Sorel's Midtown Bar & Lounge ( Marriott hotel )

Stadhouderskade 12 1054 ES Amsterdam Nederland Kaart
31-206075555

Meer informatie over restaurant Sorel's Midtown Bar & Lounge ( Marriott hotel )

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Met mijn collega na een afspraak aldaar van een late lunch genoten.
Een sappige zalm burger en een vegetarische burger. Zeer grote porties, na deze zelfs gedeeld te hebben voor ons tweeën waren de porties nog zeer royale. Keurige bediening en service ook vanuit de keuken.

Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Gezien tijdstip van boeking (18:00), konden we gebruik maken van Happy Hour via de dinnersite.nl website, maar niemand was op de hoogte van dit feit.
Uiteindelijk loste de 'teamleider' van de bediening (zeer correcte en leiderschap vertonende jongeman) dit goed op.
Wel raad ik aan de bediening een simpel "thanks for the tip" te zeggen. wanneer ze een fooi krijgen.

De tomatensoep (lekker medium-pittig) smaakte goed, de uiensoep was echter iets te zoet en met name enorm veel kaas (dat mag wel minder, brood ook trouwens).
De Indiase curry was echter weer top of the bill; de Indiase chef, die hier werkt, verdient een pluim.
Alleen al hiervoor zouden we hier terug komen, maar ik denk dat we dit een tijdje niet zullen doen, omdat we momenteel 'bekend staan' als de Happy Hour gasten van dit hotel.

Ik zou Marriott Amsterdam willen adviseren het bedienend personeel bekend te maken hiermee of hun Happy Hour aanbieding op Dinnersite te laten verwijderen.
Marcelberg .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Onlangs geluncht in Sorel's bar. Deze bar is onderdeel van het Marriott hotel en is daardoor redelijk prijzig.
Ik heb hier een hele lekkere cobb salad gegeten. Eigenlijk erg simpel maar o zo lekker. Mijn vrouw koos voor een curry die er ook erg lekker uitzag en volgens haar goed smaakte. De service was echt heel erg goed. De bediening was uitmuntend, erg netjes en daarvoor een compliment.