Sorrento

Teding van Berkhoutstraat 67 2032 LJ Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sorrento

BasZoeteman .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Een lekkere pizza met een dunne, krokante bodem. De service was aardig en
opkomend. En niet te vergeten de Calzone die ook prima van smaak was. Een leuke
zaak.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Een buurt Italiaan waar veel wijkbewoners ongedwongen en pizza'tje komen eten of afhalen. Enkele jaren geleden heb ik al eens gegeten bij Sorrento en er is eigenlijk niet zoveel veranderd. De calzone smaakte prima evenals de tirmisu, bediening was vlot (ok, de zaak was zo goed als leeg) Nee, geen Italiaan waar je voor om hoeft rijden en die de sterren van de hemel koken maar als je gewoon betaalbaar een pizza'tje wil eten kun je hier prima terecht.
Wilpeters .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Met kinderen een hoofd- en nagerecht gegeten. Restaurant had slechts twee andere gasten. De bediening is heel vriendelijk, maar het tempo ontstellend traag. Pizza, ravioli, gegrilde garnalen en ossenhaas hoeft geen uur te duren; zeker niet wanneer het gezelschap ook twee kinderen telt.
Het eten was smakelijk, goede pizza, fraai opgediende ravioli in roomsaus, een ruime portie garnalen - iets te gaar - en twee mooi opgemaakte stukjes vlees met parmaham en kaas, vergezeld van lekkere tagilatelle. Dessertkaart is heel beperkt, diverse ijsjes en huisgemaakte tiramisu, overigens lekker. Jammer van de trage keuken
Micheldebruijn .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
Ons vaste familierestaurant schonk ons vanavond een verrukkelijke maaltijd met vooraf brood met boter en olijven. Vervolgens kinderpizza, spareribs, lamsrack en entrecote van een uitstekende kwaliteit. We dronken een mooie fles Valpollicella erbij met een fijne doordrinkfactor. Toetjes bestaande uit ijs, ijs en ijs. Ook een glaasje Grappa erbij om het helemaal af te maken. Kosten? 110 euro. Prima prijs/kwaliteitverhouding.
Riitta T.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Voor ons is Sorrento af... pizza maken duurt bijna een uur,dat kan echt gewoon niet. Service en alles duurt hier gewoon te lang. Dit is nu derde keer voor ons dat wij moeten meer dan uur wachten. Leuk plekje gewoon pizza en pasta halen dat gaat iets beter. Misschien ook beter eerst bellen dan ga halen...
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Leuk Italiaans restaurant in Haarlem. Goede persoonlijke bediening zeer goed eten en lekkere wijn tegen betaalbare prijzen
Littlesins .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
Een van de betere Italiaanse restaurants van Haarlem en omgeving. De keuken is verfijnd en altijd verassend lekker en de service is zeer vriendelijk en amicaal. De kwaliteit is al sinds al die jaren die ik er kom (1995) constant hoog geblevem.. Het is gelegen in een woonwijk in de Amsterdamse buurt, en het heeft een gezellige huiskamer uitstraling.
Micheldebruijn .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Dit gezellige restaurant laat ons nooit in de steek! Uitstekende persoonlijke service, kindvriendelijk en: kwaliteit van eten en drinken. De pizza's voor de kinderen waren als altijd uitstekend. De lamscarre meer dan goed en de tournedos van de grill was van grote kwaliteit. De wijnen zijn een regelrechte aanrader! Hier had ik vroeger wel eens wat commentaar op. Prijs/kwaliteitverhouding geef ik een 9.