Soto

Leonardo da Vinciplein 6 5223 DR Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Soto

Voor alle Sushilovers

Sushilover deze is voor jou! Hier heb je keuze uit maar liefst 49 verschillende gerechten. Dat klinkt als… all you can eat! Laat je oosterse hartje sneller kloppen en geniet met vrienden en familie van een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Soto

Nina O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Twan M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Lekker gegeten, prima sushi, niet super speciaal.
Het is (buiten) wel lekker zitten, lekker rondkijken.
Leuk contact gehad met een ander ouder stel
heidi D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
desondanks dat het erg rustig verliep het serveren onrustig we hebben wel 5 verschillende serveerders/sters gehad
Kingmacho1234 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
All you can eat op vrijdag de 13e. Maar niet heus. We kregen niet alle gerechten. 20 % van de gerechten was niet geserveerd. Dit kan echt niet!!!!! Typisch dat lamsrack en octopus op zijn. Na ronde 4 (1.5 uur) later vroeg de bediening of hij de borden kon opruimen terwijl wij nog een ronde sushi hadden besteld. Kort daarna kwam ook de 2e bediening hetzelfde vragen. Ik vind dit geen service. Wil je ons weg hebben ofzo?? Als laatste het afrekenen. We gaven feedback op de service. We kregen als antwoord dat het vandaag tegenzat (vrijdag de 13e zei ze) dat de lamsrack op de grond is gevallen met bord en bla bla bla. We kregen het wel in onze laatste ronde geserveerd. Ik vind het echt niet kunnen!!! Nooit meer SOTO.
Mames .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Voor het eerst bij Soto gegeten. Volop keuze, vriendelijk personeel, snelle bediening en lekker gegeten. Kom zeker nog een keer terug.
channiej .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Al een aantal keer hier wezen eten. De laatste keer was met mijn huisgenoot en mijn vriend. Was weer erg lekker! We hebben veel en lekker gegeten. de sushi was lekker maar de warme gerechten ook. De bediening was top. Vriendelijk en behulpzaam. Wat ik wel leuk zou vinden is als je niet maar 1 ronde toetjes zou mogen bestellen en dat er iets meer plaatselijke of meer bijzondere Japanse bieren op de kaart zouden staan.
DianneS .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Ook als vegetariër kun je hier al je sushi verlangens vullen. Ik ga hier regelmatig eten en haal het ook wel eens af. Erg veel keus voor vegetariërs vergeleken met andere sushi restaurants in Den Bosch. Niet alleen sushi maar ook de diverse andere warme gerechten zijn erg lekker.

Vooral qua hygiëne scoren ze bij mij hoog als ik het vergelijk met andere sushi (afhaal) restaurants in Den Bosch. Reserveren is aan te raden van do t/m za, andere dagen is het gezellig druk.
Darlinie .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Afgelopen woensdag voor de eerste keer bij soto gaan eten. Het ligt aan de achterkant van het station. Opzich een mooie locatie en lijkt me erg gezellig op het terras in de zomer.

Het interieur is niks op aan te merken, gewoon standaard hoe de meeste sushi restaurants zijn ingericht.

De sushi is naar mijn mening onder de maat. Heb namelijk van de bediening gehoord dat hij pas onlangs als sushi chef er werkt. De sushi's zijn naar mijn mening te groot. Verhouding tussen rijst en vis klopt niet. Daarnaast is de manier waarop de nigiris gemaakt worden niet op de juiste manier uitgevoerd, hierdoor plakt te rijst erg op elkaar en is het net kleefrijst.

De warme gerechten waren wel erg lekker zoals de lamspiesjes en garnalen.

Ik zou zeker nog eens teruggaan maar dan echt voor de bediening niet zozeer voor de sushi. Maar als dat ook nog verbeterd wordt dan zou het naar mijn mening een van de betere sushi restaurants worden in den bosch.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Lekkere sushi, prima bediening en lekker dicht bij het station. Leuk dat ze ook sushi hebben die je niet altijd in andere all you can eat restaurants tegen komt. Een aanrader voor de sushi liefhebber.
AnitaVervoort .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Heerlijk gegeten met erg vrolijke serveersters.
Snelle service met een lach!
Zowel de sushi als de warme gerechten waren prima van smaak.
Jammer dat er geen vegetarische variant was van de loempias
ton P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Het was al weer een paar jaar geleden, dus maar weer eens naar Soto! Dit is voorlopig echt de laatste keer. Het eten was niet echt geweldig, de koude sushi wat smakeloos en de warme in het algemeen veel te lang gekookt/gebakken en daardoor droog. De staat van onderhoud van het restaurant holt achteruit. De vloerbedekking, stoelen en tafels plakten gewoon en zagen er niet schoon uit. De zeer vriendelijke en dienstverlenende bediening maakt veel goed, maar daarvoor moet het eten en de hygiëne wel op hetzelfde niveau zijn. Helaas.
Florie V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
De service was uitmuntend. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam en er werd zeer goed en zorgvuldig omgegaan met mijn allergieën. Niets was teveel moeite, ze hebben erg hun best gedaan om alles goed te laten verlopen en daar zijn ze zeker in geslaagd. In het eten zaten wat verschillen. De sushi viel ons erg tegen, de rijst was veel te droog en was smakeloos. De andere en vooral warme gerechten echter waren fantastisch! Echt zeer goed. De gerechten waren vers en smaakvol, de vleesgerechten waren mals en de porties waren perfect. En volop keuze. Ook bij het dessert. In tegenstelling tot andere 'all you can eat restaurants' hadden ze hier meer keuze aan desserts en was er ook mogelijkheid om er meer dan één keer of meer dan één portie van te bestellen. Het ijs was prima, maar geen topkwaliteit. De appeltaart en spekkoek waren erg lekker.
De gerechten en drankjes lieten wel wat lang op zich wachten, daar zou wat meer snelheid in mogen zitten.
De uitstraling van het restaurant en de inrichting binnen zijn niet heel uitnodigend en gezellig wat mij betreft, maar alles is prima verzorgd (netjes/schoon) en heel fijn is dat je bij mooi weer buiten op het terras kunt zitten.
Al met al zouden wij er, ondanks de voor ons teleurstellende sushi, zeker terugkomen omdat de warme gerechten, de desserts en het vriendelijke en gastvrije personeel dat minpuntje méér dan goed maken!
Manon A.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Erg slecht. 3 dagen vooraf gereserveerd voor een groep van 7 en toen de eerste ronde sushi er na een uur nog niet was bleek er maar 1 sushi kok te zijn. Eigenaar zou binnen 1 week contact opnemen en met een oplossing komen voor de slechte service, niet gedaan. Ook wanneer je zelf belt word je behandeld alsof dit jouw probleem is als gast. Ik raad je aan ergens anders sushi te eten!!
Janneke T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Meerdere keren gegeten (eigenlijk altijd als ik in Den Bosch sushi ga eten). Altijd prima sushi (mijn persoonlijk favoriet: de Crunchy Maki met avocado), ongedwongen sfeer, niet te volgepakt en vriendelijke bediening. Soms is het wel wat lang wachten op de gerechten, maar ach, haast heb ik niet als ik lekker een avondje uit eten ga.
Saskiava74 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
All you can eat concept zoals er veel zijn met de standaard gerechten op de kaart. Kwaliteit zoals je kan verwachten voor die prijs (25 euro). Er zullen ongetwijfeld betere sushi restaurants zijn, maar ook slechtere. Aankleding was een beetje oubollig, dat had ik niet verwacht in die wijk.
yk123 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Eten werd beter hoe drukker het werd. In het begin leek het zo uit de koeling te komen maar na een tijdje werd dit minder al hoewel we hierdoor wel steeds langer op ons eten moesten wachten. Smaak was goed. De bediening kan de capaciteit van het restaurant absoluut niet aan. Waardoor je niet te woord werd gestaan of afgewimpeld werd. Ook hebben we alle keren zelf om drinken moeten vragen en met onze menukaart moeten zwaaien. De bar stond overvol met vuile vaat en voordat drinken geserveerd kon worden moest ze eerst af gaan wassen. Wij zaten tegenover de bar waardoor ik kon zie hoe lang de dienbladen met gerechten bleven staan voor uitservering en ik ben na 10 minuten staren naar onze desserts en de koude koffie al lang op te hebben zelf maar gaan lopen om ze op te halen. Ondanks de korting die ze hebben gegeven voor onze ontevredenheid komen wij niet terug bij dit restaurant.
Philippe R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Heerlijk eten. De service is niet altijd optimaal, maar ach, voor een all you can eat restaurant is het prima! Lekker Japans bier ook!
Jac K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Een heerlijk etentje gehad bij Soto! Snelle en vooral erg vriendelijke bediening door het personeel! Het eten was echt heerlijk en meer dan voldoende! Geen enkele klacht alleen maar grote complimenten voor de kwaliteit en prijsverhouding. Last but not Least de rustige sfeer, ondanks de drukte! Wij komen zeker terug!!
yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Heerlijk gegeten vorige week! Sushi was lekker vers en dat proef je meteen. Ze hebben nu ook een extra wisselmarkt waarop nieuwe hapjes te kiezen zijn die waren ook erg lekker. Bediening erg vriendelijk hebben allemaal een vriendelijke lach op hun gezicht. Decor is simpel maar gezellig met veel kleine hoekjes waar je intiemer kan zitten.
Liekebol .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2014
Ik heb gisteren voor het eerst sushi gehaald bij Soto, normaal haal ik ergens anders sushi! Ik en mijn partner begrijpen werkelijk niet dat mensen die vaker sushi eten iets positiefs kunnen zeggen over deze sushi!!!! Ik zal niet snel een negatieve review plaatsen maar hier moet ik gewoon iets van zeggen! Wij hebben een deel weggegooid, echt ranzig gewoon!! Wij hebben al diverse sushi tenten geprobeerd, de een is beter dan de ander maar dit was gewoon echt echt niet lekker, zonde van ons geld. Maki beef -> lijkt wel kattenvoer, pikante tonijn maki -> geen rauwe tonijn en wat hier voor rode saus op zit geen idee maar ook weggegooid! Wij halen hier iig nooit meer sushi