Soulkitchen

7,1
Erg duur
Naam W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Met de DDW je menu in een keer 5 euro duurder maken?! Dat kan echt niet! Het is dat ik een afspraak had met iemand, anders was ik weer gegaan. Voor je vaste klanten kun je dit echt niet maken! Vandaar het lage punt voor de prijs-kwaliteit
Naam W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Meestal is het eten erg lekker, prijs ook dik in orde. Brood met smeersels was altijd ruim voldoende en zelfgemaakte kruidenboter met echte roomboter. Helaas was de laatste keer margarine gebruikt, heel jammer want het lijkt me dat je daar niet op kunt en moet besparen. Dus jongens doe het niet! Ook opletten dat het eten ook echt warm is, vaak te koud geserveerd. En ook dat de pasta ook voldoende vulling heeft en niet alleen uit pasta bestaat.
Roel L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Keuze uit 2 gerechten (vlees, vis, vegetarisch). Vegetarisch was erg smaakvol, vlees en vis erg vlakke smaak.
Leuke inrichting, jammer van beperkte handdoeken op toilet (er is maar één natte handdoek voor alle gasten...).
Bediening is erg onhandig (rode wijn naast glas schenken op tafel).
Mooi concept (met overdag koken door jongeren onder deskundige begeleiding) met veel potentie, maak er iets moois van!
Arnold R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Mooi concept dat prettig is uitgewerkt. Soulkitchen ziet de kracht van autisten en helpt ze een stap te zetten in het arbeidsproces. Prijs-kwaliteit is buitengewoon goed. Je kan kiezen uit drie gerechten en als een gerecht niet bevalt dan kies je kosteloos een ander gerecht. Fijne plek om te eten en bij te praten.
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Goed eten, een hele goede prijs, vriendelijk en betrokken personeel, en leuk decor! Op een topplek op Strijp-S. Zeker weer!
Hoi Sharon, fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad. We zien jullie graag weer terug!
Sjoerd S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Thuis, eet ik lekkerder, mn smaakpupillen moesten erg hard werken om
Ergens smaak te ontdekken! Moeizaam trage bediening, het was druk! Gehaast en afgeraffeld was het resultaat. 3 schaaltjes met vega vis en vlees. En we mochten meer bestellen als we wilde.. Dat wilde we ..t waren Kleine schaaltjes... het eten op, vertelde de bediening. Nog maar keuze uit 2 .. Beetje Gek!?
Iedereen was klaar daar kwam
de ice tea...ik geloof dat Dit het wel was... Massive attack was massive!
Jeroen44 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Op donderdagavond hier gegeten, niet gereserveerd. Er was plek voor 2 personen het was goed druk. De bediening was vlot erg vriendelijk. We waren aangenaam verrast van het zeer smakelijke dagmenu voor een zeer aangename prijs.
Hoi Jeroen, bedankt voor het mooie compliment. We zien je graag terug!