Soup en Zo

31-204222243

Meer informatie over restaurant Soup en Zo

VVW .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Ik haal hier bijna wekelijks een soepje voor de lunch. De soepen zijn heerlijk en er is genoeg keuze (vegan, vega, vlees/vis). De bediening is super vriendelijk en laat je graag een aantal soepen proeven voor je je keuze maakt. De salades en de wortelcake zijn overigens ook heel lekker!
VellingaM .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Ik haal vaak tijdens de lunch hier een soepje. Ze hebben altijd verassende en vooral hele lekkere soepjes voor een hele schappelijke prijs. Erg leuke zaak met leuk personeel. Wel klein maar daarom niet minder leuk.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Ik haal minstens 1 maal per week hier een overheerlijke soep: een soep die andere dure brouwsels in de stad doet verbleken. Er is genoeg variatie waardoor je met vrienden, collega's, familie altijd aan je trekken komt. Bij lunchtijd ontstaat doordeweeks een aangenaam gekrioel van buurtbewoners, sporters, studenten, dagjesmensen, toeristen en stadhuisambtenaren in dit kleine tentje. De bediening is buitengewoon aardig, fris en vrolijk en het concept houdt ook meer in dan soep alleen. Tip: Bij mooi weer lekker de soep meenemen en eten op de stoepjes en bankjes van de hotspot Jodenbreestraat en het mr. Visser- en Waterlooplein.
Hanuitoost .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Gisteren nam ik een harriri met kikkererwten die was goed. Je mag proeven in een klein bekertje (mooie plus), de tomaat-gember werkte voor mij niet. Vorige week had ik een soort Indonesische saoto ajam. Erg lekker. Sommige gemalen groentesoepen zijn wat zetmelig, zoals pompoen. Die sla ik over. Ik heb ook eens een goed gevulde chowder geproefd. Kortom goed gevarieerd. Dat er altijd een optionele topping op zit werkt goed. De bediening en inrichting is correct en zonder opschmuck. Heerlijk in de koude winter. Salade zijn een koel alternatief. Er zijn nu ook meer zoetigheden die er apetijtelijk uitzien.
Antonie E.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2015
Dit blijft een geweldig concept. Echt veel verschillende verse soepen, van lichte (Toscaanse tomatensoep) tot echte maaltijdsoepen (linzensoep). Met bovendien een vaak wisselende kaart verveelt het niet snel. Ik kom er vooral veel voor de lunch.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Het is weer meer dan een jaar terug dat ik een recensie heb geschreven voor deze fijne zaak. Ik kom hier zo'n 1 keer in 2 weken ben nooit teleurgesteld bij Soup en Zo! Als je twijfelt over wat voor soep je wilt nemen kan altijd even voorproeven.

Voor de zomer kan ik iedereen aanraden om de gazpacho te nemen. Lekker fris en pittig! Tevens hebben ze nu ook een nieuwe variant hiervan namelijk de bieten gazpacho. Ook erg lekker! Ik zal hier blijven terugkomen zolang ik in deze stad woon. Topper!
Hannes W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2014
Wat mij betreft is dit de beste eetgelegenheid van Amsterdam. Ik kom hier zo'n drie keer per week met de lunch voor een heerlijk soeppie. De variatie van verschillende soepen is groot en alles is vers. Echter, zijn de pittige spinaziesoep en de mosterdsoep mijn favoriet. De toppings zijn de kers op de taart en maken de soepen tot een compleet geheel. De prijs kan wat aan de hoge kant lijken, maar ik denk dat het goed in verhouding staat met wat je krijgt. Eigenlijk is het gewoon een volledige voedzame maaltijd in een bakkie. Het probleem is dat je als je eenmaal gewend bent aan deze heerlijke soepen en soep elders vaak wat tegenvalt.
J-kila .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
geweldig concept .. heerlijke soepen, je wordt snel geholpen en zeker de keuzes die ze hebben voor vegetariërs, zeker aan te raden als je een goede snelle lunch wilt.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
fijne lunchafhaalplek. kleine krappe ruimte om relaxed van je soep te genieten. heerlijk(maar dure) salades met goede dressing. veel keus uit verschillende soort soepen. de surinaamse pesi soep is wat afwijkend en sommige soepen zijn gewoon niet wat je verwacht als je de orginele versie kent. hier houden ze van vernieuwende versies!op zich niks mis mee maar door de toppings kan je niet altijd de smaak creeren die je in eerste instantie in de soep verwacht.alles is super vers, de kaastengel voor 1 euro is wat duur gezien het formaat.groot minpunt is dat ze nogal onhygienisch werken, alle toppings worden door de kassameisjes gewoon met hun handen gepakt(de broodjes pakken ze dan weer wel met een tang , niet consitent) en ik zie geregeld dat ze gewoon door hun haren strijken en je salade met hun handen klaarmaken. is niet fris had dan ook een haar gisteren in mn salade:( maar dit was de eerste keer in 5 jaar ofzo. dus meisjes gewoon je haar in een knotje en niet eraan komen terwijl je eten klaarmaakt voor klanten, dat is alles. verder echt een topplek!!
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Vlakbij mijn werk een prima plek voor een simpele, warme, gezonde en toch vullende lunch, meestal neem ik het mee (omdat ik het erg krap vind om te zitten en niet zo heel gezellig) maar dan is het altijd nog superwarm. Lekker een vers broodje erbij en er wordt altijd gevraagd of je er iets extra op wil qua kruiden of garnituur. Ik heb al een aantal soepen geprobeerd: pompoen (heerlijk van smaak), nepalese groentensoep (supergoed gevuld met veel groenten en lekker spicy) en vergeten groente (kon iets spannender met meer pit). Ik had ook een keer de salade met artisjokken en die was heerlijk, met goede dressing en lekker verse ingredienten. Altijd genoeg soepvariatie, dus ook als je vaker komt genoeg afwisseling.
Resi .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2013
Ik eet graag bij soup en zo als ik alleen ben en geen zin of tijd heb om zelf te koken. Vers, seizoensgericht, veel vegetarische soepen, allemaal ter plaatse klaar gemaakt, daar gaat niets boven. Heerlijk en gezond.
Inesfrombelgium .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2013
De ideale plek voor een gezonde snelle maaltijd. De soepen zijn rijkelijk gevuld en voorzien van een broodje. Bij twijfel kan je eerst proeven voor je je keuze maakt. Bij zonnige dagen is het heerlijk eten op het terras. Een echte aanrader voor als je zelf geen zin of tijd hebt om te koken maar toch lekker en gezond wil eten!
Marleenvandermeulen .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Verrukkelijke soepen. Ik ga daar vaak naartoe voor ik naar de opera ga. Lekker verse ingrediënten, niet zwaar op de maag en een gevarieerd aanbod. Er zitten altijd twee of drie bij waar ik zin in heb.
Skraxarks .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Wat ik wel relaxed vind aan Soup en zo is dat je iets afhaalt of snel daar eet maar dat je toch niet het gevoel hebt dat het ongezond is, er is altijd andere soep en leuke vibe
Resi .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
smakelijke verse soepen, gelukkig veel vegetarisch, altijd vers;
ook prima salades, veel eten voor weinig geld en toch helemaal geen fast food!