Soupalicious

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 17:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Bonny B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Wat een leuk concept.! Heerlijke soepen die ik nog niet kende. Altijd twee vegetarische varianten. Lekker geserveerd met een stukje vers brood. De ontvangst is hartelijk. De bediening weet wat ze serveren en kan je goed adviseren. Het is op een originele manier ingericht met oog voor duurzaamheid en detail. De exceptionele klantgerichtheid blijkt bijvoorbeeld uit de fles zonnecrime voor iedereen die op het terras wil plaats nemen. Ten slotte wil ik nog hun maatschappelijke manier van ondernemen benoemen. Ze werken met mensen die een afstand hebben op de arbeidsmarkt. Mooi om het restaurantlandschap op deze manier te verrijken en tegelijkertijd mensen weer een kans te geven hun plekje op de arbeidsmarkt terug te vinden.
Nikki_ .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Laatst ben ik voor het eerst gaan lunchen bij Soupalicious. De fijne sfeer valt direct op, de mensen die er werken zijn oprecht en erg vriendelijk.
Met een dodelijke allergie voor noten en vis is het niet gemakkelijk om uit eten te gaan, maar dat was bij Soupalicious geen probleem. De chef-kok werd uit de keuken gehaald en verzekerde me dat alles veilig was. Ik heb zorgeloos kunnen genieten van een heerlijke soep.
Ook mijn tafelgenoten waren stuk- voor stuk enthousiast.
Een aanrader! Ik kom zeker terug!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Soupalicious is een soep restaurant met waanzinnig lekkere soepen en enkele sandwiches. De multiculturele staf kookt ver over de grenzen, maar ook een Hollandse (erwten)soep ontbreekt niet.
Met een prijs van € 4,25 voor soep met brood betaal je nooit teveel!
Het is een bedrijf met een grote sociale verantwoordelijkheid, wat zich uit in hun inzet voor o.a. de Voedselbanken. De inrichting is lekker informeel, en als het straks zomert heeft men de beschikking over een groot terras, en dat in deze omgeving van beton en staal!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
In de buitencategorie van soep is een nieuwe norm gesteld. Door Soupalicious. Dit heeft niets meer te maken met de soep die je waar dan ook proeft. Vind het ook behoorlijk durven om behalve soep alleen wat sandwitches en salades op de kaart te zetten. Maar deze chef met zijn multiculturele crew verdient een ster! En dan het hele concept: alles biologisch, mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt werkervaring laten opdoen en actief begeleiden naar een vaste baan en dan ook nog per verkochte kop maaltijd soep er eentje schenken aan de voedselbank. Waar vind je nog zulke mensen.
Maar en daar gaat het op deze site over: fantastisch eten, bereid met eerlijke producten. Prettige ongedwongen sfeer. Petje af!