Sopranos

Zaterdag 16:30 - 22:30

• Af te huren
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij kregen een plekje bij het gigantische aquarium! Indien je uitgepraat raakt kun je dan in ieder geval beginnen over de Nemo visjes. Het eten was lekker, mijn collega's met hun stukken vlees waren enigszins jaloers op mijn fajita. Deze werd uitgebreid in in een pannetje met losse wraps, sausjes en rijst. geserveerd. De bediening was prima.
MattvL .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Met een groep van ongeveer twintig personen gegeten, het zat redelijk vol voor een maandagavond. De steak was zeer goed, het vlees van uitstekende kwaliteit en goed naar wens gebakken. Het voorgerecht (bruschetta) was misschien wat flauw en had meer smaak mogen hebben. Bediening was correct maar afentoe heel even het overzicht kwijt, maar niets onoverkomelijks.
N-clemens .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Met een klant naar Sopranos gegaan. Er leek geen tafeltje meer beschikbaar, maar werden prima geholpen en we werden snel naar een tafel gebracht. Klant nam de Tomahawk steak (800gram!!!) en was hier zeer over te spreken. Presentatie en smaak echt bijzonder. Zelf had ik de tonijnsteak en die was ook heerlijk. Heb hier wel eens eerder gegeten, maar vond die gerechten niet heel erg bijzonder. Dus vooral naartoe gaan als je zin hebt in iets van de gril ;-)
Goede, vrolijke service. Lekker eten, kortom zeker voor herhaling vatbaar!
TY 5.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gezellig en informeel restaurant. De menukaart liet een grote keuze aan gerechten zien met verassende combinaties. De gerechten waren goed van smaak en keurig opgemaakt. Vriendelijke en attente bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding. De moeite waard om nog een keer terug te gaan.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Getipt door vrienden om hier eens te gaan eten. Wat heb ik respect voor het personeel. Trap op, trap af. Lekkere cocktail mee gestart en vervolgens heerlijk een steak gegeten. Klaar gemaakt zoals het hoort. Sappig, mals en smaakvol. Het is er wel extreem druk. Maar dat is een goed teken.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Afgelopen weekend hier gegeten en ik moet zeggen: het plaatje klopt volledig. Het restaurant is gezellig ingericht (vraag naar een tafeltje boven), de bediening is over de ganse lijn zeer attent en vriendelijk en het eten is van zeer goede kwaliteit. Zeer ruime keuze voor zowel vis- als vleesliefhebbers en ook de zoetekauwen komen met de originele dessertkaart aan hun trekken.
Brabogondier .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Ik kom hier altijd graag, vanwege de grote keus in gerechten. Het is mijn favoriete restaurant, maar helaas ook aan de prijzige kant. De frietjes die bij hoofdgerechten krijgt zijn niet altijd van goede kwaliteit en je krijgt amper groenten erbij. Dit is nadelig als je een keuzemenu koopt, want je betaalt dan extra voor salade. Ondanks dat ben ik er al vaak geweest en altijd prima geholpen. Ik zou er zo weer komen hoor.
BasZoeteman .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Voor het eerst hier gegeten. Een heerlijk gekruide, zeer malse ossenhaas met een prima, goed passende rode huiswijn (Spaans). Een fijne, ontspannen sfeer met zeer vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Merle79771 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Ik kwam hier met een bedrijfsevenement en genoten van een heerlijke glutenvrije maaltijd. De bediening bood echt uitstekende alternatieven aan voor mij. Mijn individuele voorgerecht was echt heerlijk, samen met mijn hoofdgerecht en dessert was dit een perfecte combinatie.
Yasmina P.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
het eten was heel lekker maar het was wel heel weinig. de service was wel goed maar bij het afrekenen noemde de gastheer op hoeveel ik moest betalen wat ik niet zo heel netjes vond. het decor de aquarium is super leuk maar het ziet het er wel heel chaotisch uit.
BregjeN .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Sopranos! We hadden gereserveerd (noodzakelijk bij dit drukbezochte restaurant) en kregen een tafeltje op de eerste verdieping. We zaten prima, al hadden we niet veel privacy. Vlotte, wisselende bediening. We hebben drie gangen gekozen en stonden binnen twee uurtjes weer buiten. Wat ons betreft zou het tempo wel iets lager mogen liggen. Vooraf had mijn tafelgenoot een lekker soepje en ik genoot van een prima bruschetta. De ossehaas was heerlijk, dat vond mijn wederhelft ook van de bavette steak en maiskolf. De gemengde salade was genoeg, maar niet echt speciaal. Frietjes erg karig voor twee personen. Sorbetto en cheesecake waren lekkere desserts. Al met al heerlijk gegeten, maar niet rustig getafeld.

We waren voor twee drankjes en bovenstaande gerechten 105 euro kwijt, niet goedkoop maar wel het geld waard.
Lemsss .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Gister hier gegeten. Leuk restaurant, goed eten. We hadden gekozen voor Fajita's. hier zijn we zeker over te spreken! Goede smaak, heerlijk met de sausjes. Ook het ijs was goed! Verrassende smaken.

Enige punt van aandacht was dat we soms enigszins lang moesten wachten op iemand van de bediening voor nieuwe drankjes.
Julie M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Heel lekker gegeten met 3 personen. Alles smaakte geweldig, niks op aan te merken. Mooi decor ook. Redelijk groot restaurant maar daar merk je niks van met deze inrichting. Jammer dat ons hoofdgerecht na 2 uur wachten nog steeds niet op tafel stond, er was een foutje gemaakt. We hebben wel als excuus de wijn niet hoeven betalen.
David S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Afgelopen zondag met twee personen bij Sopranos gegeten. We waren hier al eerder geweest en dat beviel goed, dus besloten we hier weer naartoe te gaan.
Helaas was de ervaring deze keer minder. Vooraf bestelden we de Mozerella cheesefingers en de köfte. De smaak was oké, maar voor de prijs van de gerechten had ik hier zeker meer van verwacht. Bovendien werd er wel een mandje stokbrood met kruidenboter aan ons doorberekend welke ons ook was toegezegd, maar niet werd ontvangen...

De ossenhaas die ik als hoofdgerecht had smaakte goed en was lekker mals. De fajita van mijn partner bevatte echter ingrediënten die niet op de menukaart werden vermeld waardoor dit voor haar op een teleurstelling uitdraaide.

Al met al een teleurstellende ervaring. Ik kan de mening van diegene hieronder enkel onderschrijven; voor de prijs die je bij Sopranos betaalt, krijg je veel meer en veel beter bij andere restaurants. Jammer!
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Wij komen hier regelmatig en speciaal voor de biefstukken van de grill.
Deze smelten op je tong. Het enige nadeel vindt ik dat er ook een eind komt aan de lekkere biefstuk!
De aankleding en decor van het restaurant is mooi, trendy en gezellig.
Verder liggen de prijzen aan de hoge kant. Wij komen hier nooit weg onder de €55,- p.p.
Maud K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Het eten is prima, maar niet heel erg bijzonder of lekker. Het smaakt oké. De prijs vind ik aan de hoge kant voor wat we kregen. De garnalencocktail, was qua voorgerecht royaal, het was best lekker, maar niet zo geweldig dat ik hier zoveel van wilde als voorgerecht. De carpaccio als voorgerecht was prima. Als hoofdgerecht had ik de barramundi vis, er zaten wat groentjes bij en ik had er saus bij gekocht die niet eens lekker was. De groentjes en de saus maakte de vis niet echt smaakvol. De vis was op zichzelf een stuk lekkerder. De ossenhaas als hoofdgerecht was lekker mals. Je moet er wel een pepersausje bij kopen. Er zitten geen groentjes bij, dit alles is los te koop, wel een schaaltje frietjes, maar dit maakte het nogal sober. De smaak was goed, maar dit was de 35,00 euro zeker niet waard. De cappuccino op het laatste was ook niet zoals deze moet zijn. Deze smaakte wel oké, maar het schuim was al gedeeltelijk bruin en weggezakt. De toiletten zagen er niet netjes uit, er stond schoonmaakmiddel, er lag veel water op de grond en de sloten waren verschrikkelijk. Ik had mezelf er bijna opgesloten, zo slecht ging de deur nog open. In de omgeving liggen restaurants waar je veel meer krijgt voor dit geld en waar het eten smaakvoller is. Kortom prima eten, goede service, maar te duur in vergelijking met een ander restaurant in dezelfde straat.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Vooraf per mail gereserveerd met verzoek om tafel bij het raam, en gekregen! Over een wand is een heel groot aquarium. Mooi! Ik nam vooraf gamba's in een jasje, ruime portie en heerlijk! Al was het even schrikken toen het op tafel werd gezet en als decoratie was voorzien van een mini kreeftje, dat vond ik er beetje eng uitzien en had voor mij niet gehoeven. Partner nam de Piadina en was hier ook over te spreken al had er iets meer smaak aan gemogen. Als hoofd nam hij de Picana met rode wijnsaus die erbij werd geadviseerd. Op verzoek worden hier verse pepers op gedaan met een hele grote pepermolen. Het enige vreemde was dat de bijbehorende dikke patatten hol waren van binnen. Ik nam de Faijata Ossenhaas. Zeer ruim portie en heerlijk gegeten. Als dessert de Chocolate Sensation, wat eigenlijk te veel was omdat het nogal machtig was. En de Sopranos choice viel ook goed in de smaak. Al met al heerlijk gegeten, al is het niet erg goedkoop.
Eugenie69 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
wij hebben hier heerlijk gegeten ( net voor het concert van Guus meeuwis)
het restaurant zat mega vol en ze moesten veel mensen teleurstellen.
ondanks dat het druk was goed gegeten en de service en vriendelijkheid was goed.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Ik ben hier al meerdere malen geweest en ze stellen me nooit teleur.
Heerlijke hammen, geweldige wijn. feestje voor de mond!!
Carmelita83 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Na een zeer teleurstellende diner op mijn verjaardag bij een Italiaan in Mestreech, waagden mn vriendin en ik de gok op dit restaurant.
En wauw, hier heb ik zo geen spijt van gehad! Even serieus; nog nooit heb ik zo'n malse ossenhaas gegeten met het gevoel dat het gewoon als boter op je tong smelt! Dit in combi met de heerlijke scampi's!!! De patatjes en salade waren ook lekker.
Daarna kozen we voor de tiramisu en creme brulee, ook beide erg lekker!
Een dikke high 5 voor de kok(s) die mn ossenhaas en scampi's bereid hebben! Ik kom hier zeker, vanuit Groningen, er graag nog eens voor terug!