Soups & Shakes

Heuvelring 130-2 5038 CL Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Soups & Shakes

De S van subliem

Dit is een veelzijdige shop: sandwiches, salade, soep en shakes. En ja, ze bezorgen ook bij bedrijven. Alles wordt hier echt vers voor je neus bereid en ze gebruiken alleen biologische ingrediënten. En dat tussen twee beroemde fastfoodketens gelegen naast het Tivolipark. Dit is bij uitstek een plek om te chillen en te ontmoeten; vandaar het motto kleur je leven!

Meer informatie over restaurant Soups & Shakes

• Kom je met de auto?
    Gelegen achter cafe philip, schuin tegenover het Mercure hotel
  • : Heuvelpoort ligt aan de overkant.

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:00 uur

yrrahesoj .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Super soep (spinaziedoperwten) heerlijke salade. Alles vers bereid, lekker gezond en meer dan voldoende.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een stukje brood bij de salade en een soepstengel zou het helemaal af maken.
Heerlijk gegeten.
De biologische witte wijn werd in mooie robuuste glazen geschonken.
Komen zeker nog eens terug.
Sjoerd B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
We aten hier voorafgaand aan een theatervoorstelling. We hadden weinig tijd, maar we werden snel en vriendelijk geholpen. Het restaurat is ruim opgezet: veel ruimte tussen de tafels. Je hoeft niet te schreeuwen om je verstaanbaar te maken, zoals in sommige andere gelegenheden. We namen een heerlijke soep, een verse, smakelijke salade en vers fruit toe. De prijzen zijn zeer vriendelijk. Zelfs de cappuccino was uitstekend, dus niets dan lof voor dit restaurant.
pienkuijpers .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Gewoon erg gezond gegeten en en lekker. Ook zeer geschikt voor vegetariërs. Voor herhaling vatbaar, ook zonder AH-actie.
Jeanine H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
lekker verse producten en zeer vriendelijke bediening, via AH actie meer dan genoeg keuze en zeker niet duur voor de kwaliteit die je krijgt
hjjceton .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Héérlijk gegeten in een rustige, gastvrije ambiance. Alles was vers en werd in ons bijzijn klaar gemaakt. We hebben gezellig gepraat met de eigenaresse. Een aanrader voor iedereen die van gezond en gezellig houdt!!!
kitt.ver .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Lekker even snel gegeten op buitenterras. Aan het eind vd avond, geen haast ivm sluitingstijd , zeer vriendelijke eigenaresse.
Hitson .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Wij hebben heerlijk ontspannen gegeten bij Soups and Shakes. We begonnen buiten in het zonnetje maar zijn door het luidruchtige verkeer en de hitte naar binnen verhuisd. Het interieur was speels en voelde als een huiskamer. De helpende dame was heel vriendelijk en bereid in alles mee te denken. Alles was super vers, gezond en lekker.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We waren er voor het eerst dank zij de AH actie en het was een echte ontdekking! We gaan zeker nog een keer terug, bijvoorbeeld voor een lunch of een hapje tussen het winkelen door.
R D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Super lekker gegeten
Petrina .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima adresje om even lekker en gezond te eten. Niet zo geschikt voor echt een romantisch avondje uit., omdat de glazen balie een beetje lijkt op een snackbarbalie. Tip voor het serveren: breng de sopkommen op een dienblad en niet met je handen aan de bovenkant. Dat hoort eigenlijk niet.
Olga_Randall .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Je proeft dat het eten vers is en met zorg is klaargemaakt. We waren hier met de AH-actie, maar zullen zeker nog eens terugkomen. Lekker eten, vriendelijke bediening en heerlijke shakes. Rustige sfeer met relaxte muziek op de achtergrond. Enige puntje van feedback zou zijn om het toilet te checken op stof.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker, duurzaam en leuke sfeer! Dat smaakt naar meer! Keuze beperkt i.h.k.v. AH restaurant actie, maar dat was zeker niet storend. Bediening was vriendelijk en ongedwongen en toch to the point!
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
In 1 woord uitstekend !!
Met 6 personen heerlijk gegeten en gedronken. Zeker de moeite waard.
Komen zeker nog eens terug !! ????????????
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk vers gegeten! De soep en salade was super! Aardige eigensresse met passie voor haar gerechten en dat proef je!
Leuk voor lunch en diner!
Een aanrader! Wij gaan nog eens terug!
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Erg lekker, supergezond en betaalbaar. Aanrader!
.......................................................................................
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg. Rustig in het restaurant. Hield rekening met ons plan voor de rest van de avond en bereidde de gerechten vlot voor ons. Alles wordt vers gemaakt en dat proef je!
vancasteren .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten: zelfgemaakte soepjes, pizza zoals hij in Italia ook gegeten wordt: perfetto!
De maaltijdslade en toetjes maakten het af.
Heel gastvrij onthaald!
Marlouke V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten, alles vers bereid met verse producten. Dat proef je.
Kom hier zeker nog eens terug om ook andere gerechten te proberen.
Enigste minputje: de muziek vond ik vrij overheersend.
Els G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
De recensies schriven lovend maar ik vond t een tegenvaller. De zaak heeft door het felle tl licht een ongezellige uitstraling. Het eten was vers maar niet heel bijzonder. Helaas hing er die dag een vieze geur in de zaak wat de smaak beleving ook niet ten goede kwam. Prima lunch room maar voor diner geen aanrader.