Sonsbeekpaviljoen

Zijpendaalseweg 30 6814 CL Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sonsbeekpaviljoen

Houvanlekkereten100 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
heerlijke wok restaurant niet al te groot mooie locatie lekker na het eten wandelen in sonsbeek park! groot terras en goed personeel
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Op een zonnige zondagavond is het heerlijk om buiten te kunnen eten op het terras van dit drukbezochte restaurant.
De bediening is vlot en attent.
Ik vraag om wat aanpassing van mijn gerecht (geen paprika, geen VeTsin) en krijg een royale portie verse groenten met smakelijke tofu (zo'n €14 + €2,50 extra voor lekkere mihoen i.p.v. witte rijst).
Mijn disgenoot krijgt een grote portie Peking-eend met garnalen en Chinese groenten.
Het eten is iets aan de dure kant, maar de omgeving en de kwaliteit van het eten en van de bediening maken een bezoek aan dit restaurant zeker de moeite waard.
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Vanavond hier met zijn tweeen gegeten. Beide hadden we meer verwacht van dit restaurant. Dit gezien de ligging en de allure van Sonsbeek. Niet gereserveerd maar er was nog plaats.

We waren verrast door het all you can eat concept.

Het eten in de buffeten was allemaal vrij vet , had dezelfde smaak en temperatuur, net te koud. De sushi zag er niet aantrekkelijk en vers uit.

Het "ijsbuffet " bestond uit 3 bakken onaantrekkelijk ijs, evenals de "gebakjes ".

Het interieur is aan vernieuwing toe.

De bediening was vriendelijk en verbaasd dat we alweer zo snel weggingen.

Niet voorschot herhaling vatbaar. Jammer.
Rademaker.durinck .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Wij komen hier al jaren! En het bevalt ons nog steeds erg goed!
Zowel het eten als de bediening zijn prima! wij nemen altijd het
all-in en de bediening is echt niet scheutig met de drankjes!
Enaksekali .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Van twee walletjes gegeten: eenmaal a la carte en eenmaal wok. Beide redelijk, maar niet om over naar huis te schrijven.
A la carte begon met garnalen met knoflook. Garnalen met kop en staart er nog aan, beetje flauw, en een schaaltje water om je vette vingers mee schoon te spoelen zou geen kwaad kunnen.
Daarna sechuan-garnalen. Die hadden wat pittiger gekund, het is tenslotte sechuan-keuken. Beetje veel bindmiddel.
De wokgerechten aan de overkant waren redelijk. Wel zat er nog een stukje balein in de inktvis en een stuk van de ossenhaas was onbehoorlijk taai, maar de sushi en de zalm waren goed.
Over het algemeen zou men best wat scheutiger mogen zijn met de groenten, het leek wel of die op de bon waren. Jammer, want wat er aan groente bijzat, was heerlijk.
De gestoomde witte rijst is erg lekker!

Als huiswijn wordt er een onopvallende, onschadelijke cabernet sauvignon geschonken.

Het personeel (vier verschillende personen aan tafel gehad) varieert van opgewekt en klantgericht tot knap chagrijnig.

Het interieur mag wat opgefrist worden. Geen irritante rood-groen-gouden lampjes met kwastjes, maar wel wat anoniem en een beetje uitgeleefd.
Het uitzicht op het nu groen wordende Sonsbeekpark is echter adembenemend mooi. Heerlijk om 's zomers op het terras te zitten met een lekker drankje. Daar hebben ze de 7 aan te danken.
Emiel M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Gisteren daar gegeten. Grill had allemaal wel dezelfde smaak. Vis en vlees en kip lag tegen elkaar. Wok was de knoflooksmaak goed. We vroegen om pittig, maar dat was het zeker niet. Bij het fruit lagen stukken komkommer er door heen. Was niet echt wat we verwacht hadden. Geen aanrader.
Sventje50 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Vanavond hier wezen eten, de bediening is erg vriendelijke en ziet er professioneel uit (goed gekleed) . het eten was over het algemeen gewoon goed en er werd ook wel met verse producten gewerkt, alle vlees en vis om te wokken en/of te grillen. de sushi word volgens mij niet zelf gemaakt en dat proefde je ook wel. ik vind de keuze uit groentes niet zo breed om mee te laten wokken. als tip verbreed je groente assortiment, ik bedoel er zijn zoveel groentes om mee te variëren! hetzelfde geldt voor de sushi weinig keus. over de hele avond goede bediening, mooi restaurant, verse producten. het assortiment mag wel wat worden uitgebreid.
Bianca T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Vandaag voor het eerst met mijn Chinese en Nederlandse familie hier gegeten. Ruim terras met grote parasollen. We hebben allemaal boven verwachting lekker gegeten a la carte. Was een verrassing want eigenlijk hadden we geen goed restaurant verwacht buiten het centrum. Zeer klantvriendelijk en beste service die we ooit in een Chinees restaurant hebben gehad. Er werd gevraagd of we van het terras misschien liever naar binnen wilden ivm het weer. Parasol was echter groot genoeg om met 6 personen in de regen prima te zitten. Toen ik friet apart bestelde voor de kinderen werd gevraagd of ik die liever ipv de rijst wilde, zodat ik niet hoefde bij te betalen. bediening was snel, erg behulpzaam en alert, hadden aandacht maar niet opdringerig aanwezig. Chinese theepotjes werden gratis bijgevuld. Etensrestjes ingepakt. Serveerster kwam ons achterna vanwege een vergeten zakdoek. We komen hier zeker vaker terug!!
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Er zijn 'gewone' Chinese restaurants en er zijn 'ongewone' Chinese restaurants.
Sonsbeekpaviljoen is zeker van de tweede categorie, zowel wat de locatie als ook het eten betreft.
Op een glorieuze, zonnige dag streken we op het op dat moment lege terras neer en binnen luttele momenten kwam een serveerster uit het restaurant om ons te helpen.
Hoewel mijn disgenoot besloot om zelf naar binnen te gaan om nog een glas wijn te bestellen, bleef de bediening attent en snel.
De kleine lunchkaart (vol met interessante taalonzuiverheden!) was te klein voor ons en we hebben om de grote kaart gevraagd en daar onze keus gemaakt: Peking eend + groenten en groenten/tofu-stoofschotel (zonder ve-tsin).
De royale porties zagen er heel aantrekkelijk uit en smaakten uitstekend.
Na afronding kregen we hete handdoekjes, iets dat ik zo lang niet heb meegemaakt dat ik het zelfs vergeten was!
De prijzen zijn aan de hoge kant (€15 voor mijn stoofschotel), maar wel passend bij zo'n 'ongewone' restaurant met hete handdoekjes, geen automatisch bakje kroepoek (vaak oud) vooraf en zonder tierelantijntjes (zoals garnering en een gesneden winterpeen) bij de schotel.
Dit restaurant heeft kennelijk ook baat bij verschillende Feng Shui-snufjes, zoals een brug over een waterpartij bij de ingang.
Lucy1971 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
We waren hier voor de eerste keer. We hebben a la carte gegeten. Erg lekker.
Het is zeker voor herhaling vatbaar. Denk dat we dan wel weer voor a la carte gaan, want bij de wok was het erg druk.
Mabel A.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Tja, wat moet je nu zeggen van een plek waar je eten via een buffet krijgt en het eigenlijk bereid is, maar niet gekookt? Voor 18,50 euro krijg je van alles wat : sushi, Chinees, wok, maar ook stukjes fricandel en friet. Er is weinig keuze en het eten smaakt als bij een gemiddelde afhaal Chinees: niet vies, maar ook niet erg lekker. Wat me stoorde waren twee dingen: de bediening is erg scheutig om je te vragen of je nog iets wilt drinken (hier maken ze de winst op). Maar wat me echt stoorde, is dat mijn neefje van 17 jaar om stoer te doen, om een biertje vroeg. En dat werd klakkeloos opgeschreven zonder naar zijn ID te vragen. Kortom: als je veel (ongezond) wilt eten voor weinig: doen. Maar daar houdt het dan ook echt mee op.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Het statige gebouw staat in het fraaie Sonsbeek Park. Binnen doet het minder sjiek aan; eerder kitsch. Dus buiten zitten en uitkijken over het park. Vriendelijke bediening, maar niet heel attent. Eigen initiatief was vereist om de kaart of iets te drinken te krijgen. Wat de ervaring minder maakte was het eten. De expliciete wens om vervangers van het varken op het menu te krijgen was geen probleem. Fijn. Tot de allergische reactie optrad waaruit bleek dat er blijkbaar niet heel streng op gelet was met het koken. Daarnaast waren de soep en de sauzen echt veel te zout.
Jvernooij .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Met 9 personen op zaterdag gewokt. We hadden gereserveerd en kregen een leuke ronde tafel. Nadat we drinken hadden besteld werd er verder niks uitgelegd. Warm buffet was in orde. Het wokgedeelte was niet heel uitgebreid. Zo miste ik tofu (als vegetarier). De sauzen waren aardig. De bediening was oplettend en haalde borden tijdig weg. Alles is wel erg commercieel en lopende band werk.
Dit restaurant heeft ook een afhaalgedeelte waar we al jaren komen. De kwaliteit van dit eten is erg goed. Wij blijven hier afhalen maar laten het wokken even voor wat het is.
Rob ..
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Eten bij het Paviljoen is pretentieloos. Het is onbeperkt eten voor een vast bedrag. Je loopt dus het risico dat je teveel eet ten opzichte van wat je op kunt. Maar het eten is allemaal vers en je kunt het laten wokken naar eigen smaak. Restaurant ligt in het mooie Sonsbeekpark, dus het is hier prima eten.
Dré B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
favoriet van mijn vader waar die ons mee naar toeneemt. sowieso prachtig gelegen in het sonsbeekpark en je ziet dat dit restaurant meebeweegt met vde eranderende consumentensmaak. het buffet is op orde, zowel warm als koud. sushis zouden beter kunnen. het warmbuffet is goed, de lamsracks en de zalmmoten zijn aan te bevelen. oh ja: scherp geprijst dus.