Sotto Pizza Roelof Hartstraat

Roelof Hartstraat 27 1071 VG Amsterdam Nederland Kaart
31-207740670

Over het restaurant Sotto Pizza Roelof Hartstraat

The true Napolian pizza has come to the Netherlands! These pizza bakers are trained by the gardians of Napolian pizza: Associazione Verace Pizza Napoletana (VPN). They prepare each pizza fresh from head to toe with only fresh ingredients. In the authentic wood-fired brick oven pizza's are baked at 485°C. Enjoy it in the clean yet vintage decor!

Meer informatie over restaurant Sotto Pizza Roelof Hartstraat

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sotto Pizza Roelof Hartstraat

Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijke pizza zoals je deze normaal alleen in Napels tegenkomt. Voor mij is dit de beste plek om echte authentieke pizza te eten in Amsterdam. Een aanrader!
Tim C.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Een persoon in de bediening sprak geen woord Nederlands. Op zich geen ramp, maar er werd geen enkele moeite gedaan om vertaalproblemen op te lossen (bijvoorbeeld met de overige wél Nederlands sprekende bediening). Irritant. Daarnaast rook de andere persoon in de bediening bijzonder onfris. In die mate dat het de eetlust bedierf. De pizza's daarentegen zijn top. Prijzen zijn Amsterdams.
bijzonderzoek T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Sla zonder dressing of olie en azijn en verkeerde pizza uitgeserveerd
Igu .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Hoewel drie personeelsleden achter de bar stonden bij binnenkomst liet men ons een paar minuten wachten alvorens te vragen of wij een reservering hadden. We vroegen om vier bordjes voor bij het plateau met antipasti, maar die werden nooit gebracht. Toen wij naar drie kwartier met het zo goed als leeg gegeten plateau op onze pizza’s wachtten, kwam een personeelslid vragen of ze de keuken nu kon vragen onze pizza’s te maken, of dat we nog even ( met dat lege plateau ) wilde wachten! Daarna dus nog twintig minuten op de pizza’s gewacht, die overigens zeer smakelijk zijn. Wij zijn hier al vaak geweest en de bediening is niet onvriendelijk, maar let niet goed op en is niet gastvrij en alert. Ik wilde ook nog twee wijn bestellen, maar aangezien er niemand meer naar boven kwam hebben we het maar zonder een tweede glas gedaan.
Merlijn V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijke echt Italiaanse pizza’s! Super snelle bereiding. Beetje luidruchtig echter wanneer het drukker wordt. Voor herhaling vatbaar!
Ayellet G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten.
Florine H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
De pizza's waren fantastisch en het is een gezellig zaakje. We zaten bovenin, waar de airco stond te loeien, maar toen we vroegen of die wat zachter mocht werd hier meteen aan voldaan. Bediening was vriendelijk, waarbij soms wel wat onoplettend. Naast het eten was ook de wijn heel goed en betaalbaar. Zeker een aanrader deze zaak!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Als een echte Napolitaanse pizza een, weliswaar gerezen, een slappe korst moet hebben en je een punt niet kan oppakken dan klopt het wat ze leveren. Was het te kort gebakken of ligt het aan de meelsoort (Caputo?) of is het een lokale interpretatie, voor mij leek het, ondanks de overige - pima - ingrediënten niet op een Italiaanse pizza maar meer op iets Turks-achtigs.
Maren B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Enorm gezellig, heerlijk eten en vriendelijke bediening! Zeker een aanrader voor iedereen die zin heeft in een lekkere steenovenpizza.
Olivia S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Perfect.
Jeske B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerijk gegeten! Pizza was rijk belegd en een lekkere dunne bodem. De bediening was helaas minder. Ze waren met z'n tweeën en hadden het (te) druk. Wat overigens niet verkeerd hoeft te zijn en nog begrepen kan worden. Helaas sprak de serveerster openlijk aan tafel haar collega naar beneden toen wij wilde bestellen. Het kwam namelijk door hem dat we langer moesten wachten met bestellen. Mocht de jongeman waar ze het over had dit lezen: Je was de vriendelijkste serveerder van de hele avond en de enige van het stel met een glimlach! Dus dank je wel voor je attente houding en goede service. Voor hem komen we zeker een keer terug.
Evelien L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Snelle, vriendelijke bediening en heerlijke pizza's en voorgerechten!
Annemieke N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Bediening was slecht, niet bij de les, moest tot 2x toe vragen waar het bestelde drinken bleef. Pizza’s redelijk maar niet heel bijzonder. We hadden er meer van verwacht.
wopke V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
pizza's waren nat van de onderkant. Qua smaak prima, maar qua bodem dus niet goed.
antipasti kwam deels uit een potje.
jammer
Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Zoals altijd weer echt goede pizza's en tiramisu! Vriendelijk personeel. Leuke sfeer. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Een echte aanrader als je eens pizza wil gaan eten
Anette B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Zeer vriendelijk personeel! We hebben voor een groep van 10 gereserveerd, en mochten toch nog 2 aan toe voegen op een drukke vrijdag avond. Ook konden we allemaal afzonderlijk van elkaar afrekenen!
Met 4 Italianen in onze groep die allemaal leidend over het eten waren groete succes en fantastische avond gehad!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Pizzadeeg was te slap en niet krokant! Jammer!
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Sotto is een heel fijn restaurant om vaker te komen. De service is goed en de pizza's zijn hoe ze op een Italiaanse worden gemaakt. Leuke sfeer en zeker een van de beste pizzeria's in Amsterdam
Erwin M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Erg lekkere pizza, erg groot en voor herhaling vatbaar!Erg lekkere pizza, erg groot en voor herhaling vatbaar!Erg lekkere pizza, erg groot en voor herhaling vatbaar!
gffoppele .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Lekkere pizza's, die al binnen een kwartier gebracht werden. Verder leuke bediening en een goede sfeer. Wijn was ook lekker, wel een beetje prijzig.