Sotto Pizza Amstelveenseweg

Amstelveenseweg 89 1075 VW Amsterdam Nederland Kaart
31-202239000

Over het restaurant Sotto Pizza Amstelveenseweg

Pizza vouwen zonder breken

De ware Napolitaanse pizza is naar Nederland gekomen! Deze pizzabakkers zijn in de leer geweest bij de bewakers van de Napolitaanse pizza: De Associazione Verace Pizza Napoletana (VPN). Ze bereiden elke pizza van kop tot staart met enkel verse ingrediënten. In de authentieke houtgestookte steenoven worden de pizza's bij een temperatuur van 485°C gebakken. Geniet ervan in een strak vintage decor!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Sotto Pizza Amstelveenseweg

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Sotto Pizza Amstelveenseweg

Job V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Geweldige pizza. Lekkere bodem, verse ingrediënten en werden erg snel geholpen
Mario C.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Kom speciaal uit Haarlem voor de Pizza van Sotto ,..Pizza zoals pizza hoort te zijn,. Complimenti Sotto,..e ci vediamo alla prossima Sotto !..
Balthasar S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
De pizza's uit deze steenoven zijn onverslaanbaar. Simpele topingredienten, dat is wat een goede itialiaanse keuken maakt. We hebben weer heerlijk gegeten.
Oscar D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
heerlijke steenoven pizza, snele bediening, eerlijke prijzen
Lieke D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
vriendelijke en snelle bediening, super lekkere pizza en ook de tiramisu is zeker een aannrader! Lekker alcoholvrij bier ook van Moretti...
Yasmine G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijke pizza's en vriendelijke bediening. We hadden een plekje op het terras, top! :)
Kan druk zijn en binnen zit je soms wat dicht op elkaar.
Gigi C.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Als echte Italiaan kan ik zeggen dat ik geen betere pizza heb gegeten in al die jaren Nederland ... en prijs is ook zeer bescheiden
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
ik vond de locatie prima en bedienend personeel prima, houten tafels, heel basic en dat is ook exact hetgeen je verwacht.
De Pizza had ik meer van verwacht, deze vond ik wat droog, ik heb dit niet gemeld omdat wij met meerdere mensen waren en hiervoor niet echt in de gelegenheid had.
Sinan S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Pizza was aangebrand aan alle kanten.. letterlijk roet in me eten. Mijn vriendin en ik denken hier nooit meer terug te komen.
Het voelde alsof we een asbak moesten eten. De koolmonodyioxide spatte ervan af..we hebben 2 pizzas besteld en er hoefden 1 pizza niet te betalen. Maar we hebben alsnog 15 eu vergooit. As is gratis. Maar goed.
Serge W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Pizza Margarita gehaald. Kwaliteit was jammer genoeg zwaar beneden de maat. Pizza was voor minder dan twee derde belegd, de pizza was zeer zacht qua bodem en bij ophalen reeds fors afgekoeld. Jammer!
Joeri V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
top tent waar ik zeker nog vaker een pizza wil eten. de napolitaanse wijze van bakken is echt lekker dus ik kom zeker terug
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Personeel dat gewoon Nederlands is en spreekt mag je ook als dusdanig aanspreken en niet steeds in het Engels. Pizza was wel eens beter van smaak en bodem.
Youp60 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Aangename Italiaanse eetgelegenheid met vrienden en familie voor een geslaagde avond! Vriendelijk personeel en prima prijs & kwaliteit verhouding.
Sabine C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijke pizza’s en een gezellige sfeer. Zeker een aanrader!
Nadine V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Uitstekende pizza's, evenals de tiramisù; het personeel is vriendelijk maar niet altijd even alert. Mooie houtoven en inrichting van het restaurant is sfeervol.
M.H.M. V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Er werden wel wat fouten gemaakt door het personeel, en het ging warrig door elkaar.
Carien T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Erg druk
gister, valentijnsdag, maar eten was weer voortreffelijk!
Ruth D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Vriendelijke bediening, heerlijk eten, gezellige sfeer, zelfs op maandagavond. En een zeer gunstige prijs/kwaliteit-verhouding.
Sefanja N.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
het wordt steeds rommeliger daar. vroeger was er nog een beetje leiding nu niet krijg ik de indruk. Pizza s zijn nog steeds goed en daar komen we voor maar de rest......... verder pizza besteld om ook nog mee naar huis te nemen was koud stond nl al lang klaar zonder dat we gewaarschuwd werden. bovendien laatst pizza's gehaald en andere gekregen!!! en ook daar was niemand van onder de indruk helaas. dus om al het andere te compenseren moeten de pizza's wel heel goed blijven.
Daniela D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Kom vaker bij Sotto een heerlijke pizza eten, ik reserveer ook vaak online en enkele gevallen bel ik ze rechtstreeks, deze keer besloten online te reserveren voor afgelopen zaterdag 19 uur, gebeld en gevraagd of mogelijk was om 19:30 uur langs te komen, helemaal geen probleem, tafel bleef gereserveerd, vanwege enorme vertraging met de OV, weer gebeld en gevraagd of 20 uur ook nog kon, en ook weer geen probleem, toen bij aankomst troffen we dat er een grote groep gereserveerd hadden met daarnaast ook een grote tafel met de bijbehorende aanhang(kinderen) deze avond was erg rumoerig, voor het eerst meegemaakt, maar omdat we honger hadden waren we na een pizza en een drankje snel klaar, kom zeker nog vaak terug