Sotto Pizza Kadijksplein

Kadijksplein 4 1018 AB Amsterdam Nederland Kaart
31-207733120

Over het restaurant Sotto Pizza Kadijksplein

Bestel een echte, traditionele Napolitaanse pizza uit een houtgestookte oven. Elke pizza die je hier bestelt wordt met de hand gemaakt op het moment dat jij ‘m bestelt. De ingrediënten voor je pizza komen voor een groot deel uit Italië; authentieker dat dit krijg je het nergens! Je kunt je pizza meenemen naar huis, maar het sfeervol ingerichte restaurant, héél Italiaans, is ook en gezellige plek om op en top te genieten van deze Italiaanse specialiteit.

Meer informatie over restaurant Sotto Pizza Kadijksplein

• Engels gesproken , Nederlands Gesproken

Jouw recensie over het restaurant Sotto Pizza Kadijksplein

Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Met mijn oudste zoon voor zijn verjaardag pizza gegeten met anti past vooraf en een toetje. Hij kreeg zijn pannacotta van de zaak omdat hij jarig was, heel lief! De pizza’s waren heerlijk, de anti-pasti ook en de bediening super vriendelijk. Namens Sil een dikke 10!
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Echt DE lekkerste pizza buiten Italië. Ook de antipasti was heerlijk!!! De eigengemaakte tiramisu maakt het helemaal af.
Supervriendelijke bediening dat leuk met de kinderen omgaat. Een hele dikke aanrader.
David B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Leuke nieuwe pizzeria in de buurt, in het voormalige Koffiehuis van den Volksbond. Zeer goede ontvangst, uiterst snelle service. Overzichtelijke kaart, maar wel alleen pizza. Lekker makkelijk kiezen! Allerlei soorten pizza met speciale soorten ham bijvoorbeeld!
Nathan N.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Na goede verhalen gehoord te hebben zijn wij hier vanavond gaan eten en hebben wij een heerlijke avond gehad bij deze sfeervolle pizzeria. De steenoven pizza's waren precies zoals ze horen te zijn en op de service was niets aan te merken. Wij hebben een top avond gehad, een echte aanrader!
Gavin V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Trendy pizza restaurant, super pizza's, ambiance lekker nonchalant alles kan. Bediening liet iets te wensen over, drinken serveren zonder glas en hoofdgerecht leveren zonder bestek. Prijs kwaliteit TOP! Een aanrader voor de pizza liefhebbers.
Wanda V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
In het oude sfeervolle pandje van het Koffiehuis van de Volksbond is nu een nieuwe vestiging van Sotto geopend. Sfeervol ingericht maar wel wat krap, twee tafeltjes zitten precies in de hoek bij het toilet waardoor je daar niet echt rustig zit. Het team moet duidelijk nog warm draaien. De pizza's zijn oké, maar de bodem te dun, waardoor en uiteindelijk een drassig moeilijk snijdbaar geheel op je bord ligt. De bediening is onervaren en wordt niet goed aangestuurd. Op het ene moment drie personen tegelijk bij je tafeltje en vervolgens een half uur met lege borden zitten wachten. We hebben het dessert dus maar laten schieten want het duurde allemaal echt te lang. We komen graag over een paar maanden terug om te kijken of het dan beter loopt.
Sjors W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Lekkere pizza's uit een steenhoven.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Gisteren wezen eten bij de nieuwe vestiging van Sotto Pizza op het Kadijksplein en ook hier zijn de pizza's weer heerlijk. Bediening is altijd erg vriendelijke en hartelijk. Zelfs op de tweede dag dat ze open waren was het al top. Echt een aanwinst voor de buurt.