Sotto Pizza Roelof Hartstraat

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Irma S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Ik had de pizza Tortufo en was daar erg tevreden over. Mijn vriendin had een pizza met paddestoelen, maar die was heel erg flauw. Het duurde overigens 45 minuten voordat we onze pizza kregen. Bij navraag waren ze onze pizza vergeten, terwijl we de eersten en heel lang de enigen in het restaurant waren. Geen compensatie voor gekregen, helaas.
Fenna F.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijke pizza voor een prima prijs, ook de tiramisu was erg lekker! We gaan deze tent zeker nog een keertje bezoeken!!
Oskar B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Als je denkt dat je een goede pizza gaat eten heb je het mis: grote happen deeg, slappe korst, weinig kwaliteit van de voorgerechten, grote teleurstelling!! Wel goede bediening en sfeer.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Allebei een pizza met ricotta in de punten gegeten, die was heerlijk. Tiramisu eveneens. Werden heel snel geholpen, zaten naast de prachtige pizzaoven, dus was gewoon hartstikke leuk eten. Personeel was ook klantvriendelijk!
Riemke L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Beste. Pizza. EVER. Een enkel klein nadeel: het was echt heel heel erg warm binnen..
renate D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Superlekker gegeten, maar het is wel heel erg rumoerig bij Sotto.
Desalniettemin kom ik zeker terug voor de Pizza Tartufo!
Maurits T.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Wat moet ik zeggen, tot nu toe de lekkerste pizza van Amsterdam!

Wat lekker!
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Bediening was er ongeïnteresseerd en de service was matig. Ook erg jammer dat ze niks aan de verjaardag van mijn vriend hebben gedaan terwijl ik dit vooraf had aangegeven.
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Hier op een zondag gegeten. Erg lekkere pizza's! Had zelf de Tartufo, rijkelijk belegd en super lekker. Vooraf foccacia was ook prima. Bediening vriendelijk en redelijk snel. Kortom; een aanrader!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Vriendelijke attente bediening goed eten en een zeer redelijke prijs echt een aanrader
Nezjma R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Goede pizza. De boven ruimte was warm en benauwd. 20 minuten met 8 man gewacht ondanks reservering. Onhandige bediening, hier vier ik mijn verjaardag niet nogmaals.
Hansje L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Het was er bloedheet. Het was lang wachten op de salade en de pizza was niet mijn ding. Wij waren met z,n 3en. 1 pizza was de bodem niet gerezen of niet gaar. De andere waren te dik en zachte bodem., de toplaag was ok.
De ruimte heeft een slechte akoestiek, veel geluid, vrij lawaaierig.
Het meisje werkte keihard en was zeer vriendelijk, maar de heren hadden haar best kunnen helpen.
Evelyn D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Deeg is slap. Je vind er geen krokante pizza. Ingrediënten verder heerlijk.
Wil G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vaak gehoord dat Sotto goede pizzas zou maken. We vonden het echter toch een beetje tegenvallen. Pizza was klef en slap.
Azc Z.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Voorgerecht en nagerecht waten erg lekker. Pizza's vonden we zeer matig, slappe korst en niet echt heet.
bramkroes .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Goeie service, we werden ontvangen door een aardige serveerster die ons vertelde dat we een plekje mochten uitzoeken. Van plek wisselen was ook geen probleem. Het eten liet niet lang op zich wachten. De pizzas waren heerlijk en goed belegd. Het restaurant is gezellig ingericht met leuke details. Bediening is top en de prijzen vallen alles mee!
sushimaster .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Beste Pizza van Amsterdam. De pizza was heerlijk belegd met verse ingrediënten. De deeg was erg knapperig.
Stijlvolle interieur en vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Vrijdagavond hier voor het eerst gegeten, mbv de recensies op Iens naar deze pizzeria. Helaas, het eten viel erg tegen. Vooraf antipasti, met ijskoude gegrilde groentes. Zo uit de ijskast op het bord. De pizza als hoofd was echt niet goed. Bij de gehele tafel niet. Het schijnen 'Napolitaanse' pizza's te zijn, wat betekent dat het een hele dunne bodem is, zacht aan de binnenkant. Het waren gewoon hele meligere bodems, totaal niet gaar, je kan zo de bodem als elastiek uit elkaar trekken. Qua toppings; ik had een quattro stagioni, hampreepjes op hoopje, champignons op hoopje. Mijn schoonvader pizza verdure. Dezelfde gegrilde groentes van de antipasti op de pizza als lompe hopen erop, op een berg rucola. Nee helaas, echt een flinke misser... De hele avond liep niet trouwens, veel gezeur en fouten bij de afhalers. Noemenswaardig is wel de bijzonder goede service, klachtafhandeling was perfect. Lag het aan de avond? Was de vaste kok er niet? Ik weet het niet. Met zoveel aanbod in de stad zal er helaas geen tweede kans volgen..
Dutchy81 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Lekkere pizza's, volop keuze en leuke ambiance! Bediening kan beter, je moet alles 2 keer vragen, maar kwaliteit en sfeer maken dit meer dan goed. Ik vind Sotto Pizza een aanrader en kom zeker nog eens terug voor een gezellig avondje.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
We begonnen met een broodje, wat niet neerkwam op het standaard stokbroodje maar een lekkere focaccia was. Het was vrij warm boven doordat we precies boven de oven zaten, maar dat mocht de pret niet drukken. Het duurde even tot we pizza gingen bestellen, maar de pizza's kwamen toen wel vrij snel, en ze smaakten erg goed. Lekkere dunne bodem, goede ingrediënten. De keuze in pizza's is ook prima, er is voor ieder wat wils.