Sooothai

Tongersestraat 54 6211 LP Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Sooothai

Tongstrelende balans

De perfecte blend van kruiden en specerijen komt samen op je bord. Je proeft alles, je smaakpapillen worden op scherp gezet. Zoet, zuur, zout, bitter, het loopt prachtig in elkaar over. Gerechten die van moeder op zoon zijn overgegaan, de Thaise keuken op zijn best!

Meer informatie over restaurant Sooothai

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 21:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom
6,4
nouka666 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het eten was heerlijk. Niets op aan te merken. De porties zouden wel wat groter mogen zijn en de gangen zouden iets minder snel op elkaar geserveerd mogen worden.
Henny P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Prijs in verhouding tot menu erg hoog. Zelfs voor tweede gratis. Geen aanrader om te gaan eten. Misschien wel om af te halen.
Mir W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Zoals hier al eerder gezegd is de entourage van het restaurant wat sober (net zoals in Thailand overigens, waar je juist het lekkerste eet in het meest ongezellige restaurant) maar het eten daarentegen was super, heerlijke smaken en combinaties! Ook hebben we ons prima vermaakt met een hele klantvriendelijke gastheer!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Omdat het binnen (zag er netjes maar niet overdreven uit) nogal warm was zijn we op het erg kleine ingesloten buitenterras gaan zitten. Helaas, De tafeltjes van de kringloopwinkel zien er nog veel beter uit. De zitkussen leken wel als servet te zijn gebruikt dus die kun je voor een appel en een ei gemakkelijk vernieuwen. Een stoffen servet zou ook aanbevelenswaardig zijn ipv dunnen papieren servetten. Voor de rest was het opgediende allemaal heerlijk en snel, en de bediening (eigenaar?) was erg vriendelijk en attent. Het bestelde plat water werd in een glas geserveerd, was het nou uit een fles of kwam het uit de kraan??
niD34_18neI .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Herbert Mendes is een uitstekende gastheer en hij staat borg voor smaakvolle en verrassende gerechten.
De dode planten in zijn binnenplaatsje haalt hij nog weg.
Samantha W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gisteren heerlijk gegeten en genoten van de gezellige sfeer. De curry was voortreffelijk en de groente met buispek smaakte ook goed. Niet alleen het eten maakte deze avond goed maar ook de aangename praatjes met de gastheer maakte het echt top! Zeker een aanrader.
marliesmolleman .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
goed gegeten, buiten gezeten dit was leuk. Het eten was lekker en we hadden mazzel dat we buiten konden eten. goede bediening.
RR49 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Restaurant was vies, de spinnenwebben ( veel ) kunnen zich goed uitleven.
Een zaak om nooit meer te bezoeken/ Iens AH doen er goed aan dit restaurant van deelname uit te sluiten.
De buikspek was taai in plaats van knapperig
Nadine S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Eten was wat te zoet en te zout. Inrichting minimaal, niet erg gezellig. Zoals ergens anders in de review staat, is de gastheer enigszins ongeduldig en nerveus, niet erg aangenaam.
Ans E.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijk gegeten, we hebben echt genoten van de smaaksensaties. De gerechten waren goed gekruid en deden me denken aan ons bezoek aan Thailand. Prettige bediening met gevoel voor humor.
Jammer dat we in het noorden van Nederland wonen.
Cees en Ans
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Teleurstellende ervaring. De curry kan je ook met een pakje van Albert Heijn maken. Wel flexibel in aanpassen van de gerechten. Inrichting oud, verschoten menukaart voor het raam.
Jose J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
AH restaurantactie. Het menu leek niet zo seciaal, maar toen we het proefden smaakte het precies zoals in Thailand! Top!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Goed gegeten, het menu was leuk gedaan. Binnen zou het beter kunnen qua inrichting. Ook zou er wat meer verteld kunnen worden over het eten en/of drinken wat erbij geserveerd kan worden.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
No nonsense restaurant met hele goed keuken en beetje aardige sarcastische ober.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Het was er schoon
Bediening niet geïnteresseerd
Bij de vraag om een fles water werd deze op de tafel gezet met glazen maar geen enkele moeite om iets uit te schenken
Viskoekjes waren zeker niet vers maar opgewarmd en dus sponzig en vet
Andere gerechten waren redelijk maar erg zout
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
We zijn er nu twee keer gaan eten. De inrichting was niet heel bijzonder, maar het eten maakt dat ruimschoots goed! Zeker een aanrader!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Wij zijn er nu twee keer gaan eten. Inrichting is niet heel bijzonder, maar het eten maakt dat ruimschoots goed! Zeker een aanrader!
Joëlle B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Alle gerechten waren weer met smaak en vakmanschap bereid. Het niveau is al jaren erg hoog. De Som Tam salade was voortreffelijk, evenals de satay en de massman curry. Dit is het beste Thaise restaurant dat ik ken. Ik eet regelmatig Thais in verschillende plaatsen in Nederland dus heb voldoende vergelijkingsmateriaal.
Een leuke nouveauté, zij schenken BLAUWE wijn. Ziet er feestelijk uit en smaakt lekker. Weer eens iets anders dan het gebruikelijke. En er komt geen kleurstof aan te pas. Leuk initiatief!!!
IJM D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016

Heerlijk! Gewoon de beste Thai ever, waar we ooit hebben gegeten. op Thailand na dan!
Zeer vriendelijk bediening. Ook na het eten konden we nog na tafelen met een glas wijn.
Jammer we zo'n 200 km verder weg wonen. We zouden zeker vaker komen.
Komen we weer in Maastricht gaan we zeker hier weer eten.

Gegeten op 9 maart 2016
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Het was een bijzonder ervaring. De gastheer leek erg nerveus en was erg ongeduldig. Dit kwam erg vervelend over, geen prettige ervaring. Het diner was op zich goed, alleen de hoeveelheid veel te mager. De locatie is toe aan een renovatie, erg oud...