Sorrento

Watersteeg 2 2311 HZ Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sorrento

Reinier E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Verassend prettig Italiaans restaurant, niet groot, eerder intiem, vlakbij parkeergarage Breestraat. Lekkere pomodoro vooraf en daarna scaliatielli positano gegeten. Rode huiswijn was veel beter dan verwacht van een huiswijn, stevig. Koffie en nagerecht prima afsluiting. Leuke, vriendelijke bediening. Aanrader!
Aalstein .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Prima eten in een basic entourage. Vriendelijk personeel en een heel goeie pizza! Echte Italiaanse espresso. Als toetje een pizza Nutella (in calzone-vorm) : Ferrero verdient er goed aan , maar het is dan ook heerlijk!
Emmadeboer .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Onlangs gegeten bij Sorrento in Leiden en het is heel goed bevallen. Echte heerlijke Italiaanse pizza's en pasta's die mij meteen terug naar Italië brengen. Knus restaurant dat erg functioneel is ingericht en aardige bediening, altijd met een glimlach. De Italiaanse bieren zijn echt een aanrader! Een goed restaurant voor een gezellig avondje uit.
Sander .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Op basis van de Iens-recensies bij Sorrento in Leiden uitgekomen. We hadden niet gereserveerd maar konden toch met 3 personen terecht. Sowieso zat er helemaal niemand toen we tegen zessen aankwamen, maar gedurende de maaltijd liep het toch aardig vol. Het decor is simpel, met wel mooie foto's van de gerechten aan de muur.
De service is zeer vriendelijk, met altijd een glimlach.
Ik koos voor de zelfgemaakte pasta, die zeer goed was. Ook de gemengde salade die we erbij bestelden was lekker, een groot bord met verse groenten. Ook een voordeel is het aanbod van Italiaans bier, voor mij deed de Birra Moretti mij weer terugdenken aan de vakantie in Toscane. Prima eten bij Sorrento.
Manus100 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
een prettig restaurant. de pizza's zijn lekker, niet bijzonder maar wel lekker. de bediening is adequaat (het bier loopt lekker door). verwacht gaan culinaire hoogstandjes (ga er niet heen met je vriendin), maar met een grote groep vriendin is het een goede begin van een leuke avond. met ons dispuut eten wij er graag.
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Sorrento zit op de hoek van de Hooigracht en Hoge Woerd en heeft twee gedeeltes, een kleinere ruimte met veel ramen en hoogte en een grotere ruimte zonder ramen. Je hoeft dan ook geen genie te zijn om te bedenken waar het gezelliger zitten is. De bediening zijn altijd lieve meiden, niet altijd even kundig (het blijft tenslotte een pizzeria), maar wel altijd aardig. De pizza's zijn voortreffelijk en recentelijk zijn er buiten de kaart om wat bijzondere toppings verkrijgbaar. De overige gerechten op de kaart zijn overigens zeker het proberen waard, de huisgemaakte pasta's en de inktvis van de grill zullen je zeker niet teleurstellen. Als nagerecht moet je echt een keer de pizza Nutella proberen, zo fout, maar zo lekker :-)