Sotto Pizza Roelof Hartstraat

camilla A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Sylvia T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Weer prima avond bij Sotto gehad met familie en vrienden; goede pizza's en hartelijke bediening, als vanouds. Zeker niet ons laatste bezoek
Thieng-Uun .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Pizzabodem was slap, zelfs elastisch (te kort in oven?) en salade had teveel azijn. Omgeving enorm lawaaiig, geen gesprek mogelijk, publiek jong veelal pubers. Bediening aardig maar onervaren en rook naar transpiratie. Teleurstellende ervaring.
Demi D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de pizza's! We kregen leuke uitleg over de verschillende wijnen/ bieren en de voorgerechten. Voorgerecht en de dranken kwamen erg snel. Het was gezellig druk en de inrichting van het restaurant is knus maar toch modern! Alleen helaas erg lang moeten wachten op het opnemen van de hoofdgerechten maar voor de rest was het heel erg goed! Top gegeten en over het algemeen een snelle service!
Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Als voorgerecht werden we verleid (je zou het ook opdringerig kunnen vinden) door de bediening tot een plankje met verschillende soorten kaas en worst. Erg lekker en best wel veel ook. Als hoofdgerecht had ik een pizza tartufo. Op zich een lekkere pizza, maar er lag zoveel vocht op dat de hele bodem zacht geworden was. Jammer! Hetzelfde gold voor de andere pizza primavera die we bestelden: het vet droop er iets teveel vanaf. Maar al met al hebben we hier lekker gegeten. De bediening was vriendelijk en kwam regelmatig langs om te vragen of alles in orde was. We werden snel geholpen, wat fijn is als je naar het Concertgebouw of een andere afspraak moet. We hebben buiten aan de straat zitten eten. Dat was wel wat rumoerig, maar je kunt niet anders verwachten zo in het centrum van Amsterdam.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heerlijk en betaalbaar eten hier. In de zomer lekker op het terras voor de deur, leuk genieten van de drukte van de stad met heerlijke pizza
Irma S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Ik had de pizza Tortufo en was daar erg tevreden over. Mijn vriendin had een pizza met paddestoelen, maar die was heel erg flauw. Het duurde overigens 45 minuten voordat we onze pizza kregen. Bij navraag waren ze onze pizza vergeten, terwijl we de eersten en heel lang de enigen in het restaurant waren. Geen compensatie voor gekregen, helaas.
Fenna F.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijke pizza voor een prima prijs, ook de tiramisu was erg lekker! We gaan deze tent zeker nog een keertje bezoeken!!
Oskar B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Als je denkt dat je een goede pizza gaat eten heb je het mis: grote happen deeg, slappe korst, weinig kwaliteit van de voorgerechten, grote teleurstelling!! Wel goede bediening en sfeer.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Allebei een pizza met ricotta in de punten gegeten, die was heerlijk. Tiramisu eveneens. Werden heel snel geholpen, zaten naast de prachtige pizzaoven, dus was gewoon hartstikke leuk eten. Personeel was ook klantvriendelijk!
Riemke L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Beste. Pizza. EVER. Een enkel klein nadeel: het was echt heel heel erg warm binnen..
renate D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Superlekker gegeten, maar het is wel heel erg rumoerig bij Sotto.
Desalniettemin kom ik zeker terug voor de Pizza Tartufo!
Maurits T.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Wat moet ik zeggen, tot nu toe de lekkerste pizza van Amsterdam!

Wat lekker!
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Bediening was er ongeïnteresseerd en de service was matig. Ook erg jammer dat ze niks aan de verjaardag van mijn vriend hebben gedaan terwijl ik dit vooraf had aangegeven.
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Hier op een zondag gegeten. Erg lekkere pizza's! Had zelf de Tartufo, rijkelijk belegd en super lekker. Vooraf foccacia was ook prima. Bediening vriendelijk en redelijk snel. Kortom; een aanrader!
peter D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Vriendelijke attente bediening goed eten en een zeer redelijke prijs echt een aanrader
Nezjma R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Goede pizza. De boven ruimte was warm en benauwd. 20 minuten met 8 man gewacht ondanks reservering. Onhandige bediening, hier vier ik mijn verjaardag niet nogmaals.
Hansje L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Het was er bloedheet. Het was lang wachten op de salade en de pizza was niet mijn ding. Wij waren met z,n 3en. 1 pizza was de bodem niet gerezen of niet gaar. De andere waren te dik en zachte bodem., de toplaag was ok.
De ruimte heeft een slechte akoestiek, veel geluid, vrij lawaaierig.
Het meisje werkte keihard en was zeer vriendelijk, maar de heren hadden haar best kunnen helpen.
Evelyn D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Deeg is slap. Je vind er geen krokante pizza. Ingrediënten verder heerlijk.
Wil G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vaak gehoord dat Sotto goede pizzas zou maken. We vonden het echter toch een beetje tegenvallen. Pizza was klef en slap.