Sotto Pizza Roelof Hartstraat

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sotto Pizza Roelof Hartstraat

Florine H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
De pizza's waren fantastisch en het is een gezellig zaakje. We zaten bovenin, waar de airco stond te loeien, maar toen we vroegen of die wat zachter mocht werd hier meteen aan voldaan. Bediening was vriendelijk, waarbij soms wel wat onoplettend. Naast het eten was ook de wijn heel goed en betaalbaar. Zeker een aanrader deze zaak!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Als een echte Napolitaanse pizza een, weliswaar gerezen, een slappe korst moet hebben en je een punt niet kan oppakken dan klopt het wat ze leveren. Was het te kort gebakken of ligt het aan de meelsoort (Caputo?) of is het een lokale interpretatie, voor mij leek het, ondanks de overige - pima - ingrediënten niet op een Italiaanse pizza maar meer op iets Turks-achtigs.
Maren B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Enorm gezellig, heerlijk eten en vriendelijke bediening! Zeker een aanrader voor iedereen die zin heeft in een lekkere steenovenpizza.
Olivia S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Perfect.
Jeske B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerijk gegeten! Pizza was rijk belegd en een lekkere dunne bodem. De bediening was helaas minder. Ze waren met z'n tweeën en hadden het (te) druk. Wat overigens niet verkeerd hoeft te zijn en nog begrepen kan worden. Helaas sprak de serveerster openlijk aan tafel haar collega naar beneden toen wij wilde bestellen. Het kwam namelijk door hem dat we langer moesten wachten met bestellen. Mocht de jongeman waar ze het over had dit lezen: Je was de vriendelijkste serveerder van de hele avond en de enige van het stel met een glimlach! Dus dank je wel voor je attente houding en goede service. Voor hem komen we zeker een keer terug.
Evelien L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Snelle, vriendelijke bediening en heerlijke pizza's en voorgerechten!
Annemieke N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Bediening was slecht, niet bij de les, moest tot 2x toe vragen waar het bestelde drinken bleef. Pizza’s redelijk maar niet heel bijzonder. We hadden er meer van verwacht.
wopke V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
pizza's waren nat van de onderkant. Qua smaak prima, maar qua bodem dus niet goed.
antipasti kwam deels uit een potje.
jammer
Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Zoals altijd weer echt goede pizza's en tiramisu! Vriendelijk personeel. Leuke sfeer. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Een echte aanrader als je eens pizza wil gaan eten
Anette B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Zeer vriendelijk personeel! We hebben voor een groep van 10 gereserveerd, en mochten toch nog 2 aan toe voegen op een drukke vrijdag avond. Ook konden we allemaal afzonderlijk van elkaar afrekenen!
Met 4 Italianen in onze groep die allemaal leidend over het eten waren groete succes en fantastische avond gehad!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Pizzadeeg was te slap en niet krokant! Jammer!
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Sotto is een heel fijn restaurant om vaker te komen. De service is goed en de pizza's zijn hoe ze op een Italiaanse worden gemaakt. Leuke sfeer en zeker een van de beste pizzeria's in Amsterdam
Erwin M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Erg lekkere pizza, erg groot en voor herhaling vatbaar!Erg lekkere pizza, erg groot en voor herhaling vatbaar!Erg lekkere pizza, erg groot en voor herhaling vatbaar!
gffoppele .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Lekkere pizza's, die al binnen een kwartier gebracht werden. Verder leuke bediening en een goede sfeer. Wijn was ook lekker, wel een beetje prijzig.
Suzanne F.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Slappe pizzabodem. Een pizza was net soep. Eigenaresse kon hierop alleen maar zeggeh dat het zo hoort en dat zij hem lekker zou vinden. Was echt niet lekker. Overige pizza's wel lekkere smaak, maar vond dit teleurstellend
Lorenzo V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Slappe pizza’s, met natte bodem. Het geld zeker niet waard. Met het hele gezelschap teleurgesteld naar huis gegaan. Hier komen we niet meer terug.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Echt fantastische pizza's! Dun, luchtig, vol van smaak, perfect. Ook prettig sfeertje in dit kleine restaurant. We kregen het eten binnen 5 minuten en stonden binnen een uur na aankomst weer buiten. Ook wel eens een keer fijn!
Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Beste Pizza in Amsterdam! Waande mijzelf bijna in Napoli bij Da Michele. Dat zie je niet snel in Nederland. Tiramisu van het huis ook erg lekker!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
De combinatie van grote gezelschappen met kleinere tafels van 2 tot 4 personen is geen goede combinatie in zo'n kleine locatie, in dit geval boven. wij hebben helaas geen normaal woord met elkaar kunnen wisselen tegenover een gezelschap van 30 behoorlijk hard pratende jongelui dus bij deze locatie geen herhaling!!
morrisbe .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Als pizza liefhebber ben ik zeer kritisch zeer over wat er op het bord beland.
Maar bij Sotto wordt je zo overladen met goede kwaliteit, elke kritiek verdwijnt
als sneeuw voor de warme hout pizza oven.
Je proeft hier werkelijk Italië