Sophia's Spaghetteria

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
6,4
Klem .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en leuke aankleding!
Een tip doe de restantjes wijn niet aan de bar bij elkaar gieten, doe dat maar buiten het zicht van de gasten.
Mfrog .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Afgelopen zaterdag met 3 personen hier gegeten. Bij binnenkomst aangegeven dat we gereserveerd hadden, er was echter nog geen tafel beschikbaar waardoor we eerst aan de bar moesten wachten. Vervolgens werd ons een tafeltje toegewezen, een 2 persoonstafel voor 3 personen, het was krap en 1 van onze vrienden die 1,95 is kon dan ook niet fatsoenlijk plaatsnemen. Op de vraag of er een andere plek beschikbaar was, volstond een kortaf "nee".
Als voorgerecht bruschetta (op stokbrood) en focaccia (wat meer lijkt op naanbrood), beide goed op smaak, maar wel erg eenvoudig.
Hoofdgerecht is er eigenlijk niet, ze serveren alleen een primi plati, dus eigenlijk het italiaanse voorgerecht, al wordt het hier wel geserveerd als hoofdgerecht (er is immers alleen keuze uit 3 gangen). Alle 3 de pasta's waren goed op smaak en een prima portie. Ik mis echter de "Liefde voor de Italiaanse keuken", waar het restaurant zich mee propagandeert. Een vers geschaafde parmezaan of een mooie olie, of een draai van de pepermolen zou al erg veel doen! Nadruk ligt toch wel redelijk op het zoveel mogelijk couverts draaien.
Al met al was het eten dus redelijk, service vond ik benedenmaats. Heb zelden zo'n sacherijnige gastvrouw gezien en wel een erg amicale gastheer. De jonge obers die er werken zijn op zich keurig maar erg onzeker.
Annemiekebi .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Een woord WAARDELOOS zowel het eten als de bediening!
Kip was muf, zelfs kinder pizza niet lekker. Bediening onbeleefd.
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Geen beste ervaring. Het decor is crisp en de grootte van de kaart doet vermoeden dat het wel snor zit (weinig gerechten). Helaas een échte tegenvaller. Veel te kort gekookte pasta, hoe is het mogelijk. Mijn neefje van 10 lukt het nog om de pasta fijn beetgaar te krijgen. Verder flauwe, vrij inspiratieloze smaken. De bediening viel tegen. We hebben een aantal maal een kwartier richting onze lege glazen zitten kijken en aandacht van de bediening trekken was niet mogelijk. Qua uitstraling een enorm leuke tent, verder absoluut flut. Geen aanrader, niet heen gaan.
Akersten .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Als je er als eigenaar van een restaurant voor kiest om een zeer beperkte kaart te hebben, is het wel een must dat het eten dan ook perfect is. Bij Sophia's Spaghetteria is dit helaas niet het geval. De carbonara was zeer matig. Pasta te ver gekookt en plakte aan elkaar. De saus was geschift en niet op smaak en bovendien waren de spekjes taai. De bediening was niet consistent, bij de ene tafel werden borden na de laatste hap gelijk uitgehaald, andere gasten zaten best een tijdje naar hun lege bord te staren. Dit viel ons op omdat de tafeltjes erg dicht op elkaar geplaatst zijn. De ambiance is erg leuk, maar er zijn best wat verbeter puntjes qua service en eten!
190630 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Bij binnenkomst welkom geheten en vrije keuze voor een mooie tafel met vier personen. Prachtig wit interieur met lage en hoge tafels. De open keuken zorgt voor een mooie dynamische sfeer.

De menukaart is beperkt tot vijf gerechten per gang. Als voorgerecht gekozen voor de vitello tonato, mals met een heerlijke saus. Het hoofdgerecht was een verse tagiatella met een truffel en champignonsaus. Genoten, net als mijn tafelgenoten.

De service is bijzonder vriendelijk en attent, al werd er 1 desert te laat uitgeserveerd.

Bij binnenkomst verrast door het interieur, de service en het lekkere eten. Wij komen hier zeker nogmaals terug. Een aanwinst voor Breda.
Nieky C.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Lange wachttijd, terwijl de kaart niet uitgebreid of ingewikkeld is, we hadden een lasagne en pasta besteld. Toen we aangaven dat het wel weg lang duurde deed men alsof we overdreven, en er werd wat gezegd over te kleine keuken, spitsuur (het zat niet vol) en dat ze een nieuwe kaart hadden. Men bood wel een drankje aan, dat wel.
De pasta was ok, de lasagne was vooral deeg.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Hele mooie ambiance, maar wat een aanfluiting. Bijna drie kwartier moeten wachten op onze Lasagne. Voor ons was een gezelschap binnen . Wij hadden niet gereserveerd. Alle tafeltjes waren nog vrij. De gasten na ons ,die niet hadden gereserveerd werden weg gestuurd. De gasten die wel hadden gereserveerd kregen hun maaltijden allemaal eerder. Na twee keer gevraagd te hebben waar ons eten bleef kwam na drie kwartier de veel te zoute Lasagne. Jammer want er is echt iets moois van te maken.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Wij waren met vrienden en hadden gereserveerd voor 8 personen. 4 x spaghetti Vongole, 2 maal pizza (kinderen) en 2 x andere pasta. Allemaal lauw! Ik persoonlijk ben dan niet dusdanig kritisch dat ik het vies vind want je proeft er wel doorheen of iets lekker zou zijn geweest als het gewoon warm was opgediend en ik vermoed van wel. Voor nu echter een onvoldoende. De service laat zeer te wensen over zoals bij binnenkomst oudere gasten tutoyeren. Op gebied van service, verstand van zaken (wijnen en schaaldieren) maar met name interesse in je gasten zou men al hele grote stappen kunnen maken. Interieur is super hip en erg gezellig echter over smaak valt niet te twisten maar wij konden het zeer zeker waarderen.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Super! een Italiaans restaurant zonder pizza op de kaart! Weinig keus voor vega's maar ze hebben gelijk een gerecht aangepast toen ik het aangaf. Kreeg heerlijke pasta met asperges. Personeel is heel vriendelijk en kan erg goed adviseren. We hadden tiramisu besteld en kregen dat in een grote kop om samen te delen, superleuk!
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Ik ben hier op een maandagavond met een vriend neergestreken voor een bord pasta en een glas wijn. Ik had de pasta geitenkaas welke met wat spinazie bereidt was en hij de pasta vongole, beide geserveerd op een gloeiend heet bord (moet bij pasta vind ik) en beide een lekker glas wijn. Een typisch restaurant voor die snelle doch goede pasta op een doordeweekse dag. Uitgebreid dineren zal je hier niet snel doen. Tafels en stoelen wat dicht op elkaar maar is logisch met deze formule, interieur is strak wit. Bediening zeer correct. Leuk adresje voor een pasta-tje.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Zaterdag met jazzfestival gegeten bij Sophia's. De kaart is beperkt maar de gerechten zijn erg lekker en de pasta met zalm en asperges is zeker een aanrader. De bediening liet echter wel te wensen over. Drankjes vergeten, onvriendelijk en erg zichtbaar dat er 'stress' was. Ook vonden we het jammer dat het duidelijk geen restaurant is waar je nog even lang blijft natafelen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Gisteren bij Sophia's gegeten. Was benieuwd na de positieve verhalen van vrienden.
We hebben de olijfjes, bruscettas van tomaat, focaccia, spaghetti scaloppine alla milanese en tagliatelle kip truffel paddestoelen besteld. Alle gerechten waren smakelijk en werden leuk opgediend. Beide pasta's waren lekker. Vooral de tagliatelle was top! Bij de spaghetti scaloppine was de pasta aan elkaar geplakt. Dat vind ik bij een spaghetteria niet kunnen.
De bediening was vriendelijk en kwam netjes vragen of alles naar wens was en of de gerechten smaakten. Aandachtspuntje: het bestek was niet gepoleerd. Dat kan beter!
Het interieur is lekker fris en modern. Een aanwinst voor Breda!
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Menukaart met een beperkte keuze aan gerechten, wat helemaal geen probleem is, maar dan moet alles eigenlijk wel top zijn. Onze gerechten waren best goed. Wat wel opviel was dat er blijkbaar een speciale pasta verkrijgbaar was met zalm die niet op het menu stond en die ook niet door de bediening kenbaar werd gemaakt. Jammer....Wijn was lekker maar opvallend kleine glazen waarvoor wel € 3,80 per glas werd gerekend. Het was helaas niet mogelijk een karafje te bestellen. Al met al verwacht je in zo'n mooi decor iets meer Italiaanse bezieling en gastvrijheid.We proberen het over een paar weken nog eens....