Sopranos

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag 17:00 - 22:30
Zaterdag 16:30 - 22:30

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Sopranos

Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wat is het hier heerlijk! Een lekker wijntje! En het eten is zoals mijn oma zegt alsof een engeltje over je tong.... Ontzettend mals, al verschillende keren hier geweest en verschillende dingen geprobeerd en alles is lekker! Reserveren is wel n must anders heb je pech.. :)
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Wat was dit verrassend zeg. Uitgenodigd door mijn familie om bij Sopranos te gaan eten. En wat was ik daar blij mee. De Tomahawk is echt een aanrader. Zeer goed gebakken en heerlijke garnituren. Hier ga ik zeker vaker heen.
Marga0011 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten met een redelijke bediening. Bediening was vriendelijk maar niet zozeer gastvrij. Een tafel naast ons waar 1 moeder met 2 kinderen "mocht" plaatsnemen werd hen tijdens het hoofdgerecht gezegd dat de mensen die hun tafel hadden gerserveerd buiten iets zaten te drinken. Dus hoewel de tafel hen was toegezegd werd gevraagd de tafel snel vrij te maken. Op dat moment waren er nog 2 dezelfde tafels vrij. Deze tafels waren een half uur later nog steeds vrij (ook de tafel waar zij zaten want de andere gasten bleven buiten). Echt totaal niet netjes om mensen zo snel buiten te werken.
Op de vraag of ik iets wilde drinken was mijnantwoord ik heb al besteld en hoop dat de ober mij niet is vergeten.... kort daarop kwam de minder vriendelijke dame terug met mijn wijn. Op mijn vraag of de ober mij was vergeten antwoordde zei dat hij nog geen tijd had gehad,... sorry was hier beter op zijn plaats temeer omdat er drie obers bij de bar stonden die geen werk omhanden hadden.

Al met al lekker gegeten maar de "gastvrijheid" is door mij behoorlijk als nep ervaren. Geen fooi gegeven om bovenstaande reden (en ja dat heb ik ook op de bon geschreven). Had ik ook willen zeggen als ik daar de gelegenheid voor had gehad. Maar mevrouw de ober gaf een niet vriendelijke sneer tijdens het afrekenen.
Marga0011 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017

Christel A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Bij reservering wordt aangegeven dat we de tafel tot kwart voor acht tot onze beschikking hebben. Geen probleem, we hebben een concert op de planning staan mailen we terug. Bij aankomst is het rustig en we krijgen een tafeltje op de bovenverdieping. Binnen een half uur stroomt het restaurant helemaal vol. De bediening is attent en goed op de hoogte en vraagt naar welk concert we gaan. Ook in het uitserveren van de gerechten merken we dat we net iets sneller de gerechten krijgen dan een tafel waar op hetzelfde moment de bestelling is opgenomen.

We beginnen met tapas voor 2 personen als voorgerecht. Een rijk gevulde plank vol met lekkers. Champignons in roomsaus, gehaktballetjes in tomatensaus, gefrituurde garnalen, inktvisringen, olijven en 2 soorten gerookte ham. En als persoonlijke topper een gegrild tortillarolletje met kaas dat er zo heerlijk uitloopt... Daarnaast nog wat brood en sausjes. Genieten!

Op internet heb ik gelezen dat vooral het gegrilde vlees hun specialiteit lijkt te zijn gezien de enthousiaste recensies daarover. Dat gaan we dan maar proberen. Wel fijn om een beetje een richtlijn te hebben want de menukaart is immens. Ik besluit voor de rare gebakken picana steak te gaan, een lekker stuk vlees dat wanneer goed gebakken super mals is. Met de reputatie die Sopranos heeft heb ik er vertrouwen in. Het vlees heeft een lekkere grillsmaak, is perfect rare gebakken en het vetrandje wat doorgaans op picana zit is goed uitgebakken en zeer smakelijk. De warme pepersaus die ik erbij heb besteld is ook lekker. Top!

Eigenlijk heb ik geen ruimte meer voor een nagerecht maar ben wel benieuwd. We besluiten de Wisselende lekkernijen van de Chef te bestellen met een extra lepeltje. Een tegeltje vol met lekkers wordt gebracht. Wat een plaatje, een glaasje met hangop en frambozen, frambozenijs, verse rode bessen, aardbeien, frambozen, een macaron, een koekachtig stukje gebak met marshmallow. Heerlijk!
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Dit restaurant is echt het beste restaurant dat ik persoonlijk ken in Nederland. De bediening is vriendelijk, de service goed, het decor mooi en het eten niet normaal lekker!

Altijd als ik hoor dat mensen naar Eindhoven gaan druk ik ze op het hart hier te gaan eten! Werkelijk de lekkerste spareribs, maar ook voor en nagerechten zijn om je vingers bij af te likken.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij kregen een plekje bij het gigantische aquarium! Indien je uitgepraat raakt kun je dan in ieder geval beginnen over de Nemo visjes. Het eten was lekker, mijn collega's met hun stukken vlees waren enigszins jaloers op mijn fajita. Deze werd uitgebreid in in een pannetje met losse wraps, sausjes en rijst. geserveerd. De bediening was prima.
MattvL .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Met een groep van ongeveer twintig personen gegeten, het zat redelijk vol voor een maandagavond. De steak was zeer goed, het vlees van uitstekende kwaliteit en goed naar wens gebakken. Het voorgerecht (bruschetta) was misschien wat flauw en had meer smaak mogen hebben. Bediening was correct maar afentoe heel even het overzicht kwijt, maar niets onoverkomelijks.
n-clemens .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Met een klant naar Sopranos gegaan. Er leek geen tafeltje meer beschikbaar, maar werden prima geholpen en we werden snel naar een tafel gebracht. Klant nam de Tomahawk steak (800gram!!!) en was hier zeer over te spreken. Presentatie en smaak echt bijzonder. Zelf had ik de tonijnsteak en die was ook heerlijk. Heb hier wel eens eerder gegeten, maar vond die gerechten niet heel erg bijzonder. Dus vooral naartoe gaan als je zin hebt in iets van de gril ;-)
Goede, vrolijke service. Lekker eten, kortom zeker voor herhaling vatbaar!
TY 5.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gezellig en informeel restaurant. De menukaart liet een grote keuze aan gerechten zien met verassende combinaties. De gerechten waren goed van smaak en keurig opgemaakt. Vriendelijke en attente bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding. De moeite waard om nog een keer terug te gaan.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Getipt door vrienden om hier eens te gaan eten. Wat heb ik respect voor het personeel. Trap op, trap af. Lekkere cocktail mee gestart en vervolgens heerlijk een steak gegeten. Klaar gemaakt zoals het hoort. Sappig, mals en smaakvol. Het is er wel extreem druk. Maar dat is een goed teken.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Afgelopen weekend hier gegeten en ik moet zeggen: het plaatje klopt volledig. Het restaurant is gezellig ingericht (vraag naar een tafeltje boven), de bediening is over de ganse lijn zeer attent en vriendelijk en het eten is van zeer goede kwaliteit. Zeer ruime keuze voor zowel vis- als vleesliefhebbers en ook de zoetekauwen komen met de originele dessertkaart aan hun trekken.
Brabogondier .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Ik kom hier altijd graag, vanwege de grote keus in gerechten. Het is mijn favoriete restaurant, maar helaas ook aan de prijzige kant. De frietjes die bij hoofdgerechten krijgt zijn niet altijd van goede kwaliteit en je krijgt amper groenten erbij. Dit is nadelig als je een keuzemenu koopt, want je betaalt dan extra voor salade. Ondanks dat ben ik er al vaak geweest en altijd prima geholpen. Ik zou er zo weer komen hoor.
BasZoeteman .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Voor het eerst hier gegeten. Een heerlijk gekruide, zeer malse ossenhaas met een prima, goed passende rode huiswijn (Spaans). Een fijne, ontspannen sfeer met zeer vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Merle79771 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Ik kwam hier met een bedrijfsevenement en genoten van een heerlijke glutenvrije maaltijd. De bediening bood echt uitstekende alternatieven aan voor mij. Mijn individuele voorgerecht was echt heerlijk, samen met mijn hoofdgerecht en dessert was dit een perfecte combinatie.
Yasmina P.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
het eten was heel lekker maar het was wel heel weinig. de service was wel goed maar bij het afrekenen noemde de gastheer op hoeveel ik moest betalen wat ik niet zo heel netjes vond. het decor de aquarium is super leuk maar het ziet het er wel heel chaotisch uit.
BregjeN .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Sopranos! We hadden gereserveerd (noodzakelijk bij dit drukbezochte restaurant) en kregen een tafeltje op de eerste verdieping. We zaten prima, al hadden we niet veel privacy. Vlotte, wisselende bediening. We hebben drie gangen gekozen en stonden binnen twee uurtjes weer buiten. Wat ons betreft zou het tempo wel iets lager mogen liggen. Vooraf had mijn tafelgenoot een lekker soepje en ik genoot van een prima bruschetta. De ossehaas was heerlijk, dat vond mijn wederhelft ook van de bavette steak en maiskolf. De gemengde salade was genoeg, maar niet echt speciaal. Frietjes erg karig voor twee personen. Sorbetto en cheesecake waren lekkere desserts. Al met al heerlijk gegeten, maar niet rustig getafeld.

We waren voor twee drankjes en bovenstaande gerechten 105 euro kwijt, niet goedkoop maar wel het geld waard.
Lemsss .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Gister hier gegeten. Leuk restaurant, goed eten. We hadden gekozen voor Fajita's. hier zijn we zeker over te spreken! Goede smaak, heerlijk met de sausjes. Ook het ijs was goed! Verrassende smaken.

Enige punt van aandacht was dat we soms enigszins lang moesten wachten op iemand van de bediening voor nieuwe drankjes.
Julie M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Heel lekker gegeten met 3 personen. Alles smaakte geweldig, niks op aan te merken. Mooi decor ook. Redelijk groot restaurant maar daar merk je niks van met deze inrichting. Jammer dat ons hoofdgerecht na 2 uur wachten nog steeds niet op tafel stond, er was een foutje gemaakt. We hebben wel als excuus de wijn niet hoeven betalen.
David S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Afgelopen zondag met twee personen bij Sopranos gegeten. We waren hier al eerder geweest en dat beviel goed, dus besloten we hier weer naartoe te gaan.
Helaas was de ervaring deze keer minder. Vooraf bestelden we de Mozerella cheesefingers en de köfte. De smaak was oké, maar voor de prijs van de gerechten had ik hier zeker meer van verwacht. Bovendien werd er wel een mandje stokbrood met kruidenboter aan ons doorberekend welke ons ook was toegezegd, maar niet werd ontvangen...

De ossenhaas die ik als hoofdgerecht had smaakte goed en was lekker mals. De fajita van mijn partner bevatte echter ingrediënten die niet op de menukaart werden vermeld waardoor dit voor haar op een teleurstelling uitdraaide.

Al met al een teleurstellende ervaring. Ik kan de mening van diegene hieronder enkel onderschrijven; voor de prijs die je bij Sopranos betaalt, krijg je veel meer en veel beter bij andere restaurants. Jammer!