Soof's & Co

• Prinsenhof
  • ...

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Soof's & Co

• : Betaald parkeren voor de deur en een parkeergarage om de hoek.

Maandag 11:00 tot 16:30 en Dinsdag t/m Vrijdag van 9:00 uur tot 16:30 uur

• Mastercard , Pin
  • Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Soof's & Co

Hilda H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Alles lekker. Soep mocht iets warmer. ( niet geroerd in de magnetron?) Broodje geitenkaas /honing was lekker maar koud en zonder honing.. Het andere broodje met geitenkaas/spinazie was wel warm. Beter alle broodjes geitenkaas warm presenteren Worteltaart na...zalig.
Humerah A.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Was grappig en gezellig.
Britt B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Super gezellig restaurant met ontzettend lieve mensen. Het eten was hartstikke lekker! Het restaurant heeft ook een leuk sfeertje!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Een heerlijke mini-high tea gehad. Er werd goed rekening gehouden met onze wensen (vega). De taarten en broodjes waren heerlijk. Het personeel was top, wat een schatten. We hebben een heerlijke middag gehad en komen graag terug voor een lekkere lunch.
Emke D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Erg leuke ontvangst! Mijn broodje met roomkaas en avocado zag er prachtig uit en was heerlijk, het broodje humus was lekker maar ook wel een bekende inmiddels. Misschien iets meer bijzondere lunchgerechten proberen? Bijv. brie, dadels en uitgebakken spek. Het was Sinterklaas dus we begrijpen dat medewerkers niet meer te houden waren, maar eh iets meer rust was fijn geweest. We zullen vaker komen!!!
M R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijke high tea gehad. Goed georganiseerd en goed rekening gehouden met de lactose en gluten allergie van mijn vriendin.
Hele goede service.
Rick O.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heerlijk eten, de sfeer is leuk en het personeel is informeel, behulpzaam en aardig. Echt een aanrader voor een gezellige lunch!
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Heerlijke lunch gehad en geweldig lekkere taartjes. Bediening was top en de sfeer heel goed, gezellig, veel lol met het personeel gehad. We komen zeker weer terug
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Een gezellige lunchroom met bekwaam personeel en een amicale sfeer! Lieve mensen, goed eten!
Rennie S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Super gezellig. Leuk lekker en super vriendelijk personeel.
Rianne T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Er was geen toezicht in de keuken. Personeel was kortaf.
Verhouding prijs kwaliteit was ver te zoeken.
Graag meer toezicht op het personeel i..v. alleen maar achter de computer te zitten. En niet alleen brood serveren maar er een goede beleg op doen.
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Was gezellig!
Erna D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Ontzettend warm welkom , fijne bediening , wel beetje lang moeten wachten maar de lunch maakte alles goed , heerlijke verse soep en broodjes , aanrader !!!
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Super vriendelijke bediening.
Gon.moos M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
We waren niet op de hoogte van de aanwezigheid van de bijzondere medewerkers. Ze hebben ons verrast en wij zijn blij en met goed gemoed weggegaan. Langer gebleven dan gepland. De lunch is waar voor zijn geld, maar de bediening is onbetaaldbaar. Chapeau.
Sándor K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Erg leuke en gezellige service! Daarnaast was het eten heerlijk, vers en origineel. Zeker een aanrader om hier te lunchen!
IJ. Z.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijke 3-gangenlunch, zeer goed verzorgd door de mensen die er werken. Mooie rustige plek waar veel aandacht is voor de gasten.
De zelfgemaakte Marokkaanse soep was fantastisch.
Zeker een plek om vaker naartoe te gaan. Je wordt er vrolijk van!!
Mhe K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
We hebben hier een mini High-Tea besteld. Het was werkelijk waar fantastisch. Heerlijke eigengemaakte zoetigheden en sandwiches. Echt de moeite waard. We komen snel terug. Lieve groet, M&M