SooFrench

Van Hogendorpstraat 16F 2242 KZ Wassenaar Nederland Kaart
31-702015761

Over restaurant SooFrench

La douce France in Wassenaar

Tegenwoordig kun je in Wassenaar genieten van al het goede dat Frankrijk te bieden heeft. Bij Soofrench serveren ze smakelijke lunches met échte Franse producten. Als je iets tegenkomt wat je echt lekker vindt, dan kun je dat vaak ter plekke kopen en mee naar huis nemen. Net alsof je op vakantie bent in la douce France!

Halve fles mineraalwater

Zondag Gesloten

Voordelig
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Het is een lunchroom/winkel, en er zitten heel veel gasten dicht op elkaar. De gesprekken en de keukengeluiden samen vormen een behoorlijke hoeveelheid lawaai. Heerlijk eten voor een faire prijs, maar ik zat er niet erg lekker rustig.
Elja D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Ik kom hier al twee jaar bijna iedere week. Waarom? Omdat eigenaresse Denise en haar collega's de lekkerste koffie van Wassenaar maken in het leukste en vriendelijkste tentje van Wassenaar. Alles is Frans en dus lekker, van de broodjes tot de frisdrank tot de taartjes. Favoriet voor de lunch is de Flammkuchen, met spek of zalm. Aanrader!
Catootje23 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Soooofrench is een leuke lunchroom in Wassenaar. Ik heb er heerlijk gegeten met dank aan de chef Nathalie! De koffie is ook heerlijk! Wat mij opviel is dat de eigenaresse weinig doet in haar eigen etablissement. Wat mij tegenviel is haar manier van communiceren naar haar personeel. Zeer onaardig! Dat maakt voor mij dat ik niet meer terug ga naar sooofrench. Voor mij is het plezier van lekker lunchen volledig teniet gedaan door haar.... Maar mijn complimenten aan de chef en de rest van het personeel!! Zij werken keihard en zijn altijd correct! Chapeau!
Zero-Tolerance .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Wat een heerlijk lunch restaurant "zoals het moet zijn": heerlijke zelfgemaakte lunches gemaakt van top kwaliteit Franse producten die je gelijk ook in de winkel kunt kopen! Dit alles zorgvuldig ingekocht, gemaakt, gepresenteerd en geserveerd door de vriendelijke eigenaresse Denise.
Denise weet alles te vertellen over de producten. Ook weet ze goed welke producten lactose- en gluten-vrij zijn, en dat zijn er meer dan genoeg omdat ze zo puur en eerlijk zijn. Ook kan ze daarmee natuurlijk een heerlijke lactose- en gluten-vrije lunch maken.
En een lekker glaasje Franse wijn bij de lunch mag natuurlijk niet ontbreken :)
Een grote aanrader!
Flodus .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Wat een leuk en gezellig nieuwe mogelijkheid om te lunchen,koffie te drinken en héérlijke taartjes te eten. De tarte au citron is té lekker, tosti met kaas en tomaat heerlijk en toen mijn espresso machiato omviel kreeg ik direct en nieuw kopje (van het huis!).
Vorige week ook al een heel leuk en origineel kookboek gekocht.
Hele gezellige bediening!
Echt de moeite waard om een keer naar toe te gaan!!!
Florine
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
SooFrench is een origineel frans lunchrestaurant en epicerie fine (delicatessen zaak) in één!!
Heerlijke zelfgemaakte soep en quiches gegeten, reeds paar maal geweest en zeer tevreden, leuke persoonlijke service met een glimlach hetgeen in Frankrijk niet altijd het geval is ;-)
Ook leuk om Franse produkten te kopen als kadootje zoals bv mosterd, jam, olie, azijn, foie gras, confit de canard..
Merci et bonne chance !!
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Eindelijk een plek waar we echt van al het goede Franse kunnen genieten. De produkten zijn van top kwaliteit en de sfeer is heerlijk ontspannen. Fijn dat we van al dat lekkers niet alleen bij SooFrench kunnen genieten, maar dat we het ook kunnen afhalen!
Het enige "niet" Franse... de bediening.. Veel te vriendelijk en warm om echt Frans te zijn :-) Dat echt hartelijke Hollandse heeft de eigenaresse in al haar jaren in "La Douce France3 gelukkig niet afgeleerd! Een echte aanrader... voor kadootjes, lunchen, afhalen of gewoon een heerlijke kop koffie.
Susanne G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Wat een heerlijke Franse stek. Waan je met de heerlijke, écht Franse produkten in La douce France. Met Denise als eigenaresse krijg je er ook nog een hele fijne bediening en mooie uitleg van de produkten bij. We hebben daar een paté geproefd waar we nu al verslaafd aan zijn... Welke? Ga zelf maar proberen;-).