Soul Burger

Jan Pieter Heijestraat 118 1054 MH Amsterdam Nederland Kaart
31-202238185

Over restaurant Soul Burger

Een gelukkige ziel

Soulburger is een nieuwe hotspot in het bruisende Amsterdam west. Torenhoge, rijkelijk belegde broodjes burgers die goed zijn voor de ziel. BBQ pork, smokey beef, chicken avo, veggie wonder: van alles wat. Natuurlijk on the side de befaamde zoete aardappelfrieten. Een retro design en de juiste dosering Aretha Franklin & Barry White en je hebt een soul burger bar!

Meer informatie over restaurant Soul Burger

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Smitje80 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Super lekkere burger gegeten met de allerlekkerst sweet potato fries ooit ! Super tentje, lekker relaxt en leuk personeel ! Goeie aanwinst weer er bij in de JP Heijestraat ! 10 out of 10 !
Bram R.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Bediening was heel vriendelijk, bij de reservering aangegeven dat een flesje rode wijn gewenst was en deze kwamen ze netjes serveren bij aankomst. Burgers waren geweldig en de sfeer was ook goed!
Bram
Junior V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijke Burger afgehaald vanmiddag! De Smokey Beef Burger. Top kwaliteit producten!

Dit is mijn nieuwe favoriet in de buurt voor een brakke dag:)
Top!, Bedankt voor de review.. :)
Misschien volgende keer de bio-kipfilet Burger met chorizo, Aioli, oude kaas, en een maiskolf.. ? JustSaying. ;)
Team Sb.

Casper V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Gisteren een hamburger gegeten bij deze modern uitziende uitspanning in West. Het personeel spreekt geen Nederlands. Wel Engels. De hamburger was matig, veel augurk en een simpel broodje. Frietjes hadden geen tot weinig smaak. Beetje jammer.
Bedankt voor de Review!
Jammer dat je ervaring matig was.
Daar doen we het niet voor, Dikke voldoende dat is het streven.
Probeer volgende keer de "Mixed-Fries" (Zoete aardapppel met skin-on fries;).
Graag tot snel.
Groetjes, Dennis.