. Ook zeer geschikt voor vegetariërs of mensen die op dieet zijn. Goed gelegen vlakbij bij terrassen, winkels en 013.
jmlslaats .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We zijn begonnen met een heerlijke paprikasoep daarna een salade met hoofdingredient zalm alles supervers ! Als toetje biologische yogurt met vers fruit oa annanas,kiwi,bessen,framboos heerlijk! Bij dit alles een rood huiswijntje gedronken zeker gaan we hier nog vaker komen!????????
Jeanne223 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker gezond gegeten. Met name de spinazie-doperwtensoep is heerlijk. De pittige paprika soep iets minder. Toetje lekker fris en goed op smaak. Verrassend!