Soomers

Zwarte Pad 57 2587 Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Soomers

Matthijs H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Wij hebben dit jaar ons directieuitje gevierd bij Soomers. Het weer heeft ons helaas enigszins in de steek gelaten. Soomers gelukkig niet! De lunch was heerlijk (PLUS-lunch). De BBQ ook met voor iedereen wat wils. Het naborrelen was gezellig met ruim voldoende personeel om de kelen goed vochtig te houden. Dit i.c.m. de workshops die wij als middagprogramma hadden uitgekozen was dit een heel geslaagde dag om met veel plezier op terug te kijken.
Ica S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Een leuke beachclub met prettige uitstraling. Bij binnenkomst werd ons verteld dat ze nog met een beperkte kaart werkten omdat het hoogseizoen nog niet was begonnen. Nog niks ergs want wij gingen om snel even een hapje te eten. Maar helaas. Het eten is echt beneden alle kwaliteit. Ze doen hun best maar komen echt niet verder dan huis tuin en keuken vlijt. Een burger en een saté. De burger zat op een broodje die de bakker nog niet eens zou willen verkopen. De saté was zo verschrikkelijk zout dat je zou denken dat ze echt iets niet goed hebben gedaan bij het bereiden hiervan. Zo jammer. Hoe moeilijk is het om met een beperkte kaart toch iets moois neer te zetten. De strandtent is werkelijk erg leuk maar voor eten kan je hier echt beter voorbij lopen. Hoop dat als het seizoen begint ze wellicht investeren in een kok. De wijn daarentegen was erg goed en verrassend scherp van prijs. Hoop hier van anderen later in het seizoen betere feedback te lezen dan zullen wij het voorzichtig nog eens proberen.
Delamontagne .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Helaas, we hadden goede moed en waren niet in een bijzonder kritische bui, maar deze restaurantervaring telt zonder twijfel tot de dieptepunten van het afgelopen jaar. Ergens was er iets goed mis in de keuken waardoor we veel te lang moesten wachten op een weinig fantasievolle salade met oosterse rosbiefpuntjes en een veel te zouteThaise tom Ka Kai (zonder koriander) en veel te gare kip. Gelukkig maakte het goede gezelschap en de prachtige zonsondergang veel goed.

Geheel in lijn: smerige plees!

Hier moet echt iets aan het management gebeuren: teveel paniek in de keuken , die uitendelijk ook afstraalt op de rest van het personeel. Helaas: een dikke afrader.