SooFrench

Van Hogendorpstraat 16F 2242 KZ Wassenaar Nederland Kaart
31-702015761

Over het restaurant SooFrench

La douce France in Wassenaar

Tegenwoordig kun je in Wassenaar genieten van al het goede dat Frankrijk te bieden heeft. Bij Soofrench serveren ze smakelijke lunches met échte Franse producten. Als je iets tegenkomt wat je echt lekker vindt, dan kun je dat vaak ter plekke kopen en mee naar huis nemen. Net alsof je op vakantie bent in la douce France!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant SooFrench

Dinsdag t/m Donderdag 09:00 - 18:00
Vrijdag 09:00 - 19:30
Zaterdag 09:30 - 17:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant SooFrench

Ernst K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijke steak, vlotte bediening, leuke setting. Aanrader!
Madeleine S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk lunchen. Topservice.
hgschokker .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben er weer heerlijk gezeten. Dit keer met een neefje en nichtje. De door ons gereserveerde tafel stond al klaar. Vooral de tarte tatin is een aanrader. Kortom een gezellig en lekkere omgeving.
Lesley S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Vandaag voor het eerst een lunch gebruikt bij SooFrench. Koffie met voor mijn man een baquette Le Lyonnais (een soort van Spinata Romana) en voor mij een cappucino en een Tartine Fromage (zuurdesembrood met boerenkaas). De koffie was lekker. Ik vroeg war voor soort kaas deze boerenkaas was, pittig o.i.d. Een echte boerenkaas werd gezegd, maar ik vond dat er niet veel smaak aan zat (kan persoonlijk zijn, maar bij een boerenkaas verwacht ik ook een smaak die wat duidelijker is, het had niet zo veel met boerenkaas te maken). De vleeswaren die op het broodje van mijn man zaten waren ook niet spectaculair, niks mis mee, maar niet bijzonder). Zijn broodje was te hard, hij kon hem niet met een mes snijden (er werd zelfs een speciaal mes bij gelegd omdat het moeilijk snijden was zei de mevrouw die bediende) en at hem daarna met zijn handen op. Ik vroeg hem of het taai was want ik zag hem "struggelen" en zijn respons was: "Je moet geen kunstgebit hebben want dan kom je er niet door". Kosten 20 euro voor 2 broodjes en koffie. Niet vreselijk duur, maar ook niet vreselijk goed. De inrichting was trouwens heel leuk en de bediening vriendelijk.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Het is een lunchroom/winkel, en er zitten heel veel gasten dicht op elkaar. De gesprekken en de keukengeluiden samen vormen een behoorlijke hoeveelheid lawaai. Heerlijk eten voor een faire prijs, maar ik zat er niet erg lekker rustig.
Elja D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Ik kom hier al twee jaar bijna iedere week. Waarom? Omdat eigenaresse Denise en haar collega's de lekkerste koffie van Wassenaar maken in het leukste en vriendelijkste tentje van Wassenaar. Alles is Frans en dus lekker, van de broodjes tot de frisdrank tot de taartjes. Favoriet voor de lunch is de Flammkuchen, met spek of zalm. Aanrader!
Catootje23 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Soooofrench is een leuke lunchroom in Wassenaar. Ik heb er heerlijk gegeten met dank aan de chef Nathalie! De koffie is ook heerlijk! Wat mij opviel is dat de eigenaresse weinig doet in haar eigen etablissement. Wat mij tegenviel is haar manier van communiceren naar haar personeel. Zeer onaardig! Dat maakt voor mij dat ik niet meer terug ga naar sooofrench. Voor mij is het plezier van lekker lunchen volledig teniet gedaan door haar.... Maar mijn complimenten aan de chef en de rest van het personeel!! Zij werken keihard en zijn altijd correct! Chapeau!
Susanne G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Wat een heerlijke Franse stek. Waan je met de heerlijke, écht Franse produkten in La douce France. Met Denise als eigenaresse krijg je er ook nog een hele fijne bediening en mooie uitleg van de produkten bij. We hebben daar een paté geproefd waar we nu al verslaafd aan zijn... Welke? Ga zelf maar proberen;-).